Бути чи не бути… російським каналам в Україні?

26 Жовтня 2008
27087
26 Жовтня 2008
18:53

Бути чи не бути… російським каналам в Україні?

27087
Бути чи не бути… російським каналам в Україні?
Написати цю статтю мене примусили обставини, які склалися цими днями у регулюванні ретрансляції іноземних телеканалів в Україні. Дискусія, що розгорнулася у пресі, в окремих обласних та міських радах, у транспорті принаймні свідчить про дві речі: перша — окремі політики, замість вирішувати нагальні проблеми економічного й соціального характеру, вирішили підвищити свій авторитет за рахунок дій Національної ради; друга — громадяни, часто не володіючи достатньою інформацією, емоційно реагують на дії Національної ради.
 
Щоб прояснити ситуацію для громадян і відкинути безпідставні звинувачення політиків, я й вирішив написати цю статтю.
 
Насамперед про міфи, які поширюються в Україні.
 
Міф перший: Національна рада винищує російську мову в Україні. Мушу зазначити, що, очевидно, особи, котрі поширюють такі нісенітниці, або не читали рішень Національної ради, або зовсім не розуміють української мови. Оскільки 65 із 83 іноземних телепрограм, які рекомендовані для ретрансляції, —російськомовні версії. Для порівняння: сьогодні у кабельних мережах України загалом ретранслюється 155 іноземних та близько 90 українських програм. Хто не вірить — завітайте на офіційну інтернет сторінку Національної ради nrada.gov.ua.
 
Міф другий: Національна рада забороняє показ чотирьох російських телепрограм. Прошу повірити мені на слово, але до переліку рекомендованих програм поки що не потрапили ще 45 російських програм, а також 3 китайські, 2 білоруські, 3 англійські та по 1 телеканалу з Франції, Польщі, США, Грузії, Вірменії, Канади, Кореї й інших країн. Ці канали не потрапили до переліку з різних причин. Одні через те, що містять досить відверті еротичні сцени, тобто мають ознаки порушення статті 7 Європейської конвенції; інші — містять рекламу, яка не відповідає законодавчо встановленим принципам; треті — через банальну відсутність договорів із правовласниками на право ретрансляції в Україні.
Є ще міфи третій, четвертий і т.д., які не є основними, тому не перевантажуватиму шанованих читачів.
 
Водночас, аби читач міг зрозуміти, на яких підставах саме так діяла Національна рада, хочу зробити правовий екскурс.
 
Отже, 1 березня 2006 року було введено в дію нову редакцію Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Статтею 42 цього закону було запроваджено нову процедуру дозволу на ретрансляцію іноземних телепрограм у кабельних мережах. Зокрема пунктом 1 статті 42 передбачено, що ретрансляція програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення, на території України не обмежується. Пунктом 2 статті 42 зазначено, що «Суб’єкт господарювання, який перебуває під юрисдикцією України, має на меті здійснювати ретрансляцію і отримав на це дозвіл від правовласника, який не підпадає під юрисдикцію країни, що входить до Європейського Союзу, або країни, що ратифікувала Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, зобов’язаний адаптувати зміст призначених для ретрансляції програм до умов законодавства України».
 
Таким чином, ми отримали фактично дві групи компаній, або програм, які транслюються в кабельних мережах за формальними ознаками. З одного боку — телекомпанії, що транслюються з країн, котрі перебувають під юрисдикцією ЄС, і країн, котрі ратифікували Європейську конвенцію. З іншого боку — компанії третіх країн, які не підпадають під юрисдикцію країн ЄС і не ратифікували конвенцію. Природно, що Національна рада поділила всі іноземні програми на дві групи.
 
Зокрема в кабельних мережах України є програми з таких країн, котрі не ратифікували конвенцію, а також не члени ЄС: Китай, Грузія, Білорусь, Російська Федерація, Корея, Канада, США, Вірменія т а Ізраїль. Тому програми цих країн потрапили до переліку програм, щодо яких вимагається приведення їх до відповідності законодавству України.
 
Оскільки пункт 3 статті 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» передбачає також, що право на ретрансляцію визначається ліцензією на мовлення, або ліцензією провайдера програми, то, відповідно, ліцензією на ретрансляцію визначаються програми, які не потребують адаптації.
 
Водночас програми, які потребують адаптації, мали б транслюватися в Україні виключно на підставі ліцензії на мовлення. Оскільки, відповідно до ст.1 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», будь-які втручання в рекламну політику компанії або, скажімо, будь-які маніпуляції з програмами можуть відбуватися виключно на підставі ліцензії про мовлення.
 
Саме такі законодавчі новели примусили Національну раду в 2006 році звернутися до посольств іноземних країн, а також до провайдерів програмної послуги, до керівників компаній, котрі присутні в кабельній мережі України, а також до дистриб’юторів цих прав в Україні, з проханням ознайомитися з новацією, аби ми надалі не мали конфліктних ситуацій у телепросторі України.
 
Більше того, Національна рада, ухвалюючи рішення про видачу ліцензій провайдерам програмної послуги, записуючи в ліцензію їхні бажані програми, котрі підпадають під юрисдикцію третіх країн, вимагала, щоб вони транслювали виключно адаптований продукт, а також інформували Національну раду протягом трьох місяців про такі дії.
 
Це і є законодавчі норми, які примусили Національну раду привести ретрансляцію іноземних телепрограм у відповідність до закону України, прийнятого Верховною Радою України.
 
На жаль, протягом двох років рішення Національної ради ігнорувалися. Водночас під прикриттям окремих депутатів українського парламенту та громадських організацій, представники окремих іноземних компаній часто наполягали, що їхні програми — адаптовані і вони нічого не робитимуть для приведення своїх програм у відповідність до законодавства України.
 
Далі про окремі аспекти порядку ретрансляції іноземних програм.
 
Очевидно, найбільше дискусій точиться довкола слова «адаптація». Що ж означає термін «адаптувати зміст програм»?
 
Всупереч звинуваченням, які інколи звучать, хочу зазначити, що в Положенні про ліцензування провайдерів програмної послуги, яке діяло до 1 жовтня нинішнього року, ми чітко визначили статті і закони, до яких слід привести діяльність цих компаній. Це насамперед закони, що стосуються суспільної моралі, регулювання рекламної діяльності, авторських та суміжних прав. Це закони, які не тільки регулюють діяльність ТРК в Україні, а й перегукуються із Європейською конвенцією про транскордонне мовлення. Хочу підкреслити, що норми, які стосувалися мови програм, не зазначалися.
 
Отже, ми наполягали на тому, щоб ретрансляція програм у кабельних мережах провайдерами програмної послуги здійснювалася виключно на підставах договору між правовласником і дистриб’ютором чи провайдером програмної послуги (вимога п.2 ст.42). Цим ми хотіли унеможливити присутність у кабельних мережах контрабандної продукції.
 
Для прикладу. Національна рада видала ліцензію на мовлення в Україні компанії МТV-Україна. Компанія МТV-Україна, згідно з договором між нею та правовласником програми МТV, має виключне право на трансляцію на території України цього програмного продукту і використання логотипу. Водночас нам траплявся у програмних послугах багатьох провайдерів продукт іншої компанії, а саме — МТV- Євразія, котра не мала прав на території України, але, згідно з договором із якимось посередником, провайдери програмної послуги транслювали цю програму, порушуючи таким чином авторські права української компанії MTV-Україна.
 
Інший приклад порушень авторського права — це відома ситуація з трансляцією Євробачення. РТР-Планета транслювала Євробачення через свою супутникову мережу, маючи на це легальне право. Через нездатність же дистриб’ютора цієї програми в Україні його адаптувати, провайдери програмної послуги знову стали пасивними порушниками законодавства, та ще й завдали збитків Національній телекомпанії України.
 
Наступний аспект. Ми, звісно, наполягали на тому, що програми, які транслюються в кабельних мережах, повинні відповідати і українському законодавству, і Європейській конвенції про транскордонне мовлення в частині захисту суспільної моралі. Це означає, що телекомпанії не мають права транслювати програми, які можуть завдати моральної шкоди підростаючому поколінню, а також пропагувати насильство чи закликати до расової ненависті.
 
Ми, звісно, були дуже невдоволені тією обставиною, що, тим часом як Національна рада намагалася в українському телепросторі програми такого штибу посунути в нічний час або зняти з ефіру (нагадаю, в Україні діє Національна комісія з суспільної моралі, яка дає нам певні рекомендації), — поряд у кабельних мережах, які на сьогодні охоплюють близько шести мільйонів домогосподарств, транслювалися програми, котрі нехтували цими правилами, наголошу — не лише внутрішнього українського законодавства, а й європейського. Найгучніший приклад, який відомий, напевне, і читачам «Дзеркала тижня», і всім нашим телеглядачам, — це випадок, коли Національна рада, застосувавши норми цього закону, примусила український телеканал ТЕТ перенести на вечірній час трансляцію відомих скандальних програм «Окна» з Дмитром Нагієвим та «Дом-2». А тим часом інша іноземна компанія транслювала ці програми о 16 годині за Києвом, саме тоді, коли поверталися зі школи діти і, маючи доступ до кабельного телебачення, могли спокійно споживати весь бруд і непристойні ситуації, що висвітлювалися в цих програмах.
 
Важливим також є питання трансляції рекламного продукту. Згідно з українським законодавством, уся реклама, що транслюється в Україні, повинна бути оплачена на території України. Очевидно, що цей закон приймався для того, аби рекламні кошти, отримані компаніями, були витрачені на створення продукту, оплату податків, зарплати і т. ін. Але коли ми говоримо про дві найпопулярніші програми, зокрема «Первый канал-Всемирная сеть» і «РТР-Планета», то можемо зазначити, що рекламні кошти транзитом осідають на рахунках цих компаній у Російській Федерації. Таким чином, із рекламного бюджету, який сьогодні становить близько 600 млн. доларів, понад 20 млн. доларів іде в іншу країну, вимиваючи рекламні бюджети України. Відповідно, українські компанії, які створюють робочі місця в Україні, платять податки і виробляють продукт, недоотримують ці кошти. Як наслідок, зниження якості програм українських мовників, а відтак і зменшення інтересу до них із боку споживача. До речі, більшість українських компаній тільки мріють про такі рекламні доходи.
 
Це фінансовий бік цієї теми.
 
Є також інший бік — загальні вимоги до реклами. Зокрема це квота реклами, можливість перебивання рекламою фільмів, мова реклами і т. ін. Річ у тому, що законодавство Російської Федерації, чи того ж Китаю, чи Грузії, відрізняється від українського.
 
Гадаю, ви погодитеся зі мною, що Національна рада як регулятор у галузі телерадіомовлення не повинна допускати, щоб на одному ринку, у тому числі й рекламному ринку, існували телекомпанії українські, до яких застосовується весь арсенал внутрішнього законодавства, й іноземні компанії, до яких не можна застосувати жодних вимог із тих, що діють у нашій країні.
 
Нарешті, як в українському, так і в європейському законодавстві є певні загальні стандартні обов’язки телерадіоорганізацій. Зокрема: телерадіоорганізація забезпечує об’єктивне висвітлення фактів і подій та сприяє вільному формуванню думок. Думаю, читачі можуть згадати приклади порушення цього постулату.
 
Остання стаття, до якої я хочу звернутися, — стаття 8 Європейської конвенції та аналогічна стаття українського законодавства, що називається «Право на відповідь». Вона гарантує фізичній або юридичній особі умови реалізації права на відповідь. Тобто якщо про вас поширили неправдиву інформацію, то ви маєте право на відповідь. Для прикладу: 29 листопада минулого року Міністерство оборони України провело прес-конференцію у зв’язку з тим, що Апеляційним судом м. Києва було зобов’язано іноземну телекомпанію спростувати неправдиву інформацію про існування поблизу Києва в’язниць ЦРУ. Вердикт Апеляційного суду міста Києва про спростування іноземна компанія проігнорувала. Це приклад порушення базової статті Європейської конвенції, а саме — права на відповідь.
 
Нарешті, вважаю за потрібне наголосити, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення, зі свого боку, зробила все, аби уникнути будь-яких конфліктів під час введення в дію нової редакції Закону України «Про телебачення і радіомовлення».
 
Ми провели переговори з посольством Російської Федерації, з керівниками окремих компаній, пояснили позицію, і в мене склалося враження, що вони з нашими аргументами погодилися. Тепер усе залежить від того, наскільки активно й швидко інша сторона приведе свою діяльність у відповідність до вимог, які ми висуваємо згідно із законодавством України.
 
Зрозуміло, що ці компанії повинні створити в Україні резидента — юридичну особу — і подати до Національної ради заяву про видачу ліцензії. Ми ж гарантували і їм, і посольству Російської Федерації, що розглянемо ці документи максимально швидко й видамо відповідні ліцензії, як це сталося з іншими російськими телекомпаніям, такими як «Мюзік Бокс» та «А-1». Але, на жаль, поки що чуємо публічні заяви і бажання спілкуватися в режимі консультацій.
 
Нарешті, хочу висловити, на перший погляд, парадоксальну думку. Переконаний, що чим більше наші громадяни, політики різного рівня проявлятимуть свої емоції або збурюватимуть громадськість, тим менше шансів залишатиметься в популярних російських програм повернутися в кабельні мережі України, оскільки це питання політизуватиметься, зменшуючи, таким чином, можливості для врегулювання ретрансляції фахівцями. Тому прошу всіх зацікавлених осіб знизити емоційну напругу й дати можливість Національній раді та керівникам іноземних телекомпаній врегулювати присутність їхніх програм у кабельних мережах України. Ми не хочемо обмежувати наших громадян у доступі до інформації, але й не можемо допустити поширення в Україні контрабандних телепрограм, від чого потерпають вітчизняні телекомпанії, які, ще раз наголошую, дають робочі місця і сплачують податки.
 
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Ігор Курус, для «Дзеркала тижня»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
27087
Читайте також
15.11.2008 19:49
Ігор Курус, для «Дзеркала тижня»
23 173
15.11.2008 19:45
Олена Бондаренко, Володимир Масарик, для «Дзеркала тижня»
29 898
03.11.2008 17:11
Віталій Шевченко
, для «Детектор медіа»
40 538
03.11.2008 06:58
Сергей Аксёненко, для «Детектор медіа»
38 526
30.10.2008 16:25
Ольга Кононенко, «Комсомольская правда. Украина»
27 041
29.10.2008 13:56
Олександр Дубина
, для «Детектор медіа»
37 634
Коментарі
34
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Kator
5896 дн. тому
Здесь дело только в политических мотивах,и больше ничего.Мне не нужны российские новости,так посмеяться иногда можно) Меня интерисует,в отличии от наших каналов,только более качественный продукт,допустим Ледниковый период или Дежурный по стране.А не красивые декорации и Могилевская,или ДР Интера,колхоз какой-то низкопробный,а сути нет.
www.mtrk.com.ua
5898 дн. тому
Нацрада забагато на себе бере, невже ніхто не може постивити їх на місце. Зарвались діячі !
Георгий
5898 дн. тому
Господин Курус, находите время читать написанное клерками аппарата и думать о том, какой результат будет получен! Знаю Вас как умнейшего человека, действия совершаемые сегодня не имеют ни малейшего отношения к "Европейской конвенции о ....", которую Россия и Украина подписали, но не ратифицировали. Поверил "другу" за рюмкой чая и очень жаль. Судьба такая ...
Сергей
5899 дн. тому
Для Наташи. Каждый ищет то, что хочет. Если вас интересуют сюжеты на российских каналах про доярок, флаг вам в руки. Если бы украинское ТВ хоть как то могло составить конкуренцию российским каналам небыло бы столько шума вокруг тупого постановления нацрады. Вы можете назвать пару достойных протуктов чисто нашего отечественного производства? Один лай политиков. А насчет хитрости, один пример. Опрос на 5 "чесном" канале в эфире: Россия для Украины враг или друг. И потом читайте внимательно последнюю фразу для Димочкинса.
VIP
5899 дн. тому
Я представляю кабельных операторов которые работают по Закону и вкурсе всего происходящего. Только хочу добавить, что никто из Нацсовета не может предоставить в письменном виде на каком основании надо отключать РТР и ОРТ. Идут угрозы по телефону и те, кто в штаны наложил то сразу и отключили российские каналы.
РЕБЯТА!!!!!!! Раззуйте глаза. Никакой политической подоплеки в этом нет. Это Курус И. Ф. решил на себя перебрать бизнесс вместе {CENSORED} Факт: Есть такая компания "Медиаконсалт", которая дает помощь кабельщикам по решению вопросов в Нац. раде. Помощь прямо "благотворительная" - 6000 грн. Наехать на дистрибютора(Торсат) не получилось, потому что их послали как здесь, так и в России. В придачу к ним еще и Воля-кабель которая хочет перерасти из монополиста - кабельного в монополиста - дистрибютора. И зажать остальных кабельщиков, которые не продались и в придачу не платить русским каналам за ретрансляцию.

ТОВАРИЩИ КАБЕЛЬЩИКИ!!!
Посылайте их нахрен всех как по телефону, так и при встрече. И наберитесь терпения и работайте себе спокойно
Kolombo
5900 дн. тому
Вообще-то Россия уже должна бы начать считаться с Украиной хотя бы в информационной сфере. Сидят пару российских папиков в баньке и дают команды своим вассалам гнать на Украину. А мы рты по открывали-то.
skorpion
5900 дн. тому
Наталія, так подбайте! Закрийте новини на 1+1, купу кримінальних новин і припініть серіали, котрі виробляють в Україні! Що? Не можете? Тоді зробіть дослідження історії хоть під яким завгодно кутом, але щоб дивитися було цікаво як російські цікаво. А щодо того, що дивитися на російських каналах, то кожен обирає за смаком, ви напевно потрапляєте саме на серіали і "Рашу", а от я наприклад, з дитинства дивлюся "Что? Где? Когда?". Сейчас смотрю "Звездный лед" на відміну від наших "Танців..." Там не пробивають на сльозу про дійсно нещасних людей, там роблять шоу! А ще на ОРТ запустили серію документальних проектів, де розповідають не тільки про історію, а й про своїх видатних людей, наприклад, Захарова, Гундарєву та інших. Чи ви скажете, що вони теж робили кримінальні серіали чи розповідаючи про них Росія "посагает" на промивку мізків українцям?
Наталія
5900 дн. тому
Стосовно вищого, ніж в Україні рівня російського ТВ, то дивлячись що з чим порівнювати. Я особисто не можу зрозуміти- за чим страждати? За "Рашею" чи за серіалами про доярок з Хацапетівки? Є деякі у них дослідження по історії- і то під певним кутом.Якщо чисто принципово- бо це Росія, то можливо. Якщо стосовно законодавства і міжнародного права- то Україні давно слід пред"являти претензії щодо передач, де хитро, підступно і спекулятивно подається ституація на Україні_ от уже дійсно рівень. Як для нашого нерідко обмеженого глядача- це отрута. Не за цим слід страждати, а дбати про рівень вітчизняного телебачення
Юрий
5900 дн. тому
Все просто,есть мнение неправильное,и есть мнение президента.И кугутов проблема,-Как протащить Ющенко ,имеющий практически нулевой рейтинг,на второй срок.В связи с этим и началась зачистка информационного поля,неугодная Ющенко,и не имеющая никакого отношения к безопасности го-ва.Ющенко это еще не государство. Все это будет сопровождаться беспрецедентным зомбированием по всем украинским каналам,включая откровенную ложь.Так что,мнимое влияние российских СМИ покажется цветочками перед теми ягодками которые нас ждут в течении ближайшего года.Нацрада просто занимается гос.заказухой,для чего была и создана.
Сергей
5900 дн. тому
Виталий, дело не в Курусе. Россия может создать комиссию и рассмотреть все претензии в обычном порядке, а не общаться через СМИ. Есть законы Украины, международное право и есть юристы, больше ничего не нужно. Политизировать можно все, а вопросы решаются специалистами. При желании, компромисс найдется всегда. Учитывая, что инф пространство Украины, предложение должна сделать Россия.
Александр
5900 дн. тому
На самом деле вопрос находится в другой плоскости. Курус, единственный, кто, реально поднялся против того, о чем думают многие политики, но боятся говорить в слух из-за рейтингов - информационной экспансии России против Украины.
Виталий
5900 дн. тому
to Гость: понимаете проблема совсем не том, что там есть или нет чего-то интересное, а в том, что каналы просто закрывают - получается, что порнушку смотреть можно, а ОРТ почему то нет.
Гость
5900 дн. тому
Так я и не понял, что ж такого хорошего есть в иностранных каналах? Прав автор, профи должны разобраться, а не мы ... пену изо рта, или что нибудь полезное рассказать о рос.каналах, например. Так что же там интересного? (сорри, но, может, в кратких визитах в Московию надо было больше лежать на диване перед "ящиком")
Александр
5900 дн. тому
Да русское телевидение на много голов выше нашего, но нельзя просто потреблять красивую картинку. Нужно подумать и о мозгах, которые нам реально промывают. Да, Украина еще не научилась защищать национальные информационные интересы, но это не значит, что нужно на все забить и кушать, что вкуснее. Думайте, люди.
Zazza
5900 дн. тому
Игорь Крус - вы просто бредите. Снова нихера конкретного, словоблудие и только. Скажите, что ваша задача зализать жопу президента до фарфорового блеска И морочьте людям голову!!!!Убогие украиские каналы на сельской мове НЕ ИНТЕРЕСУЮТ многих граждан Украины. Вашу контру пора разогнать ... вы - циничные цензоры. А украинским каналам пожелаю делать конкурентноспособный продукт. И делать так чтобы их было интерсно смотреть , а не ссылаться на Евровидение или Дмитрия Нагиева...
Виталий
5900 дн. тому
Ну помимо Интера и 1+1, иногда встречается еще 5й, Новый и ICTV - не уверен только, что это законная трансляция
Soundmanfm
5900 дн. тому
Согласен с "Когда у меня стоит такая система, я ВООБЩЕ перестаю смотреть украинские каналы. Напрочь". Я смотрю Укр каналы только потому что качество картинки со спутника лучше. И то не все. Удивляет позиция Нац. Рады в корне. Росийские каналы вообще есть образец многих хороших и интересных программ. Новости, да плохие. Но их смотреть тоже можна. Сравнить с другими укр каналами то чесно сказать 1 канал Росии бывает местами обьективнее за 1+1, где валить чернуха и заказуха. Вообще резюмируя Укр телеканалы сейчас представляют собой жалкое зрелище. Красивые картинки много дорогих дикораций. И очень мало хороших идей. Все жалко и скудно. А что касаеться новостей. Господин Курус, посмотрите 1+1. Там полно того что делать не нужно. И российские каналы этого не делают. А Нац. рада руководствуэться двойными стандартами. И это еще мягко сказано. Перестаньте выполнять команды. Нужна честная и обьективная позиция.
для Наталии и Куруса
5900 дн. тому
В России транслируются в кабеле Интер плюс и 1+1 интернешнл. Ну в самом деле не Новый же в России смотреть с убогим Коляденком, там и свои Зверевы имеются. Кроме того в приграничных областях России (Белгородская, Ростовская и т.д.) украинские каналы можно смотреть абсолютно свободно в эфирных версиях. Что-то я не слышал, чтобы российские органы типа Нацрады(да там и нет таких) бились в истерике, что в России показывают Коляденка или Ющенка. А к Курусу есть вопрос. Касается он НТВ-Мир. Чем отличается этот канал от Первого Канала(Всемирная Сеть) . Что касается всех требований Нацрады, то НТВ выполняет их (не выполняет) так же, как и Первый. Не призываю закрыть НТВ, но и справедливость-то быть должна. А чем не угодил 365 дней, там вообще нет рекламы. Да и вообще, я у себя дома смотрю все, что хочу. Меня не устраивает качество украинских каналов, я хочу другие, нормальные. Евровидение хочу с нормальным комментарием, а не с блеяньем тупоголовых хлопчикив с УТ-1. Курус, прекрати лоббировать интересы продавцов спутниковых тарелок. А какой откат ты там имеешь7 А как дачка строится, удачно?
кокотюха
5900 дн. тому
у цій статті я прочитав посилання на Національну комісію з питань моралі, а також слова "бруд" та "непристойні ситуації", які ця комісія нібито вишукує в телебаченні, зокрема - російському. скільки можна, мать вашу, нагадувати: бруд - це не секс чи еротика, а політика. а непристойні ситуації - це те, що кожен день відбувається в нашому факен парламенті. чому цього жодна національна рада не заборонить?????????? ліцензії, реклами - це все відмовки. а комісія з моралі - окрема тема. ще комісію з духовности придумайте...
Виталий
5900 дн. тому
to Наталия: Понимаете Наталья, проблема украинских каналов в том, что количество продукта, который они могут показать за пределами нашей страны у ряда наших каналов минимальна, но в Россиии транслируют чаще всего Интер, вернее его международную версию Интер+
Спутник навсегда
5900 дн. тому
Народ,подключите себе НТВ+, и не морочьте себе голову.Более 100 российских телеканалов на любой вкус и цвет.Вы никогда не вернетесь потом к убогому укр.тв,забудите навсегда о его существовании.
Наталія
5900 дн. тому
Цікаво, а які українські канали транслюються у Росії?
Влад
5900 дн. тому
Призывами о "чемодане и России" некоторые здесь ничего не добьються. Разве что разошгут ненависть не только к укрианскомцу языку и государству, но и к своим соотечественникам. Хотите гражданской войны ? Вы лично готовы умереть на баррикадах ? И отдать на заклание туда же вашу мать или сына ? Готовы ?
Закон
5900 дн. тому
Статья 45-1 Закона Украины "Про информацию" - Забороняються створення будь-яких органів державної влади, установ, введення посад, на які покладаються повноваження щодо здійснення контролю за змістом інформації, що поширюється засобами масової інформації. Таким образом Нацсовет должен быть немедленно запрещен.Куда смотрит прокуратура!
Виталий
5900 дн. тому
to skorpion: НТВ из Воли не выключают, а все остальное да - тольком спутник или интернет!
skorpion
5900 дн. тому
Я все розумію, і часто мені не подобаються новини на російських каналах, але я їх і не дивлюся, проте я із задоволенням дивлюся інші програми на цих каналах. А тут виходить мене позбавляють вибору. А якщо про моральні принципи говорити, то хай Нацрада краще подивиться новини на 1+1, які від "Окон" і "Дом-2" вже мало чим відрізняються і "Критичну точку" та інші кримінальні новини. До речі, на російських каналах такого засилля жовтизни і крові нема, а це мені нагадує Росію середини 90-х з купою вбивств як у новинах так і в кіно, але ось, що цікаво, у нас половина українських каналів дотепер крутять ці серіали!!! Так ми що йдемо "по стопам старшей сестры"?. Питання, до тих хто в темі, то якшо з 1 листопада РТР, Первый, НТВ вимкнуть з ВОЛІ, то подивитися їх можна буде тільки через тарілку або в інтернеті?
для Влада
5900 дн. тому
Чемодан-вокзал-Россия! И там рассказывай про русскую ментальность - там это любят. А пока ты топчешь украинскую землю - уважай хозяев, мизерабль.
Виталий
5900 дн. тому
Автору - уважаемый Игорь, , если Вы пишете о проблеме, то пишете правду: 1) Для порівняння: сьогодні у кабельних мережах України загалом ретранслюється 155 іноземних та близько 90 українських програм - а Вы уверены, что они траслируются на законным остованиях?? наличие этого перечня на сайте нац совета не говорит ничего о том, что каналы транслируются легально!!! 2) Водночас нам траплявся у програмних послугах багатьох провайдерів продукт іншої компанії, а саме — МТV- Євразія, котра не мала прав на території України, але, згідно з договором із якимось посередником, провайдери програмної послуги транслювали цю програму - есть иски в суды, есть претензии со стороны MTV, если канал траслировался нелегально, он и будет так траслироваться, потому как его скорее всего в лицензии никогда и не было????? 3) Інший приклад порушень авторського права — це відома ситуація з трансляцією Євробачення. РТР-Планета транслювала Євробачення через свою супутникову мережу, маючи на це легальне право. Через нездатність же дистриб’ютора цієї програми в Україні його адаптувати, провайдери програмної послуги знову стали пасивними порушниками законодавства, та ще й завдали збитків Національній телекомпанії України. - есть уже несколько решений украинских судов в этом году и как минимум одно в прошлом, которые говорят, что росс каналы имели право транслировать конкурс Евровидения!!!!!!!!!!!!!!!!! 4) коли Національна рада, застосувавши норми цього закону, примусила український телеканал ТЕТ перенести на вечірній час трансляцію відомих скандальних програм «Окна» з Дмитром Нагієвим та «Дом-2». А тим часом інша іноземна компанія транслювала ці програми о 16 годині за Києвом, саме тоді, коли поверталися зі школи діти і, маючи доступ до кабельного телебачення, могли спокійно споживати весь бруд і непристойні ситуації, що висвітлювалися в цих програмах - речь идет о канале ТНТ - он НЕЗАКОННО представлен в сетях Украины, поэтому вообщем то если он был раньше, он будет и после 1 октября или 1 ноября, пиратская трансляция!! 5) Таким чином, із рекламного бюджету, який сьогодні становить близько 600 млн. доларів, понад 20 млн. доларів іде в іншу країну, вимиваючи рекламні бюджети України - Вы в этом уверены, ми
МедвепутЪ
5900 дн. тому
Ого, как завизжала пятая колонна! С И.Курусом и Нацрадой согласен, хотя в статье он выражался чересчур мягко. А имперской пропаганде в Украине давно пора наступить на кадык.
Влад
5900 дн. тому
В догонку к предыдщему. Курас говорит, что дескать прична не в языке. Ведь 60 каналов - русскоязычные. Но это не РУССКИЕ каналы, они просто переведены на русский язык, но в них нет РУССКОЙ МЕНТАЛЬНОСТИ. Ни в каналах Дискавери, ни в Виасатах. Хоть они и имеют звуковые дорожки на русском языке.
Влад
5900 дн. тому
Цензура российских информационных каналов, завёрнутая в псевдоюридическую обертку - не более того. И дело здесь даже не в русском языке, и не в новостях, где не жалуют Ющенко и оранжевых. Дело в том, что эти каналы представляют в Украине РУССКУЮ МЕНТАЛЬНОСТЬ как таковую. Новости, фильмы, концерты, документальные фильмы и т.п. - все это в комплексе НЕ НУЖНО нынешней власти в стране. А все эти слова об адаптации и т.д. суть ерунда.
зритель
5900 дн. тому
Курус - вор и взяточник. Даже читать не стал.
squirell
5900 дн. тому
Очень разумный комментарий, особенно в части "Запрет российских информационных каналов - это очень сильный удар как раз не по российскому, а по украинскому телевидению." В первую очередь это касается зон действия РПС Белгорода и Ростова. Правда в том, что в результате с экранов исчезнут не российские, а УКРАИНСКИЕ каналы. Кто этих простых вещей не понимает, может поинтересоваться информресурсами Радиочастотного центра Южного федерального округа.
Общая терапия
5900 дн. тому
Курус просто тривиальный подонок, которого в конце-концов "сольют" на яму. А вот у стоящих за ним аналитиков с логикой не порядок. Всем понятно, что дело не в русском языке и не в российских каналах, как таковых, а дело в тех из них, которые несут информационную составляющую. Ликвидировать их можно только Сталински-Гитлеровским или китайским путём. Таким себе современным вариантом советских "глушилок" - жесточайшим запретом индивидуальных спутниковых систем. Мне этот путь уже не кажется фантастическим. Тогда всё по логике. Но если до этого не дойдёт, то вес этот сыр-бор надо было бы, на пользу русскоязычного большинства населения Украины начинать лет пять-десять назад. То есть ставить себе системы индивидуального приёма. Идём дальше. Когда у меня стоит такая система, я ВООБЩЕ перестаю смотреть украинские каналы. Напрочь. Таким образом, аналитики достигают прямо противоположного эффекта. Запрет российских информационных каналов - это очень сильный удар как раз не по российскому, а по украинскому телевидению.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду