Канал з Луганської області отримав попередження Нацради через комуністичну символіку

Канал з Луганської області отримав попередження Нацради через комуністичну символіку

25 Листопада 2021
1424
25 Листопада 2021
14:32

Канал з Луганської області отримав попередження Нацради через комуністичну символіку

1424
Ще два регіональні канали також отримали попередження від регулятора.
Канал з Луганської області отримав попередження Нацради через комуністичну символіку
Канал з Луганської області отримав попередження Нацради через комуністичну символіку

Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення оголосила попередження ТОВ «Телерадіокомпанія "Акцент"» з міста Лисичанськ Луганської області. Таке рішення регулятор прийняв на засіданні 25 листопада.

Позапланову перевірку телеканалу Нацрада провела на підставі звернень народних депутатів, у яких йдеться про мовленя каналу 9 травня 2020 року. Компанія, за їхніми словами, транслювала сюжети із пропагандою символіки комуністичного тоталітарного режиму.

Нацрада промоніторила ефір і зафіксувала трансляцію сюжетів про святкування у Лисичанську Луганської області Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. У них використовувалася символіка комуністичного тоталітарного режиму – прапора із зображенням поєднаних серпа і молота та п’ятикутної зірки, а також червоні п’ятикутні зірки із зображенням серпа і молота. Саме тому члени Нацради проголосували за винесення попередження.

Такі ж санкції від регулятора отримали «Дніпро» (юридична особа – ТОВ «Регіональна телерадіокомпанія "МІР-ТВ"», м. Тернівка Дніпропетровської обл.) та «МІ» (юридична особа – ТОВ ТРК «Медіа-інформ», м. Павлоград Дніпропетровської обл.).

За інформацією Нацради, «Дніпро» не дотримується умов ліцензії в частині програмної концепції мовлення. Зокрема, було зменшено частку дитячих передач (за ліцензією їх має бути 1 год./добу, фактично вони були в ефірі тільки 19 хв./добу) і фільмопоказу (за ліцензією – 3 год./добу, а фактично – 19 хв./добу). Натомість удвічі збільшено частку показу інформаційно-аналітичних і публіцистичних передач (із 3 год./добу до 7 год.  42 хв./добу) і культурно-мистецьких передач (із 30 хв./добу до 1 год./добу).

Також компанія протягом 30 робочих днів не подала до Нацради заяву про переоформлення ліцензії на мовлення у зв’язку зі зміною відомостей про керівника, прямого  власника (співвласників) та/або кінцевого бенефіціарного власника (контролера). У ліцензії компанії досі зазначено, що її керівником є Петрова Римма Іванівна, яка померла у 2017 році.

«МІ» також не дотримувався умов ліцензії в частині програмної концепції мовлення, оскільки значно зменшено частку програм власного виробництва (за ліцензією – 20 год./добу, фактично – 4 год./добу).

Нагадаємо, 15 липня Нацрада призначила перевірку ТОВ «Телерадіокомпанія "Акцент"» з міста Лисичанськ Луганської області.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1424
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду