10:51
Понеділок, 23 Листопада 2020

Радник Єрмака сказав, що після «Обозревателя» не має жодних стосунків з Шарієм

1 156
Михайло Подоляк також розповів, чому нардепи «Слуги народу» та міністри ходять на «канали Медведчука».
Радник Єрмака сказав, що після «Обозревателя» не має жодних стосунків з Шарієм
Радник Єрмака сказав, що після «Обозревателя» не має жодних стосунків з Шарієм

Радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк сказав, що не має жодних стосунків з проросійським блогером та політиком Анатолієм Шарієм, з яким раніше співпрацював як головний редактор «Обозревателя». Про це він повідомив в інтерв’ю «Бабелю».

«По-перше, у нас не було ніяких стосунків. Так, ми працювали: я був редактором, а він журналістом», – розповів Михайло Подоляк.

Він додав, що не мав з Анатолієм Шарієм приятельських стосунків чи конфлікту.

На питання, ким є Анатолій Шарій – пропагандистом чи журналістом, радник керівника ОПУ відповів: «Журналістика та пропаганда – дві великі різниці. Щодо вашого запитання, там більше пропаганди, аніж журналістики».

Крім того, пан Подоляк розповів, чому нардепи «Слуги народу» та міністри ходять на «канали Медведчука» («112 Україна», NewsОne та ZIK). «Ці три канали впливають на велику аудиторію, негативно впливають. Якщо ми будемо їх ізолювати, а вони все одно віщатимуть, то чверть населення перебуватиме під впливом чужорідної пропаганди. Ви вважаєте, це правильно? Ми зобовʼязані ходити та забирати ці 25 відсотків, доводячи свою правоту», – розповів він.

Михайло Подоляк заперечує, що ці телеканали транслюють «жорстку російську пропаганду».

«Я б не говорив, що це чиста російська пропаганда. Росія веде більш жорстку пропаганду, більш примітивну, але технологічно якісну. Вона у них більш прямолінійна, а на цих каналах хлопці поводяться більш мʼяко, якось так», – каже він.

Пан Подоляк додав, що розібратися з фінансуванням цих каналів мали правоохоронці, якого цього не зробили.

Нагадаємо, близький соратник українського політика, одного з лідерів партії «Опозиційна платформа - За життя» і кума Володимира Путіна Віктора Медведчука – Тарас Козак – 5 жовтня 2018 року став власником телеканалу NewsOne. 14 грудня 2018 року він став кінцевим бенефіціаром ще й каналу «112 Україна». Згідно з поданою ним декларацією, він заплатив за «112 Україна» і NewsOne близько $ 4 млн.

14 червня 2019-го стало відомо, що Тарас Козак став новим власником каналу ZIK. Він об’єднав три свої інформаційні телеканали – «112 Україна», NewsOne і ZIK – у медіахолдинг «Новини», який очолив Олексій Семенов (колишній керівник телеканалів «112 Україна», NewsOne і Прямого каналу). Через зміну власника низка топменеджерів медіахолдингу ZIK заявили про звільнення.

У Верховній Раді було створено тимчасову слідчу комісію з розслідування зміни власників інформаційних телеканалів та забезпечення протидії інформаційному впливу РФ. Проте її звіт парламент не підтримав.

Наприкінці серпня 2019-го президент Володимир Зеленський заявив, що знає, звідки у Віктора Медведчука гроші на фінансування партії та телеканалів. Тоді він обіцяв «гучну історію з поганим закінченням». Також нардеп Микита Потураєв розповідав, що у команди президента є напрацювання рішень щодо каналів Медведчука.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1156
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду