18:47
Вівторок, 12 Лютого 2019

АРМА поскаржилася до Нацради на «Інтер»

Нацагентство з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, (АРМА) подало скаргу до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення на телеканал «Інтер» через сюжет «Подробностей».
АРМА поскаржилася до Нацради на «Інтер»
АРМА поскаржилася до Нацради на «Інтер»

Про йдеться на сайті АРМА.

АРМА має претензії до сюжету «Подробностей», що вийшов в ефір каналу «Інтер» 17 січня. АРМА вважає, що в сюжеті поширено негативну та недостовірну інформацію, яка завдає шкоди діловій репутації АРМА на національному та міжнародному рівнях.

Сюжет розповідає про конфлікт довкола компанії «Росток-холдинг», активи якої заарештовано за рішенням суду та передано АРМА, яка передала їх у тимчасове управління компанії-управителю.

«Приміщення захопили за вказівкою скандального Нацагенства з виявлення та управління активами, тобто, АРМА. Мовляв, за рішенням суду у кримінальній справі проти акціонерів товариства, що ініціювали конкурентні по бізнесу – агентство призначило нове керівництво. У компанії заявляють – держслужбовці діють незаконно», – каже автор сюжету Даниїл Снісар.

Крім співробітників «Росток-холдингу» в сюжеті показано представницю іншої сторони конфлікту (ймовірно, АРМА), яка на прохання вказати, хто вона і на якій підставі знаходиться в приміщенні, каже: «Я надаю правову допомогу безпосередньо. Ми на законних підставах знаходимось у даному приміщенні. Усі документи є. Звертайтеся із запитами, будь ласка».

У сюжеті показано запит телеканалу «Інтер» до прес-служби АРМА з проханням записати коментар із фахівцем АРМА, який зможе надати відповіді на низку запитань щодо справи «Росток-холдингу». Зі слів журналіста, запит від 2 січня в АРМА проігнорували. «Коли ж ми приїхали до офісу установи, держслужбовці просто перед носом журналістів та правоохоронців закрили приміщення», – каже автор сюжету.

У скарзі до Нацради АРМА вказує, що не отримало від «Інтера» права на спростування звинувачень у незаконних діях. А також не отримало копії трансльованого сюжету від 17 січня.

Голова Громадської ради при АРМА Гліб Канєвський вважає сюжети «Інтера» про АРМА упередженими: «Я подивився кілька сюжетів по телеканалу «Інтер», і вони мені здалися упередженими, тому що в них орган державної влади називали фактично рейдерами – що АРМА здійснює рейдерські захоплення власності. Але це не неправда. По-перше, це орган державної влади, який у принципі не може займатися рейдерством. А по-друге, він фактично надає сервісні послуги органам прокуратури, які клопочуть у суді про арешт майна, і потім це арештоване майно передається в управління агентству. Тобто від АРМА не залежить, що отримувати в управління, а що не отримувати».

Гліб Канєвський припускає, що на висвітлення журналістами «Інтера» конфлікту довкола «Росток-холдингу» міг вплинути колишній журналіст «Інтера», а нині представник громадської організації та проекту журналістських розслідувань «Стоп корупції» Роман Бочкала. У сюжеті «Інтера» видно журналістів з мікрофонами «Інтера» і «Стоп корупції», а також активістів в одязі з логотипом «Стоп корупції».

«Зважаючи, що на порталі «Стоп корупції» ідуть аналогічні звинувачення АРМА в тому, що вона займається рейдерським захопленням, і такі самі сюжети потім транслює «Інтер», і зважаючи, що Роман Бочкала раніше працював на «Інтері», мені здається, що ми можемо говорити про те, що, можливо, Роман використовує певні свої зв’язки з колективом «Інтера», щоб оприлюднювати інформацію в такому світлі, як це вигідно громадській організації «Стоп корупції». Але навіщо це самій громадській організації «Стоп корупції»? У мене немає фактів чи доказів зацікавленості цього проекту в тому, щоб АРМА називати рейдерами».

За словами пана Канєвського, інші телеканали не висувають звинувачень АРМА в рейдерстві. Однак такі звинувачення лунали від газети «Вести», яка є зацікавленою особою, тому що АРМА за рішенням суду отримала в управління офісні приміщення в ТЦ «Гуллівер», де знаходилася редакція «Вестей», які проходять по справі Олександра Клименка.

Роман Бочкала розповів, що «Стоп корупції» займався розслідуванням справи «Росток-холдингу», яка, на його думку, нагадує спробу рейдерського захоплення, оскільки є конфлікт між колишніми бізнес-партнерами Віктором Купавцевим і Яковом Грибовим. «Щодо того, як висвітлював «Інтер» – я не бачив їхніх сюжетів. Але мені потрапляли в поле зору і сюжети каналу «24», і інших каналів. Ця ситуація настільки резонансна, що виокремлювати канал «Інтер» не зовсім коректно», – каже він.

За словами Романа Бочкали, журналістам не вдалося отримати коментарів АРМА під час конфлікту з «Росток-холдингом», тому що в агентстві на той момент не було прес-секретаря. «Дійсно, не вистачало коментаря АРМА. І я мав про це розмову безпосередньо з керівником АРМА паном Янчуком, – розповів пан Бочкала. – Я йому сказав, що в АРМА є проблеми з комунікацією з журналістами, на що він мені відповів, що повністю згоден і дав пояснення, чому. У них звільнився прес-секретар, і на той момент, коли ми зверталися, в них не було представника прес-служби. І цим він пояснив те, що до нас ніхто не вийшов. Тож як можна було записати коментар при відсутності зворотної комунікації?»

«Детектор медіа» звернувся по коментар до прес-служби телеканалу «Інтер» і написав у месенджер журналісту «Подробностей» Даниїлу Снісару та очікує на відповіді.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
901
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop