15:03
Четвер, 9 Листопада 2017

Телеканал «Рада» переміг у конкурсі на місце в цифровому мультиплексі

9 листопада парламентський телеканал «Рада» переміг у конкурсі Національної ради з питань телебачення і радіомовлення на вільне місце в загальнонаціональному цифровому мультиплексі МХ-5.
Телеканал «Рада» переміг у конкурсі на місце в цифровому мультиплексі
Телеканал «Рада» переміг у конкурсі на місце в цифровому мультиплексі

У конкурсі на місце в мультиплексі МХ-5, яке раніше займав телеканал «Вінтаж», брали участь п’ять телеканалів: «ПлюсПлюс» (ТОВ «Гравіс»), «Рада» (ДП «Парламентський телеканал “Рада”»), УНІАН-ТБ (ТОВ «УНІАН-ТБ»), NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») і «112 Україна» (ТОВ «Інформаційне агентство “112-Україна”»).

Конкурсні умови передбачали, що в загальному обсязі мовлення не менше як 50% має становити частка соціально важливих програм (інформаційних і соціально-політичних) для забезпечення інформаційних потреб громадян.

Під час рейтингового голосування телеканал «Рада» набрав 7 голосів членів Нацради, NewsOne – 3 голоси (Уляна Фещук, Ольга Герасим’юк, Олександр Ільяшенко), «ПлюсПлюс» – 2 голоси (Ольга Герасим’юк і Олег Черниш), УНІАН-ТБ – 2 голоси (Валентин Коваль і Ольга Герасим’юк), «112 Україна» – 0 голосів.

Телеканал «112 Україна» частково транслював конкурс у прямому ефірі (але не транслював презентації своїх конкурентів), а також влаштував перед Нацрадою мітинг своїх прихильників, які вимагали від Нацради віддати цифрову ліцензію саме «112 Україна». Група компаній «112 Україна» надала Нацраді меморандум, у якому зобов’язалася відмовитися від п’яти регіональних цифрових ліцензій, анулювання яких Нацрада добивається в судовому процесі.

На підтримку телеканалу «Рада» виступили народні депутати Григорій Шверк і Олег Барна, які заявили, що Україні бракує державних мовників.

«У країні, яка веде інформаційну війну та потерпає від інформаційної агресії, можливості держави висловити свою позицію обмежені. Держава не має можливості донести свою позицію, за винятком телеканалу «Рада». З моєї точки зору, держава має мати можливості щодо впливу на інформаційний простір», - сказав пан Шверк.

«Я виступав і виступаю за те, що у власності держави повинні залишитися стратегічні сфери, і телерадіомовлення – одна з них. Єдиний державний канал (решта стали супільними) повинен мати можливість подавати обєктивну інформацію про діяльність найвищого державного органу», - заявив пан Барна.

Раніше проти того, щоб телеканал «Рада» отримав загальнонаціональну цифрову ліцензію, виступав народний депутат Сергій Лещенко. На його думку, недоцільно спрямовувати кошти державного бюджету на розвиток державного мовлення після того, як Україна взяла курс на роздержавлення.

Тим не менш, члени Нацради підтримали позицію, що Україні потрібне державне мовлення.

Нагадаємо, Нацрада вирішила оголосити конкурс на місце в мультиплексі МХ-5 на засіданні 27 липня. Перед цим, 20 липня, Нацрада на виконання рішення суду вилучила телеканал «Вінтаж» (ТОВ «Корона санрайс»), вимкнений «Зеонбудом» за борги, із ліцензії «Зеонбуду» як провайдера загальнонаціонального цифрового ефірного мультиплексу МХ-5. Конкурс було оголошено в газеті «Голос України» 2 серпня.

Голова Нацради Юрій Артеменко повідомляв, що на конкурс подали заяви п’ять телеканалів: NewsOne, «112 Україна», «ПлюсПлюс», «Рада» і телекомпанія «Гравіс-кіно» (згодом з’ясувалося, що заяву подала інша компанія з холдингу «1+1 медіа» - УНІАН-ТБ).

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2910
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop