10:00
Субота, 26 Травня 2018

201 веб-сайт, 43 медійники, 24 медіакомпанії: хто потрапив до нового санкційного списку

У списках є помилки, повтори й неточності. Наприклад, до нього внесли дві українські компанії, яких не існує, — офіційне представництво «Первого канала» та представництво «РИА Новости».
201 веб-сайт, 43 медійники, 24 медіакомпанії: хто потрапив до нового санкційного списку
201 веб-сайт, 43 медійники, 24 медіакомпанії: хто потрапив до нового санкційного списку

24 травня офіційний сайт Президента України оприлюднив списки осіб, щодо яких було запроваджено персональні санкції за рішенням РНБО від 2 травня та указом Президента від 14 травня.

Рік тому із запровадженням санкцій РНБО та Президент зобов’язали інтернет-провайдерів блокувати доступ до російських соціальних мереж «Вконтакте» і «Одноклассники», інтернет-порталу «Яндекс» і його сервісів, а також поштового сервісу Mail.ru, ресурсів виробників програмного забезпечення «Лабораторія Касперського», «Доктор Веб», 1С та інших. Тоді ж указом під санкції потрапили 13 іноземних журналістів із Росії, Болгарії, Польщі, Молдови та Німеччини. Загалом у списках були 1228 фізичних осіб і 468 юридичних.

До нового санкційного списку увійшли 1748 фізичних осіб і 756 юридичних. Щоправда, реальна їхня кількість є меншою, тому що деякі особи фігурують у списку двічі. Принаймні деякі медійні персони та компанії.

За підрахунками «Детектора медіа», до санкційного списку фізичних осіб увійшли 43 представника медіасфери: 23 керівника (та екс-керівника) російських медіаресурсів, семеро журналістів (у тому числі троє росіян і четверо громадян інших країн — Болгарії, Ізраїлю, Іспанії та Польщі), троє блогерів і публіцистів (громадяни Чехії, Польщі та Молдови), один прес-секретар, четверо очільників Мінкомзв’язку РФ і Роскомнагляду, четверо самопроголошених «міністрів» та очільників інформаційної сфери окупованих територій, один український медіавласник (Сергій Курченко).

Найпоширеніша санкція щодо іноземців — заборона в’їзду в Україну, в деяких випадках — також блокування активів. Щодо громадян України застосовано санкції у формі блокування активів і запобігання виведенню капіталів за межі України. Строк дії більшості санкцій — три роки. Безстрокові санкції запроваджено щодо генерального директора російського міжнародного інформагентства «Россия сегодня» Дмитра Кисельова, президента медіахолдингу «Красная звезда» Олексія Піманова, прес-секретаря секретаріату Організації Договору про колективну безпеку Володимира Зайнетдінова та керівника зонального відділення Міжнародного союзу електрозв’язку по СНД Кирила Опаріна.

За підрахунками «Детектора медіа», під різні економічні й телекомунікаційні санкції потрапили 19 російських медійних компаній (якщо рахувати юридичних осіб) і п’ять українських, але двох із зазначених у переліку українських юридичних осіб не існує. Мова про представництво ФДУП «Российское агентство международной информации “Российское информационное агентство (РИА) "Новости"”» та офіційне представництво російського акціонерного товариства «Перший канал». Такі юридичні особи в ЄДРПОУ відсутні. Хто й навіщо включив до переліку компанії, яких не існує, — незрозуміло.

За підрахунками «Детектора медіа», під санкціями у списках юридичних і фізичних осіб опинилися 198 сайтів і веб-ресурсів із Росії та з окупованих територій України, а також три українські інтернет-ресурси.

Зокрема, від інтернет-провайдерів вимагається блокувати 43 веб-сайти російських медійних компаній — телеканалів, деяких радіостанцій, медіахолдингів, інформаційного агентства «Россия сегодня» («РИА Новости»), 40 веб-ресурсів і сервісів, пов’язаних із російською платіжною системою Webmoney та системою управління бізнесом Capitaller, та 115 веб-ресурсів із окупованих Криму та ОРДЛО.

Також під вимогу блокування потрапили три українські інтернет-ресурси: «РИА Новости Украина» (rian.com.ua), «Экономические известия» (eizvestia.com) і «Український бізнес-портал» (ubp.com.ua). Звернімо увагу, що наступного дня після підписання указу Президента і запровадження санкцій щодо «РИА Новости Украина» відбулися обшуки СБУ в офісах цього ресурсу й помешканнях його співробітників, а керівника ресурсу Кирила Вишинського було затримано й арештовано за звинуваченням у державній зраді.

Чому до санкційного списку потрапили «Экономические известия» та «Український бізнес-портал» — невідомо. Джерело «Детектора медіа» в «Экономических известиях» припустило, що санкції щодо цього ресурсу (а це не лише блокування сайту, а й широкий перелік економічних і фінансових санкцій щодо його юридичної особи — ТОВ «Медіа інновейшн груп») пов'язані з онлайн-трансляцією так званого параду військ «ДНР» 9 травня. Секретар РНБО Олександр Турчинов обурився фактом трансляції українськими медіа цього дійства та пригрозив санкціями. Втім, із досить широкого числа інтернет-видань, які здійснювали цю трансляцію, до санкційного списку потрапили тільки «Экономические известия».

Особливість цього санкційного списку в тому, що вимогу блокування інтернет-провайдерами доступу до веб-ресурсів і їхніх субдоменів запроваджено й до фізичних осіб. Саме в такий спосіб РНБО і Президент вирішили заблокувати веб-ресурси окупованих територій (Криму та ОРДЛО) — як веб-сайти окупаційних «органів влади», так і підконтрольні окупаційним адміністраціям медіа. Загалом інтернет-провайдери зобов’язані заблокувати доступ до 115 таких веб-сайтів (чотири з них згадано в санкційному переліку двічі). Санкцію інтернет-блокування застосовано щодо 11 власників або керівників ресурсів (інших санкцій щодо цих осіб не передбачено), а також щодо очільників незаконних збройних формувань «ДНР» та «ЛНР» та окупаційної адміністрації Криму (як один із видів санкцій щодо них). Складається враження, що автори списку вирішили не напружувати себе пошуками тих, на кого зареєстровані ці сайти.

Загалом у списках багато неточностей, повторів і навіть помилок, із чого складається враження, що документ готували поспіхом і дещо халтурно. Приміром, вище ми згадали про включення до переліку двох українських юридичних осіб, яких не існує.

Читачі «Детектора медіа» з Росії звернули увагу ще й на плутанину з веб-ресурсами російських медійних компаній. Наприклад, вимога блокування провайдерами веб-ресурсу tnt-online.ru стосується двох юридичних осіб — АТ «ТНТ-телемережа» й АТ «Москва медіа», хоча в останньої давно є свій сайт moscowmedia.net. У ВАТ «ТРК ВС РФ “Звезда”» крім однойменного телеканалу «Звезда» і його веб-сайту є ще «Радио Звезда» (сайт radiozvezda.ru). ТОВ «Медіа контент», якому приписали сайт каналу WBC (wbc.com.ru), насправді володіє мовною ліцензією телеканалу Life (але сайт Life.ru належить іншій особі). Натомість сайт каналу WBC (wbc.com.ru) належить юридичній особі зі схожою, але інакшою назвою — ТОВ «Контент медіа» та іншим особам. ТОВ «Промедіа» не має стосунку до сайту promedia.ru, в нього інші контактні дані.

Крім цього, у списку двічі згадано Олександра Потапова — колишнього головного редактора телеканалу LifeNews та газети «Известия». Також по дві згадки — про ВАТ «Телекомпанія НТВ», ВАТ «Перший канал. Всесвітня мережа» і телеканали «РТР-Планета» і «Россия-24», які входять до структури ВДТРК. Але при першій згадці до них застосовується санкція виключно обмеження телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж (схоже, що ці рядки скопійовано з попередніх санкційних переліків). А при другій згадці до телекомунікаційних обмежень додається ще блокування веб-ресурсів. Привертає увагу й те, що «РТР-Планета» і «Россия-24» не є окремими юридичними особами, а є каналами Всеросійської державної телерадіокомпанії (ВДТРК), яка теж присутня в санкційному переліку як юридична особа з усіма її ресурсами.

Помилки й неточності в документі, який набув міжнародного розголосу, виставляють його авторів на посміх. Але якби ж помилки були найбільшою вадою цього документа. За оцінкою вже декількох медійних організацій, блокування сайтів без рішення суду, без законних на те підстав, виключно за рішенням РНБО та указом Президента завдає шкоди демократії та свободі інтернету в Україні. Від Президента вже вимагають переглянути рішення про санкції в ічастині блокування.

Нижче публікуємо перелік медійників та медіаресурсів, які потрапили під нові санкції.

Керівники російських медіаресурсів

Блокування активів, запобігання виведенню капіталів за межі України, відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України, інші санкції — безстроково:

Дмитро Кисельов — генеральний директор російського міжнародного інформаційного агентства «Россия сегодня»;

Олексій Піманов — президент медіахолдингу «Красная звезда», РФ.

Блокування активів, відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — на три роки:

Олена Березовська — керівниця інтернет-видання «Украина.ру», створеного російським інформаційним агентством «Россия сегодня».

Відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — на три роки:

Олексій Єфімов — генеральний директор міжнародної мережі «Первый канал»;

Олександр Потапов — колишній головний редактор телеканалу LifeNews та газети «Известия» (згадується в списку двічі);

Валерій Фадєєв — журналіст, головний редактор журналу «Эксперт»;

Владислав Фронін — головний редактор видання «Российская газета»;

Олексій Шаравський — головний редактор видання «Взгляд.ру»;

Костянтин Ернст — генеральний директор телекомпанії «Первый канал»;

Павло Гусєв — власник та головний редактор друкованого ЗМІ «Московский комсомолец»;

Віген Акопян — головний редактор інформаційного агентства Regnum;

Андрій Сурков — головний редактор сайта Novorus.info;

Вадим Горшенін — власник холдингу електронних ЗМІ «Правда.Ру»;

Владислав Фронін — головний редактор газети «Российская газета»

Віталій Лейбін — російський журналіст, головний редактор журналу «Русский репортер»;

Сергій Михайлов — генеральний директор інформаційного агентства ТАСС;

Андрій Куніцин — голова дирекції суспільно-правового мовлення телеканалу НТВ;

Маргарита Симоньян — російська журналістка, головна редакторка телеканалу Russia Today і міжнародного інформаційного агентства «Россия сегодня»;

Володимир Сунгоркін — російський журналіст, головний редактор друкованого ЗМІ «Комсомольская правда», генеральний директор ПрАТ «Комсомольская правда»;

Олег Добродєєв — генеральний директор медіахолдингу «Всероссийская государственная телевизионная и радиовещательная компания»;

Володимир Кулістіков — російський журналіст, колишній генеральний директор телекомпанії НТВ;

Ашот Габрелянов — колишній виконавчий директор медіахолдингу News Media і генеральний директор телеканалу LifeNews;

Антон Златопольський — перший заступник генерального директора холдингу ВДТРК, генеральний директор телеканалу «Россия-1».

Журналісти

Блокування активів, відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — на три роки:

Магдалена Лабова Ташева — болгарська журналістка, членкиня виконкому націоналістичної партії «Атака», депутатка 44-го скликання від партії «Атака» Народних зборів Болгарії;

Авігдор Ескін — ізраїльський праворадикальний політик, політтехнолог, журналіст;

Педро Моуріньйо (Pedro Mourino) — іспанський підприємець, із січня 2014 року на постійній основі кореспондент телеканалу RT.

Відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — на три роки:

Данило Анісімов — журналіст інформаційного агентства Ruptly, РФ;

Максім Бєрьозін — кореспондент телекомпанії НТВ, РФ;

Давид Худжец — член польської праворадикальної націоналістичної організації OWP, журналіст, блогер інформагентства Novorossia News Agency, Республіка Польща;

Ірада Зейналова — російська журналістка, телеведуча недільного випуску програми «Время» телекомпанії «Первый канал».

Блогери та публіцисти

Відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — на три роки:

Олександр Гегальчий — чеський публіцист, підприємець, громадський діяч, один із керівників міжнародного фонду «Русская премія»;

Давід Березіцький — керівник польської праворадикальної націоналістичної організації OWP, блогер Novorossia News Agency, Adnovum, Польща;

Володимир Букарський — історик, публіцист і політолог, керівник Єдиного інформаційно-аналітичного центру Eurasia inform, експерт Візантійського клубу «Катехон» при Інституті філософії Російської академії наук, активний блогер молдовського сегмента соціальних мереж Facebook та «Вконтакте».

Прес-секетарі

Відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — безстроково:

Володимир Зайнетдінов — прес-секретар секретаріату Організації Договору про колективну безпеку (ОДКБ).

Керівники Мінкомзв’язку РФ та Роскомнагляду

Блокування активів, запобігання виведенню капіталів за межі України, відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — на три роки:

Олександр Жаров (Жаров Александр Александрович) — голова Федеральної служби РФ із нагляду за комунікаціями, інформаційними технологіями та засобами масової інформації (Роскомнагляду).

Відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — безстроково:

Кирило Опарін (Опарин Кирилл Владимирович) — заступник директора департаменту міжнародного співробітництва Міністерства зв’язку і масових комунікацій РФ, із травня 2017 р. — керівник зонального відділення Міжнародного союзу електрозв’язку (МСЕ) по СНД.

Відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — на три роки:

Рашид Ісмаїлов (Исмаилов Рашид Рустамович) — заступник міністра зв’язку і масових комунікацій РФ;

Микола Нікіфоров (Никифоров Николай Анатольевич) — міністр зв’язку і масових комунікацій РФ.

Самопроголошені «міністри» окупованих територій

Блокування активів, запобігання виведенню капіталів за межі України, інші санкції (зупинення фінансових операцій) — на три роки:

Олена Нікітіна — «міністр інформації» незаконного збройного формування «ДНР»;

Дмитро Полонський — «заступник голови Ради міністрів Республіки Крим — міністр внутрішньої політики, інформації та зв’язку Республіки Крим»;

Вячеслав Столяренко — «міністр інформації, друку та масових комунікацій» незаконного збройного формування «ЛНР».

Блокування активів — на три роки:

Сергій Циплаков — «голова комітету з інформаційної політики та інформаційних технологій народної ради» незаконного збройного формування «ДНР».

Українські медіавласники

Сергій Курченко — український бізнесмен, власник групи компаній «Східно-Європейська паливно-енергетична компанія».

Щодо нього запроваджено такі санкції, як блокування активів, запобігання виведенню капіталів за межі України, заборона участі у приватизації, оренді державного майна, повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, заборона видачі дозволів, ліцензій Нацбанку на здійснення інвестицій в іноземну державу, розміщення валютних цінностей на рахунках і вкладах на території іноземної держави, інші санкції.

Веб-ресурси, підконтрольні представникам окупаційних адміністрацій у Криму та на Донбасі

Блокування інтернет-провайдерами доступу до ресурсів, у тому числі до їхнього субдомену:

Сергій Мешковий — керівник інформаційної агенції «Луганский Информационный центр» (lug-info.com);

Євген Ценценатов — керівник інформаційної агенції «МИА Исток» (miaistok.su);

Юрій Першиков — керівник та головний редактор інформаційних агенцій: «Луганск 1» (lugansk1.info), «Новоросс.инфо» (novoross.info), «Оккупации.нет» (okkupatsiya.net);

Максим Чаленко — керівник та головний редактор інформаційної агенції lugansk.site;

Микита Мотунов — засновник та керівник інформаційного ресурсу «Lug24» (lug24.ru);

Віталій Сумкін — редактор інформаційного ресурсу «Луганский Телеграф» (lt-lnr.su);

Володимир Старовойтов — керівник інформаційного ресурсу «ЛНР.media» (lnr.media);

Олександр Патаман — керівник інформаційного ресурсу «Дикое поле» (www.dikoe-pole.info);

Анастасія Шуркаєва — генеральний директор ДУП «ДТРК» (www.gtrklnr.com);

Анжеліка Бурлакова (Захарчук) — головний редактор ДУП т. зв. ЛНР «Редакция газеты “Красний Луч”» (redray-lnr-news.su);

Юлія Сумкіна (Трач) — головний редактор ДУП т. зв. ЛНР «Редакція “Народна Трибуна”» (nt1941.su);

Юрій Юров — засновник та шеф-редактор сайту першої суспільно-політичної газети «ХХІ век» т. зв. ЛНР (xxiveklnr.su);

Володимир Дегтяренко — голова сайту «Народної ради ЛНР» (nslnr.su);

Блокування інтернет-провайдерами доступу до ресурсів, у тому числі до їх субдомену, як один із видів санкції:

Олександр Захарченко — «голова» незаконного збройного формування «ДНР»: блокування 45 веб-ресурсів: news-front.info, antimaydan.info, novorossia.today, dan-news.info, mvddnr.ru, mgb-dnr.ru, dnmchs.ru, minfindnr.ru, mintek-dnr.ru, minstroy-dnr.ru, mtspdnr.ru, agroprom.msdnr.ru, mondnr.ru, minjust-dnr.ru, dnr-online.ru, dommintrans.ru, msdnr.ru, novopressa.ru, tk-union.tv, republic-tv.ru, novorossiatv.com, dnr-news.com, tribunal.dnr-online.ru, dnipress.com, фридом.su, dnr-pravda.ru, smdnr.ru, glavstat.govdnr.ru, mincult.govdnr.ru, minzdrav.govdnr.ru, izpp. govdnr.ru, rst-dnr.ru, admin-gorlovka.ru, gorlovka.today, dnr-hotline.ru, dnr24.su, dnr24.com, bizdnr.ru, dnr-live.ru, dnr-life.ru, donbass.media, novorossia-tv.ru, republic-tv.ru, russian.oplot.tv, tk-union.tv.

Сергій Аксьонов, «прем’єр-міністр Республіки Крим»: блокування 30 веб-ресурсів: ruscrimea.ru, c-pravda.ru, reporter-crimea.ru, allcrimea.net, kianews.com.ua, gazeta.ok-crimea.ru, Sevastopol.press, rk.gov.ru, mtur.rk.gov.ru, crimea.gov.ru, 82.fskn.ru, ikrim.net, c-inform.info, nts-tv.com, 1sev.tv, трк-итв.рф, «XN----DTBRG3ALE.XN--P1AI», trkekran.mybb.ru, crimea-channel.ru, trkmillet.ru, 1tvcrimea.ru, ikstv.ru, yalta-tv.ru, yaltatv.ru, brttv.ru, kianews24.ru, c-eho.info, crimea.ria.ru, komtv.org, gazetacrimea.ru.

Леонід Пасічник, «глава» незаконного збройного формування «ЛНР»: блокування 29 веб-ресурсів: lug-info.com, novoross.info, Sovminlnr.su, Mslnr.su, Mu-lnr.su, Merlnr.su, Minpromlnr.su, Mintrudlnr.su, Minfinlnr.su, Mshiplnr.su, Minobr.su, Minstroylnr.su, Mintop.su, Gknslnr.su, Mprlnr.su, Fgi-lnr.su, Tsiklnr.su, Mchs-lnr.su, Nslnr.su, Mvdlnr.ru, Mgblnr.org, mіаіstоk.su, Gtklnr.su, on-line.lg.ua, lugansk-online.su, lug24.ru, novosti-tchasa.com, trk-luch.ru, artv-news.ru.

Російські медійні компанії, телеканали, інформаційні агентства, їхні веб-ресурси

Блокування активів, обмеження торговельних операцій, запобігання виведенню капіталів за межі України — на три роки:

ТОВ «Медіа-Інвест» (общество с ограниченной ответственностью «Медиа-Инвест»);

АТ «Газпром-Медіа Холдинг» (Акционерное общество «Газпром-Медиа Холдинг».

Блокування активів; зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань; заборона користування радіочастотним ресурсом України; обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування; заборона збільшення розміру статутного капіталу компаній, у яких особа володіє 10 % і більше або має вплив на управління; відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — на три роки:

АТ «Перший канал» (акционерное общество «Первый канал»).

Обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування, інші санкції (блокування інтернет-провайдерами доступу до ресурсів, у тому числі до їх субдоменів) — на три роки:

ВАТ «Телекомпанія НТВ» (открытое акционерное общество «Телекомпания НТВ»): «ntv.ru»;

ВАТ «Перший канал. Всесвітня мережа» (открытое акционерное общество «Первый канал. Всемирная сеть»): «1tv.com», «domkino.tv», «domkino-premium.tv», «muz1.tv», «vremya.tv», «telecafe.ru», «bober-tv.ru», «kanal-o.ru», «poehali.tv», «katyusha.tv», «karusel-tv.ru»;

Телеканали «РТР-Планета», інформаційний канал «Росія-24», які входять до структури Федерального державного унітарного підприємства «Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія» (телеканалы «РТР-Планета», информационный канал «Россия-24», которые входят в структуру Федерального государственного унитарного предприятия «Всероссийская государственная телевизионная и радиовещательная компания»): «rtr-planeta.com», «russia.tv», «vesti.ru», «tvkultura.ru», «digitalrussia.tv».

Блокування активів; зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань; заборона користування радіочастотним ресурсом України; обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування; інші санкції (блокування інтернет-провайдерами доступу до ресурсів, у тому числі до їх субдоменів) — на три роки:

«Всеросійська державна телевізійна і радіомовна компанія» (Федеральное государственное унитарное предприятие «Всероссийская государственная телевизионная и радиовещательная компания»): «vgtrk.com», «mobile.vgtrk.com», «i-mult.tlum.ru», «multvkino.tlum.ru», «100kwt.com»;

ВАТ «НТВ-плюс» (Открытое акционерное общество «НТВ-ПЛЮС»): «ntvplus.ru»;

ВАТ «Телерадіокомпанія Збройних сил Російської Федерації «Зірка» (Открытое акционерное общество «Телерадиокомпания Вооруженных сил Российской Федерации «Звезда»: «tvzvezda.ru»;

АТ «ТНТ-телемережа» (Акционерное общество «ТНТ-телесеть»): «tnt-online.ru»;

АТ «Москва медіа» (Акционерное общество «Москва медиа»): «tnt-online.ru»;

АНО Інформаційний центр радіомовлення, мистецтва і культури «Віра, Надія, Любов» (Автономная некоммерческая организация Информационный центр радиовещания, искусства и культуры «Вера, Надежда, Любовь»): «radiovera.ru»;

ФДУП «Міжнародне інформаційне агентство “Росія сьогодні”» (Федеральное государственное унитарное предприятие «Международное информационное агентство «Россия сегодня»): «россиясегодня.рф», «sputniknews.com», «ria.ru», «rsport.ria.ru», «1prime.ru», «realty.ria.ru», «riarating.ru», «inosmi.ru», «ria.ru/sn»;

ЗАТ «Національна медіа група» (Закрытое акционерное общество «Национальная медиа группа»): «nm-g.ru»;

ВАТ «Телерадіокомпанія Петербург» (Открытое акционерное общество «Телерадиокомпания “Петербург”»): «5-tv.ru»;

ТОВ «Акцепт», телевізійний канал «Рен ТВ» (Общество с ограниченной ответственностью «Акцепт» телевизионный канал Рен ТВ): «ren.tv»;

АНО «Суспільне телебачення Росії» (Автономная некоммерческая организация «Общественное телевидение России»): «otr-online.ru»;

ТОВ «Медіа Контент» (Общество с ограниченной ответственностью «Медиа Контент»): «wbc.com.ru»;

ТОВ «Промедіа» (Общество с ограниченной ответственностью «Промедиа»): «promedia.ru»;

ТОВ «Наше Радіо» (Общество с ограниченной ответственностью «Наше Радио»): «nashe.ru».

Українські медійні компанії

Блокування активів; зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань; заборона користування радіочастотним ресурсом України; обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування; заборона збільшення розміру статутного капіталу компаній, у яких особа володіє 10 % і більше або має вплив на управління; відмова в наданні та скасування віз, заборона в’їзду на територію України — на три роки:

Офіційне Представництво російського АТ «Перший канал» (акционерное общество «Первый канал»), м. Київ, вул. Лютеранська, буд. 8, оф. 2, код ЄДРПОУ 21697838. Такої юридичної особи в ЄДРПОУ немає.

Блокування активів; обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування; заборона збільшення розміру статутного капіталу компаній, у яких особа володіє 10 % і більше або має вплив на управління; інші санкції (блокування інтернет-провайдерами доступу до ресурсів, у тому числі до їх субдоменів) — на три роки:

ТОВ «Інтерселект», код ЄДРПОУ 39449831, м. Київ, вул. М. Василенка, 10: rian.com.ua. Це компанія, якою керує та володіє арештований за звинуваченням у державній зраді Кирило Вишинський — керівник інтернет-ресурсу «РИА Новости Украина»;

Представництво ФДУП «РАМИ “Российское информационное агентство (РИА) "Новости"”» (Представництво ФГУП РАМИ «РИА “Новости”»), код ЄДРПОУ 26599980, м. Київ, вул. Станіславського, 3, кв. 50: rian.com.ua. Такої юридичної особи в ЄДРПОУ немає.

Блокування активів; обмеження торговельних операцій; запобігання виведення капіталів за межі України; зупинення виконання фінансових та економічних зобов’язань; заборона користування радіочастотним ресурсом; обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування; інші санкції (заборона на встановлення ділових контактів, заборона діяльності на території України, зупинення фінансових операцій, блокування рахунків, блокування інтернет-провайдерами доступу до ресурсів, у тому числі до субдоменів:

ТОВ «Медіа інновейшн груп» (юридична особа сайту «Экономические известия»), ЄДРПОУ 38557136, юридична адреса: 04073, Україна, м. Київ, пров. Куренівський, буд. 15: eizvestia.com;

ТОВ «Український бізнес портал» (юридична особа «Українського бізнес-порталу»), ЄДРПОУ 35084964, юридична адреса: 01030, Україна, м. Київ, вул. Івана Франка, буд. 40б: ubp.com.ua.

Російські системи онлайн-платежів і управління бізнесом

Блокування 40 веб-ресурсів і сервісів, пов’язаних із російською платіжною системою Webmoney, системою управління бізнесом Capitaller: «www.capitaller.ru», «mini.webmoney.ru», «mini.wmtransfer.com», «light.webmoney.ru», «light.wmtransfer.com», «wiki.webmoney.ru», «webmoney.ru», «wmtransfer.com», «passport.webmoney.ru», «security.webmoney.ru», «security.wmtransfer.com», «exchanger.ru», «login.wmtransfer.com», «credit.webmoney.ru», «debt.wmtransfer.com», «banking.guarantee.ru», «banking.gdcert.com», «banking.wmeuro.eu», «webmoney.ua», «banks.webmoney.ru», «arbitrage.webmoney.ru», «keeper.webmoney.ru», «keeper.wmtransfer.com», «wmsc1.webmoney.ru», «wmsc2.webmoney.ru», «wmsc3.webmoney.ru», «wmsc4.webmoney.ru», «merchant.webmoney.ru», «merchant.wmtransfer.com», «telepay.webmoney.ru», «telepay.wmtransfer.com», «wm.exchanger.money», «events.wmtransfer.com», «arbitrage.webmoney.ua», «files.wmtransfer.com», «mail.wmid.com», «advisor.wmtransfer.com», «paymaster.ua», «elmi.ua», «wm-factor.com.ua».

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1392
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop