12:18
Субота, 10 Листопада 2018

Тарифна істерика й політизований Геловін. Моніторинг теленовин 29 жовтня — 4 листопада 2018 року

Прихованої політичної агітації в новинах помітно побільшало. Дотримання стандартів інформаційної журналістики в новинах «Інтера», «1+1», СТБ, ICTV, «України», «UA: Першого», «112 Україна» та 5-го каналу.
Тарифна істерика й політизований Геловін. Моніторинг теленовин 29 жовтня — 4 листопада 2018 року
Тарифна істерика й політизований Геловін. Моніторинг теленовин 29 жовтня — 4 листопада 2018 року

Більш ніж на 20% порівняно з минулим тижнем збільшилася кількість матеріалів із ознаками замовності. Цього тижня активізувалися представники «Народного фронту» Арсеній Яценюк та Арсен Аваков. Як і попереднього тижня, найбільш популярною темою для піару були тарифи. За зниження ціни на газ виступали Олег Ляшко, Юлія Тимошенко, Юрій Бойко та Вадим Рабинович. А Володимир Гройсман та Петро Порошенко обіцяли подбати, щоб нові тарифи не так боляче вдарили по малозабезпечених людях.

На «1+1» протягом тижня транслювали спецпроект «Перехід», який мав би пояснити, хто такі трансгендерні люди й чому вибір статі — не забаганка. Проект перетворився на реаліті-серіал, у якому навіть знімали процес пластичної операції для однієї з учасниць. Інша учасниця в соцмережі скаржилася, що операцію обіцяли і їй, а обмежилися косметичними процедурами. Спецпроект лишає неоднозначне враження: тема важлива, а подача таблоїдна.

29 жовтня, понеділок

Топ-новини цього дня стосувалися переважно міжнародних подій: аварія в Індонезії, заява Меркель про завершення політичної кар’єри. У Грузії напередодні відбувся перший тур президентських виборів. Вони лишилися майже непоміченими. Про підсумки голосування сказали тільки на 5-му каналі.

Найемоційніше повідомлення — про затримання жінки, підозрюваної у вбивстві власних дітей — з’явилося на «Україні» та «1+1». У цих випусках сюжети про інцидент були доволі стримані. Хоча журналісти «1+1» і намагалися отримати коментарі в батька загиблих дітей та почали з’ясовувати подробиці особистого життя підозрюваної. Особиста драма не є предметом суспільного інтересу, що переважав би над правом людей на приватність.

Сумнівні

Володимир Гройсман на ICTV, «Україні» та «Інтері» запевнив, що опалювальний сезон під контролем. Приводу для новини тут немає.

Олег Ляшко у Павлограді вимагав знизити ціни на газ. Його популістські гасла поширили на «Україні» та «Інтері»: «Сьогодні фактично павлоградці можуть повторити долю Алчевська, який замерз зимою. І 100 тисяч жителів міста напередодні опалювального сезону залишаться без газу, а значить без тепла в квартирах. Саме тому ми вимагаємо від уряду, від влади, від Нафтогазу знизити як мінімум вдвічі ціни на газ, встановити справедливу ціну на газ, щоб не залазили, не грабували, не латали дірки в бюджеті за рахунок самих нужденних. За рахунок тих, хто потерпає. За рахунок робітників, селян, бюджетників. Ті, які свої мінімальні доходи віддають за космічні ціни на газ» («Україна»). На «Інтері» цитували майже той самий фрагмент виступу політика.

Також на «Інтері» піарили Вадима Рабиновича, ставлення до якого в новинах каналу нещодавно розвернулося на 180 градусів. Цього разу він також вимагав знизити ціни на газ. У цьому ж випуску народний депутат Сергій Каплін називав протести шахтарів із вимогою виплатити їм заборговані зарплати «нашою боротьбою»: «Хочу сказать, что мы боремся не только за шахтеров, за шахтерские семьи, мы боремся за судьбу других рабочих профессий, других рабочих людей».

На «Україні» щоденна рубрика про благодійність Ахметова. І в цьому ж випуску розповіли, як Марина Порошенко відкривала фестиваль сучасного мистецтва «Жовтень у жовтні». А про саму подію майже нічого не сказали: «Грант на проведення акції в понад мільйон гривень надав український культурний фонд. Його голова Марина Порошенко упевнена — фестиваль врятує кінотеатр, який перебуває в аварійному стані».

30 жовтня, вівторок

Про призначення Олександра Терещука головою Київської обласної державної адміністрації сказали на ICTV, «112», «Інтері» та «Україні». «112» та ICTV нагадали, що Терещук обіймав керівні посади в поліції за президентства Віктора Януковича й потрапив під люстрацію. «Інтер» та «Україна» про нюанси кар’єри Терещука не згадували.

«1+1» знову покопирсався в інциденті з утопленими в озері дітьми, цього разу грубо порушуючи етичні стандарти.

Сумнівні

Три канали показали, як, представляючи нового очільника Київської обласної державної адміністрації, Петро Порошенко намагався сподобатися виборцям: «Соціальний захист людей — пріоритет чиновників усіх рівнів, наголосив Петро Порошенко» («Україна»); «Порошенко: Ми не можемо допустити зниження рівня життя людей» («Інтер»); «Захистити людей, зокрема і соціально, таке завдання дав президент Петро Порошенко новому очільнику Київщини Олександрові Терещуку» (ICTV). «Паркет» Гройсмана з тими самими меседжами про соціальний захит дали на цих же трьох каналах. У цих повідомленнях наголошують, що прем’єр особисто поспілкувався з громадянами, які дзвонили на гарячу лінію.

ICTV та «Інтер» просували заяви Тимошенко про боротьбу за мир на Донбасі через створення «воєнного кабінету». «Інтер» одразу за тим видав повідомлення, що Тимошенко разом із Королевською та Ольгою Богомолець очолили рейтинг політикинь. Критерії включення до цього рейтингу не вказали, лише те, що рейтинг склав центр «Софія». Цей аналітичний центр афілійований із народним депутатом «Опозиційного блоку» та співвласником каналу «Інтер» Сергієм Льовочкіним. Наталія Королевська також з’являлася у випуску під іншим приводом: вона коментує форум, де вимагали «повернути переселенцям соціальний захист і право голосу». Королевська — єдина, хто коментує цю тему в цій новині.

Однопартієць Королевської Юрій Бойко на «Інтері» в цьому випуску засвітився двічі. Спершу сюжет Костянтина Редіна про зустріч політика з мешканцями Полтавської області. А потім він та його колега в парламенті Сергій Каплін висловлювалися на підтримку луганських шахтарів. Самих шахтарів у матеріалі немає.

На «Україні» Олег Ляшко понад шість із половиною хвилин в ефірі скаржився на здорожчання газу. Знов розповіли в цьому випуску про те, як підтримує мешканців Донбасу Рінат Ахметов. На СТБ відзвітували про меценатський проект Віктора Пінчука під назвою «Завтра UA»: «Вона створена підтримати талановиту молодь, допомогти тим хто має бажання й ідеї, але не знає, з чого почати. Нещодавно якраз стартував новий набір претендентів, заявки прийматимуть до 30 листопада».

На «112» промотували своє ток-шоу «Пульс» і поширили заяву проти санкцій до телеканалу: «Вивчити ситуацію щодо санкцій проти телеканалів “112 Україна” та News One, а також виступити на підтримку свободи слова, — із такою метою до України прибули депутати Європейського парламенту Джонатан Арнотт та Девід Кобурн. Політики на власні очі побачили, як працює команда телеканалу. Обоє євродепутатів із Великої Британії обрані до парламенту в 2014 році. Вони виступають проти запровадження санкцій щодо телеканалу “112 Україна” та News One і підписали відповідне звернення до Верховної Ради». Хоча санкції викликали неоднозначну реакцію в медіаекспертів, але в цьому випадку канал просуває власні інтереси, замовчуючи причини цієї ініціативи.

31 жовтня, середа

Під Кабміном провели мітинг проти збільшення тарифів під прапорами Радикальної партії. На «Україні» та «Інтері» це подали з ознаками політичної замовності в інтересах лідера партії Олега Ляшка. А решта каналів узагалі проігнорували подію. На ICTV про акцію згадали, але її не висвітлювали, дали тільки позицію Кабміну. Хоча тема чутлива й вимагає пояснень для аудиторії, на чиїх почуттях можуть грати політики.

Цього дня розпочався судовий процес над молодиками, котрі напали на табір ромів та одного з них убили. Висвітлили це в новинах лише «Україна» та СТБ. Обидва матеріали збалансовані й достатньо повні.

ICTV та СТБ висвітлювали виставку PinchukArtCentre, який належить власникові каналів Віктору Пінчуку. Сама виставка є суспільно значущою подією у сфері актуального мистецтва. Але очевидно, що поява цих матеріалів зумовлена власниками медіа. Мистецьким заходам в інших закладах, які не належать Пінчуку, канали приділяють набагато менше уваги (якщо приділяють узагалі).

Сильні

На 5-му каналі сюжет Евеліни Михайленко про те, як реалізуються жінки в раніше заборонених для них професіях. Журналістка поспілкувалася з першими в Україні водолазками та хімікинею-рятувальницею.

Сумнівні

На ICTV, «Україні», 5-му каналі, «Інтері» та СТБ вийшли паркетні новини з Петром Порошенком. Привід для новини є — Президент підписав закон про захист бізнесу від тиску правоохоронних органів. Але крім цього факту матеріали містять виключно коментарі Порошенка про те, що недобросовісні силовики мають понести відповідальність.

Ляшко провів мітинг під Кабміном із гаслами «Стоп збільшеним тарифам». Його позицію висвітлили на каналі «Україна» та «Інтері». Хоча сюжети містять коментарі прем’єра Гройсмана, але ті не відповідають на вимоги організаторів, містять лише запевнення, що людей у біді не покинуть. Ці матеріали приділяють надмірну увагу особисто Ляшкові та популістським гаслам.

У студії каналу «Україна» Валентин Наливайченко розмірковував про майбутнє Донбасу та Криму. Тут же оцінку стану економіки України дав Володимир Гройсман без жодних альтернативних думок. Марина Порошенко відкривала черговий інклюзивний центр, і на каналі «Україна» про першу леді знов говорили більше, ніж про саму проблему інклюзивності. Як і щодня — сюжет про добрі справи фонду Ахметова для мешканців Донбасу.

На «Інтері» у двох матеріалах просували інтереси «Опозиційного блоку». У сюжеті про сесію Одеської міської ради акцентували тільки на позиції депутатів цієї політсили. Автор сюжету Костянтин Редін побіжно висвітлює позицію мітингарів, які протестують проти підвищення тарифів, згадує, що на боці мітингувальників крім «Опоблоку» також «Самопоміч». Але в сюжеті з-поміж політиків є коментар лише представника «Опоблоку»: «Олександр Орлов, депутат Одеської міськради, "Опозиційний блок": Как бы нас Кабмин, центральное правительство ни гробило людей, как бы оно ни издевалось над ними — наш, так сказать, городской совет приветствует это положение, и я даже удивляюсь, как вот эти депутаты будут смотреть в глаза избирателям, которые придут к ним и будут жаловаться на то, что они не могут платить за коммунальные услуги». У сюжеті не вказано, що ж врешті ухвалили депутати і чи є альтернативна позиція.

Також на «Інтері» говорили про те, що народні депутати від «Опоблоку» Юрій Бойко та Олександр Вілкул зустрілися з делегатами Парламентської асамблеї Ради Європи. Тут акцентували увагу на інтересах однієї політсили.

І ще раз на «Інтері» піарили Бойка в сюжеті Юлії Жешко. Вона розповіла, як політик приїхав до дитячого табору «Лісова застава», де відпочивають діти-переселенці, і привітав їх… із Геловіном: «За підтримки політиків, зокрема від “Опозиційного блоку”, табір працює від початку бойових дій на Донбасі. І приймає щорічно більше тисячі дітей. Напередодні свята Геловін вихованцям привезли подарунки».

І на «Інтері» розповідали, як Сергій Каплін 13-й день бореться за права шахтарів, які не виходять із шахти на знак протесту. Політик робить заяву на їхньому фоні, але самим шахтарям слова в ефірі так і не дали.

1 листопада, четвер

Інформаційний день ознаменували візит Ангели Меркель до Києва й санкційний список Росії щодо українських політичних і громадських діячів та бізнесменів. На «Україні» обговорювали цю тему з Борисом Колесніковим у студії. Щодо санкцій із політиків висловилися тільки Яценюк та Ляшко, яким на цьому каналі й так приділяють багато уваги.

На «1+1» на цю тему цитували Ігоря Коломойського та Юрія Косюка, на ICTV та СТБ — Віктора Пінчука. Тобто добір коментарів виглядає тенденційно з огляду на власників та політичні вподобання каналів.

Про нового очільника Пенсійного фонду згадали тільки на ICTV.

Сумнівні

На каналі «Україна» окремою новиною дали коментар Арсенія Яценюка про зустріч із Меркель. Лідер «Народного фронту» подякував канцлерці за підтримку України. Борис Колесніков у студії оцінював результати зустрічі Порошенко й Меркель. Також Ляшко скаржився на якість медреформи, але жодних інших оцінок не було й Міністерству охорони здоров'я не дали змоги відповісти на критику. На «Україні» — щоденний піар фонду Ахметова.

На ICTV, СТБ, «Інтері» та «Україні» піар фонду Пінчуків на відкритті коворкінгу Veteran-Hub. У цих сюжетах акцент не так на спільній роботі кількох організацій, як на меценатах. На ICTV: «На презентацію проекту, створеного у партнерстві фондами Олени Пінчук, Віктора Пінчука та громадського об'єднання “Побратими”, прийшли посли Сполучених Штатів, Японії та Євросоюзу, мер столиці Віталій Кличко. Ініціатори проекту вважають: головне зробити все, аби, повернувшись із війни, ветерани знову стали повноцінними членами суспільства». Коментують це й Олена, й Віктор Пінчуки одночасно, хоча інформаційної доцільності в цьому немає. На «Інтері» відкриття хабу прокоментував тільки Пінчук.

«В Зеленського більше, ніж у Порошенка... рейтинг далі зростає. З'явилися свіжі дані соціальних опитувань на посаду Президента України», — повідомила Наталя Мосейчук на «1+1». У цьому повідомленні навіть не вказано джерело рейтингу. І хоча «веде перед Юлія Тимошенко», Зеленського все одно винесли перед нею, зсунувши акценти на його користь.

«Ведучий “1+1” Олександр Дубинський заявляє про погрози журналістам програми “Гроші” та “Секретні матеріали”. За його словами, це здебільшого стосується матеріалів про контрабанду або розслідування про чиновників найвищого ешелону влади», — заявила його колега Наталія Мосейчук. У повідомленні лише коментар Дубинського та голови Національної спілки журналістів України Сергія Томіленка.

Юлію Світличну піарили на каналі «Україна» та на «Інтері». Вона була єдиною, хто коментував підготовку до футбольного матчу: «Харків буде боротися за право проводити матч суперкубка УЄФА» («Інтер»); «Харків боротиметься за право провести фінал суперкубку УЄФА 2021 року, заявили сьогодні Федерація футболу України та Харківська обласна державна адміністрація» («Україна»).

На 5-му каналі замість новини — піар Петра Порошенка: «Президент зауважив, що замість запровадження санкцій чи подальшої агресії на сході Росія мала би піти геть з України».

На «Інтері» три матеріали просували інтереси «Опоблоку». Двічі згадували Юрія Бойка. Спершу він коментував візит Меркель; таким чином автори матеріалу підмінили експертну думку політичними оцінками однієї політсили. Також Бойко скаржився на незаконний видобуток бурштину. Цікаво, що, за дослідженням Rada4you, народний депутат жодного разу не підтримав законопроектів для боротьби з цим злочинним промислом. А тут сказав: «Ми готуємо законопроект, який надає можливість легалізувати і перестати робити корупцію на цьому бізнесі». Микола Скорик заявив, що «Опозиційний блок» дбає про переселенців. Також на «Інтері» Сергій Каплін привітав соцпрацівників із професійним святом, що не є новиною.

Паркет Гройсмана на «Україні»: «Головне тепер — не лише вчасно виплачувати пенсії, наголосив прем'єр, а й подбати про пенсійне майбутнє тих, хто зараз працює: необхідно вивести зарплати з тіні».

На СТБ розповіли про зустріч Леоніда Кучми зі студентами в Харкові. Хоча Кучма нещодавно пішов із посади голови Тристоронньої контактної групи, він далі ділиться своїми роздумами про врегулювання ситуації й так звані вибори в ОРДЛО. І в цьому матеріалі представлена лише його позиція.

2 листопада, п’ятниця

Не аналізується випуск на «Інтері», оскільки виходить підсумкова програма. Про них можна прочитати в моніторингу тижневиків.

Цього дня вшановували 310-річчя Батуринської трагедії. Про це згадали у випусках ICTV, 5-го каналу та «UA: Першого».

Ситуацію з невиплатою зарплат на шахтах «Лисичанськвугілля» розслідує поліція, самих шахтарів запрошують свідчити про ситуацію слідчим. Про це повідомили на «UA: Першому» в сюжеті про перекриття вулиці в Лисичанську на знак протесту проти боргів. Подібний протест відбувся цього дня й у Львові. Жоден інший канал про це не повідомив.

Більшість новин «112» цього дня становлять міжнародні та кримінальні новини.

Сильні

У сюжеті «1+1» йдеться, що виявили документ, який засвідчує, що Почаївську Лавру віддали Московському патріархату до 2052 року. З’ясувати всі деталі в усіх причетних до теми не вдалося, але Світлана Павук усіх розшукала: і юриста, і реєстратора, який провів сумнівні реєстраційні дії. Немає лише коментаря представників лаври. Журналістці там сказали, що немає кому коментувати.

Сумнівні

Паркет Гройсмана, який «особисто» перевірив, як надають субсидії українцям, відвідавши столичний центр надання послуг. Такі неінформативні новини вийшли на ICTV та «Україні».

На ICTV просували інтереси Анатолія Гриценка: «План економічних реформ створили представники бізнесу і партія “Громадянська позиція”. Лідер політсили Анатолій Гриценко наголосив, що в меморандумі прописали головні цілі: це вихід економіки з тіні, захист права власності, боротьба з рейдерством та зменшення податкового навантаження».

«Лідерка Батьківщини Юлія Тимошенко готова співпрацювати з громадянською позицією Анатолія Гриценка з партією “Самопоміч” і зі Святославом Вакарчуком, якщо він піде в політику», — поширили заяву політикині на ICTV. А також відзвітували про меценатство тестя власника каналу Леоніда Кучми: «Маленькі музиканти з невеличкого містечка Чугуїв поблизу Харкова отримали фортепіано Essex легендарної компанії Steinway. Мрію учнів музичної школи здійснив благодійний президентський фонд Леоніда Кучми “Україна”», — повідомила ведуча.

Також у випуску Олег Ляшко поскаржився на високі ціни на продукти. Сергій Тарута розмірковував у студії про долю Донбасу. Фонд Ріната Ахметова звітував про благодійність.

На «1+1» розповідали, як народний депутат із партії «Укроп» та ймовірний кандидат у президенти Олександр Шевченко опікується дітьми з Донбасу, організувавши їм відпочинок у «Буковелі» (курорті, що належить власнику каналу Ігореві Коломойському).

3 листопада, субота

Порошенко в Туреччині заявив про наближення автокефалії української церкви та подякував президенту Ердогану за допомогу у визволенні українських політв’язнів. Це перша новина більшості випусків. Загалом про цей візит повідомили всі канали.

Суд над підозрюваним у замаху на лідера С14 Сергія Мазура показала тільки половина каналі: 5 канал, «112», «1+1».

Сумнівні

На «Інтері» в сюжеті про вшанування жертв Другої світової та перепоховання невідомих солдат на Київщині вклинився Юрій Бойко: «Це важливо для нашої країни, тому що люди повинні бачити, що ми шануємо своє минуле, шануємо своїх героїв, які загинули, захищаючи нашу свободу, і це повинна бачити вся країна».

Далі Наталія Королевська привітала працівників соцслужб із професійним святом. У підводці до її коментаря ведуча сказала, що політикиня перебувала у прифронтовій зоні як представниця ініціативи «Жінки за мир». Коментарів будь-яких інших людей це повідомлення не містить. І далі про проблеми сучасної влади в Україні розмірковувала Юлія Тимошенко. Вона заявила, що Україна має безпрецедентний зовнішній борг, але жодних експертних оцінок або коментарів представників влади про це в матеріалі не було.

Також на «Інтері» Костянтин Редін розповідав, як компанії Регіональної газової групи працюють над поліпшенням сервісу: «Вже наступного року команду лідерів планують збільшити мінімум до 200 співробітників. Їхня робота і стане основою якісних змін в “Регіональній газовій компанії”». У сюжеті висловлюються лише представники «Регіональної газової групи», що належить Дмитру Фірташу.

Є у випуску й паркетна новина про те, як міністр внутрішніх справ Арсен Аваков урочисто презентував рятувальникам нові автівки та нагадав про підвищення зарплат, закладене в бюджеті на наступний рік. Такий самий за змістом матеріал вийшов на каналі «Україна».

Також на «Україні» фігурували ще двоє людей, близьких до Авакова: однопартієць Арсеній Яценюк та колишній радник Ілля Кива. «Згуртуватися, щоби проросійські сили не взяли реваншу на майбутніх виборах в Україні», — словами ведучої закликав Яценюк, відвідавши річницю Буковинського віча в Чернівцях. «Кулак замість троянди», — обіцяли прихильникам Киви. Його називають єдиним лідером соціалістів. Як каже ведуча Анна Кот, Каплін Киві не конкурент. А сам Кива називає його злочинцем: «Это преступник, шарлатан и обманщик. И поверьте мне, уже в ближайшее время подобные элементы, — не граждане, элементы, —  которые используют всего лишь на всего используют риторику, они будут находиться в тюрьме. Я говорю и про Каплина, в том числе. Сегодня, наверное, знаменательный день —  возрождение Социалистической партии».

Також на каналі «Україна» незмінно просували образ благодійника Ріната Ахметова.

На ICTV говорили про соціальний проект Олени Пінчук (дружини власника каналу) «Я зможу». На «1+1» черговий — сюжет про праймериз партії «Укроп» передбачуваним вибором на користь народного депутата Олександр Шевченка.

 

4 листопада, неділя

Оглядається лише випуск на «Інтері» замість підсумкового в п’ятницю. Головна новина — смерть Катерини Гандзюк. І це перша новина випуску. В середині випуску зробили включення з акції-реквієму, що відбувалася в Києві під будівлею МВС.

Після огляду ситуації на передовій перейшли й до паркету Порошенка: «Кожен українець, який приїжджає до Туреччини чи проживає тут, має відчувати турботу своєї держави. Про це заявив Президент під час візиту до Турецької республіки».

У передостанній новині випуску розповідали про меценатство народного депутата Олександра Фельдмана. До «Фельдман-екопарку» на благодійну екскурсію приїхали діти з інвалідністю: «Для “Фельдман екопарку” робота з особливими дітьми — справа вже звична. Реабілітацією тут займаються п'ять років. Використовують сучасні методи екотерапії. Інклюзивні заняття проводять в дитячій еколого-натуралістичній академії».

Підсумки

Частота згадок потенційних кандидатів у Президенти в новинних випусках восьми каналів:

Петро Порошенко — 34 згадки загалом, 22 з яких нейтральні та 12 позитивні. Хоча би раз Президента згадували в новинах кожного каналу.

Юлія Тимошенко — в десяти матеріалах: п’ять позитивних на ICTV та «Інтері» та п’ять нейтральних на ICTV, «1+1», «Інтері» та СТБ.

Олег Ляшко — дев’ять згадок: сім позитивних на «Україні» та «Інтері» та по одній нейтральній на «1+1» та СТБ.

Юрій Бойко — вісім згадок: сім позитивних на «Інтері» та одна нейтральна на «1+1».

Сергій Каплін — п’ять згадок: чотири позитивні на «Інтері» та одна негативна на «Україні».

Олександр Шевченко — три позитивні згадки на «1+1».

Анатолій Гриценко — дві згадки: нейтральна на «1+1» та позитивна на ICTV.

Борис Колесніков — одна позитивна згадка на «Україні».

Андрій Садовий — одна нейтральна згадка на «1+1».

Сергій Тарута — одна позитивна поява на каналі «Україна».

До сумнівних матеріалів зараховано загалом 83 повідомлення: 56 — із ознаками замовності, 26 паркетних новин, один промосюжет (на «112» про власне ток-шоу).

Таких найбільше на «Інтері» та каналі «Україна» — по 30 матеріалів, десять на ICTV, п’ять на «1+1», чотири на СТБ, по два на «112» та 5-му каналі. Жодного на «UA: Першому».

Тринадцять матеріалів в інтересах «Опозиційного блоку»: всі на «Інтері», крім одного — на «Україні» з Борисом Колесніковим.

Десять паркетних новин із Володимиром Гройсманом: п’ять на каналі «Україна», три на ICTV, дві на «Інтері».

Петра Порошенка піарили також у десяти паркетних новинах: три на «Україні», по дві на 5-му, «Інтері», ICTV і одна на СТБ.

Шість сюжетів із подяками Рінату Ахметову на каналі «Україна».

Шість матеріалів піарили родину Пінчуків: по два на ICTV та СТБ, по одному на «Інтері» та «Україні».

Три матеріали просували Олександра Шевченка з партії «Укроп» на «1+1».

Арсен Аваков — двічі: по одному повідомленню на «Інтері» та «Україні». Також двічі на каналі «Україна» засвітився його партійний лідер Арсеній Яценюк.

Двічі піарили Марину Порошенко на «Україні». Дві паркетні новини з головою Харківської ОДА Юлією Світличною: по одній на «Інтері» та «Україні».

По одному матеріалу: Анатолій Гриценко на ICTV; Сергій Тарута, Борис Колесніков і Валентин Наливайченко, Ілля Кива на «Україні»; Олександр Дубинський і Володимир Зеленський на «1+1»; Леонід Кучма на СТБ; Вадим Рабинович, Олександр Фельдман та бізнес Дмитра Фірташа на «Інтері».

Упереджено критичне повідомлення одне: проти Сергія Капліна на каналі «Україна».

Із методологією моніторингу можна ознайомитися за посиланням. У моніторингу аналізувалися такі випуски новин: «Подробности» («Інтер», випуски о 20:00), «ТСН» («1+1», випуски о 19:30), «Новини» («112 Україна», випуски о 19:00), «Час новин» (5 канал, випуски о 19:00), «Новини» («UA: Перший», випуски о 21:00 та о 18:00 за 30 жовтня), «Факти» (ICTV, випуски о 18:45), «Сегодня» («Україна», випуски о 19:00), «Вікна» (СТБ, випуски о 22:00).

Підготовка цього моніторингового звіту стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданій через проект SIDA. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю громадської організації.

Скрін-шот "Інтер"
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1664
Переглядів
Реклама
загрузка...
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop