Чи треба глушити російського ведмедя?

7 Серпня 2008
26591
7 Серпня 2008
11:17

Чи треба глушити російського ведмедя?

26591
Як можна обурюватися антиукраїнській позиції російських телеканалів і не реагувати на такі ж випадки каналів українських?
Чи треба глушити російського ведмедя?
Востаннє на моїй пам’яті російських журналістів офіційно звинуватили в упередженому ставленні до України 30 липня. Зробив це ніхто інший, як російський же журналіст із українською пропискою Євген Кисельов. Їхню оцінку того, що відбувається в Україні, він, зокрема, назвав «голою, достатньо грубою пропагандою».
 
Наші співвітчизники дають російським телеканалам, які транслюються в Україні, радикальнішу оцінку. Так, наприкінці травня член парламентського комітету з питань національної безпеки та оборони рухівець Іван Стойко заявив: «Російські телеканали становлять загрозу українській національній безпеці. Існує велика загроза в тому, що з боку Росії робляться спроби впливати на українців та маніпулювати ними». І запропонував почати процес усунення небезпечного ворога з телепростору України.
 
Голову Тернопільської обласної організації НРУ обурило, що МЗС Росії робить різкі заяви щодо ситуації з російською мовою в Україні. І ці заяви ретранслюються на всю нашу країну завдяки російським телеканалам.
 
Травень цього року взагалі став гарячим для борців за чистоту українського телепростору. Так, Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення розкритикувала російські телеканали за висвітлення заяв мера Москви Юрія Лужкова. «Мер у кепці» поставив під сумнів статус Криму і Севастополя.
 
Після того Нацрада повідомила російську сторону про намір розглянути доцільність ретрансляції в українському телерадіопросторі програм російських телеканалів, які викликають «стурбованість щодо тональності та акцентів».
 
Незалежний експерт із питань державної безпеки Євген Жеребецький назвав інформаційну політику Росії щодо сусідніх держав «тотальною спецоперацією» під час інформаційної війни. На його думку, російське телебачення розмиває свідомість українців, знижує повагу до держави і загрожує суспільною пасивністю в разі кризових ситуацій. За приклад адекватних дій Жеребецький навів досвід Естонії, де ретранслювати російське телебачення заборонено законом.
 
Тут мушу зробити невеличкий відступ і нагадати панові Жеребецькому (якщо він це прочитає) та його численним однодумцям: у Радянському Союзі ретранслювати канали іноземного, зокрема західного буржуазного телебачення теж було заборонено законом. Тому ми в Українській РСР мали 2 (дві) телепрограми, а також першу програму українського телебачення. А зарубіжні «радіоголоси» активно і так само на законних підставах глушили.
 
Хоча мені можуть закинути маніпулювання фактами. Мовляв, у СРСР глушили правду, яку іноземці та емігранти-патріоти говорили про тодішнє життя, а сьогодні чесні люди намагаються заборонити поширення завідомої брехні про Україну. Але якщо, наприклад, російський телепродюсер Олександр Любімов називає Бандеру і Махно душогубами, і ми про це дізнаємося, то це зовсім не означає, що Бандера і Махно – ті, ким вважає діячів українського визвольного руху громадянин Росії і заступник гендиректора каналу «Росія». Для пана Любімова цей вислів – його особиста точка зору, точка зору керівництва структури, яку він представляє, зрештою – точка зору офіційної політичної Росії.
 
Той, хто вважає Степана Бандеру великим українцем і нашим героєм, своєї думки не змінить. А хто вважає його ворогом усього живого – далі так вважатиме. Незалежно від того, що про це скажуть російські продюсери або як це прозвучить по російському телебаченню.
 
Та повернемося до основної теми. Є й офіційніша думка. 28 березня на засіданні РНБО розглядалося питання інформаційної безпеки нашої країни. Віктор Ющенко заявив, що деякі держави (зрозуміло, Президент мав на увазі не Америку, не Францію, не Китай і не Зімбабве, а саме Росію) проводять в Україні «інформаційно-психологічні кампанії». А голова РНБО Раїса Богатирьова додала: «В телевізійних кабельних мережах, якими користуються понад 20 мільйонів громадян України, кількість іноземних телепрограм перевищує 66%».
 
А вже на початку червня представники об’єднань кабельних мереж вимагали відмінити положення Національної ради з телебачення і радіомовлення, що встановлюють, на їхню думку, цензуру на розповсюдження іноземних, зокрема, російських каналів у кабельних мережах України. Нацрада поставила ультиматум: або адаптувати російські канали для українського глядача, або вимикати їх.
 
Як саме треба адаптувати ці канали, ніхто толком не знає. Зате відомий «чорний список» російських каналів, котрі подають шкідливу для України й антиукраїнську інформацію. У ньому серед інших – «РТР-Планета», «НТВ-Мир», TVCI, «Первый канал. Всемирная сеть», «РЕН-ТВ».
 
Я вирішив за допомогою телевізійного пульта проникнути в стан ворога і перевірити, наскільки російські канали вплинуть на мою свідомість. Перш за все мене цікавили опальні канали.
 
Витримав я чотири дні. Але не тому, що доводилося після кожного включення російського телеканалу відмивати руки з дігтярним милом, змивати під душем липкий антиукраїнський бруд дорогим імпортним шампунем чи негайно нейтралізовувати отруту російських телеканалів протиотрутою у вигляді Першого національного або 5-го каналу. Просто я з’ясував для себе одну просту річ: мені нецікаво дивитися російське телебачення.
 
Із сотні каналів, які пропонує мені «Воля» через свою кабельну мережу, зрозумілими мені мовами, тобто українською і російською, транслюється 66. Із них 31 – або українські, або адаптовані українською. З решти 35-ти суто російських, тобто з російським контентом, від сили десять. Решта – адаптовані російською випуски Viasat History, Discovery, Animal Planet тощо. Або фільмові НСТБ, НСТ чи «Комедія-ТБ», де російського – тільки мова.
 
Невже кілька російських каналів, де є випуски суто російських новин, можуть становити аж таку страшну загрозу національній безпеці України та психіці українців?
 
А те, що російські канали потрапили в чорний список саме через випуски новин, я не маю жодних сумнівів. Бо серіали тут ідуть або ті, що вже показані в Україні українськими каналами, або такі, які наше телебачення нам ще покаже. З документальними фільмами та ж сама історія. Особливо це стосується продукту каналу «Совершенно секретно». Те, що показують тут, рано чи пізно випливає в ефірі «Інтера». Ток-шоу присвячені, здавалося б, загальнолюдським проблемам. Але як росіяни борються в себе вдома з безробіттям, алкоголізмом, тероризмом та безпліддям, мене і, сподіваюся, вас мало цікавить. Навряд чи подібні проекти якось зазіхають на нашу мову чи нашу територіальну цілісність.
 
Отже, на лаві підсудних – російські телевізійні новини. Які мені, як громадянину України, дивитися, повторюся, нецікаво. Мене так само мало цікавлять новини американського, французького, австралійського життя. Бо все, що, на думку редакторів міжнародних блоків вітчизняних новинних програм, може цікавити українського глядача, мені й так покажуть та розкажуть.
 
До речі, це стосується і так званих антиросійських випадів. Якщо Путін, Лужков чи Жириновський ляпнуть щось на нашу адресу, ми дізнаємося це в нашому ефірі щонайменше за годину після сказаного. Будемо обговорювати це, писати ноти протесту, але – увага! – не фільтрувати і не табуювати подібну інформацію.
 
Голова Нацради з питань телебачення і радіомовлення Віталій Шевченко не далі як 4 серпня вкотре закликав російські канали «Перший» та «Росія» не брехати про Україну. Але, дивлячись із 29 липня по 1 серпня саме ці канали, я не чув жодних випадів на нашу адресу.
 
Правда, слово «Україна» в ефірі звучало. У вечірньому випуску програми «Вести» на «РТР-Планета» сказали: серед затриманих аферистів виявився один громадянин України. «Время» на «Первом канале» можна звинуватити в брехні хіба через те, що про повінь у Придністров’ї кореспонденти розповідають регулярно, а про повінь у сусідній Україні – взагалі мовчать, ніби води в рот набрали. Зате про наше лихо обмовилися на «НТВ-Мир» у програмі «Сегодня». Вони сказали, що «от наводнений страдает также Украина».
 
Так, до мене доходять чутки: іноді російські журналісти дають не таку оцінку подіям в Україні, яка б нас задовольняла. Йдеться, насамперед, про політику, частиною якої є Чорноморський флот. Але що робити, коли мітинги прогресивних соціалістів на чолі з Наталею Вітренко та їхні крикливі заяви типу: «НАТО – нет!» або «В Украине притесняют русскоязычных!» з однаковою охотою показують і наші, і російські журналісти. Наші від коментарів утримуються. Росіяни на них не скупляться. Вітренко все одно живе в медіапросторі обох країн.
 
Така ж сама ситуація – з активістами Партії регіонів. Якщо вони десь в Україні зробили антиукраїнську заяву, наші канали її поширюють. Виходить, російським – зась? Ага, вони ж можуть дати провокаційну оцінку, перетворити «мінус» на «плюс», зробити шкідливі для нашої психіки висновки…
 
Значить, наші ідіоти – це наші ідіоти. У себе вдома ми їх показуємо на всіх каналах і їхнім заявам хтось дає політично та ідеологічно правильну оцінку. Причому громадян України, які по суті своїй українцями не є (незалежно від національності) і шкодять іміджу України, ніхто не вимагає депортувати в милу їхньому серцю Росію. Та варто, аби такого ідіота позитивно оцінили в випуску російських новин, ми вимагаємо толерантності, обережності, вибачень чи вигнання з нашого телевізора.
 
Російське телебачення мене і, як видається, мільйонів громадян України не гріє в принципі. Ми живемо в іншій державі. У нас – свої проблеми і свої «новини для барбоса». Яких, до речі, ані на «НТВ-Мир», ані на «Первом канале. Всемирная сеть», ані на «РТР-Планета», ані на «РЕН-ТВ», – словом, ніде не побачив. Навпаки, російські новини – новини тоталітарної країни, у чомусь наближені до радянських новин.
 
Незалежно від каналу значну частину сюжетів займають персони Медвєдєва та Путіна і розповіді про їхні позитивні ініціативи та досягнення. Три дні підряд я дивився детектив: у перший день новини на всіх російських каналах повідомили про збройний напад на інкасаторів із убивствами, на другий день нападників уже вполювали, на третій – допитали й отримали зізнання. Чи можливе на українському телебаченні таке оперативне висвітлення оперативної роботи української міліції? Не бачив.
 
Якщо судити з російських теленовин, у Росії не так усе погано. Країна розвивається. Є, звичайно, окремі недоліки. Хтось десь часом чесно жити не хоче. Та російські силовики таких мерзотників – до нігтя. І показово: Україна й українці росіянам у Росії жити загалом не заважають. Я би швидше оцінив російське телебачення як антикавказьке. Особи ось якої національності – справжні закляті вороги Росії.
 
Чи цікаво нам дізнаватися щодня з російського ефіру, хто їхні головні вороги? Не певен. Так само не певен, що подібні новини справді щиро переймають широку українську аудиторію.
 
Віталій Шевченко порівнює російські телеканали з порнографією. Але якщо ви знайдете в собі сили і подивитеся, наприклад, «РТР-Планету» хоча б день, то переконаєтеся: більш цнотливого телебачення в нашому інформаційному просторі нема і не буде. Те ж саме – з насильством та жорстокістю. Минули часи, коли герої російських серіалів ламали один одному щелепи, розпорювали животи, прострілювали голови і при цьому матюкалися.
 
Тим часом найбільший ворог України – Україна. Точніше, українські політики, та сама влада в центрі та на місцях, яка допускає, щоби в нашій країні були лише «жовті» та «чорні» новини.
 
Чесно віддивившись російські канали, я не побачив там ані «голої, достатньо грубої пропаганди», ані «порнографії». Суспільно пасивним я не став. Маніпулювати мною теж не намагалися. Або намагалися, а я не помітив. Чи не піддався. Раз так, я з чистою совістю повернувся до НСТБ, «Совершенно секретно» та «Ностальгии».
 
Ні, правду про себе треба знати. Але ж день у день ця правда стає дедалі жахливішою, бо на неї, голу «барбосову» правду з наших теленовин, в Україні реагують не так активно, як на поодинокі, я би сказав – сезонні заяви окремих російських політиків, громадських діячів, журналістів чи спеціаліста з мовних проблем Євгена Гришковця. Я би сказав: на наші новини не реагують ті, кому годилося б це робити. Українські теленовини лякають громадян і лишають байдужими тих, від кого напряму залежить, аби ґрунт для появи цих новин не угноювався.
 
Якщо символом Росії і далі залишається ведмідь, то заборонити ведмедеві ревіти не може ані Нацрада, ані РНБО, ані Народний Рух України. І нотами протесту ведмедя не залякаєш.
 
Може, краще взяти приклад з Америки часів «холодної війни», яка мала в одному місці всю радянську антиамериканську пропаганду, в тому числі – карикатури на дядечка Сема у «Крокодилі»…
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
, для «Детектор медіа»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
26591
Читайте також
05.11.2008 10:09
Сергій Грабовський
, для «Детектор медіа»
16 736
29.10.2008 06:38
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
32 341
28.08.2008 17:01
Борис Бахтєєв
, для «Детектор медіа»
22 379
22.08.2008 15:16
Отар Довженко
28 752
29.07.2008 13:45
Борис Бахтєєв
, для «Детектор медіа»
43 121
11.06.2008 13:05
Сергій Грабовський
, для «Детектор медіа»
14 562
11.06.2008 09:39
Антон Сичевський
, для «Детектор медіа»
38 979
06.06.2008 13:16
Вікторія Гасса, «ПІК України»
9 187
29.05.2008 12:25
Сергій Грабовський
, для «Детектор медіа»
16 383
Коментарі
45
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Hen
5940 дн. тому
Може автор прозрів після російської агресії в Грузії , І ПАРАЛЕЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ війни Росії з Грузією, Україною ..
ВВС - автору
5949 дн. тому
в принципі я не коментую статтю тому що мені ця тема не цікава... а реагую на репліки і неточності тому що вважаю за потрібне...успіхів
ВВС - нишевику
5949 дн. тому
ну спасибо... я бы конечно предпочла другие коменты, но и на этом THANKS
Сашко з Донецька
5949 дн. тому
А нашим "демократичним" урядовцям та їх "сошкам" з руками що "нічого не крали" йой як мариться відчути себе отакими Сталінами, що одним поглядом вирішує долю, наприклад ОРТ в Україні. "Любі друзі" Шевченки та Куруси надворі вже не часи Брежнєва по яких ви так сумуєте, а російські канали не ВВС чи "Вільна Європа", то схаменіться, кому треба той що треба подивиться і без вашого дозволу. А зі статтею згоден, нашим дурепам з комсомольским минулим до демократіїї, так же далеко, як тій же Естонії та Америці.
киевлянка С.
5949 дн. тому
Влад, не стану спорить- еще раз прочитала ваши комменты- вы слишком изысканны.И мне симпатичны вежливостью.
Влад
5949 дн. тому
"Безумно жаль, выбор рафинированного Влада, неадекватен и оставляет его на периферии общения. Я подозревала "маргинес" - нечто другое" -- Если эти слова предназначены мне, то поясните пожалуйста в чем мой выбор по вашему ? Я вас не понял. Продолжим беседу. И на периферии я не останусь :) - не волнуйтесь. Были бы интересные собеседники.
нишевик
5949 дн. тому
Кокотюха, не спешите открещиваться от приватного знакомства с Семененко! Она очень симпатичная http://www.telekritika.ua/doc/images/news/36807/semen_midl.JPG
автор-ВВС
5949 дн. тому
це лише реакція на спробу первести обговорення теми статті в іншу, приватну площину та підняти окрему, паралельну тему. з Вашого боку було б більш логічно, на мою думку, назвати продукт власного виробництва і закликати оглядачів та всіх зацікавлених зосередитися на ньому. розмова ця виникла, мені здається, з нічого. і в форматі коментів ні до чого не призведе. з повагою. к.
киевлянка С.
5949 дн. тому
Безумно жаль, выбор рафинированного Влада, неадекватен и оставляет его на периферии общения. Я подозревала "маргинес" - нечто другое.О запретах- наглеть будут- по- черному- но хочу сама себя ограничивать.
МТС
5949 дн. тому
ВВС аж на російську перейшла. Мороз крєпчаєт. Кепські справи у Кококюхи.
ВВС - автору
5949 дн. тому
дорогой автор, мы не можем пожаловаться на отсутствие внимания со стороны СМИ, это первое, а второе - мы не реагируем на неточности или недочеты, а вот на упоминание в определенном контексте, который можно трактовать двуяко - всегда. Мы ОЧЕНЬ дорожим своем репутацией и не можем себе позволить подобных "неточностей" даже маленькой заметке. По поводу второй реплики - грубо...сожалею...меня воспитывали по-другому...))):
КДС
5950 дн. тому
Справді непогана стаття
Уничтожитель дебюилов
5950 дн. тому
Неужели не понятно, что вся эта "адаптация" придумана Курвусом и Шевченко для "конвертации" наших денег в их карманы через ими же основанные конвертационные (простите адаптационные) центры
автор - ВВС
5950 дн. тому
жодної полеміки. з перераховних Вами пунктів правильний - третій. але Ви теж уважно вчитуйтеся в текст. розумію: Вас не так часто згадують на медіаресурсах, тому треба якось реагувати при будь-якій згадці. нормальний процес. з повагою. к.
ВВС - автору
5950 дн. тому
думаю, що не варто вступати у полеміку щодо значення "адаптовані" власного виробництва на телеканалі більше 15-ти проектів, то ж якщо ви не побачили, то напевне або 1. не дивилися, 2. погано знаєте телевізійний ринок, тому трохи плутаєте терміни та поняття щодо ефіру, виробництва і т.п. 3. якщо ви дивилися телеканал і не впевнені власного виробництва продукт чи ні, то на майбутнє дуже прошу Вас зв"язуватися із керівництвом телеканалу і давати у статтях на таких поважних медиаресурсах як ТЕЛЕКРИТИКА перевірену інформацію завжди будем раді Вам допомогти З повагою Семененко Вікторія
ПТС
5950 дн. тому
Дуже хороша стаття
Не можу прочитати
5950 дн. тому
Не чую, я нічого не чую. І не бачу. І читати не вмію. Все добре, добре, добре...
Хахльонок Кокотюха
5950 дн. тому
Кокотюха - хахльонок, и вы комментаторы - каклы и свиноеды. Плюй на вас, с..и - вам не обидно, рогули
Влад
5950 дн. тому
Собственно говоря о чем мы спорим ? О том, что нужно ли "глушить" (запрещать, отключать и т.п.) ТВ-каналы из России ? Ответ, по моему, ДЛЯ ВСЕХ очевиден: это нетолько ненужно делать, но и НЕВОЗМОЖНО. Я не буду тут сейчас писать много о том почему именно невозможно. Мы все это понимаем. Потому что сейчас уже 21 век, а не середина 20-го... И глушилками и админ. запретами ничего не решишь. Ответ этот очевиден даже для тех, кто здесь (и не только) ратует за запреты и отключения. Вопрос должен быть в другом: КАК, КАКИМИ СРЕДСТВАМИ и КТО способен у нас в стране создать человеческое государство. Я намеренно не употребляю заезженные термины типа "демократического и т.п." Но что я знаю точно, так это то, что методами прошлого, которыми оперирует Нац совет по вопросам телевидения и радиовещания, этого НЕ достичь. Эти методы из прошлого и сейчас просто смешны.
МБС
5950 дн. тому
Хороша стаття
5950 дн. тому
Кокотюха, реагировать надо на все существенные замечания, а не бубнить устами поклонников "Хороша стаття, хороша стаття..." и ВВС кланяться на всякий случай. Это я тебе как лицо "городской национальности" заявляю. Может не понравилось определение твоей национальности по географическому месту рождения? Тогда старайся думать ширше. Вот, скажем, о нерасторжимом братстве всех православных слыхал? Гундосил недавно поп-чекистский лоб из Москвы, святым единством во Христе с толку украинцев сбивал. И ничего, сомнений это не вызвало у многих лиц сельской национальности. А то, что клеймо "кавказской национальности" очень поможет московским "христианам" напасть и убивать православных грузинских братьев, такая мысль в голову не приходила? Причем, что забавно, подзуживая и провоцируя на это дело мусульман?
Хахльонок Кокотюха
5950 дн. тому
Кокотюха - хахльонок, и вы комментаторы - каклы и свиноеды. Плюй на вас - вам не обидно, рогули
Мучо
5950 дн. тому
Между прочим юбилей групы "Стрелки" на ОРТ может дать фору всяким там доморощенным извращением на наших аналах. Кокоюха - браво!
МК
5950 дн. тому
Хороша стаття.
автор-ВВС
5950 дн. тому
Ви не так прочитали фразу. Я не називав канал MaxxiTV РОСІЙСЬКИМ. Я просто назвав його "адаптованим українською". Звісно, я знаю, що в ньому українські інвестиції, я уточнював цю інформацію буквально за тиждень до написання статті. Проте продукту власного виробництва на каналі я або не бачив, або не знаю, що він - власного виробництва каналу. Та в будь-якому разі я мусив бути більш точним у формулюваннях, за що приношу ВВС свої вибачення.
5950 дн. тому
"Я би швидше оцінив російське телебачення як антикавказьке. Особи ось якої національності – справжні закляті вороги Росії." Вот видишь, Кокотюха, ты уже купился на лиц "кавказской" национальности. Что говорить о других очценках и суждениях. Незаметное воздействие массовой пропаганды как раз рассчитано на таких, вроде тебя, простоватых лиц сельской национальности.
ВВС
5950 дн. тому
дуже дякую...
otar
5950 дн. тому
Перепрошую, прошляпили
ВВС
5950 дн. тому
Интересно с каких это времен MaxxiTV стал адаптированным российским телеканалом? К Вашему сведению уважаемый автор это украинский канал с украинскими инвестициями.... и ничего адаптированного в нем нет
преображенский
5950 дн. тому
скажите, уважаемые, где и когда (дата, канал, программа) нас, украинцев, назвали хохлами и бандеровцами?
кокотюха
5950 дн. тому
ух ти! давайте ще. цыкаво, за кого я повинен ходити голосувати? хто гірше - ющенко, тимошенко, янукович чи симоненко? а на додаток до свого великого тексту скажу наступне: про те, що росіяни показали сюжет про так звану ляльку гітлеоа, я дізнався не з російського телебачення, а з наших ЗМІ, українських, які докладно розказали, що там було і чому такого бути не повинно. переконаний - так само повела себе більшість людей, які стежать за медіа-простором. кацапи називають нас хохлами. ми їх - кацапами. всі ми разом часов називаємо євреїв жидами. американців весь світ називає янкі. де заборона америкнського уряду на термін "янкі"? ображатися треба не на слова, а на справи. сусід сусіду через паркан дуже часто показує дулю. жодна нацрада і жодна влада цього не заборонить. нас дражнять, а ми ведемося.
Влад
5950 дн. тому
Реплика на сообщение от 15.08. То есть по Вашему ВСЕ кто смотрит российские новости (и в целом каналы) извращенцы и мазохисты, которые получают удовольствие от того, что их называют "хохлами" и "бандеровцами" ? Так что ли по вашему ? А если эти люди не ассоциируют себя ни с теми, ни с теми ? И они не применяют эти слова по отношению к себе ? Это НЕ О НИХ. Почему Вы и Вам подобные из русскоязычных украинцев, граждан Украины делаете "русских врагов страны". А подобными заявлениями (и действиями!) именно этот процесс и начат за последние 3-4 года. Очень жаль....
Макс
5950 дн. тому
Не надо гнать на Кокотюху. Между прочим, он книжки пишет. Прочитал недавно его "Польові дослідження жаб" - очень понравилось. И каналы российские отключать не стоит - в культурном плане они многое дают
Кокотюха не даун
5950 дн. тому
Кокотюха не даун. Він збоченень. Як багато коментаторів. Дивитись спокійно як нас називають хохлами і бандерівськими уродами можуть лише збоченці. "Извините, меня вчера поимели, но я как-то этого и не заметил..."
Влад Дмитрию
5950 дн. тому
Вас почитаешь, так сразу возникает картинка о зомби: посмотрели украинские граждане российские новости и строем пошли голосовать за то, что им сказали по ТВ сопредельного государства (почти вероятного противника)... Страшная картинка конечно. Но почему Вы думаете, что будет лучше если зомбирование одних (если даже предположить подобное) лучше, чем зомбирование со стороны родных украинских каналов ? :) Или двум медведям в одной берлоге не уместиться ? Вот одного и выживают...
Льолік
5950 дн. тому
А на фіга нам взагалі українське телебачення? Серед 100 каналів? Може давайте його скасуємо? А так до цих нещасних росіян пристали....
serg
5950 дн. тому
К тому же практически все классные программы, которые можно увидеть на украинском тв, российского производства: Жди меня, КВН, Что Где Когда (по лицензии из России опять-таки), различные познавательные документальные фильмы, концерты российских звезд. И где там можно увидеть угрозу Украине, непонятно.
элка
5950 дн. тому
В Беларуси сделали проще: российские каналы транслируются, кроме выпусков новостей. В это время показывают местные новости. И овцы целы, и волки сыты.
Дмитро
5950 дн. тому
Хороший текст для блога розумних людей. Але! Це на пана Кокотюху і на таких, як пан Кокотюха російські ТБ-смисли не впливають. Спитайте - чи ходив пан Кокотюха голосувати? А віддані глядачі російського телебачення в Україні голосувати ходять, як солдати!
Влад
5950 дн. тому
Влад кожна нормальна країна вводить обмеження, щоб сусіди по менше нахабніли. --- Приведите, пожалуйста, конкретные примеры этих ограничений. Какая "нормальная" страна и какие ограничения в распространении ТВ каналов вводит ? Только очень конкретно, пожалуйста. И еще ответьте на такой вопрос: а что делать со спутниковыми тарелками , где "соседское нахальство" можно наблюдать безо всякой цензуры государственных регуляторов ? Или кабель проще "непущать" ? Тогда получается брешь в обороне от соседа. Вам не кажется ?
Влад
5950 дн. тому
Одна из неплохих статей, в которой отражается взгляд взвешенного человека. Я лично не совсем с ним согласен в оценке российских каналов, но в целом - подписался бы под всей статьей. Проблема одна: некоторые чиновники из администрации президента и Ко, которые бояться взглянуть на себя в зеркало, пытаются абсолютно беззаконными методами накинуть удавку на распространение информации. Сегодня они под видом так называемой "адаптации" навязывают кабельщикам отказ от трансляции каналов из России. Завтра - если этот фокус у них пройдет, будет больше. Только вот у нас уже 21 век на дворе. Информационное общество. А они, дурачки, пытаются действовать методами времен глушилок и борьбы с диссидентами. А по сути то - бороться то и не с кем. С 20 минутными новостями на одном из СОТЕН каналов ? :))) Так больше делайте полезного ДЛЯ СВОЕЙ СТРАНЫ - и некогда будет обращать внимание на эти мелочи.
Кокотюха - даун
5950 дн. тому
Кокотюха - {CENSORED}. Знаєте чому ми не помічаємо російських новин? Тому що ми живемо в їхньому інформаційному полі. І що дивно, ніхто з цим нічого не хоче робити. А деякі дауни пишуть, що й не треба
Виталий
5950 дн. тому
Я не смотрю украинские новости вообще, все что мне нужно из новостей я нахожу в интернете, я так же не смотрю и российские новости! Что касается ТВ вообще, то я почти не смотрю и украинское ТВ, в основном российские, а если быть точны, то только фильмы и развлекаловку, и хорошие каналы типа NG или Discovery, и это мой выбор, за который я плачу свои деньги. Выскажу свое мнение о статье, статья абсолютно правильна и логична, было бы весьма неплохо, что наши "эксперты" из Нац Совета по ТВ и РВ почитали, да и не только они.. Автору большое спасибо!
автор
5950 дн. тому
громадяни України, я кі не дивляться українське ТБ, живуть і в Києві. до чого тут києвоцентричність? я сбе таким не вважаю, навпаки - орієнтуюся на ширшу, ніж Київ, аудиторію. а в регіонах, до речі, кабельного телебачення дивиться на кілька порядків менше. так що регіони взагалі захищені від будь-яких новин.
bulavec
5950 дн. тому
Автор все правильно пише. Єдине, чого він не згадує для повноти картини - в Україні багато громадян України, які в принципі не дивляться українське ТВ, у тому числі й новини. Це типовий помилка для києвоцентричного погляду.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду