У світових ЗМІ з'явились замовні статті, що «відбілюють» репутацію власника РБК – «Проект»

У світових ЗМІ з'явились замовні статті, що «відбілюють» репутацію власника РБК – «Проект»

1 Серпня 2022
3075
1 Серпня 2022
15:44

У світових ЗМІ з'явились замовні статті, що «відбілюють» репутацію власника РБК – «Проект»

3075
Наближений до Путіна бізнесмен Григорій Березкін, який є власником медіахолдингу РБК, перебуває під санкціями ЄС, Великої Британії та Австралії.
У світових ЗМІ з'явились замовні статті, що «відбілюють» репутацію власника РБК – «Проект»
У світових ЗМІ з'явились замовні статті, що «відбілюють» репутацію власника РБК – «Проект»

У Forbes та Politico з'явились статті з ознаками замовності, які «відбілюють» репутацію російського бізнесмена Григорія Березкіна. Він є власником медіахолдингу РБК (скорочення від «РосБизнесКонсалтинг») і потрапив під санкції ЄС, Великої Британії та Австралії. Про це пише «Агентство» — медіа російського проєкту журналістських розслідувань «Проект».

Зазначається, що в обох публікаціях Forbes та Politico міститься схожий набір тверджень: нібито РБК — «одне з останніх незалежних ЗМІ в Росії», нібито воно «об'єктивно та неупереджено висвітлює війну» і нібито йому загрожують санкції з боку російської влади аж до ймовірного закриття. Також в обох статтях стверджується, що на «незалежність» холдингу вказує судова тяганина РБК з держкомпанією «Роснефть».

У ЄС Березкіна вважають поплічником Володимира Путіна. У червні медіавласник оскаржив санкції у Європейському суді. Раніше в одному з інтерв'ю він розповідав, що багато подорожує Європою у робочих справа. Наразі, відповідно, такої можливості він позбавлений.

Якщо подивитись на контент РБК, можна помітити, що це видання не є «неупередженим». Зокрема, замість слова «війна» воно використовує кремлівський термін «спецоперація», а всі події, пов'язані із російською агресією в Україні, редакція РБК висвітлює так само, як й прокремлівські ЗМІ. Про це у статтях західних ЗМІ не згадується.

Автори обох статей у Forbes та Politico, як зазначає «Агентство», викликають запитання. Колонку для Politico написав Клод Моніке, колишній журналіст і агент французької зовнішньої розвідки, відомий як засновник структури під назвою European Strategic Intelligence and Security Center. Цей центр, серед іншого, надає лобістські послуги.

Для Forbes колонку написав позаштатний журналіст Кеннет Рапоза. Він регулярно пише матеріали про Росію, в яких критикує дії західних країн щодо Москви. Також він звинувачує Європу в «ескалації» війни в Україні. Журналісти виявили детальне резюме Рапози на сайті компанії Muck Rack, яка є платним майданчиком для зв'язку PR-клієнтів із журналістами.

На фото: Григорій Березкін / Росконгрес

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
3075
Читайте також
Коментарі
1
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Ігор
13 дн. тому
Оце так! Тобто відомі і впливові західні ЗМІ не просто друкують замовні статті, а регулярно. От цікаво, майже 6 мільярдів мешканців Землі, які не підтримують жодну з православних сторін - мають замовні думки? До якого тоталітарного маразму дійде ще православна банка з корумпованими павуками Содомом і Гоморою? Пушкіна і Лермонтова палили, коли Біблію? Бог, який карає обох, та карма, яка очищує Землю від героїв України з всім героїчним майном в офшорах, теж замовні?
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду