«Радио Вести» досі не оприлюднило структуру власності, а власник UBR отримав канал у подарунок

«Радио Вести» досі не оприлюднило структуру власності, а власник UBR отримав канал у подарунок

7 Квітня 2016
4206
7 Квітня 2016
15:13

«Радио Вести» досі не оприлюднило структуру власності, а власник UBR отримав канал у подарунок

4206
«Радио Вести» досі не оприлюднило структуру власності, а власник UBR отримав канал у подарунок
«Радио Вести» досі не оприлюднило структуру власності, а власник UBR отримав канал у подарунок

На сайті радіостанції «Радио Вести» досі немає інформації про структуру власності мовника, наявність якої з 1 квітня 2016 року вимагає закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості власності засобів масової інформації та реалізації принципів державної політики у сфері телебачення і радіомовлення».

На сайті Національної ради з питань телебачення і радіомовлення є дані про власників одного з ліцензіатів у структурі «Радио Вести» – ТОВ «Телерадіокомпанії «Дивосвіт». Це ТОВ «Медіа Інвест Плюс» з часткою статутного фонду 99% та ТОВ «Айджи Медіа Україна» з часткою 1%. Такі самі власники вказані в каналу UBR («ЄС Продакшен Груп»), але з частками навпаки: у ТОВ «Медіа Інвест Плюс» – 1%, у ТОВ «Айджи Медіа Україна» – 99%. Кінцевим бенефіціарним власником UBR вказаний мешканець Авдіївки Денис Мозговий (79,2%), власником істотної участі мешканка Донецька Тетяна Александрова (19,8%).


Клікніть для збільшення

Також з інформації про UBR видно, що протягом 2015 року відбулися суттєві зміни в структурі власності телеканалу. Зокрема, згідно документів, Ігор Гужва продав свою частку Яні Чумак, яка, своєю чергою, подарувала її Денису Мозговому.

Нагадаємо, нещодавно в інтерв'ю «Детектору медіа» глава холдингу «Вести Украина» Ольга Семченко заперечила, що його власником є Олександр Клименко.

Згідно вимог закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прозорості власності засобів масової інформації та реалізації принципів державної політики у сфері телебачення і радіомовлення», до 31 березня цього року всі телерадіокомпанії в Україні зобов’язані опублікувати на своїх веб-сайтах:

– відомості про структуру власності станом на 31 грудня звітного року;

– відомості про зміни у структурі власності, що відбувалися впродовж звітного року;

– відомості про всіх осіб, які володіють або володіли впродовж звітного року прямою або опосередкованою істотною участю, із зазначенням підстав такого володіння (дата укладення відповідних правочинів або настання інших юридичних фактів), включаючи відомості про осіб, які діяли на підставі відповідних доручень, а також відомості про всіх пов’язаних осіб (для кожної з осіб – прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, громадянство, адреса).

Згідно закону, інформація, «оприлюднена на офіційному веб-сайті та надана Національній раді, дає змогу визначити всіх осіб, які мають пряму та/або опосередковану істотну участь у юридичній особі чи можливість значного або вирішального впливу на управління та/або діяльність юридичної особи, у тому числі відносини контролю між усіма особами в ланцюгу володіння корпоративними правами щодо цієї юридичної особи, а також визначити кінцевого бенефіціарного власника».

Відповідно до вимог закону, телерадіоорганізація не може належати юридичній чи фізичній особі, зареєстрованій в офшорній зоні з переліку Кабміну (наразі туди не входить Кіпр) – але лише напряму. Також заборонено прямо чи опосередковано володіти телерадіоорганізаціями громадянам Російської Федерації.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4206
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду