Viasat відхрестився від працівника, який підключив російські канали журналісту «Укрінформу»

Viasat відхрестився від працівника, який підключив російські канали журналісту «Укрінформу»

28 Березня 2019
1876
28 Березня 2019
20:17

Viasat відхрестився від працівника, який підключив російські канали журналісту «Укрінформу»

1876
Спеціаліст, який допоміг журналісту налаштувати канали, не є співробітником компанії Viasat, а є майстром по налаштуванню супутникового телебачення компанії-підрядника.
Viasat відхрестився від працівника, який підключив російські канали журналісту «Укрінформу»
Viasat відхрестився від працівника, який підключив російські канали журналісту «Укрінформу»

Це зазначається у відповіді компанії Viasat на запит «Детектора медіа».

«Компанія Viasat у відповідь на оновлену інформацію щодо трансляції в одного з абонентів ряду телеканалів країни-агресора, які були начебто встановлені за рекомендацією працівника компанії, оперативно провела внутрішнє службове розслідування, результати якого доповідає. Спеціаліст, який допоміг налаштувати російські канали, не є співробітником компанії Viasat, а є майстром по налаштуванню супутникового телебачення компанії-підрядника, який також підключає до інших платформ і, вочевидь, може пропонувати їхнім абонентам також встановлювати заборонені телеканали», - йдеться в повідомленні.

Також у компанії заявили, що припиняють співпрацю з цим підрядником, а з рештою підрядників і майстрів-налаштувальників буде проведено інформаційно-роз’яснювальну роботу. При цьому у Viasat висловили здивування, що інформація про налаштування у абонента заборонених каналів з’явилася та набула розголосу тільки зараз, хоча налаштування було проведене ще у лютому 2019 року. 

Нагадаємо, журналіст «Укрінформу» Георгій Тихий повідомив у Facebook, що Viasat нібито розпочав транслювати заборонені російські канали ТНТ, Шансон ТВ, РТР Планета та інші. Також він заявив, що майстер з налаштування компанії Viasat пропонував підключити російські канали.

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення повідомила, що здійснить моніторинг супутникового провайдера Viasat.

Компанія Viasat у відповідь заявила, що не має у своїх пакетах заборонених російських каналів і що нелегально підключити їх можна незалежно від провайдера. Інформацію, оприлюднену Георгієм Тихим, у компанії назвали «відвертим наклепом».

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1876
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду