Viasat видалив російські канали з тюнера журналіста  «Укрінформу»

Viasat видалив російські канали з тюнера журналіста «Укрінформу»

29 Березня 2019
2352
29 Березня 2019
11:28

Viasat видалив російські канали з тюнера журналіста «Укрінформу»

2352
Співробітник компанії Viasat видалив російські канали з тюнера журналіста «Укрінформу» Георгія Тихого.
Viasat видалив російські канали з тюнера журналіста  «Укрінформу»
Viasat видалив російські канали з тюнера журналіста  «Укрінформу»

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив журналіст.

За його словами, після того, як він опублікував у мережі пост про нібито відновлення трансляції заборонених каналів супутниковим провайдером, з ним зв’язалися співробітники Viasat. Упродовж дня до журналіста прийшов спеціаліст, який видалив російські канали з тюнера.

«Спілкувалися ввічливо; провели внутрішню перевірку, виявили, майстер якої саме компанії-підрядника займався налаштуванням», - написав Георгій Тихий. Після цього, за його словами, провайдер заявив, що припиняє будь-яку співпрацю з компанією-підрядником, яка встановила доступ до російських каналів. А з рештою майстрів пообіцяв провести роз’яснювальну роботу. «Подякували за допомогу в розкритті цієї схеми, - додав  журналіст і закликав: - Люди, не будьте байдужими, повідомляйте, якщо щось не так. От за коректного реагування "Віасату" ми сьогодні викрили шкідливу схему, яка розповсюджувала російську пропаганду. Маленька, але користь».

Нагадаємо, журналіст «Укрінформу» Георгій Тихий повідомив у Facebook, що Viasat нібито розпочав транслювати заборонені російські канали ТНТ, Шансон ТВ, РТР Планета та інші. Також він заявив, що майстер з налаштування компанії Viasat пропонував підключити російські канали.

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення повідомила, що здійснить моніторинг супутникового провайдера Viasat.

Компанія Viasat у відповідь заявила, що не має у своїх пакетах заборонених російських каналів і що нелегально підключити їх можна незалежно від провайдера. Інформацію, оприлюднену Георгієм Тихим, у компанії назвали «відвертим наклепом». Після цього Viasat провів службове розслідування і з’ясував, що спеціаліст, який допоміг журналісту налаштувати канали, не є співробітником компанії. А є майстром по налаштуванню супутникового телебачення компанії-підрядника.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2352
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду