ПРОЕКТИ
18:15
Четвер, 9 Серпня 2018

«Опоблок» витратив на рекламу на «Інтері» понад 15 млн гривень за 2,5 роки - «Чесно»

«Опозиційний блок» заплатив за рекламу на телеканалі «Інтер» понад 15 млн гривень за 2,5 роки, з них понад 6 мільйонів – у 2016 році за рахунок «віртуальних фірм».
«Опоблок» витратив на рекламу на «Інтері» понад 15 млн гривень за 2,5 роки - «Чесно»
«Опоблок» витратив на рекламу на «Інтері» понад 15 млн гривень за 2,5 роки - «Чесно»

Про це йдеться у статті руху «Чесно» для «Української правди».

Як зазначають автори статті, впродовж двох попередніх років основними спонсорами центрального офісу «Опоблоку» були виключно приватні компанії, які навіть не знали про свої «пожертви». Через це дві фірми отримали кримінальні провадження.

Наприклад, у 2016 році компанія «Гіперіон-Мега» перерахувала «Опоблоку» більше 1 млн грн. Її керівник і власник Володимир Ткаченко в розмові із журналістами «Наші гроші» заперечив наявність у нього підприємства і будь-які внески «Опоблоку». Восени 2017 року Шевченківський райсуд Києва зобов'язав Нацполіцію перевірити дані з фінзвіту партії «Опозиційний блок».

У січні 2018 року стало відомо, що провадження закрили, бо власник «Гіперіон-Мега» заявив, що сприйняв журналістів за шахраїв і нібито тому заперечував пожертви на «Опоблок». На даний момент «Гіперіон-Мега» перебуває у стані припинення діяльності. Вона була донором партії тільки у 2016 році.

Зазначається також, що два підприємства з числа «спонсорів» «Опоблоку» - «Магден Плюс» та «Стеміт ЛТЛ» - засновані «віртуальним офісом» і прописані в перукарні у Києві. Зараз фірми перереєстровані на нових власників - це мешканка Хмельниччини і житель окупованих територій Луганської області. Телефони обох компаній «не обслуговуються», тобто зв'язатися з ними неможливо. 

Інші донори «Опоблоку» - приватні підприємства «Гіперіон-Мега» та «Тефія-2011» (на сьогодні в стані припинення діяльності), зареєстровані в приміщенні рибного держпідприємства у Києві. А створене в червні 2016 року приватне підприємство «Укроілгруп» зі статутним капіталом в 1 тис. грн уже у вересні 2016 змогло спонсорувати «Опоблок».

Загалом у 2016 році партія отримала від бізнесу 11,5 млн грн. Завдяки цим внескам вона розраховувалася за рекламу з телеканалом «Інтер», заплативши за неї понад 6 млн грн.

У 2017 році «Опоблок» отримав 48,4 млн грн держфінансування (у 2016 році партія відмовилась від нього). При цьому фірми-спонсори перерахували партії помітно менше «пожертв» - лише 4,7 млн грн. У тому ж році партія заплатила «Інтеру» за рекламу всього лиш 1,1 млн грн.

Водночас «опоблоківці» сплатили 6,4 млн грн боргу «Інтеру» за телерекламу 2015 року перед місцевими виборами. Тим часом за зовнішню рекламу вони погасили борг всього лиш у 10 660 грн.

У першому кварталі 2018 року з бюджету «Опоблок» отримав 14 млн грн. Від бізнесу на центральний офіс не надійшло жодних пожертв. Тож з державного фінансування партія покрила борги перед «Інтером» на 1,9 млн грн.

Також автори статті зазначають, що лідер партії Юрій Бойко та його однопартійці Олександр Вілкул і Вадим Новинський часто з'являються в ефірах каналів NewsОne, «ТРК Україна» та «112 Україна». Також Бойка часто видно на Прямому каналі екс-регіонала Володимира Макеєнка. Проте жодної співпраці з цими телеканалами упродовж 2,5 років у офіційних фінзвітах партії не простежується.

За рекламу партія офіційно платить виключно «Інтеру». Такий вибір для розміщення реклами в прес-службі партії пояснюють тим, що «Інтер» є «загальнонаціональним найрейтинговішим телевізійним каналом в Україні».

«Єдиним реальним спонсором - щоправда, власної рекламної кампанії - є опоблоківець Вадим Новинський. Втім, нардеп узагалі не показує цих витрат у своїх деклараціях про доходи», - йдеться в матеріалі.

Нагадаємо, що власниками телеканалу «Інтер» є бізнесмен Дмитро Фірташ та екс-посадовець Валерій Хорошковський. Також невеликою часткою володіє нардеп, член фракції «Опозиційний блок» Сергій Льовочкін.

Як повідомляв «Детектор медіа», на телеканалі «Інтер» системно зʼявляються новинні сюжети з ознаками замовності, так звана «джинса». У 2017 році в новинному блоці «Інтеру» було виявлено 209 таких сюжетів на користь «Опозиційного блоку». Крім до студії каналу часто запрошують Юрія Бойка, одного з керівників «Опоблоку». Ще 83 сюжети з ознаками замовності у 2017 році зафіксовано у новинному блоці телеканалу «Україна». Однак до студії каналу запрошують не Бойка, а Бориса Колесникова та Вадима Новинського.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
478
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop