Телепрограма «Шустер live», ТРК «Україна», 9 жовтня 2008 року

10 Жовтня 2008
16986
10 Жовтня 2008
18:01

Телепрограма «Шустер live», ТРК «Україна», 9 жовтня 2008 року

16986
Телепрограма «Шустер live», ТРК «Україна», 9 жовтня 2008 року
Савік Шустер, ведучий: Доброго вечора. Ми у прямому ефірі. Наша аудитория четвертый день вместе. Добрый вечер. Работайте с вашими компьютерами. Хроникеры в студии: Анна Дегтярева, Иванна Коберник, Мустафа Наеэм. Петр Мага. Самое страшное, что тебе аплодируют. Итак, первые жертвы вчерашнего решения Президента и сегодняшнего указа Президента "О досрочных выборах", которые состоятся седьмого декабря. Об этих жертвах вы сегодня и узнаете. Итак, наш первый гость программы - Евгений Червоненко. Он не жертва, правда, но пока, пока. Евгений Червоненко, глава Национального агентства по подготовке к "Евро-2012". Добрый вечер. Садитесь, пожалуйста. Петр, что мир говорит о решении Президента прекратить полномочия Верховной Рады шестого созыва?
Петро Мага: Я не знаю, як загалом весь світ, а от Європа дуже сильно почала реагувати. Я хотів би розпочати із прес-конференції Крістіни Галлах, це прес-секретар Верховного комісара ЄЕС. Вона дала таку оцінку подіям в Україні.
Крістіна Галлах, прес-секретар Верховного комісара ЄС: Ми висловлюємо жаль щодо провалу зусиль зі створення нової коаліції у той час, як Україна особливо потребує політичної стабільності для відповіді на існуючі виклики.
Кореспондент: Розчарована і здивована рішенням Ющенка і Європейська народна партія.
Петро Мага: Є реакція ЄЕС і Народної партії. І ще є реакція людини, яка безпосередньо брала участь в політичному житті України, я так вважаю, це Олександр Кваснєвський. І з його боку були дуже такі жорсткі оцінки того, що відбувається. Будь ласка.
Сюжет: "Розпуск парламенту відкладе вступ України до Євросоюзу та НАТО на довгі місяці.
Олександр Кваснеєвський, Президент Польщі 1195-2005рр.: Дуже шкода, що так трапилося. Був невеликий шанс створити розширену демократичну коаліцію Тимошенко-Ющенко-Литвин. Ми працювали над цим. Дострокові парламентські вибори можуть виявитися суттєвим провалом для самого Президента Ющенка".
Петро Мага: І дуже багато, хто сьогодні обговорював і тут в студії, що значить "ми працювали над цим", що мав на увазі Кваснєвський.
Савік Шустер, ведучий: Квасневский имел отношение к переговорам во времена "Оранжевой" революции, поэтому, я думаю, он тоже работал в какой-то мере и сейчас посредником. Бывших посредников не бывает, оказывается, как и бывших президентов. Значит, у нас в прямом эфире Андрей Садовой из Львова. И вот, что сегодня сделал Андрей Садовой. Андрей Садовой, в принципе, один из главных героев сегодняшнего дня. Он призывает провести во Львове досрочные выборы мэра и горсовета. То есть, по большому счету он делает то, чего очень многие ожидали от Президента, по крайней мере, судя по результатам нашей вчерашней программы, что надо проводить одновременные выборы президента и парламента. Так вот Андрей Садовой решил это сделать во Львове. Скандал достаточно большой, БЮТ его обвиняет в том, что он не подчиняется их требованию отчитаться за подготовку "Евро-2012". Но суть, наверное, не в "Евро-2012". Петр, объясните, пожалуйста, стране, что происходит во Львове.
Петро Мага: Наскільки я розумію, пан Садовий це розповість краще, але з його слів він не хоче брати участь в деребані, який відбувається зараз у Львові. Натомість, львівські депутати мають свою думку з цього приводу. Принаймні, "П'ятий канал" сьогодні цю картину подавав ось таким чином. Пане Садовий, подивіться, Вам має бути цікаво.
Сюжет: "Мер та його команда провалили підготовку до "Євро-2012". Саме так пояснюють звинувачення львівського Голови на свою адресу Міські депутати. Обранці Львова хочуть заслухати звіт про готовність до чемпіонату, а Голова усіляко уникає спілкування з ними. Останньою краплею стала відмова генерального підрядника австрійської фірми "Альпіна" збудувати євро-арену у Львові. Але навіть за таких обставин депутати не хотіли відставки мера, тож його заяву називають черговим піар-ходом".
Савік Шустер, ведучий: Андрей.
Андрій Садовий, міський голова Львова: Так, я слухаю Вас.
Савік Шустер, ведучий: Добрый вечер. Пиаром занимаетесь?
Андрій Садовий, міський голова Львова: І, насправді, ми сьогодні попробували розставити крапки над "і". В чому є ситуація? Власне, підшумок виборів до парламенту, враховуючи ті питання, які є по "Євро", деякі клани вирішили змістити міського голову, секретаря міської ради. І сьогодні я їм чесно запропонував: шановні колеги, ви хочете змін, давайте всі разом підемо на вибори, міський голова, депутати міської ради, одночасно з парламентськими виборами, і нехай громада скаже, кому вона вірить, кому вона довіряє, хто має більше легітимності. А до цього часу ми нормально працюємо, до тих позачергових виборів. Тому що я от дивлюся, як мудро зробив пан Суркіс, коли ми отримали право на "Євро", він провів вибори в Асоціації футболу. І він має нормальне легітимне право зараз працювати, і його оці всякі перетурбації сьогодні не хвилюють. Тому для мене важливо є стабільність. І дуже боляче, коли, дійсно, в державі "Євро" пробують використовувати для різних політичних цілей. То саме, на превеликий жаль, частково відбувається і у Львові, але, я думаю, сьогоднішньою заявою я остудив гарячі голови, які, власне, хотіли під цей шумок створити певні проблеми.
Іванна Коберник, хронікер: Пане Садовий, але, судячи з того, що відбувається, Ви, можливо, остудили наміри Ваших опонентів, але, тим не менше, стадіон не будується, підрядник відмовляється підписувати контракт, а інвестора Ви так і не знайшли. А все це мало початися ще в середині цього року. Тобто, власне кажучи, є причини до серйозних закидів на Вашу адресу.
Андрій Садовий, міський голова Львова: Давайте я коротко розкажу ситуацію, яка вона є насправді. На сьогоднішній день ми маємо проект, який пройшов всі експертизи, погодження, на сьогоднішній день ми маємо фінансування, це є кошти міського бюджету, які ми заклали в цьому році, це 80 мільйонів гривен, і пропорційно на 9-10-й рік. Так, ми отримали дозвіл від Міністерства економіки на заключення угоди з одним підрядником на 85 мільйонів з компанією "Альпіна". Але, на превеликий жаль, враховуючи ті ризики, які сьогодні є, компанія "Альпіна" сказала, що це для неї замало, вони хочуть дорожче, але ми не можемо піти дорожче, тому ми сьогодні в екстреному порядку розглядаємо декілька інших пропозицій по генпідряднику, але жодним чином це суттєво не вплине на терміни будівництва.
Анна Дегтярьова, хронікер: Отлично. И какое это имеет отношение к выборам, которые Вы сейчас хотите провести, если у Вас сейчас перед Вами стоит другая цель - построить этот стадион, привлечь эти деньги, а Вы будете тратить свое время и время Вашей команды на очередные перевыборы?
Савік Шустер, ведучий: Такой же вопрос можно задать Президенту Ющенко.
Андрій Садовий, міський голова Львова: Значить, у Львові сьогодні достатньо непогана була ситуація і політична, і інша. А це комусь не подобається, комусь треба, щоб були всякі проблеми. Тому я говорю, хлопці, давайте зробимо вибори, це півтора місяця, нічого складного немає. Народ скаже, кому довіряє, кому не довіряє. Так, до "Євро" це не має жодного прямого відношення, але воно має відношення до стабільності в місті. Я за те, щоб в місті була стабільна ситуація.
Савік Шустер, ведучий: Евгений Червоненко, что скажите господину Садовому?
Анна Дегтярьова, хронікер: То есть, полтора месяца в этой жизни ничего не решает, то есть, стадион не строится, а господин Садовой не переживает по этому поводу.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Я не стою ні на стороні міської ради, ні на стороні пана Садового, я стою на стороні "Євро" і упрямої речі, яка називається менеджмент і яка дуже не любить політику. Дійсно, в мене лист від "Альпіни", яким вона відмовляється, але ті, хто знають історію спілкування з "Альпіною", на мою думку, її планомірно виштовхували, як відштовхували легітимного переможця конкурсу і в Києві. Це перше.
Савік Шустер, ведучий: Это тайванскую компанию.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Тайванську, яка ще піде до суду, але це її справи. Просто я це кажу, щоб зрозуміли потім, що ми...
Савік Шустер, ведучий: А кто вытолкнул тайванскую компанию?
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Це відповість історію, я поки не буду.
Мустафа Найєм, хронікер: Подождите, а почему Вы закрываете эту тайну, Вы же знаете, кто?
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: А Вы спросите это у 21-го из 24-х народних заслуженных, которые были за, и которых даже прокуратура не заставила...
Мустафа Найєм, хронікер: Давайте объясним людям, я правильно понимаю, что компания, которая должна была построить стадион...
Савік Шустер, ведучий: А тот же вопрос. "Альпину" тоже выталкивают? Это к Андрею вопрос.
Андрій Садовий, міський голова Львова: Ні, насправді, "Альпіну" ніхто не відштовхує, вони самі подали пропозицію, що стадіон буде коштувати 85 мільйонів. І ми, враховуючи їхні пропозиції, звернулися в Міністерство економіки і отримали право на заключення угоди з одним виконавцем. Коли ми цей дозвіл отримали, вчора ми отримали від них листа, що ця сума для них є замала, враховуючи певні ризики, що розрахунки були не точні. Вони не відмовляються, але вони хочуть, щоб переглянули ту ціну.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Савік, я повністю підтримую і кажу, що це так, але тут я хочу зосередити увагу на одному факті, який стосується всієї підготовки до "Євро". Коли навесні треба було підписувати цей контракт і фіксувати ціни, коли навіть натяків на нестабільність і фінансову кризу ще не було, це треба було робити. Так само, як треба було робити стосовно ключової програми "Євро", це доріг. Весь березень, після серії поїздок з Президентом і особисто, я привіз гроші, привіз п'ять мільярдів доларів під дуже низький відсоток, "Лібер-плюс", менші відсотки, під держгарантії. Мені уряд сказав "ні". Влітку, на кінець літа, зрозуміли, що без цього ми дороги не побудуємо, але ви підіть зараз і візьміть кредит. Те навіть, що вспіли нібито взяти Мінтранс, "Лібер-плюс" сім і пів, це є нормальним на довгострокові кредити. А сьогодні би цей кредит і шляхи, при тому, що я пояснював Прем'єру і пояснював уряду, а перш за все Прем'єру, що сьогодні в березні місяці темпи інфляції на будматеріали і на послуги більші, ніж обслуговування кредиту, чому ми не беремо. З доріг починається все, дорога - це шлях не до "Євро", це шлях до інвестицій, це шлях до швидкої допомоги, це шлях в майбутнє. Цього не зробили. Зараз ми будемо думати, як, все одно прийдеться брати, все одно треба будувати дороги. Отак ми і живемо.
Савік Шустер, ведучий: Я хочу спросить у Андрея. Андрей, скажите, пожалуйста, а почему в Германии в 2006 году или в Австрии, Швейцарии в 2008 году никто никого не выталкивал, никто никого не убирал, никто никакие письма не писал, ни в какие суды не обращался, все было более-менее прозрачно и нормально по бизнесу? А у нас тут тайванские, другие, их выталкивают, убирают. Почему так происходит?
Андрій Садовий, міський голова Львова: Знаєте, я думаю, що це є питання досвіду з одної сторони, тому що ніхто раніше такі масштабні проекти не здійснював, з другої сторони є культура, яка, на превеликий жаль, в нас не є ще настільки добра, власне, культура в бізнесі. Можливо, ще деякі інші фактори, на які західні будівельні компанії та інші звертають увагу. Це певні ризики. Тому що їм дуже важко розуміти ту ситуацію, яка є в країні, там, вибори, коли говорили їх не буде, вони є. Але ці будівельні компанії, які вже є, той самий "Хофтіф", який збудував в Дніпропетровську, вони нормально будують і готові дальше будувати і в інших містах. Тому це треба просто пережити, ми зараз в Україні отримуємо дуже великий досвід, так само, як у Львові. Хто колись у Львові за останніх 50 років будував стадіон? Ніхто не будував. Чи зараз, наприклад, ми зробили дуже великий поступ по дорогах, ми сьогодні домовилися з Європейським банком реконструкцій і розвитку про 30 мільйонів, ми домовилися з німецьким банком KFW, вони вже сьогодні профінансували розробку транспортної схеми міста. Ми не чекаємо грошей від держави, так, ми надіємося, що буде прийнятий закон "Про "Євро", що ті кошти прийдуть, але ми вже почали цей процес. І я тут повністю солідарний з паном Червоненком, що ці кошти, насправді, треба було брати, тому що вони обезцінюються, і, насправді, дороги - це те, що треба робити в першу чергу.
Савік Шустер, ведучий: А вот тот же Евгений Червоненко, с которым Вы согласны, он только что говорил в студии, что, в принципе, "Альпина" построила все стадионы в Германии...
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Часть.
Савік Шустер, ведучий: Часть. А в Украине все захватывает один человек.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: И в Польше тоже.
Савік Шустер, ведучий: И в Польше тоже.
Андрій Садовий, міський голова Львова: Ні, ні, вони збудували в Австрії три стадіони, в Німеччині вони тільки в Мюнхені мали відношення до будівництва стадіону.
Іванна Коберник, хронікер: Пане Садовий, але конкурсна комісія оголосила "Альпіну" переможцем ще у лютому цього року, чому тільки в жовтні ви підійшли до підписання контракту, чому це не було зроблено тоді, як Ви підтримуєте Євгена Червоненка, що гроші треба було почати тратити навесні?
Андрій Садовий, міський голова Львова: Добре, але я вам розкажу історію, ми оголосили конкурс інвестиційний, тобто, ця компанія мала за свої кошти збудувати стадіон і отримати право забудувати прилеглу територію біля стадіону. Коли вони отримали цю перемогу і почали робити прорахунки, вони сказали, sorry, ви знаєте, ми не будемо ризикувати, тому що у вас нестабільна ситуація, і єдине, на що ми погоджуємося, ми готові бути виключно будівельною компанією і готові зробити за свої кошти проект будівництва. Що вони і зробили.
Мустафа Найєм, хронікер: А как Вы позволили компании, которая не проводила расчеты до тендера, участвовать в тендере, на каком основании она вообще участвовала в тендере, как она называла цифры, как она называла какие-то данные?
Андрій Садовий, міський голова Львова: Стосовно компанії "Альпіна" ми не проводили тендер, враховуючи стислі терміни, враховуючи, що вони зробили проект, був зроблений розрахунок по наших ДБН-х, і ми брали дозвіл на заключення угоди з одним виконавцем.
Мустафа Найєм, хронікер: Так с этого и начинать надо.
Савік Шустер, ведучий: Андрей, Вы можете еще с нами остаться несколько минут?
Андрій Садовий, міський голова Львова: Так, так, я слухаю.
Савік Шустер, ведучий: Прекрасно. Потому что у нас сейчас рубрика "Заппинг", это такая рубрика, когда Вы можете узнать то, что было вчера по телевизору, но Вы просто не успели, не смогли увидеть.
Сюжет: Віктор Ющенко, Президент України: "Згідно з Конституцією України я оголошую про припинення діяльності Верховної Ради шостого скликання та проведення дострокових парламентських виборів".
Ведуча програми "Вести": "Сообщение, которое пришло только что с пометкой "срочно": Президент Украины Виктор Ющенко объявил о роспуске парламента и назначил внеочередные выборы в Верховную Раду".
Ведуча програми "Новини" на "Першому каналі": "Верховна Рада шостого скликання пішла в небуття. Щойно Президент звернувся до народу і оголосив про розпуск парламенту. Але дати голосування не назвав".
Віктор Янукович, лідер "Партії регіонів": "Это удар колокола звонящего по нынешней власти. Власть поставила страну на грань банкротства. Выяснять, кто из "оранжевых" в этом больше виноват, тщетно".
Микола Томенко, віце-премєр Верховної Ради України: "Президент о восьмій нас забрав, розказав, що вся фінансова світова криза організована урядом Тимошенко, і він їде в Італію в знак протесту".
Сюжет програми "Репортер" на "Новому каналі": "Поки багатий схудне, бідний вмре - народна мудрість про народну гривню щодня стає реальністю. Вчора ще 5,25, сьогодні вже 5,45".
Програма "События" на каналі "Україна": Михайло Охендовський, ЦВК: "За підрахунками Центральної виборчої комісії орієнтовно вартість цих позачергових виборів Верховної Ради України, народних депутатів України, становитиме 415 мільйонів гривень".
Ведучий програми "Новини" на "Першому каналі": "Гроші - це лише ілюзія - Папа Римський Бенедикт Шістнадцятий прокоментував глобальну фінансову кризу. Понтифік твердить, крах великих банків довів - гроші ніщо".
Сюжет програми "События" на каналі "Україна": "Военными кораблями нас вооружат США, причем в рамках гуманитарной помощи, однако когда такая посылка будет отправлена, точно неизвестно. А пока, считают в Пентагоне, украинским властям следует просвещать народ о преимуществах блока НАТО".
Дмитро Мєдвєдєв, Президент Російської Федерації: "Советология, как и параноя, это очень опасная болезнь, и жаль, что этой болезнью, к сожалению, до сих пор страдает часть администрации Соединенных Штатов".
Фрагмент серіалу "Моя прекрасна няня": "Я его задушу, потом я задушу ее, а потом я задушу себя".
"Фабрика зірок 2", щоденники, фрагмент пісні: "Эта сука любовь, эта сука любовь, я вырву сердце для тебя".
Ведуча програми "Репортер" на "Новому каналі": "Ізраїльські науковці створили квіти, які пахнуть удесятеро сильніше, ніж звичайні. Це справжній подарунок для парфумерів, тепер їм не потрібно збирати квіти у чітко визначений час, коли їхній запах найсильніший".
 Фрагмент фільму "Агент національної безпеки".
 Фрагмент фільму "Невдале пограбування".
Савік Шустер, ведучий: Я видел, как Андрей Садовый во Львове улыбался во время "Заппинга", поэтому, надеюсь, он останется с нами еще на несколько минут, после рекламной паузы.
 (реклама)
Савік Шустер, ведучий: Мы вновь в прямом эфире и я сразу приглашаю в студию вам приятного человека министра по вопросам семьи, молодежи и спорта Юрия Павленка. Юрий, у нас Червоненко в студии, Вы уже заметили, а Андрей Садовый у нас в включении со Львова. В принципе, мне все говорят, во время рекламной паузы говорили, что люди не понимают, тендер, компании, стадионы, значит, чтоб объяснить людям, что это такое. В Киеве выиграла тендер тайванская компания, за большие деньги, потом оказалось, что она не имеет строить стадионы, но это второстепенно, она строит все, но не стадионы.
Мустафа Найєм, хронікер: Но тендер она выиграла.
Савік Шустер, ведучий: Но тендер она выиграла. Поэтому у нее отобрали, она, как говорит Евгений, будет судиться...
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Это не я говорю, это они говорят.
Савік Шустер, ведучий: Это они говорят, да. Как сообщает Евгений, они будут судиться, значит, они немножко денег выиграют у государства, но это ничего, это все бюджет "Евро-2012".
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: По-перше, якщо дозволите, перше, ніякого тендера не було, був архітектурний конкурс, де 15 компаній представили картинку, яку далі вони зобов'язувалися реалізовувати. В результаті, так, найкраща картинка була у тайванської компанії, з якою ми почали переговори. В результаті переговорів ми побачили, що: А - ця компанія не може протягом трьох місяців, трьох місяців привезти юридичні документи, які остаточно підтверджують її право працювати в Україні; друге - не було юридично завірених документів, які підтверджували б професійну пригідність тих людей, яких вони представили; по-третє, кожна компанія, у відповідності до українського законодавства, мала представити одразу після конкурсу українську компанію адаптера, тобто, той, хто буде працювати з українським законодавством, це вимога українського закону. Тих, кого вони представили, виявилось, це підтвердило Міністерство будівництва, не є такими, що здатні реалізовувати проект такого найвищого рівня складності. По-четверте, в результаті переговорів і їхньої презентації УЄФА, УЄФА висловило їм недовіру, як компанії, яка здатна реалізувати проект. Була дуже критична ситуація, ви знаєте, це було перед візитом Платіні, все, що я міг зробити і допомогти цій компанії своє право підтвердити, я його виконав, я з ними зустрічався кожен день. Я думаю, що якби міністр тайванський зустрічався з любою українською компанією кожен день, то по-іншому би ставилися. На жаль, вони навіть почали потім, коли зрозуміли, що є проблеми, уникати цих зустрічей, але факт в тому, що на них поставлена крапка. Ми нічого не підписували...
Савік Шустер, ведучий: Є ще по-п'яте, был протест Китая, Китая, как это так...
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Нічого їм це не коштувало, я закінчу...
Савік Шустер, ведучий: Что Украина подписывает с Тайванем договор.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Вони прийшли не з інвестиціями, вони прийшли використовувати кошти платників податків. І я як міністр відповідаю, щоб ці кошти були реалізовані максимально правильно і максимально так, як це потрібно для реалізації проекту.
Савік Шустер, ведучий: А что Вы нам скажите по ситуации во Львове?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Ви знаєте, довіри не було, ми почали переговори, ми їх офіційно попередили, офіційно з ними провели всі необхідні розмови, і нічого ми не підписували. Більше того, коли я вимагав, давайте підпишемо, ні, тому що не було юридичної можливості. В результаті ми просто завершили переговори, перейшли до іншої компанії, відбулася перевірка їх документів, не Павленко перевіряв, була створена урядом група, з СБУ, МВД, Міністерство юстиції. В результаті вони дали негативну оцінку цій компанії, в нас не було часу далі з ними нянькатись, ми зупинили, звернулись до інших компаній. В результаті німецька компанія підтвердила, що вона здатна реалізувати цей проект. І сьогодні ми в реконструкції НСК "Олімпійському" ідемо у відповідності до графіка, який погоджений з УЄФА, по окремих позиціях ми випереджаємо цей графік, що стосується демонтажа. Завтра ми отримуємо концептуальний проект, який після роботи українських адаптерів, 13 числа буде наданий на державну будівельну експертизу українську і п'ятого листопада, я думаю, ми вже будемо мати висновки, що дасть можливість нам уже сказати, що ми маємо кошторис, маємо концептуальний проект. І НСК "Олімпійський" після цього з червоної зони перейде в жовту зону. І кінець листопада - початок грудня ми почнемо будівництво. Це питання знято.
Савік Шустер, ведучий: Значит, приезжал в Киев Остап Бендер, он пытался все это сделать, нарисовал картинку, оказалось, что ничего не умеете, его бац, и наконец приехал серьезный человек.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Зрозумійте, я не хочу вже влазити в деталі, зараз, в деталі...
Мустафа Найєм, хронікер: Это очень важно, подождите, мы же все прекрасно понимаем...
Савік Шустер, ведучий: Подождите, у нас Андрей Садовый в прямом эфире, не забывайте.
Мустафа Найєм, хронікер: Кстати, это и господина Садового тоже касается. Любой тендер в этой стране не может быть...
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Це не тендер, це був архітектурний конкурс.
Мустафа Найєм, хронікер: Любой такой конкурс, даже конкурс, Вы прекрасно знаете, кто-то лоббировал эту компанию. В итоге страна потеряла деньги, потеряла время, и никто за это не будет отвечать.
Савік Шустер, ведучий: Престиж.
Мустафа Найєм, хронікер: Престиж. И мы отстаем по срокам. Точно так же, как произошло по срокам. Скажите, но Вы же знаете, кто лоббировал эту компанию?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Я не знаю, кто ее лоббировал.
Мустафа Найєм, хронікер: Это неправда.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Була конкурсна комісія, яка дуже детально розглядала. Справді, в них картинка була гарна. Я був членом журі, я розумію всю свою відповідальність.
Мустафа Найєм, хронікер: То есть, в итоге мы получим стадион хуже, чем тот, который мы бы построили, правильно?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Але послухайте мене, послухайте мене. Любий проект, який ви візьмете, не тільки в Україні, щодо будівництва такого серйозного об'єкту, і навіть як стадіону, ніколи з першого разу не приймалося рішення. І ми можемо, як український досвід взяти, наприклад, донецький стадіон, тричі змінювався партнер, і той, що розробляв проект, і той, що будував, підрядчик.
Іванна Коберник, хронікер: Але є одна суттєва відмінність, цей стадіон вже готовий, а в Києві ще ні.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Так, і цей буде готовий до терміну, який визначений УЄФА.
Савік Шустер, ведучий: А что Вы скажите про львовскую ситуацию?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: В тому випадку, якщо не поміняється уряд і не скаже, що тут теж картинка не реальна.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Українські реалії, ми будемо чути це про Київ, про Львів, поки буде освоєння державних коштів. Там, де є приватні інвестори...
Мустафа Найєм, хронікер: Дать их в частные руки.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Правильно.
Савік Шустер, ведучий: Слушайте, реально, я считаю, что Чемпионат Европы без Львова - это не Чемпионат Европы.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Я вважаю так само.
Савік Шустер, ведучий: Так что происходит?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Що стосується Львова, я думаю, що тут міський голова вже мав можливість розказати.
Савік Шустер, ведучий: Міський голова сделал сегодня великое дело, когда объявил одновременные выборы.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Да, є лист "Альпіни", яка не погодилася на ті кошти, які запропонувала міська влада. І, я так розумію, є інший партнер, який виконає, зробить цей проект. І це право, право львів'ян, міської ради, міського голови, визначати і приймати рішення, тому що вони витрачають кошти платників податків, і вони несуть за них персональну відповідальність. І краще визнати помилку на першому етапі, її виправити, ніж зірвати через впертість весь проект. Все. З "Альпіною", я так розумію, дуже довго йшли переговори, дуже довго, не одна була нарада, не одне виїзне засідання було, працювали спеціально експерти. Але сьогодні Львів знаходиться в жовтій зоні, в нього є всі шанси здати вчасно стадіон. І є відповідна підтримка і з боку УЄФА їхніх дій. Ця дія їхня справді вже була остаточною, і вони перейшли від слів до справи, як це сталося з НСК "Олімпійський", де ми від слів перейшли сьогодні до реальної роботи, щоденної роботи. Можете зараз поїхати, і на НСК "Олімпійському" йде робота.
Савік Шустер, ведучий: Евгений не согласен. Не согласны?
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Я не согласен с одним. Если мы в этой стране не поставим... Я пришел на передачу сказать только несколько слов, меня мало волнует, кто будет осваивать деньги, или в НСК "Олимпийский", или во Львове, кстати, миф, через Нацагентство не проходит ни копейки денег по освоению, и мифы эти надо закрыть. Я хочу сказать, Вы позвали на тему, как повлиял указ Президента о роспуске на то, как будет проходить "Евро", я вам отвечу сразу, и легче будет ответить, и Андрей поймет, и мой друг министр. Если государство будет продолжать быть активным игроком и по ходу игры, условно, в футбол, менять правила, то на бейсбол, то на регби, в условиях финансового кризиса у меня есть большие сомнения. Указ Президента не при чем, нормально, Президент остался единственной легитимной ветвью власти, который возглавит, и мы будем выполнять все, что нужно. Сейчас готовит коордраду по подготовке к "Евро". Трагедий две. Первая - у нас "Евро", умолял это с самого начала, стало заложником политической борьбы. Меня на многие вещи, визиты, к примеру, не брали, сейчас я это узнал в Германии только потому, что я президентский человек, только потому, что я отстаиваю то, что говорится на координационном совете, где присутствуют те же члены правительства и тот же Премьер. На оргкомитете все наоборот, а в итоге вообще зачем Червоненка пускать.
Петро Мага: Євген Альфредович, заради бога, вибачте. По-перше, я хочу сказати, що сьогодні Україна неймовірно популярна у наших сусідів. Я тільки що віддивився повний випуск "Вестей", вони були в ефірі 52 хвилини, з них 51 показували ситуацію в Україні, потім одну хвилину - ситуацію в Росії, вісім хвилин реклами, і заново пішла Україна. Це по-перше. А, по-друге, сьогодні Мішель Платіні вибухнув двічі, це показало CNN, перший його вибух емоцій був з приводу того, що із футболу роблять якусь священну корову, і багаті футболісти вже сидять у печінках, тому що надзвичайні прибутки. І він говорив про те, що з футболу зробили бізнес. А друге, його сильно дратує те, що бізнес роблять з футбола політики. От, що він каже, вслухайтесь в його мову, він говорить англійською не дуже добре, тому середній школяр український все зрозуміє.
 (Виступ Мішеля Платіні на англійській мові).
ПетроМага: Політики, what do you want to do with football?
Савік Шустер, ведучий: Когда французы говорят по-английски это непонятно никому, и ни ученикам, и никому.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Але ми з повагою ставимося до Мішеля Платіні.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: З великою повагою.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: З великою повагою.
Савік Шустер, ведучий: Конечно, как, вы всегда ставитесь к начальникам с большим уважением.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Савік, він наш партнер в реалізації проекту.
Савік Шустер, ведучий: Я хочу к Андрею Садовому, он там сидит во Львове и молчит. Андрей, Вы провозгласили желание провести выборы, но только Верховная Рада может распустить горсовет, а Верховная Рада уже распускать никого не может. Поэтому обвинения в пиаре, может быть, они и обоснованы.
Андрій Садовий, міський голова Львова: Я думаю, що сьогоднішня заява, яку я оголосив в стінах міської ради, багатьох отрезвить і заставить задуматися, що треба договорити і робити справу, а не займатися комбінаціями. Тому що сьогодні ви бачили, який стан був в сесійній залі, я думаю, що ми ситуацію нормалізуємо. Хоча, звичайно, виборів боятися нікому не потрібно, тому що кожен політик, який йде на вибори, він повинен розуміти, що вибори не починаються і не закінчуються, це є процес для публічних людей, і завжди треба мати довіру громадян для того, щоб робити великі проекти. Тому я особисто цього не боюся і закликаю інших також не боятися. Але, Савік, я би ще хотів два слова, власне, по львівській тематиці. На сьогодні ми маємо проект, погоджений зі всіма інстанціями, питання генпідрядника, багато стоїть бажаючих будувати, ми ж гроші платимо. І моя солідарність з паном Павленком, що він нас повністю розумію, і, дійсно, краще з самого початку виправити ті похибки, які є, і вже стабільно рухатися вперед.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Андрію, але я Вам гарантую, що спуску сьогодні Львову не буде, і Вам чесно скажу, якщо виникне ситуація, і Львів стане небезпекою для проведення в Україні і Польщі "Євро", Ви знаєте, що в черзі стоять, як мінімум, два міста, які сьогодні вас обганяють. Тому не треба тут зараз пасувати, там, міську раду, а міській раді на мера. Насправді, ви в одній лодці, я знаю, що якщо ви зараз провалите цей проект, то більше ні Вас, ні міської ради не буде в кріслах, львів'яни не допустять вам такого програшу. Тому давайте менше політики, більше реальних справ, це перше прохання.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Андрію, я такий щасливий, що є відповідальний за стадіон і мій друг, в мене питання більш прозаїчне.
Савік Шустер, ведучий: А за что Вы отвечаете?
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Я? Ми пробуємо всіх спрямувати по їх відповідальності.
Савік Шустер, ведучий: Вы милиционер, понял.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Да. У меня простой вопрос. Я вообще, я не знаю, как объяснить, менеджер. У меня просто вопрос, не укладывающийся в логику. Ты помнишь, я тоже львовьянин, сколько мы помогали, чтоб вам отдали аэропорт? Отдали аэропорт. В итоге вы не забираете, потому что не хотите платить за ту взлетную полосу, которая находится по БТИ на балансе украинской транспортной компании. В итоге проблема аэропорта стоит до сих пор очень остро. И, поверьте, она не менее острая, чем аэропорт, нам нужно подготовить аэропорты, хотя бы взлетные полосы. Я не понимаю логики, почему, когда я предлагал рассмотреть, почему как в Днепропетровске, Донецке, Харькове, Одессе, так называемые, олигархи или капитаны экономики, согласились взять на себя кучу бабок, связанных со стадионом, я это не называю даже деньгами. Во-вторых, они умеют управлять этим. А, в-третьих, эти деньги можна было использовать или на аэропорт, или на несчастный львовский водопровод. Почему нет Деминского в ваших проектах?
Савік Шустер, ведучий: Анна, я не понимаю, почему Червоненко отказывается бабки называть деньгами?
Анна Дегтярьова, хронікер: Это как в том анекдоте, да, "Нам светят сумасшедшие бабки?" - "Да? А где они?" - "Вон, с фонаря".
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Я Андрія просто прошу, наступного тижня у Львів відряджається заступник міністра, який є експертом національним по стадіонам, відряджається на той час, поки ви не ввійдете в нормальну системну роботу. Більше того, я і Вас прошу, і міських депутатів, якщо потрібно йому передати певні повноваження міського голови, щоб вивести Вас з кризи, то, будь ласка, це зробіть. Але він їде Вам допомогти. І, я переконаний, що експерти УЄФА теж готові Вам сьогодні допомогти. Бо всі вболівають за Львів.
Савік Шустер, ведучий: Правильно, Андрей, осторожней, иначе Вам пришлют тайванскую компанию.
Іванна Коберник, хронікер: Але я все-таки хотіла б почути відповідь на питання пана Червоненка, чи правда те, що Ви перешкоджаєте роботі приватних інвесторів у Львові над проектами, які пов'язані з "Євро".
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Я це не говорив про нього, я казав про аеропорт.
Савік Шустер, ведучий: Давайте дадим Андрею ответить, столько вопросов.
Андрій Садовий, міський голова Львова: Я би хотів, власне, з останнього почати. Пан Червоненко нам ні в чому не заважає, я дякую за його розуміння по аеропорту, тому що до сьогоднішнього дня указ Президента "Про передачу аеропорту в комунальну власність" не виконаний. Держава взяла на себе всю відповідальність, і, дай бог, щоб там почалися позитивні зрушення. Там провели тендер на проектування, і є ряд пропозицій. Міська рада всіляко буде сприяти, тому що це є на території міста, мені треба, щоб це було зроблено. Якщо ще коротку репліку по стадіону, я хочу сказати сьогодні офіційно заявити, місто і міський голова, ми нікого не підведемо, ми в ті терміни, які відведені, у Львові зробимо стадіон, якісний і хороший. Просто, насправді, якщо Донецьк і Дніпропетровськ мали часу цілком достатньо, ми є в стислих умовах. І місто Львів єдине серед українських міст будує стадіон за власні міські кошти. А ви прекрасно розумієте, що їх нема, на превеликий жаль, так багато, але я гордий з того, що ми прийняли це вольове рішення, тому що "Євро" для Львова" - це є питання пріоритету. Ми нікого не підведемо і вкладемося у всі терміни. Дякую.
Анна Дегтярьова, хронікер: Да, я бы хотела добавить, если бы вот эта вот ситуация с выборами, Вы, наверное, как-то ее приостановите, то вот эти инвестиции, о которых Вы говорите, они, вот этот денежный поток двинется к вам, наверное, с гораздо большей скоростью. Потому что инвесторы любят стабильность. А различные выборы и неурядицы в миськом совете ни к чему хорошему не приводит, и денежного потока вы не получите.
Савік Шустер, ведучий: Аня, Вам же сказал Евгений, есть одна легитимная власть - Президент, и все будет хорошо.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Нет, есть одна легитимная власть, которая называется законы бизнеса и вера в том, что делаешь. Аня, я Вам скажу, в чем главная проблема "Евро". Главная проблема "Евро" и этой страны, что у нас чиновники являются огромным субъектом бизнеса. Меня все равно хотят там реорганизовать, то мне говорят, как править замглавой...
Мустафа Найєм, хронікер: Господин Червоненко, но Вы же тоже такой же чиновник.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Я не такой, я агентство содержу наполовину за свои деньги, и приезжайте, у меня молодые ребята, говорящие на трех языках, это новое поколение.
Мустафа Найєм, хронікер: Вы знаете, что я Вас достаточно сильно уважаю, правда.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Нет, дай я закончу, а потом я буду Вас слушать.
Савік Шустер, ведучий: Нет, я к министру хочу обратиться. У нас полосы взлетные и посадочные за бабки строят олигархи, у нас Червоненко содержит половину агентства по подготовке. Что это за страна такая, что из бюджета ничего, а из карманов личных олигархов и богатых людей?
Анна Дегтярьова, хронікер: И куда деваются государственные деньги?
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Нет, деньги как раз бюджетные выделяются.
Мустафа Найєм, хронікер: Бюджетные выделяются, куда они уходят - просто вопрос.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Я скажу. Євген Альфредович трошки емоційно реагує на цю ситуацію. Але до останньої хвилини, до сьогодні, до цієї хвилини всі кошти, які передбачені на підготовку "Євро-2012" виділяються вчасно, без будь-яких затримок і по всіх сьогодні затверджених проектах. Тому тут немає проблем і немає небезпеки, це я можу сказати точно і по НСК "Олімпійський", де все, не дивлячись на проблеми, які були, сьогодні повністю ми йдемо по графіку. Що стосується посадкових смуг, аеропортів, доріг і взагалі залучення інвестицій, які потребує "Євро-2012", і в державній програмі на 75 відсотків передбаченні саме інвестиції для розвитку інфраструктури, транспортної, готельної і так далі, то, звичайно, для цього треба, крім, знаєте, такої системної роботи держави, необхідно ще ряд прийняти законів. Я впевнений, що після виборчої кампанії, що є такою тактичною, тактичною ситуацією, ввійдемо в плановий режим і теж тут не буде серйозних проблем.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Я підтверджую.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: А щодо чиновників, то проблема чиновників не в тому, що вони в бізнесі чи ні, проблема сама головна - це те, що "Євро-2012" - це перший такий великий проект для України, тим більше проект, який має чіткі часові рамки. На жаль, да, я можу підтвердити, чиновники звикли працювати, є термін виконання, але завжди можна написати з проханням до вищого начальства "прошу перенести термін в зв'язку з тим-то, з тим-то". Так от по "Євро-2012" це не проходить, і тому чиновники сьогодні всіх рівнів вчаться відповідально ставитися до своєї роботи, вчаться виконувати свої зобов'язання в терміни чітко затверджені, тому що "Євро-2012" не можливо перенести, відтермінувати, хто би цього листа не написав.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Юрчик, ты меня уже собьешь скоро. Я хочу все-таки закончить свою мысль. Моя мысль заключается в том, что "Евро" - это менеджерский проект, а у нас им рулят гуманитарии часто, понимаете, которые не понимают, что если мы деньги получим...
Савік Шустер, ведучий: Павленко гуманитарий?
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Это не к нему. У него есть там...
Савік Шустер, ведучий: А семья и молодежь, я подумал, что...
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Поймите, если мы даже получим деньги в 2010 году, я не говорю об их стоимости, то мы не успеем построить дороги, если мы будем работать день и ночь, и на праздники, и делать сальто при этом. Есть объективная реальность реального менеджмента. И поэтому многие реальные люди, которые готовы наполнить, действительно, 80 процентов бюджета этого "Евро", они приходят и говорят, ты один из немногих, кого мы понимаем, но за это тебя и снимут скоро. Понимаете?
Іванна Коберник, хронікер: Ми розуміємо тоді, що Ви або лукавите, або дещо неточно говорите.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Что я не говорю?
Іванна Коберник, хронікер: Це означає все-таки, що потрібне рішення уряду, якщо говорити про будівництво доріг, без рішення уряду дороги в фонд сесії не передадуться...
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Це стратегічні абсолютно. Не путайте концесій.
Іванна Коберник, хронікер: Не буде створений інвестиційний клімат для того, щоб ці приватні гроші пішли. А зараз ми матимемо вибори і ми матимемо, на знаємо, який уряд, який, ми не знаємо, прийме які рішення.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Скажіть мені, він свідок, яка моя вина, ми разом з "Маккензі" розробили всі закони...
Савік Шустер, ведучий: "Маккензи" - это кто? Познакомьте.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Це юридична компанія, я перепрошую. Ми розробили всі закони, "Про єдине вікно", "Про спрощення дозволів на будівництво". Що ми отримали?
Іванна Коберник, хронікер: Тобто, без уряду нікуди? Без уряду нікуди?
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Іванка, чому уряд досі не вніс їх в парламент? Хоч парламентарі мені казали, ми будемо йти.
Мустафа Найєм, хронікер: Евгений Альфредович, но Вы же знаете, что у Вас с правительством ничего не было. Евгений Альфредович, Вы же знаете, что Вас Юлия Владимировна не воспринимает в принципе никак.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Нет, я красивый мужчина, большой.
Мустафа Найєм, хронікер: Вот только как красивого мужчину. Смотрите, то есть, соответственно, в этом правительстве у Вас не было сотрудничества и так, поэтому Вам все равно, что оно есть, что его нет, Вас не берут ни в какие командировки...
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: У меня страна и есть мои...
Мустафа Найєм, хронікер: Но Вы не участвуете в этом процессе, Вас отодвинули от него, признайте это.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Что я должен, сдаться, бежать?
Мустафа Найєм, хронікер: Это так? Это так? Вас отодвинули?
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Это так, но я не сдался.
Мустафа Найєм, хронікер: Так, может, уйдете в отставку, да и все, дайте тому, с кем можно договориться.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Это будет трусость.
Мустафа Найєм, хронікер: Нет, это будет нормально для страны. Придет человек, с которым будет работать Юлия Владимировна и правительство. Это честно.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Мне таких вопросов не ставят.
Мустафа Найєм, хронікер: Просто честно выйдете и открыто скажите: меня в этом процессе не воспринимают, президентское решение не воспринимается, Юлия Владимировна, Вы сами мне рассказывали, как общались с ней, она Вас не воспринимает.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Так что мне, если меня Президент поставил на этот пост, сказать: Президент, я не хочу ни с кем ссориться, я убегаю, я слабый. Я лучше буду неугодным, прямым, каким я был и в первое ее правительстве.
Мустафа Найєм, хронікер: Но дело не делается. Дело ж не делается все равно.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Дело все равно делается. Вы помните, какой был процент финансирования? 1,2. Сегодня, я подчеркиваю, финансирование Минфин и Пензенник обеспечили полностью, сегодня именно бюрократия не просто не заполняет титулы и документы, при растущем долларе получить и освоить эти деньги.
Іванна Коберник, хронікер: А вони освоюються чи тільки отримуються?
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Их надо получить, понимаете, и начать их осваивать. К сожалению, с кем бы сейчас Львов не подписал, впереди зима, и мы вернемся только весной к теме строительства, вот вам и весь ответ.
Мустафа Найєм, хронікер: Мы-то тоже помним, когда выделены были деньги на "Евро-2012", правительство об этом кричало громче всех. Вы понимаете, что деньги выделили не для Вас, в этой стране все делается ради выборов, ради рейтингов, ради постов. Вы держитесь своего поста, Тимошенко ради рейтинга выдает деньги на "Евро-12". Это же правда.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Мустафа, вот честное пионерское, я своего поста не держусь вообще. А что будет толку? Спросите у Юры. Понимаете, нас отстраняют от всех денежных потоков, и не надо, но мы им говорим, тратьте деньги по назначению, как расписано.
Савік Шустер, ведучий: А кто отстраняет, кто отстраняет?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Я вас прошу, це не цікаво людям.
Савік Шустер, ведучий: Нет, это интересно, кто отстраняет.
Мустафа Найєм, хронікер: Павленко знает, что Тимошенко отодвигает.
Петро Мага: Я скажу, хто мене відсторонив, Мустафа сказав...
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Знаєте, є національні проекти, а є якісь локальні війни, локальні війни нам вдалося перемогти в реалізації "Євро-2012", розписані повноваження, є віце-прем'єр-міністр Іван Васильович Васюнник як керівник робочої групи, яка працює в системному режимі, є відповідні міністерства, за якими чітко закріплені напрямки діяльності.
Мустафа Найєм, хронікер: Можете сказати, за що відповідає пан Червоненко?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Завдання Національного агентства "Євро-2012"...
Мустафа Найєм, хронікер: А хто пан Червоненко в цій системі, скажіть, будь ласка?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Координація всіх процесів.
Мустафа Найєм, хронікер: По сути, он самый главный, правильно, в этом процессе?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Фактично, так.
Мустафа Найєм, хронікер: Почему в Польшу едет Тимошенко без Червоненка, почему, по вопросам "Евро-12", объясните мне.
Савік Шустер, ведучий: Потому что он не ее тип мужчины.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Самый главный вопрос, пусть Юрий Алексеевич, который так честно рассказывает, расскажет, сколько уже совещаний было, чтобы устранить, устранить, вдумайтесь, уничтожить агентство, которое возглавляет Червоненко. Я говорю, так вы лучше Червоненка уберите, зачем агентство, которое набрано. Это никому не интересно.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Ми колеги, і, слава богу, скільки намагалися вбити...
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Друзі.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Друзі, колеги, вбити клин, нікому це не вдасться, тому що ми відповідаємо за один проект. І я вам скажу, є просто там юридичний нюанс щодо Національного агентства, у відповідності до закону "Про Кабінет Міністрів". Тому наради були не проти Червоненка напряму...
Мустафа Найєм, хронікер: А против Президента.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Ні, і не проти Президента. Є закон, ухвалений нещодавно, "Про Кабінет Міністрів", у відповідності до якого не існує в системі уряду органів, які діють самостійно, кожний орган, чи ми говоримо про податкову, чи ми говоримо про Національне агентство, чи ми говоримо про митницю, вони у відповідності до закону спрямовуються і координуються конкретним міністерством. Тому в даному випадку, мова якщо йшла, то йшла про певне приведення у відповідність сьогоднішнього закону, системи управління, і, зокрема, по "Євро-2012", як і по всіх інших.
Петро Мага: Ребята, у вас такі монологи, що Фідель Кастро з його ораторськими рекордами просто зараз нервово курить в стороні. Я про що хочу сказати, я говорю от, про що, ми забуваємо ще про світову кризу. Якщо сьогодні такий великий монстр...
Савік Шустер, ведучий: О, какую ты нам умную вещь сказал.
Петро Мага: Секундочку, сьогодні Росія почала хвилюватися з приводу Сочі, до якого ще трошечки більше часу, ніж залишається до "Євро-2012". Будь ласка, секунду на екран.
Ведуча "ТСН", канал "1+1": "Світова фінансова криза може негативно позначитися на підготовці до зимової олімпіади 2014 року у Сочі - таку заяву зробив Міністр регіонального розвитку Росії Дмитро Козак. Все, за його словами, залежатиме від становища інвесторів залучених у будівельні проекти. Поки що, каже Козак, жоден з інвесторів не відмовився від участі в олімпійському проекті "Сочі-2014". Усі подробиці зі світу спорту..."
Петро Мага: Анічка правильно сказала, інвестори тільки там, де є стабільність, і де вони впевнені в результаті.
Савік Шустер, ведучий: Больше стабильности, чем в Сочи, пока не придумаешь.
Анна Дегтярьова, хронікер: Савик, можно? У меня вопрос к Юрию Павленко. Мы сейчас говорим о "Евро", и какие задачи стоят перед "Евро-2012"...
Савік Шустер, ведучий: А к Андрею уже вопросов нет?
Анна Дегтярьова, хронікер: И к Андрею тоже сейчас будут вопросы. Я бы хотела задать Вам вопрос. Каким образом Вы привлекаете молодежь к "Евро-2012", есть ли, допустим, проект "Молодежь-2012"? Потому что сейчас, пока мы готовимся, пока у нас идут вот эти вот внутренние скандалы в стране, то, что я наблюдаю, я вот езжу по всем городам Украины и общаюсь со студентами, я задаю два вопроса. Первый вопрос, это будет интересно родителям послушать, кто из вас собирается работать. 15 процентов, максимум 20, ребят поднимают руки. Кто собирается всю жизнь пить пиво до конца своих дней - поднимает полностью весь зал руки. О чем мы говорим, сейчас эта пивная культура...
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Это в шутку, наверное.
Анна Дегтярьова, хронікер: Нет, это не в шутку, это серьезно, это реально. Сейчас эта пивная культура среди студентов, она их поглощает, и мы, к сожалению, пока у нас все это происходит, не обращаем на это внимания. И я хотела у Вас узнать, каким образом мы сейчас вообще решаем этот вопрос, и каким образом мы вовлекаем молодежь в "Евро-2012". Ведь это и вопрос заработка, и вопрос объединения, единения, они могут многому научиться там, проявить свои организаторские способности. Ведь так?
Савік Шустер, ведучий: Я боюсь, ответ будет длинный.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Ви дуже правильно поставили питання. І тут навіть не тільки питання заробітку, але ще й волонтерства. Тому що дуже багато треба буде волонтерів для забезпечення "Євро-2012". І я Вам скажу, що 15 відсотків, ті, що підняли руку, це вже дуже гарний відсоток. Але, повірте, реально це значно більший відсоток. Всього дві акції, не прив'язані до "Євро", ми провели цього року, це "Олімпійське літо", де просто проводили різного роду змагання. Більше 20 тисяч молодих людей були волонтерами в організації простих змагань на рівні селища, села, міста, містечка. І трудові молодіжні загони, я Вам скажу, що близько 40 тисяч молодих людей брали участь в молодіжних трудових загонах.
Анна Дегтярьова, хронікер: Это не решит проблему того, что молодежь спивается.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: В принципі, вже сьогодні ми готові до залучення і знаємо, як залучати волонтерів, плюс проходять спеціальні люди відповідну підготовку в тих країнах, де це вже відбувалося.
Савік Шустер, ведучий: Значит, у нас в прямом эфире по телефону Григорий Суркис, который глава Федерации Украины по футболу, который находится во Франции на заседании либо УЕФА, либо ФИФА, я так и не понял, но там блатер есть, значит, может быть... Значит, господин Суркис, Вы заявили сегодня, что выборы, в общем-то, не очень хорошо восприняты в футбольных кругах, досрочные выборы, что это как-то, люди начинают немножко сомневаться в том, что все будет нормально с "Евро-2012", мы правильно Вас поняли?
Григорій Суркіс, голова Федерації України по футболу: Добрый вечер, студия, добрый вечер, Савик. Я был не искренен, если бы стал утверждать, что, извините за такое сравнение, что такое деликатное растение, как проект "Евро-2012", никак не отреагирует на изменения в политическом климате нашей страны, территории, где мы собираемся его не только вырастить, но и собрать плоды с этого уникального дерева через четыре года. Я считаю, что главной задачей в сложившейся ситуации является сохранения статус-кво "Евро-2012", как общенационального гуманитарного проекта, который ни при каких обстоятельствах не может стать разменной картой в сиюминутной политической коньюктурной борьбе. Я уже говорил это на заседании исполкома УЕФА в Бордо и повторюсь снова, что в Украине не было, нет и не может быть оппозиции к проведению Чемпионата Европы 2012 по футболу. Именно такое фактически содержание ответа нашло понимание у руководства УЕФА и дало нам возможность продолжить процесс подготовки к турниру. И есть еще один немаловажный фактор, после 18 апреля прошлого года весь без исключения украинский политикум должен пройти испытание проектом "Евро-2012", чтобы доказать обществу свою, если хотите, состоятельность, дееспособность в решении общегосударственных задач такого масштаба. В этой связи я хочу напомнить, что лидеры всех политических сил задекларировали среди своих главных приоритетов безусловное содействие в продвижении проекта. Большинство наших сограждан ждут и надеются на позитивный результат этой работы.
Савік Шустер, ведучий: Господин Суркис, вопрос у Иванны Коберник к Вам.
Іванна Коберник, хронікер: Пане Суркіс, Ви зараз закликаєте до консолідації, а кажуть, що Ви взагалі не розмовляєте з Євгеном Червоненком, і що він повністю, у Вас немає жодної комунікації, а повністю Ви монополізували стосунки з УЄФА. Це правда? Про яку консолідацію в такій ситуації може йти мова?
Григорій Суркіс: Ви знаєте, я скажу Вам відверто, що я зовсім не маю монопольних стосунків з УЄФА. Це сьогодні Вам хтось каже дурниці. Тому що взагалі під час підготовки кожної країни до фінальних турнірів Чемпіонату Світу чи Європи, власне кажучи, не тільки Національна Федерація є тим містком між УЄФА чи ФІФА і приймаючою країною. Тобто, на сьогоднішній день ми повинні зрозуміти, що практично ситуація, яка була нестабільна в 2007 році, була сприйнята УЄФА як даність.
Савік Шустер, ведучий: Спасибо Григорию Суркису. Спасибо большое.
Євген Червоненко, Голова Нацагентства з «Євро-2012»: Савик, можно одну ключевую фразу? Главным и угрозой для "Евро-2012", я хочу, чтоб меня услышали, есть світова фінансова криза. Если мы научимся на объектах "Евро" и создадим для объектов "Евро" честные правила, при которых чиновник не будет ничего мучать, дополнительно инвестора, мы построим "Евро". Все, я больше ничего не скажу. Красивая женщина Вы.
Савік Шустер, ведучий: Красивая женщина, красивая женщина красиво говорит, но при Вас не получается. Я с Андреем Садовым прощаюсь. Спасибо большое за участие в программе. Хотя, Андрей, я должен сказать, что Вы человек храбрый, но не захотели, чтоб рядом с Вами сидел оппонент. А Обама, ему все равно, оппонент или не оппонент. Правда?
Світлана Вольнова: Происходит очень странно, в мире разлюбили Америку. За восемь лет агрессивной политики Буша даже "Макдональдс" и "Кока-кола" потеряли свой привкус для очень многих. В моду вошел сильный, красивый, спортивный политик Барак Обама. Во всем мире пошел вирус - обамамания. Одна из первых этим вирусом заболела Мадонна на своем концерте. Она показывает неоднозначное видео: с одной стороны портрет Маккейна и Гитлера, и ужасы глобального потепления, с другой стороны - Барак Обама, Ленон и Ганди.
Савік Шустер, ведучий: Светлана, Вы просто экстремист.
Світлана Вольнова: Нет, вирус дошел и до Бриджит Бордо, которая известна в последнее время своими скандалами.
Савік Шустер, ведучий: Судя по лицу, вирус дошел.
Світлана Вольнова: Да, дошел вирус. И она написала открытое письмо Саро Пелин, правой руке Маккейна, в котором назвала ее позором всех женщин. И вот во Франции уже красивые длинноногие красотки под Бриджит Бордо дефилируют в мини-платьях. Только, только на Украине иммунодефицит к Обаме крепок.
Савік Шустер, ведучий: Так, у Обамы есть одна серьезная проблема, одна, он не умеет играть в футбол европейский, это точно. Значит, сейчас мы смотрим...
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: И француженки не голосуют.
Савік Шустер, ведучий: И француженки не голосуют. Аудитория была совершенно не равнодушна. К какому моменту в программе минимально равнодушна?
Повтор: Савик Шустер: "Вы провозгласили желание провести выборы, но только Верховная Рада может распустить горсовет, а Верховная Рада уже распускать никого не может, поэтому обвинения в пиаре, может быть, они и обоснованы".
Савік Шустер, ведучий: Вот, Мага, видишь, я наконец получил пик. Спасибо.
Петро Мага: Я здивований.
Савік Шустер, ведучий: Четвертый год в эфире, первый раз. Спасибо. Спасибо всем за участие.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Ви знаєте, хто головний контролер "Євро-2012"?
Савік Шустер, ведучий: Хто?
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Українські громадяни.
Савік Шустер, ведучий: Правильно.
Юрій Павленко, міністр сімї, молоді та спорту: Поки вони вірять, що "Євро" буде, "Євро" буде в Україні і Польщі. Дякую.
Савік Шустер, ведучий: Я надеюсь, вы верите. Завтра в 21:30. До свидания.
 
Стенограма надана компанією Sourcer 
 
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
16986
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду