Не мішки носити

16 Січня 2009
22147
16 Січня 2009
12:12

Не мішки носити

22147
Сильна стаття! Аффтар жжот і «хаває себе от і до»! Всіх розмазав! Відповідь на статтю Олега Вергеліса «Замурували, демони!».
Не мішки носити
Прочитавши статтю пана Олега Вергеліса «Замурували, демони!», я зробив два висновки. Намбе ван – у автора проблеми з почуттям гумору, намбе ту – автор не зовсім орієнтується, в якій країні і в який час живе.
 
Сильна стаття! Круто! Аффтар жжот і «хаває себе от і до»! Всіх розмазав! Красавєц! Немає нічого простішого, аніж просто вилити бруд на людей, які заробляють свій шматок хліба тим, що смішать інших. Але хоча б аргументацію дайте нормальну! Бо в контексті вітчизняного гумору прізвище Вергеліс не є авторитетом, в контексті критики гумору тепер теж.
 
Повністю підтримую гнів та обурення автора з приводу того, що забув український глядач програму «Вишневі усмішки», яка дарували глядачам хвилинки позитиву в ті непрості радянські часи. Нагадаю, що колись були ще програми «Сонячні кларнети» і «Катрусин кінозал». І їх, таки так, теж немає. Тепер замість них по телевізору показують кліпи з напівголими дівицями та мультики про трансформерів. То що, будемо писати гнівні статті про те, як все погано з піснями і мультфільмами?
 
А чому ви, пане Вергеліс, займаючись огульною критикою, не копаєте глибше? Давайте поговоримо про те, що згадані вами Литвинов, Паламаренко, Драч і т. д., які були обличчям українського гумору і вправно переказували гуморески Сови і Вишні на початку 90-х, – не тільки самі зникли з горизонту, але й, і це найстрашніше, не залишили по собі наслідувачів. Тих, хто би продовжив їхню світлу боротьбу за наш із вами настрій!
 
Що мала Україна в 90-х із власного гумористичного продукту? «Кролики», Андрієнко, Сердючка. Баста! А решту вільного місця під сонцем зайняли ті, хто зміг адаптуватися в нових умовах, стати на комерційні колії, хто був спритніший – мос-ка-лі!
 
Пане Олеже! Наша держава програла тоді ще одну маленьку війну. Війну за сміх. Це як про армію: не годуватимеш свою – годуватимеш чужу. Нас учили жартувати наші сусіди. Бо свої майстри не спромоглися.
 
Я не намагаюся зараз «перевести стрілки» на росіян і заводити ниття на тему «у всьому винні москалі». Я пояснюю вам, чому в новорічну ніч нам показують Галкіна.
 
Називаючи кроликів «колгоспним гумором», потрібно трішечки зняти з голови корону, забути, що вдома є інтернет і ноутбук, і згадати, що те молочко, яке ви попиваєте, пишучи свої нетлінні есе, вам дають колгоспники. Я давно працюю на радіо і завжди згадую слова одного програмного директора: «Немає поганої музики, є нецільова аудиторія». Те ж саме з гумором. Те, що не подобається вам, але викликає сміх інших, має право на існування. Я на дух не переношу програми типу «Аншлаг» і «Криве дзеркало», але рейтинги цих програм дають мені можливість усвідомити, що це моя особиста проблема.
 
У принципі, попит породжує пропозицію. За часів Союзу гумор Сови та Вишні був актуальний, гострий і затребуваний. Зараз абсолютно інша картина. Може пан Вергеліс не помітив, але за кілька останніх років українці навчилися жити в кредит і їсти попкорн у кінотеатрах. Ми перетворилися на суспільство споживачів, яке потребує нових форм задоволення своїх потреб. І навіть у контексті «бридкого гумору», як ви називаєте Comedy. До речі, цікаво, звідки у вас цей комплекс меншовартості? Росіяни у вас «харизматичні лицедії» і в них «кожне слово – як бритва, а імпровіз – як блискавка». У нас, мовляв, таких немає. Можу вашим словам протиставити «Дует ім. Чехова» і, думаю, публіка мене підтримає. Те, що четверо резидентів вітчизняного камеді знімаються в кіно, шестеро є постійними учасниками російських гумористичних програм «Сміх без правил» та «Вбивча ліга», мабуть, не є для пана Олега показником їхнього професіоналізму. Тоді навіщо російські продюсери їх запрошують, якщо їхні слова – не бритва, а імпровіз – не блискавка? Дивина та й годі.
 
А закиди в бік «95-го кварталу», мовляв, холуйський гумор… Важко коментувати авторську параною. «На горіхи» там перепадає всім без винятку. І приємно, що при відсутності політкоректності хлопці все ж знають межу і не перегинають палку в бік відвертого хамства. Якщо «Квартал» комусь і прислуговує своєю працею, то хіба що своїй вдячній глядацькій аудиторії, під яку ви, пане Вергеліс, знову ж таки не підпадаєте. Ви – нецільова аудиторія. Нецільова аудиторія «Кроликів», Comedy, «Кварталу». Мені вас шкода. В цій країні вам немає що дивитися по телевізору і немає з чого сміятися.
 
Мене дійсно дратує, коли якісь розумники, смачно затягнувшись папіроскою, словоблудять про те, в чому не орієнтуються. Вам би, пане Олеже, зібрати навколо себе однодумців, які так само переживають за вітчизняного споживача українського гумору, влаштувати мозковий штурм і придумати схему ідеального гумору. А потім ще знайти його виконавців. А потім знайти десь бабла, вкласти його в розкрутку свого продукту і вивести його на телеекрани. І показати всім цим нездарам, як треба!
 
Розумію, що важко, але ж спробуйте. Не все життя ж, м’яко кажучи, критикувати, треба колись і мішки носити.
 
Щиро ваш,
 
Сергій Притула, «Файна Юкрайна»
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Сергій Притула, для «Детектор медіа»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
22147
Читайте також
09.04.2009 12:53
Юрій Луканов
16 254
02.02.2009 06:56
Марьян Беленький
, для «Детектор медіа»
19 493
23.01.2009 18:36
Олег Вергеліс
, для журналу «Главред»
9 842
13.01.2009 15:59
Олег Вергеліс, для журналу «Главред»
9 202
Коментарі
32
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Пересічна громадянка
5770 дн. тому
Прочитала всё выше сказанное и захотелось прямо таки закричать, а не просто высказаться! Люди, вы что? Ополоумели? Олега Вергеліса цитировать и всё в этом духе... Параноика на пьедестал?!!!!! Пока он сидит на своей учёной пятой точке и убого кропает свои маразматические статейки, люди что-то делают, а не просто гоняют воду "с пустого в порожнее". А я уважаю и Притулу, и Сердючку,и 95-й хотя бы потому, что они создают СВОЙ продукт, а не так как Вергилисы паразитируют на чужой славе!!! :)=
Uilfred
5778 дн. тому
Фірташ купив квартал 95, бо чого б це вони піарили Яценюка?
Поверніть в ефір Камеді UA!
5784 дн. тому
Культур Ониськович Мультур, Сильна стаття! Аффтар жжот. Пиши исчо!
Злой
5785 дн. тому
Поддержу Ониськовича. Как и все в коменте, высказываю свое мнение. И мне как-то глубоко плевать, что думает Олег Вергелис. Разница в том, что он пишет это в СМИ, - я нет. И думаю основная причина почему так сильно разняться и вкусы и взгляды на это дело, что у нас это слишком быстро и напористо пришло к нам в нашу жизнь. Если там в "капиталистическом" мире все развивалось постепенно и без потрясений, то у нас с одной идеологии на другую, с одной социальной формации на другую, с одних ценностей жизни на другие. И нас кидает в наших оценках из стороны в сторону. Татьяна в 23.05 пишет: " хтось бо має казати правду в очі". Ну и кто позвольте спросить сегодня это делает из журналистов на ТВ и в СМИ. Кто ставит вопросы вопросы нашим чинушам, кто требует от них ответа за наше счастливое будующее. Вергелис? И потом, что не так говорят ребята из квартала? Что народ платит деньги и слушает фанеру. Что все эти наши цветные и близко не имеют тех проблем, с которыми каждый день сталкивается наш народ. Если сексуальная революция ворвалась на наши экраны в виде пошлости и почти пАрнухи, вопрос, - где Вергелис?. Если наши дети из ТВ выкачивают насилие, жадность, равнодушие (типа убил и целуйся сразу) , когда героями наших детей стали пАкимоны, пузики бедманы, любые уроды и почему-то с не нермальной формой головы. Это не пошло? Это волнует Вергелиса? Если кто-то из Юли, Ющенко или Януковича пытается сделать себе идола и ему поклоняться. УВОЛЬТЕ.
Культур Ониськович Мультур
5785 дн. тому
Нє, це просто прикол, коли порівнюючи, де культура, а де не культура, ще й приклади наводять!!!! Тобто, панове Мухи і Цокотухи, коли я, за вашою логікою, вирячуюсь на те, як крокодили яйця відкладають чи у Китаї хробаків обсмоктують, а ще краще, як хвилин 50 ( на діскавері ж!) зграя левів слоненя живе жере - я культурна людина, а коли дивлюся рідний гумор (причому такий, що є нащадком гумору Нечуя-Левицького та Старицького, бо ті теж нас, жлобів, висміювали) , - то я некультурний!!!! Та зась вам, висококультурні! Дивіться й далі, як пінгвіни трахаються.
Народ
5787 дн. тому
Дует ім. Чехова - ще нічого... Щодо усього іншого в українському Камеді клабі - низькопробно. Автору краще вдалася стаття про гумор, ніж власне жарти із самовпевненим виглядом.
Олег
5787 дн. тому
ArtVlad - от тому у нас і наука, і культура в глибокій сраці, що такі як ArtVlad стають докторами наук та керують відділами міністерства культури. І як така людина, цікаво, могла стати дисидентом? Що, наукові роботи в буцегарні писав? Чи на лісоповалі культури набирався?
ArtVlad
5787 дн. тому
Притуло! Чи не надто толерантно ти його? Видається, деяким хронотопнутим, аби дійшло, варто перейти на формат російського Камеді-клабу, який, на його погляд, не є "колгоспним" і "холуйським". Чи не тому, що - політично цензурований? Адже, саме за політичною цензурою так нестямно ностальгує пан Вергеліс. Що цікаво: як випливає з усього Вергелісом мовленого, матюки й відверте хамство, якими рясніє російський формат, не перешкоджають харизматичному рівню, а відсутність пієтету перед можновладцями, чим вирізняється український гумор, - перешкоджає. От якби й ми, за прикладом росіян, крили матом, однак не чіпали високих панів, тоді б він і вітчизняний продукт визнав за елітарне мистецтво. От якби матом - та про хронотоп! - тоді все гаразд, тоді все з гальмами! А без матів, однак про Ющенка, то це - неподобство і колгосп. Назагал же, читати цей пасквіль Вергеліса - лише псувати собы нерви. Огидно. Для понту, аби підняти собі ціну й застовпити для себе місце інтелектуала, вживає недоречно термін хронотоп - це цілком можна пробачити. Однак та сама людина впродож усього подальшого тексту без жодних аргументів і ознак мисленнєвої роботи дозволяє собі навішувати ярлики - і це вже пробачити важко. Отож цілком підтримую і твоє обурення, і твій стьоб. Твій (а токож усього УКРАЇНСЬКОГО камеді й 95-го кварталу) щірий прихильник - доктор наук, науковий співробітник Академії наук, керівник відділу Міністерства культури, колишній дисидент (це до питання про колгосп і холуйство).
Тетяна
5788 дн. тому
яка недолугість, спаси боже автор справді не розуміє, що у кожного є своя справа? за його "логікою" академіки мають кидати свої наукові праці і йти в трактористи. це ж бо важко й почесно, а їхня писанина все одно нікому не потрібна. фе. Вергеліс єдиний, кого ще можна читати. І допоки він пише, доти тримається планка професіоналізму. Його стаття абсолютно справедлива, хтось бо має казати правду в очі, бо скоро збудеться хармсівське: "Театр закрывается, нас всех тошнит"
Кіндрат я
5788 дн. тому
Лічно мені нравиця Дует чехова і файна Юкрайна. І Сірожа взагалі-то прально пише. Треба ж нам своє шось робить!!!
тамила вергелес
5788 дн. тому
Притула, пиши чааааааааааааще!!!!!!!!!!
андрій кокотюха
5788 дн. тому
О, і мене хтось безіменний згадав! От уже комусь же я муляю навіть у коментах! Приємно, блін... Дякую за "модний", не знав, тепер буду. Але якщо я написав, що Притулда росте в моїх очах, це навряд чи означає, що Олег Вергеліс, проти якого я, до речі, нічого не маю і підтримую його право висловлювати свою думку, маліє... Навряд чи він потребує заступників, тим більше - таких, які підлписуються псевдонімами в коментах. А стосовно Притули і Сердючки, то навряд чи їх можна вважати економікою, політикою, спортом чи медициною. Рубрика "Культура", підрубрика "Шоу-бізнес". Ви не знали?
Oleg
5788 дн. тому
Я не читаю Вергеліса точнісінько так, як не дивлюся Камеді Україну. Колись спробував - знудило! Вергеліс - сноб без почуття власної гідності та смаку, а Камеді Україна - збіговисько рогометів. Той же Притула - чорт, закатай вата, хоча я, здається, чув якийсь жарт, десь подібний до гумору. Але не більше. І от на сторінках ТК, яка позіціонує себе як аналітичне видання, два пуцвірінки з"ясовують стосунки! Ганьба ТК!
Цинік- глядач
5788 дн. тому
Отупіння авторів- гумористів призвело до отупіння глядачів! Про Камеді.уа взагалі говорити не хочеться- подекуди можна відзначити акторську майстерність Дуета Чехова, все решта- не гумор, а озвучені згустуки підсвідомості хворих енцефалітом! На їх "шоу" сміються, бо жалко, адже хлопці так стараються!!! Дует "Кроликів". як та кроляча шапка- ушанка. що валяється на горищі забута всіма, бо вже не модна і не гріє... Квартал 95- жжет!)) Не завжди вдало, не завжди в тему, але справжній гумор в них буває, хоча на скільки його вистачить?! Вже давно Вєрка Сердючка не та провідниця - зла, язиката, мила і безпосередня, зараз вона -перевдягнений мужик Данилко, який є не вдалою пародіруєю на ту, колишню Вєру...(( По справжньому розмішити дуже важко, тому і закриваємо очі)) на недоліки, коли вмикаємо чергову гумористичну програму...
Сива Кобила
5788 дн. тому
Цікаво було б виокремити цільову авдиторію всіляких "камеді клабів", заміряти їм об'єм "сірої речовини" та порахувати звивини. Недаремно більшість людей у цій країні, з якими можна порозмовляти про щось, крім модних тачок і мабіл, "ящика для дурнів" давно не дивляться. А якщо дивляться, то лише Discovery, National Geografic чи History.
Муха-Цокотюха
5788 дн. тому
Багатоплідний коріфей Кокотюха за Притулу вступився! Той росте в його очах! Вергеліс, відповідно, маліє. Цікаво, через 20 років хто згадає Притулу чи якогось там Зеленського? Від Кокотюхи залишиться бодай купа макулатури. Чи її читатимуть? Навряд - тоді з'явиться цілий натовп нових модних кокотюх. А за статтями Вергеліса писатимуть дисертації про укр. культуру кінця 20 - поч. 21 століть. Якщо така була, звичайно. Не вважати ж Притулу чи Сердючку культурою :)
Сива Кобила
5788 дн. тому
Цитуємо Притулу: "А решту вільного місця під сонцем зайняли ті, хто зміг адаптуватися в нових умовах, стати на комерційні колії, хто був спритніший – мос-ка-лі!" А чим Притулина кантора, власне, відрізняється від "москалів". Київською чи криворозькою пропискою?
до "до *увы"
5788 дн. тому
На Телекритиці, де не плюнь, статті з коментарям, як не на 10 сторінок, то бодай на 5
Сива Кобила
5788 дн. тому
Притула такий самий неосвічений штурпак, як і його авдиторія. Цитую: "Згадані вами Литвинов, Паламаренко, Драч". Хто такий Драч? Чи Вергеліс його згадував? Притула сплутав Драча зі Штепселем і Тарапунькою? Він відкрив нового українського радянського гумориста? Всім давно зрозуміло, що інтелігентність і освіченість Хохляндії не потрібні, а лише тупе жлобське зубоскальство, яке хохло-совки тепер називають "гумором". У цьому переконуєшся, читаючи безграмотну хохляцьку пресу (Одеса - "Південна Пальміра" (ха-ха, подивіться на карту), Старий Світ - це, виявляється, лише Європа; Владивосток - "близьке зарубіжжя" і т. д., Польща - "східна Європа" і т. д.). Тепер це довів і самозакоханий Притула. Цій країні можна лише поспівчувати. І вона весь час отримує те, на що заслуговує.
До *увы // 16.01.2009 13:17:28
5788 дн. тому
Отож Притула такий талановитий, що навіть публіцистикою зміг достукатися до своєї "цільової аудиторії". Не часто зуcтрінеш на"ТК" статтю бодай з одним коментарем. А тут вже 4 сторінки! Заздріть. Ви так не пишете!
увы
5788 дн. тому
Мда... статейка явно для "целевой аудитории" Притулы - такая же примитивная, как и его "юмор". Неужто его "аудитория" ТК почитывает? Парадокс. Сергей, вам до Олега , как пешком до Китая. Впрочем, о чем это я и кому...... Притула даже не понял о чем статья Вергелиса. У вас действительно разные целевые аудитории и дело не в чувстве юмора, а в уровне интеллекта, господа. увы.
insider
5788 дн. тому
Притула! -10
Діана
5788 дн. тому
Все правильно Притула написав! Автор статті про демонів, намагаючись перед кимось прогнутися, пише: " Ні дистанції, ні гальм, ні такту". А у тих, кого висміює "95 квартал" є гальма, чи таке чи хоч найменша повага до тих, кому тільки й залишається - сміятися над "властьимущімі" - до народу??? Про яку політкоректність тут можна говорити? Коли ВОНИ і вдень і вночі безперестанку "глумляться" (О.В.) над країною, ми не маємо права їх висміяти??? "Вечірній квартал", "Камеді Україна", "Файна Юкрайна" - ось і всі програми які можна подивитися на нашому ТБ!
Телекритику
5788 дн. тому
Десь погоджуюсь з Вами щодо тону Сергія, АЛЕ. Тон, яким був написаний матеріал Вергеліса, міг викликати і викликав щиру емоційну реакцію. Тут особливо не до сантиментів було, коли тебе і твою працю неаргументовано паплюжать. Отож, пан Вергеліс отримав належну відповідь, бо перший почав. Це на мою власну опінію.
Автору
5788 дн. тому
Драч, виходить був ОБЛИЧЧЯМ гумору, а Сова ПИСАВ гуморески? Пане Авторе, ви з якого дуба впали?
Київський зелений
5788 дн. тому
Згоден щодо дуету ім. Чехова. В масковському камеді нині ніхто й поруч не стоїть. єдиний у них інтелектуал - мартиросян, та й у того рівень не дотягує
Телекритик
5788 дн. тому
Пане Сергію! Якщо Ви вже переходите у своєму матеріалі на особистості, то варто звернення "Ви" писати з великої літери. Я не в захваті від аргументації пара Вергеліса, але і почуте від Вас не надто надихає. Поважаю Вас як одного з небагатьох якісних гумористів, але сцена і публіцистика - різні жанри. Аудиторія Телекритики - це не навкологламурні тусовщики, і у зверненні до них варто пошукати інших інтонацій. Будьте обачнішим, захищаючи професійну честь. Перехід на особистості, - це низький жанр, як на правила публіцистики. Розумію, що Ви звикли, бо Ваші колеги у своїх жартах використовують саме такі прийоми, але для того, щоб не перетворитися на дешевого клоуна, треба інколи виходити за межі балагану і пробувати спілкуватися в іншій манері. Дуже хочеться довідатися, чому Вам шкода людину, яка не є цільовою аудиторією сучасного телегумору? До Вашого відома: більшість наших науковців та діячів культури не дивляться телевізор взагалі, бо він заважає процесу мислення. Вам їх теж шкода? Цікаво було б також уявити, що саме Ви вважаєте відвертим хамством, якщо 95 квартал - це не відверте? Дуже уболіваю за Вас і хотів би, щоб Ви завжди виглядали найкращим - і на сцені, і у культурологічній полеміці.
Маріупольський Білий
5788 дн. тому
Притулі респект. Все чьотко прописав. Не дивився дуже багато з ним програм - тепер буду. Вергеліса читав до цього - тепер не буду. Отсутствие почуття гумору - це діагноз у чувака. Ще й настільки. Капец. Ще б згадав Страшне перо не в гусака. Канешно, жек чи якусь ще конторку обсміяти в совєтські часи було подвигом. Тільки якраз тоді це був дозволений подвиг. А зараз квартальщики та комедійщики поливають від душі. І смішно нам, бо ми теж саме думаємо. Про всіх цих козлів. Так шо хоч так пацани нам сознаніе поправляють. Єдинственно, що Сірий про Сердючку не згадав, тому що таки да - жалко Данилка, йому треба рулить в сторону сатири на сладку парочку юля плюс вітя й далі, а він видать боїться. Не бійся Сердючка, Зеленський і притула ще ж на свободі. Хотя.... тут приходимо до того, що це заслуга ж таки віті і юлі... От замкнуте коло! Замурували, демони:) Отаке.
Лесь Герасимчук
5788 дн. тому
Вельми доречна й запальна стаття. Але потрібна б дискусія, зокрема про "цільову авдиторію". А про те, що чорноробами у нас мало хто хоче бути, - дуже слушно помічено. Всі звикли бути посадовими генералами та висловлювати кртичні думки зі свого припічка. Треба самому заходжуватися коло справи. Єдине, що мені не до шмиги - категорично про конечний "професіоналізм" критика. Хоча й те правда, що тоді йтиметься вже про соціологію сприймача. Дякую авторові.
5788 дн. тому
Ай, маладца!
андрій кокотюха
5788 дн. тому
Притула таки росте в моїх очах. Пан Вергеліс особисто йому нічого не закинув, але Сірий заступився за всіх. Можна було обмежитися лише одним абзацем про "цільовий" та "нецільовий" гумор, цим усе сказано.
Ірчик
5788 дн. тому
Молодець, Притула! Мочи їх! Ми тебе любимо!
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду