Астрологи попереджають. Моніторинг теленовин 25 — 30 березня 2019 року

Астрологи попереджають. Моніторинг теленовин 25 — 30 березня 2019 року

6 Квітня 2019
2372

Астрологи попереджають. Моніторинг теленовин 25 — 30 березня 2019 року

2372
Поразку Тимошенко можна списати на «рыхленький Марс». Дотримання стандартів інформаційної журналістики в новинах «Інтера», «1+1», СТБ, ICTV, «України», «UA: Першого», «112 Україна» та 5-го каналу.
Астрологи попереджають. Моніторинг теленовин 25 — 30 березня 2019 року
Астрологи попереджають. Моніторинг теленовин 25 — 30 березня 2019 року

Ведуча ТСН, яка коментувала сюжет про віщування астрологів, запропонувала глядачам самостійно вирішити: вірити цьому чи ні. Астрологи сходилися у думці, що в житті Тимошенко це невдалий момент: «Рыхленький Марс. Марс в Раке», — пояснював один із коментаторів. Марс чи не Марс, а Тимошенко не пройшла. А от про масові фальсифікації «зорі» чи їхні трактувальники набрехали (хоча про них і заявила Тимошенко після виборів). Всі спостережні організації та поліція підтвердили, що вибори пройшли без системних порушень і доволі спокійно.

Піар-активність Порошенка на тижні перед виборами 31 березня зросла, як і активність дискредитаційних матеріалів про нього і його оточення. Такі щодня виходили на «1+1». Про Зеленського говорили, крім «1+1», також на ICTV та СТБ, де він і раніше періодично з’являвся. Також міні-інтерв’ю з шоуменом-кандидатом зробили на каналі «Україна». Таке ж інтерв’ю вийшло і з Юлією Тимошенко. Завсідники новин Тимошенко, Вілкул та Ляшко з’являлися у типових піар-дайдждестах.

25 березня, понеділок

Топ-темою теленовин став останній день для зміни місця голосування. Як годиться, це супроводжувалося шаленими чергами до відділів державного реєстру виборців та скаргами людей, які дотягнули до останнього дня.

«1+1» викривали проплачених агітаторів нібито від Порошенка. Люди прийшли вимагати гроші за роботу і кажуть, що працювали на Порошенка, хоча закон забороняє платити агітаторам. Ще один аргумент — виявлені в офісі листівки проти Зеленського і Тимошенко, підписані депутатом Київради від «Солідарності». Відсутність пояснень звинуваченої сторони пояснили тим, що на запити ТСН до штабу Порошенка і Адміністрації Президента відповіді не отримали.

Тим часом в Одесі правоохоронці виявили «чорну касу», яку нібито використовували для незаконної агітації. Медіа повідомили, що йдеться про агітаторів партії «Батьківщина», вочевидь в інтересах Юлії Тимошенко. Про це геть не згадали у випуску «1+1». Вірніше, про виявлену «чорну касу» коротко повідомили, але не деталізували: «Силовики вилучили понад мільйон гривень готівкою, які мали йти на підкуп на користь одного з кандидатів на посаду президента України». На 5-му партію назвали, але про реакцію на звинувачення змовчали. Більше жоден з каналів, що моніторяться, про цей факт не говорив.

Результати соціологічного дослідження КМІС, Центру Разумкова та «Рейтингу» озвучили на «1+1», як і завжди, почавши з того, що «Зеленський лідирує». На ICTV з цього дослідження озвучили лише наміри взяти участь у голосуванні, а самі рейтинги кандидатів опустили. На «Інтері» посилалися на дані сумнівної громадської спілки «Фонд інноваційних проектів». За їхніми даними, Юрій Бойко опинився на другому місці у рейтингу симпатій до кандидатів і 16% підтримки, хоча авторитетні служби в останній тиждень давали йому близько 10%.

Крім сумнівної соціології, Бойка у новинах «Інтера» згадували ще п’ять разів:

  • політик коментував свою поїздку в Москву як чи не єдиний шанс знизити тарифи на газ, а політкоментатор Тарас Завгородній казав, що цей візит посилив позиції Бойка в очах його виборців;
  • колега Бойка Вадим Рабінович назвав цю поїздку «ключем до миру»;
  • Бойко в Одесі обіцяв підтримати суднобудування;
  • колеги Бойка у парламенті, зокрема і кандидат Сергій Каплін, казали про потребу підвищувати соцстандарти, Бойко ці тези теж підтримав;
  • у Харкові та Дніпрі провели автопробіг з агітацією за Бойка.

Критикував Бойка його колишній соратник, а тепер опонент — Олександр Вілкул на каналі «Україна». В інтерв’ю у студії він назвав поїздку Бойка «поцілунком Юди». Мовляв, у такий спосіб Бойко вдарив по рейтингу Тимошенко, яка теж обіцяла виборцям здешевити газ. Також Вілкул з’являвся у політичних дайджестах «України» та СТБ з обіцянкою не допустити фальсифікацій на виборах.

Петро Порошенко під час поїздки до Тернополя казав, що українці на виборах мають відстояти свій курс на ЄС (ICTV), про плани щодо залучення миротворців («Інтер»), звітував про підвищення песній («Україна»). 

Юлія Тимошенко обіцяла «нову Україну» (ICTV), «стимулювати економіку, щоби українці не їхали» («Україна»), «боротися за інтелект нації» та закликала прийти на дільниці (СТБ).

Анатолій Гриценко підписав меморандум з Асоціацією власників зброї та обіцяв розібратися з легалізацією зброї та контрактною армією (ICTV, СТБ). В цих поівдомленнях «забули», що такі ж меморандуми підписували й інші кандидати: Руслан Кошулинський, Валентин Наливайченко, Роман Безсмертний, Геннадій Балашов, Юрій Дерев’янко, а про потребу врегулювати це питання говорила Ольга Богомолець.

ICTV прозвітував про недільне віче «Свободи» з виступом кандидата Руслана Кошулинського у Львові.

Прем’єр Володимир Гройсман на ICTV анонсував державну підтримку професійної технічної освіти. Ці повідомлення не збалансовані та декларативні, апелюють до тез, які урядовці повторюють із року в рік.

Канал «Україна» незмінно розповідав про благодійність фонду Ріната Ахметова. А також про меморандум з компанією Google Україна, який підписала Марина Порошенко як керівниця президентського фонду.

26 березня, вівторок

В Україні відзначали річницю Нацгвардії. На участі Порошенка в урочистостях акцентували матеріали на ICTV, «Україні» та 5-му каналі. Про те, що президент обіцяв підтримку армії та подолання бідності, йшлося у дайджесті на «Україні», а «Інтер» виокремив тезу президента-кандидата про неприпустимість зриву виборів російськими силами.

Юлія Тимошенко в Ужгороді обговорила проблеми крафтового виноробства і сироваріння із місцевими підприємцями (ICTV), обіцяла підтримувати нацменшини («Україна», СТБ). 

Олег Ляшко на каналі «Україна» у дайджесті обіцяв стабільну допомогу чорнобильцям, а потім ще й з’явився у студії, де вчергове критикував високі зарплати керівників держкомпаній, зокрема «Нафтогазу» і «Укратодору».

Олександр Вілкул у дайджестах «України» та СТБ обіцяв підтримку промисловості та казав, що екоподатки місцевих підприємств треба лишати в місцевих бюджетах.

На СТБ вийшов улесливий звіт про агітаційний концерт Володимира Зеленського у Дніпрі, який назвали «соціальним», бо «не всім по кишені платні виступи». Кандидат закликав глядачів прийти на вибори і «знайти світло».

Анатолій Гриценко казав, що влада має збільшити тривалість життя українців, напередодні у програмі «Свобода слова» на ICTV. Матеріал про це вийшов на СТБ. Дуже подібні заяви раніше робив інший кандидат Сергій Тарута.

Юрій Бойко відвідав «Сумихімпром» і обіцяв підтримку хімічної галузі, взявши з собою знімальну групу «Інтера». Держпідприємство фактично контролюється власником «Інтера» Дмитром Фірташем, який має інтереси у хімічній галузі. Ще один матеріал в інтересах бізнесу Фірташа: компанія «Рівнеазот», що входить до холдингу Фірташа «Остхем», скаржилася на проблеми з постачанням газу через високі тарифи. Це здорожчує продукцію і змушує власника більше інвестувати у виробництво. Низка газових компаній також належить Фірташу і вони мають свої претензії до уряду. Про це йшлося у ще одному сюжеті «Інтера». Представники облгазів назвали «політично мотивованими» штрафи газовим компаніям за незаконні націнки абонентам послуг.

Суто в політичній площині колеги Бойка на «Інтері» скаржилиася на організацію виборів на одному з округів в Одеській області. Це один із регіонів з найбільшою підтримкою Юрія Бойка, тому представники «Опозиційної платфоми — За життя» непокоїлися відсутністю виборчих скриньок, називаючи це можливим зривом виборів на 17 дільницях. Домінувала у матеріалі позиція ОПЗЖ.

На 5-му каналі знову нагадали про справу «чорної каси» ймовірно в інтересах партії «Батьківщина» на Одещині. Актуалізувало питання оголошення підозри жінці, у якої вилучили готівку. Але як і попереднього дня, ігнорують реакцію партії «Батьківщина».

На «1+1» знову політичну експертизу дали на відкуп астрологам. Ведуча Лідія Таран щиро зізналася, що аудиторії подають інформацією, за точність якої не ручаються: «Іра Курило детально розпитала астрологів про все на світі. Ну, а чи вірити цьому чи ні, вирішуйте вже самі». Далі йдеться про те, що день виборів одночасно спокійний і бентежний, що очікуються масштабні фальсифікації, Юлія Тимошенко не вийде у другий тур через «рихлий Марс», а Зеленський може задовольнитися і парламентськими виборами.

І про справді важливе кіно сказали лише на 5-му. Тут вийшов великий репортаж з презентації фільму від «Слідства.Інфо» про вбиство Катерини Гандзюк.

27 березня, середа

День засідання уряду і реакції влади на поїздку Бойка і Медведчука до Москви. Зокрема генпрокурор Юрій Луценко сказав, що за цим фактом буде проводитися розслідування. На ICTV про це сказали епізодично, поміж інших урядових питань. На 5-му зовсім опустили позицію ОПЗЖ, про їхні мотиви лише зазначили: «Говорили про майбутнє України з її майбутніми партнерами — так пояснюють переговори з агресором його візитери з українськими паспортами». Ведучий Віталій Гайдукевич назвав цей переліт незаконним, почавши фразою: «Відвідав Москву — значить відвідає і українські правоохоронні органи». Хоча далі у сюжеті представники «Украеророху» кажуть, що переліт не суперечить закону. Згодом Державне бюро розслідувань відкрило провадження відносно посадовців Державних прикордонної та авіаційної служби. 

Збалансовано, додавши позицію Віктора Медведчука, подали інформацію на «1+1» та «112»: перші за кадром, а другі дали синхроном його коментар. На «UA: Першому» намагалися зв’язатися з Бойком, але отримали відповідь від преслужби, що «політик нині у відрядженні у Запоріжжі і коментувати поки що нічого не може». Для «Інтера» чомусь Бойко прокоментувати зміг, а Суспільному, за порадою прес-секретарки Бойка, довелося обходитися коментарем Вадима Рабиновича, який до польоту стосунку не має, хоча і є колегою Бойка і Медведчука по партії.

Також на «Інтері» дали заяву Віктора Медведчука, який стверджував, що українці переплачують за газ. Він мав на увазі загальний тариф, про зниження якого він і Бойко буцімто і домовлялися з російськими чиновниками. Але іронія в тому, що він говорить це на каналі Фірташа, чиї газові компанії виставляли українцям завищені рахунки за газ.

На «Інтері» Бойко дві хвилини коментував свій політ до Москви, коли всім іншим сторонам на це відвели сумарно хвилину. Також у випуску розповіли про його візит на підприємство «Мотор-Січ» у Запоріжжі, де він обіцяв підтримку авіаційної галузі. І добили озвученням рейтингів сумнівної компанії BURI, що дає Бойку третю позицію. Це фейк, а сайт нібито соціологічної компанії зареєстрований у Москві.

«1+1» вчергове закидали штабу Порошенка можливий підкуп виборців у Василькові. Анонімна жінка розказала, що в інтересах Порошенка організовано платили агітаторам. У сюжеті виділяються тільки ті думки, які підтверджують порушення. Знайшли аж двох людей, які сказали, що їм обіцяли заплатити, якщо проголосують за Порошенка.

Порошенко у Вінниці відвідав завод із виробництва сонячних панелей і говорив про енергонезалежність (ICTV, «Україна», «Інтер»). Також він говорив про завершення війни виключно політико-дипломатичним шляхом і критикував конкурентів, які апелюють до Будапештського меморандуму («Україна», СТБ). «Новий Будапештський формат» активно пропагувала Тимошенко, а у своїх програмах меморандум згадували Ляшко та Зеленський. 

На ICTV незбалансовано показали заяву спершу «Батьківщини», а потім критику від Леоніда Ємця з «Народного фронту» щодо виключення з санкційного списку Молдовського металургійного заводу. Спроби отримати пояснення від РНБО журналісти не зробили. 

Ще однією новинокю кампанії стала заява Олександра Мороза, який вирішив знятися з гонки пізніше, ніж це можна зробити за законом. Про це повідомили тільки «1+1» та «UA: Перший».

Тимошенко на зустрічах із виборцями казала про потребу збільшення власного видобутку газу і зниження тарифів (ICTV, «Україна»), про покращення добробуту українців (СТБ). ICTV та «Україна» розповіли про додаток, який розробили у штабі Зеленського і планують з його допомогою запобігати гіпотетичним фальсифікаціям. Вілкул заявив, що має сильну команду для проведення змін у країні, але імен не назвав. Про це сказали канал «Україна» та СТБ. Ляшко обіцяв збільшити фінансування медицини («Україна») та державну підтримку фермерів, що вимірюється «одною коровою на гектар» («Інтер»). Каплін і Королевська на «Інтері» розповідали, що уряд не виконує зобов’язання про дотримання прав переселенців.

Канали Пінчука ICTV та СТБ розповіли, що тестю власника Леоніду Кучмі Міжнародна академія астронавтики присвоїла звання почесного академіка. Канал «Україна» дав коментар Арсенія Яценюка про річницю рішення Генасамблеї ООН щодо невизнання кримського «референдуму». Яценюк тоді був прем’єром, тож це ніби автоматично стає його досягненням. Коментар навели текстом без вказання першоджерела.

Як і щодня, на каналі «Україна» звітували про благодійність фонду Ріната Ахметова. А також розповіли, як його компанія ДТЕК інвестує в енергоефективність.

28 березня, четвер

Національне агентство з запобігання корупції спільно з Центральною виборчою комісією провели брифінг про результати перевірки фінансових звітів кандидатів у президенти. «Наші гроші» знайшли у звіті Зеленського «слід» одного з керівників Адміністрації президента за часів Віктора Януковича Андрія Портнова та російського бізнесмена Павла Фукса. Але це телеканали не зацікавило. На каналі «Україна» лише сказали, що звіти Порошенка і Тимошенко не містять зауважень. Хоча це не так, і Тимошенко входить до переліку 17 кандидатів, які мають порушення у звітах. ICTV лише повідомили, що НАЗК перевірило звіти, і не назвали жодного конкретного прізвища кандидата. А 5-ий канал про цю звітність розповів ще 26 березня, коли матеріали опублікували на сайті НАЗК.

Кілька каналів оприлюднили соціологічні рейтинги. «1+1» повідомив, що Володимир Зеленський «лідирує» за даними одразу трьох різних компаній. «UA: Перший» дав цифри від фонду «Демократичні ініціативи», чи не вперше в історії теленовин вказавши замовника — посольство Нідерландів у рамках проекту «Матра». За тим дали пояснювальний сюжет про те, як загалом працює передвиборча соціологія; коментували Ірина Бекешкіна та Володимир Паніотто. А на «Інтері» знову оприлюднили дані сумнівної організації «Фонд інноваційних проектів», де Бойка вивели на другу позицію.

На «1+1» вийшов сюжет про підозри оточенню Порошенка в рамках справи Сергія Курченка, якому закидають заволодіння державними коштами. Першоджерелом новини ведуча називає сумнівне видання Forum Daily. Сам сайт про це повідомляє з посиланням на документи, які опинился в його розпорядженні, що можна назвати просто зливом. Що показово, у розвитку теми Forum Daily вже передруковує матеріали з сайтів ТСН та УНІАН, що належать групі «1+1 медіа». Більшість офіційних джерел у сюжеті заперечують наявність озвучених підозр, прес-секретарка генпрокурора пояснює, що підозри були внесені з порушеннями, тому, грубо кажучи, не існують в юридичній площині. Попри це авторка Ольга Василевська більше довіряє підтвердженню від прокурора Костянтина Кулика, який ці підозри вносив. І хоча авторка не каже, звідки у неї опинилися текст документів, про це можна легко здогадатися. Серед нібито підозрюваних — екс-очільниця Нацбанку Валерія Гонтарева. Їй авторка сюжету додзвонилася і почула відповідь: «Я не зможу, не буду з вами розмовляти, тому що ніякої підозри мені ніхто не пред’являв. Це вже, ну така зрада, це не може вже повторюватися. Ну професійні ви люди, або ви хто?»

А кандидати жили своїм буденним життям. Порошенко у Львові обіцяв, що «ніякий Путін нас не зупинить» («Україна», ICTV), а після його обіцянок про покращення на «Інтері» ще й зробили з ним 13-хвилинне інтерв’ю-включення. Також на каналі «Україна» повідомили: «Петро Порошенко виграв судовий позов у британської телекомпанії ВВС». Повідомляє про це Олег Медвєдєв, який працює у виборчому штабі президента.

Тимошенко розповідала про свій «новий курс», анонсувала свій агітаційний телеміст, обіцяла повернути мир, відновити економіку і добробут українців. Матеріали в її інтересах вийшли на ICTV, «Україні» та СТБ. На цих же каналах обіцяв відновити політичне та економічне становище Вілкул. Ляшко двічі був у випуску каналіу «Україна»: у даджейсті обіцяв заборонити вивезення сировини з України, а в студії говорив про тарифи, підтримку фермерів і критикував співпрацю з Міжнародним валютним фондом.

«Інтер» пішов на рекорд і видав в одному випуску шість матеріалів в інтересах Бойка. Крім уже згаданих рейтингів, він обіцяв підтримку бізнесу в селі. Його однопартійка Наталія  Королевська пропонувала скасувати низку податків, називаючи це спільною ініціативою з Бойком і Рабиновичем та бажанням «збирати з українських громадян кошти для корупціонерів-оборонців», як це трактував ведучий. Вадим Рабинович запевняв, що ОПЗЖ працює в інтересах громадян, і саме для цього Бойко і Медведчук літали в Моску. Нардеп Юрій Мірошниченко сказав про низку зафіксованих порушень на виборах, а ведучий нагадав, що ОПЗЖ підтримує Бойка, а не Вілкула.

Також у випуску сказали, що «Нацкорпус» влаштував у Києві «заворушення», вимагаючи арештувати Медведчука, та ще й «напав» на будинок політика: «В Опозиційній платформі За життя впевнені, зважаючи на зовнішньоекономічний і політичний успіх, досягнутий під час зустрічі в Москві, чинна влада вбачає реальну загрозу з боку засновника партії Юрія Бойка, тому за 4 дні до виборів за підтримки націоналрадикалів влаштували політичний і фізичний пресінг опозиційної сили». До цього «Інтер» і Нацкорпус цілком мирно співіснували. Наприклад, 8 березня лідер організації Андрій Білецький двічі з’являвся у випуску. А події 10 березня в Черкасах, коли в сутичках з Нацкорпусом постраждали з десяток правоохоронців, на «Інтері» називали просто «акцією протесту» і «мітингом».

На ICTV повідомили, що НАБУ закрило всі справи про незаконне збагачення через скасування статті Конституційним судом. Ведуча озвучила, що «влада» досі не подала законопроект на виправлення юридичної хиби: «Найімовірніше це зробить нова влада і новий президент, до виборів якого залишилося всього два дні», — додала ведуча від себе.

29 березня, п’ятниця

Цього дня не аналізується «Інтер», оскільки там виходять підсумкові новини, а також не виходив праймовий випуск новин на «112».

В останній день для агітації Леонід Кучма закликав піти на вибори і проголосувати (ICTV, «Україна», СТБ). Юлія Тимошенко провела останній мітинг із телемостом Київ-Маріуполь-Львів (ICTV, дайджест «України», СТБ). Сергій Тарута, який знявся на користь Тимошенко, з’явився на «Україні» та ICTV, підсилюючи заяви Тимошенко. Ляшко обіцяв підтримку молоді у дайджесті на «Україні». Гриценко на СТБ обіцяв у разі обрання кожні три місяці проходити перевірку на поліграфі. Вілкул закликав прийти на вибори і протистояти фальсифікаціями, звітував про зібрані підписи за свої мирні ініціативи і обіцяв «швидко відновити мир» (ICTV, дайджест «України», СТБ). Також на ICTV окремо дали коментарі політичного партнера Вілкула Євгенія Мураєва, який долучився до форуму, назва якого виглядає як прямя агітація: «За мир, за розвиток, за Вілкула». Також Вілкул у студії «України» критикував медреформу: «В понимании Супрун, медицинская реформа — это закрытие больниц и это введение полной уже платной медицины». Це давно спростовані Міністерством охорони здоров’я міфи. Порошенко говорив про зміцнення армії (дайджест «України»). А Марина Порошенко відвідала центр реабілітації ветеранів війни на Луганщині, про що також відзвітував канал «Україна».

Хвиля прямої і опосередкованої критики Порошенка вилилася у випуску ТСН на «1+1». В одному сюжеті розповідали, що вагітну керівницю спортивного клубу в Ірпені довели до лікарняного через погрози звільненням за нібито відмову агітувати за Порошенка. Далі сюжет про виявлені агітки про «одного з кандидатів». Кого — не кажуть, але повідомляють, що списки агітаторів містилися у блокнотах з логотипом «Солідарності».

І черговий креатив: «У Порошенка найвищий, у Зеленського — найнижчий». Ольга Василевська міряла висоту парканів топових кандидатів: Порошенко, Ляшка, Тимошенко, Гриценка, Бойка, Вілкула і Зеленського. І дійшла висновку, що чим нижчий паркан, тим вищий рейтинг: «Рейтинги Володимира Зеленського прямо протилежні висоті його паркану».

Також на «1+1» продовжили тему підозр оточенню президента, наявність яких у ГПУ не підтверджують. Але редакція більше вірить прокурору Кулику, який дав ексклюзивне інтерв’ю, запевнивши, що оточення Порошенка все ж причетне до корупційнийх схем, а справу «зливають» через політичні мотиви.

Також на «1+1» з’ялася згадка про раніше популярного на цьому каналі політика Олександра Шевченка, який також претендував на посаду президента. Йдеть про пошкодження його агітації в Івано-Франківську: «В штабі Олександра Шевченка вважають, що йдеться про політичне замовлення».

30 березня, субота

День тиші. Більшість каналів його дотримувалися, і якщо робили матеріали з ознаками замовності, то не про кандидатів. На ICTV розказали про благодійність фонду Леоніда Кучми, а на «Україні» — про соціальні проекти на Дніпропетровщині від компанії Ахметова ДТЕК.

Обмеження в просування політичної реклами намагалися обійти тільки на «Інтері». Представники ОПЗЖ помолилися у Лаврі, і хоч самого Бойка показали епізодично, зато членів його команди Наталію Королевську та Юрія Павленка протитрували саме представниками партії. Вони говорять, що прийшли помолитися за мир усією командою. На завершення сюжету предстоятель Лаври митрополит Павло закликав: «Давайте ми з вами змінимо своє життя в кращу сторону».

Підсумок

Бойко був популярнішим, ніж у попередні тижні, оскільки обговорювали його московський вояж із Медведчуком. Також чи не вперше за весь період виборів згадали Олександра Мороза і Романа Безсмертного. Вони обидва з’являлися у спецпроекті Ольги Кошеленко «Дорога на Банкову» як свідки політичних подій 90-х. Також Мороза згадували через його заяву про запізніле зняття з виборів.

В останній тиждень на перше місце за кількістю матеріалів, які можна оцінити як замовні та паркетні, вийшов Петро Порошенко. Порівняно з минулими тижнями активізувався Володимир Гройсман із заявами без очевидної інформаційної цінності. Під час активної фази виборчої кампанії він відійшов на другий план.

У моніторингу аналізувалися новинні випуски «Подробиці» о 20:00 («Інтер»), «ТСН» о 19:30 («1+1»), «Новини Прайм» о 19:00 («112 Україна»), «Час новин» о 19:00 (5 канал), «Новини» о 21:00 («UA: Перший»), «Факти» о 18:45 (ICTV), «Сьогодні» о 19:00 («Україна»), «Вікна» о 22:00 (СТБ).

Виготовлення цього моніторингового звіту стало можливим завдяки підтримці американського народу, наданій через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю громадської організації «Детектор медіа» та не обов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews. Моніторинг проведено відповідно до методології, розробленої експертами ГО «Детектор медіа».

Більше про висвітлення виборів читайте в огляді «Детектор виборів».

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2372
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду