Якщо «Талант» запалюють...

13 Березня 2010
22168
13 Березня 2010
13:23

Якщо «Талант» запалюють...

22168
Ніби «феніксувавши», Оксана Марченко постала перед світом та телевізором оновлена — жива й розкута, демократична й органічна
Якщо «Талант» запалюють...

Збулася мрія «ідіота»: минулого тижня «відпочивальна» програма СТБ «Україна має талант» (2-й сезон) розтоптала вагою рейтингових підборів (частка аудиторії сягала рекордних 40%) скандально-політичні «замовняки» - з того ж таки (вечірнього) слоту. І мені стало так приємно... О, нарешті процес суспільного оздоровлення, очевидно, вже хоч кудись рушив?..

 

Тим часом новий сезон успішного талант-шоу теж активно «рушив» - у зону жорсткої конкуренції. На обжиту галявину пропаганди художньої самодіяльності активно рвонули інші виробники. І випустили на ту ж галявину стадо своїх скажених сезонних «слонів» («1+1», ТРК «Україна» теж з ранку до ночі шукають таланти). Отож, панове, дефіцит збуджених аматорів на вітчизняному ТБ найближчими роками нам не загрожує цілком!

 

- Не боїтеся, що повальна пошесть на «запалювання талантів» знецінить ваш формат? - запитую в Оксани Марченко, ведучої проекту «Україна має талант».

 

- Гадаю, у кожному разі виживе сильніший. Це конкуренція. Країна талановита. Обдарувань, сподіваюся, вистачить на всі канали. (І - грайливо всміхається).

 

Не посперечаєшся: ця усмішка стала милою-приємною мільйонам-мільйонам глядачів. А сама ведуча, зі швидкістю реактивної ракети відірвавшись від свого телеминулого, тепер опинилася в «топі» головних українських телезірок. І, ніби «феніксувавши», постала перед світом та телевізором оновлена - жива й розкута, демократична й органічна - свій же образ. Ну ось, про цей образ (і подобу), про талантів і аферистів, про ТБ і зовсім трохи про її чоловіка - ми сіли й поговорили.

 

***

 

- Оксано, скажіть, будьте ласкаві: що коїться на цьому ТБ? Ви їх усіх, талановитих, десь розкопуєте, популяризуєте... А вони, мелькнувши в «ящику», відразу нахабніють! Хоча б цей хлопець із Харкова - кучерявий, на Укупніка схожий, котрий «синьорита, я влюблен»... Є совість у людини чи її ляльковода? На весь Інтернет піарять тему, як «украла» його шедевр «сама Алла Борисівна Пугачова», а нічого що - гроші заплатили, прізвище в титрах зазначили, «путівку в життя» виписали? Що за аматори невдячні?! Циніків багато пробирається на альтруїстичні кастинги?

- Не хотілося б говорити про цю конкретну історію... Але перед нами справді постала проблема: як не збити хвилю щирості в цій програмі? Як зберегти добрий, альтруїстичний дух?

 

Під час кастингів почали боротися з «претендентами», за якими цілий почет із продюсерів, директорів. Мета в них - піар. Жодної творчості й натхнення. Чи багато таких? Не скажу, що дуже. За період кастингів другого сезону - десь шість-сім осіб.

 

Ось приклад... Приходить симпатичний хлопець. Зі своєю історією. Каже: у мене така драма, мені так гірко, загинула дівчина, і мій номер - як гімн коханню...

 

Зворушливо? Але я ставлю навідні запитання... А як це трапилося? А як дівчину звали?

 

І бачу: він «тане», як березневий сніг. Усе ясно! «Ти брехун!» - кажу. Тому що не можна спекулювати на глибинних темах - навіть заради рейтингового шоу.

 

- З іншого боку, траплялися ж випадки, коли ви щиро переймалися невигаданими історіями?

- Звісно. Таких історій-сповідей чимало. Я навіть плачу інколи над деякими розповідями... І не соромлюся своїх зліз. Проходять чергові «оглядини»... І бачу - інтелігентна бабуся з двома внучками. Симпатичними такими мулаточками... Причому тримаються боязко, непевно. Я завела розмову. Вони сказали... Як їх залишив тато... І тата цього (він з іншої країни) шукали навіть через програму «Жди меня»... А потім померла мама... Дівчаток мали відвезти в дитбудинок, але бабуся, в якої взагалі немає жодної підтримки, сказала: ні, це мої кровиночки, і вони залишаться зі мною...

 

Потім з'ясувалося: внучок не дві, а три! І наймолодшій зовсім мало рочків. І, уявіть, ця мила жінка сама ставить внучок на ноги. Не полегшуючи собі життя і не перекладаючи ні на кого турбот.

 

Слухаю розповідь - сльози котяться. Чому? Тому що для її «тихого» життя - це вчинок героїчний. Ми ж сьогодні шукаємо героїв де завгодно. З яких завгодно історичних паралелей... А вони - поруч.

 

...Вже перед виходом на сцену підійшла до однієї з дівчаток: «А уявімо, що мама дивиться на тебе з неба... Як думаєш, що б вона тобі сказала?..» Дівчинка: «Сонечко, не бійся, я з тобою!» І з цими словами вийшла на сцену.

 

Не завжди поясню - чому плачу...

 

Може, тому, що і в мене - дівчинка, їй скоро шість років. І, природно, є внутрішнє відчуття тривоги за неї. І усвідомлення, що світ гарний тільки в телекартинці, а так - жорстокий.

 

Тобто ти неначе сприймаєш чужий біль як свій. Але й це не завжди ранить, а іноді - зціляє.

 

- Особисто ви живете у світі комфортному. Незрівнянному з тим, у якому живуть регіональні аматори. Наскільки відчутний контраст «цього» й «того» життя?

- Він вражаючий. Тому що, по-перше, там усе-таки природніше середовище... А по-друге, те середовище пробиває своїм болем полаковану столичну дійсність - із політичними пристрастями, світськими хроніками та іншою метушнею.

 

- Який із регіонів виявився, скажімо так, несподіванкою - в обвальному прагненні українського народу запалити таланти?

- Можу помилятися... Але, як завжди, активні Одеса, Дніпропетровськ, Харків. У Західній Україні, зокрема у Львові, люди здалися більш закритими. Ми й кастинги проводили там усього один день. При тому що Львів обожнюю. Там безліч моїх друзів.

 

Та й наш Київ справив, загалом, сумне враження (хоча я сама киянка). Столиця показала агресивну сумбурність, вульгарність. Може, й справді, вивітрюється столичний дух із нашого міста?

 

- А ви знаєте, що деякі «таланти», котрі беруть участь у кастингах, інколи переходять вулицю - і вже на відборі у каналу-конкурента?! От життя в людей - суцільна затребуваність.

- І такі екземпляри є. Але якщо вже «засвітяться» - хай не ображаються.

 

- Який жанровий настрій у другому сезоні, на ваш погляд, виявиться домінуючим?

- Гадаю, вокалісти чудово себе покажуть. Є герої - для мене це гордість нації, - котрі успішно працюють за кордоном, але, мабуть, уперше на багатомільйонній аудиторії презентують свої таланти вже вдома. Буде чудовий скрипаль, він грає на одній струні, як Паганіні. Будуть інші унікуми...

 

Загалом, відібрано понад 200 номерів. (У першому сезоні відібрали наполовину менше.)

 

Між іншим, британці кажуть, що тільки до другого-третього сезону й активізуються таланти-самородки.

 

***

 

- Ви не надто радикально експериментуєте з іміджем? Телеаудиторія нас переважно консервативна. Не відсахнеться?

- Ну чому? Хай «вона» буде і така, й інша. І дама з Ноттердама... Чи інша «мадам». Мені кажуть: треба бути «ближчою до народу», мовляв, довге чорне волосся - це вже «дистанція» з демократичною аудиторією... Що ж, спробуємо поекспериментувати. Я не комплектую й не мучусь із цього приводу. Бігти? Отже, біжимо!

 

Щойно з'явився формат Americas got talent на СТБ і надійшла пропозиція, ми з Віктором за ніч переглянули не один запис закордонних версій. Довго говорили на цю тему. І лише потім прийняли спільне рішення: я це робитиму...

 

- Між іншим, народ спохватився у зв'язку з цим форматом, лише коли на сцені засіяла Сюзен Бойл - чудо-юдо з незвичайним голосом.

- У них був шостий сезон, здається. Але таких форматів там - десятки. Буває, що окремий персонаж приковує увагу до програми і стає її «локомотивом»...

 

- Як у випадку з вашим першим сезоном, коли «піскова художниця» примусила їх здригнутися... Чому, до речі, саме її вибрали - з-поміж десятка інших?

- Те, що робить Ксенія, - це наші невиплакані сльози. Це здушена туга телеглядача за зневаженим патріотизмом. Згадайте її піскові сюжети - на військову тему, на тему пам'яті про близьких...

 

Одного разу ми їхали з чоловіком у гості й дорогою заговорили... про втрачене покоління. Яке, на жаль, не виховується на жодних позитивних прикладах. А мають же бути в суспільстві мотивації позитиву... А їх немає. Є одна «мотивація» - досягнення певного побутового рівня.

 

І якщо з'являється в нашій програмі «світло» в кінці тунелю (хоча б у зв'язку з тим, що роблять Ксенія чи інші учасники), то як не радіти?

 

Ось іще одна історія... На кастинги приходить сліпа дівчинка з Харкова. А в моєму житті, так сталося, був досвід спілкування зі сліпими дітьми, коли працювала піонервожатою. І ті діти швидше мене «виховували», ніж я їх. І вже я навчалася «розмальовувати» світ, якого вони самі ніколи не побачать...

 

І коли сліпа дівчинка з Харкова прийшла на прослуховування, я ніби заціпеніла, згадавши певний період життя. Особливо коли вона торкнулася мого волосся: «Ой! Яке воно в тебе гарне!»

 

Після виступу зал вітав її стоячи. І не з жалощів, а тому, що був талант людини, котра хоче перемогти себе... Не пафосно кажу?

 

- Ні, нормально... Оксано, Володимир Бородянський, начальник СТБ, ставить перед вами якісь рейтингові планки? Каже: мусите взяти в новому сезоні стільки-то «відсотків»?

- Нічого не ставить. Ставлення до проекту із самого початку було не комерційним. Швидше - гуманітарним. Ніхто не знав, як піде програма. Не знаючи броду, ми попросту ввійшли в цю «воду».

 

- Часто образ «дружини впливового політика» викликає в людей упередження, а то й відвертий негатив? Мовляв, ну що вона нам казки про бідних розповідає, тоді як сама - цариця, володарка...

- Олеже, та ніхто й поняття не має - особливо в невеличких містах, - хто я, чия дружина, хто мій чоловік... Спокійно ходжу в магазини. І ніхто мене особливо не впізнає. Втім, упізнають, звісно, але спочатку придивляються. І костюми для проекту вибираю не в бутиках, а в звичайних місцях.

 

- Ну не на базарі ж на Троєщині?

- Ну ні, звісно... Пропонує канал певні корективи телевізійного образу... Отже, будуть...

 

- У найближчому майбутньому в який бік вони вас планують коригувати?

- Можливо, стану яскравою блондинкою.

 

- Але тоді зникне «вамповість».

- Не зникне. Не уявляєте, якою «вона» вже у вересні з'явиться в «Х-фактор» - це новий проект. Можливо, багато хто злякається. Така буде «кішка», матриця-перезавантаження... Так, «вона» може бути і «подружкою», і вашою «подушкою». І взагалі - «я ваша навіки». «Вона», моя телевізійна героїня, має бути різною, важливо не повторюватися.

 

- Не станеться так, що «Її» виявиться забагато на каналі? І глядач натисне іншу кнопку?

- Буде забагато - піду в декрет... Утім, це вже як Бог дасть.

 

***

 

- Якщо детальніше про «Х-фактор»? Який там основний принцип «полювання» на талантів?

- З 10 квітня - кастинги. У проекті буде задіяно вдвічі більше людей, ніж на «Таланті». Саме шоу з безліччю сюрпризів. Головне - почути тих, хто співає. І переконати: співати можна навчити майже кожного. Адже всі ми співаємо, коли радіємо чи сумуємо, розлучаємося чи зустрічаємося.

 

«Х-фактор» - це навіть не вердикт журі (чи продюсера), це ніби перст небес, який відкриває в людині до того приховані здібності. Сцена незвичайна: з блискучою стелею, зі стінами багатофункціональними. У Британії на кастинги «Х-фактора» прийшла рекордна кількість народу - близько 180 тисяч!

 

***

 

- Що веде вас, коли їдете в регіональні нетрі, а потім сидите там годинами - мерзнете, слухаєте різну нісенітницю? Взагалі, навіщо це вам, жінці, в якої є все і навіть більше? Заради слави, чи що?

- Є один телеобраз, який для мене не те щоб «взірець» для наслідування, а більше - соціальний орієнтир. Це - Опра. Поясню...

 

Коли ти досягаєш на ТБ певних успіхів, то повинен робити хоч щось корисне. Як вона... У неї чудова соціальна роль у США. Можливо, знаєте, що відсотків 40 американців, перш ніж проголосувати за свого президента, цікавляться: а що думає Опра?

 

Працюючи на ТБ, вона ж працює на країну. Відкриває школи. Ініціює соціальні програми.

 

Так, Україна - не Америка. Тут багато «контрастів». Але мені близька ось така «корисність» теледіяльності.

 

Сама інколи виношую фантастичні ідеї. Скажімо, побудови мережі лікарняних центрів для дітей...

 

- Одна відома українська жінка, як відомо, уже зібрала багато-багато грошей на клініку - проте клініки як не було, так і немає.

- Це - жахливо. Не кажіть мені про це. Я, можливо, здаватимуся самовпевненою, але це можна й потрібно було зробити давно. Втім, надто добре знаю подробиці... Тому мені це й бачиться вдвічі жахливим, та так, що хочеться кричати «Караул!»

 

Гадаєте, я дуже змінилася - після цієї успішної програми? Чи після програми «Імена»? Чи після заміжжя? Мені здається...

 

- Що вам здається?

- Що я, як і раніше, - піонервожата. І коли чоловік інколи їздить зі мною по покупки, в чомусь допомагає, - то ця сімейна «простота» і є щастя...

- Можливо, у підтексті натяк: образ чоловіка трохи демонізований, а все - не так?..

- Тоді було зручно створити певний образ. І стосовно нього застосували спеціальну технологію, не сумніваюся... Але в багатьох питаннях - інтелектуальних, юридичних - з ним неможливо змагатися. З ним ніхто, крім Юлії Тимошенко, не ходив на жодні дебати. Колись, років п'ять тому, у мене всередині взагалі все на частини розривалося... Хотілося кричати: люди, та чи ви це, що з вами роблять? Чи ви існуєте в заданій комп'ютерній програмі? А потім... Потім зрозуміла: отже, «так» потрібно. І досвід тих років не минув безслідно.

 

- Саме жінка часто визначає ті чи інші вчинки чоловіка... Його стратегію, тактику. Особисто ви - визначаєте?

- Завжди... Адже чоловік і жінка - як сполучені посудини, у них є спільний внутрішній світ. До того ж у жінці природою закладений механізм виживання, у цьому вона - опора чоловікові: підтримує, не дає зневіритися... Але це не означає, що я «впливаю» на його рішення чи дії. Це неможливо. Він часто закритий - абсолютно. Інколи дізнаюся про щось тільки з Інтернету. Одного разу сказала: «Знаєш, Вікторе, є речі, про які все-таки потрібно говорити одне одному, щоб була можливість почути самих себе...»

 

Але, повторюю, все, що стосується якихось його рішень, - це завжди його, і тільки його рішення. І він ніколи не дозволить, щоб відповідальність лягла на іншого...

 

- Крім програми «Україна має талант», що дивитеся на ТБ - з чоловіком, із дітьми? Не виникає тривожного відчуття: ех, як утрамбують нас своїми «талантами» ці любителі, то не залишиться скоро в телевізорі жодної звивини з інтелектуального формату?

- Дивимося документальні проекти, інформаційні канали, «Ностальгію»...

 

Що ж до другої частини запитання... Добре те, що завдяки бодай таким людяним програмам, як «Талант», помалу й глядач... рухається «вгору»... Від принизливого стану «нижче поясу» (до чого його привчав телевізор), вище - до серця свого. А потім, дасть Бог, цей «рух» дійде ще вище - до його ж голови...

 

Олег Вергеліс, тижневик «Дзеркало тижня»

 

Фото - «Дзеркало тижня»

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Олег Вергеліс, «Дзеркало тижня»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
22168
Теги:
Читайте також
18.05.2010 11:47
Наталія Данькова
, Оксана Ситник
22 192
23.04.2010 15:40
Сергій Грабовський
, для «Детектор медіа»
32 998
03.02.2009 11:57
Наталья Влащенко, «Публичные люди»
27 305
06.11.2003 13:22
журналіст, телепродюсер, лауреат премії імені Івана Франка Національної спілки журналістів
3 421
Коментарі
40
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
зритель
5394 дн. тому
Вот интересно, если Оксана мечтает быть как Опра Уимфри, то за кого она посоветовала бы голосовать на выборах президента?
Веселина
5394 дн. тому
Очень понравилось интервью. Тоже чуть не всплакнула,,, Включили с дочкой вчерашний эфир из Донецка и не смогли оторваться.
иа
5394 дн. тому
Согласен с Вергелисом: другие подобные шоу пока рейтинг СТБ не переплюнули. И вряд ли им это удастся. И вообще - за народными шоу - будущее, ведь здесь все натуральное: мелодрама и комедия.
Вектор
5395 дн. тому
А я не завидую всем этим публичным людям, узнают на улице, кто-то радуется, кто-то злобствует. и она правду она говорит, что семейная простота это и есть счастье.
Руслан
5395 дн. тому
Я тоже не знал, что она жена Медведчука. То, что она это не афиширует - делает ей честь.
Ика
5395 дн. тому
Ненадо Оксане в блондинку-вамп перекрашиваться, я понимаю - образы телевизионные и всякое такое, но вот блондинистость её не идёт совсем.
Кит
5395 дн. тому
УМТ - проэкт классный. И посмеяться, и поплакать, и поудивляться, и в конце-концов погордиться своей страной, такой богатой на таланты.
Юшечка
5395 дн. тому
представляю, что им с мужем пришлось пережить в 2004м, когда была объявлена "охота на демонов".
peris
5395 дн. тому
Кстати, а пусть в следующем интервью зададут вопрос о кастингах в местности, где не ловит сигнал СТБ, там тоже полно самородков.
Fair
5395 дн. тому
Что это за передача такая "ностальгия"? У меня смотреть телек времени совсем не хватает, с ютуба некоторые ролики умт просматривала и всё.
Богдан
5395 дн. тому
Шоу Опры мне точно не нравится, и вобще мы - украинцы, а не американцы, у нас должно быть своё, а не подражать всем подряд. пусть Марченко сделает себе шоу другого плана и оно будет намного лучше.
Диод
5395 дн. тому
Неужели у неё ещё есть время что-то смотреть по телеку???
Islander
5395 дн. тому
Ведущей тёмные кудряхи намного больше шли. Сейчас она какая-то прозрачная с этим цветом и стрижкой. Человека не испортишь, но всё же.
MIDA
5395 дн. тому
Мдя, Оксано стойко делает вид что людям просто не повезло и жюри было в плохом настроении, для этого нужно большое усилие приложить.
Аглая
5395 дн. тому
Нравится, как реагиурет на неудачные выступление Марченко - всегда поддержит и утешит. И даже в отношении тех из конкурсантов, кто откровенно обделен талантом, она никогда не позволяет насмешек и обидных заявлений.
тетя Ася
5395 дн. тому
Какое хорошее интервью. И про мужа много интересного.
Аглая
5395 дн. тому
Мне нравятся участники шоу, которые демолнстрируют необычные таланты, прямо дух захвативает от разных актобатических трюков. Не думала, что без страховки можно делать подобные вещи.
Linda
5395 дн. тому
диего, может и роль, но эта роль ругательная))))))) и иногда жалко прям людей.
диего
5395 дн. тому
может, у Фроловой роль такая по сценарию?
Linda
5395 дн. тому
Есть такое выражение: никогда не считайте людей дураками, но не забывайте, что они и есть дураки. Но я согласна, что УМТ бьет рекорды просмотров благодаря именно доброте и любви к маленькому человеку. Хотя Фролова иногда ведет себя слишком откровенно и перегибает в ржании)))).
viva
5395 дн. тому
Может, руководству Нового канала завидно, что у СТБ такой рейтинг, поэтому они нацеливаю ведущих на пошлость, не знаю. Однако считаю, что нельзя недооценивать уровень культуры нашего народа.
Linda
5395 дн. тому
Шутки ниже плинтуса - к сожалению, вошли в наш эфир как средство привлечь пипл, поднять рейтинг передачи, но такой способ может и эффективный, но он грязен. А ведь эти передачи дети смотрят!
viva
5395 дн. тому
Да, шоу-бизнес жестокая игра, в ней выживают самые стойкие. Может, для Бориса Апреля это была проверка на принадлежность к актерской братии. Но как там можно выжить без кокаина)))))))))) По поводу Оксаны хочу сказать что она ведь не просто так... Она второй сезон работает именно потому, что соответствует определению ведущей народной передачи. Иначе ее бы не пригласили вести еще один проект - х-фактор.
viva
5395 дн. тому
Ой, я тоже видела, и этот момент меня просто поразил. Каким бы он ни был неоднозначным мальчик этот, но он даже несовершеннолетний, вообще ребенок. Я не ожидала от Маши Ефросининой. Раньше я ее считала хорошей ведущей, и даже с Марченко сравнивала.
кошка
5395 дн. тому
Знаете, что мне нравится и в шоу, и в Оксане? Что она никогда не позволяет себе унижать участников. Как на Новом канале вчера на Фабрике зирок Ефросинина сказала Борису Апрелю: возьми сладенькое, пососи. Это было ужасно.
диего
5395 дн. тому
Спасибо СТБ, что начали в Украине этот проект.
Кот Матроскин
5395 дн. тому
Во втором сезоне она выглядит ярче. Не то что Фролова.
Михато
5395 дн. тому
да уж, с новым проектом у нее работы прибавилось - мама не горюй. думаю, должна справиться. раз даже на кастинги в городах успевала ездить.
Вузасянин
5395 дн. тому
Я вот тоже до этого момента не знал чья она жена. Помню ее еще с проекта "Имена". Кажется, тогда она уже была известной. И незамужней.
Рододендрон
5395 дн. тому
Прикольная передачка. И ведущая с чувством юмора.
василина
5395 дн. тому
я бы не сказала, что в ней есть какая-то "вамповость". может в жизни - отчасти да, но не на экране. вот фролова - да, та еще дама с характером. марченко, наоборот добродушная и искренняя.
Мешканець
5395 дн. тому
А чому дивуватись..."деякі «таланти», котрі беруть участь у кастингах, інколи переходять вулицю - і вже на відборі у каналу-конкурента"...сама ж Оксана сказала - це конкуренція, якщо людина хоче пробитись вгору - то буде пробуватись на всіх кастингах.
ева харрингтон
5395 дн. тому
Я думаю,что как бы стилисты Оксаны не экспериментировали с ее имиджем, все равно получится хорошо. У данные для этого есть. Да и зритель не обращает внимания на цвет волос, думаю.
варя
5395 дн. тому
единственное, что не понравилось, так это то, как журналист себя вел. как-то фамильярно что-ли. но она отвечала весьма достойно. видно, что человек в работу душу вкладывает. и, кстати, на зеркале недели эта весчь в русском варианте гораздо приятней читается.
Рената
5395 дн. тому
Что-то давно Марченко интервью не давала. Особенно интересны ее слова на счет работы на СТБ. Я думала, она с участниками только на сцене общается. А оказалось, и на кастинги ездит. Казалось бы - зачем ей это надо? А человеку интересно.
Рая
5395 дн. тому
Мы с мужем тоже "Ностальгию" смотрим. Хороший канал.
мармелад клавдия
5395 дн. тому
я почему-то не сомневаюсь, что если бы они ездили по селам, то и Марченко с ними тоже ездила бы. мне она никогда не казалась гламурной куклой, у которой "шпилька туфлей застрянет в навозе". наоборот, очень умная женщина.
март
5396 дн. тому
По селам и Марченко? Вы шо? С неба свалились. Не дай Бог шпилька туфлей застрянет в навозе.
avgust
5396 дн. тому
a когда же по селам поедете?
ренген
5397 дн. тому
Відповіді Марченко написані від першого слова до останнього проплаченими PRщиками.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду