Російські ЗМІ, як і BBC, цитували лідера терористів, але не отримали попередження - ЗМІ

Російські ЗМІ, як і BBC, цитували лідера терористів, але не отримали попередження - ЗМІ

13 Січня 2019
1347
13 Січня 2019
16:15

Російські ЗМІ, як і BBC, цитували лідера терористів, але не отримали попередження - ЗМІ

1347
Російські засоби масової інформації регулярно цитували лідера терористичного угпуаування «Ісламська держава» Аль-Багдаді, і нарікань з боку контролюючих органів РФ це не викликало.
Російські ЗМІ, як і BBC, цитували лідера терористів, але не отримали попередження - ЗМІ
Російські ЗМІ, як і BBC, цитували лідера терористів, але не отримали попередження - ЗМІ

Про це свідчить аналіз, проведений компанією «Медиалогия» на прохання Forbes.

Так, компанія вивчала публікації найбільш цитованих російських ЗМІ з 2015 року. Саме тоді діяльність терориста Аль-Багдаді почала активно висвітлюватися в Росії у зв'язку з початком військової операції в Сирії.

За інформацією «Медиалогии», загалом Аль-Багдаді цитували десятки разів. Лідером за кількістю згадок став телеканал «Рен-ТВ» (10 згадок, в тому числі 9 на сайті телеканалу і 1 в ефірі). За ним йде телеканал «Звезда», на чиєму сайті висловлювання терориста наводилися 7 разів.

Найбільші Держагентства «РИА Новости» (5 разів) і ТАСС (3 рази) також використовували пряму мову лідера угруповання. Телеканал RT, що став непрямим «винуватцем» проблем BBC, процитував Аль-Багдаді за ці чотири роки п'ять разів. Стільки ж разів це зробила «Российская газета» на своєму порталі. 

Як відомо, претензії Роскомнагляду до BBC виникли після того, як британський регулятор Ofcom знайшов в діях телеканалу RT порушення правил мовлення у Великобританії. RT отримав попередження про можливе позбавлення ліцензії. У відповідь на це офіційний представник МЗС Росії Марія Захарова заявила, що, якщо Великобританія відкличе ліцензію у RT, у Росії не буде працювати жодне британське ЗМІ.

В кінці грудня 2018 британський регулятор завершив розслідування і знайшов в діях телеканалу RT порушення правил неупередженості. У російській компанії відкинули ці звинувачення, а вже наступного дня Роскомнагляд оголосив про перевірку щодо телеканалу BBC World News. 

10 січня Роскомнагляд повідомив про перші результати перевірки Російської служби BBC. Відомство знайшло на сайті медіа матеріали, де наводяться цитати лідера забороненого в Росії і багатьох інших країнах угруповання «Ісламська держава» Аль-Багдаді. На думку російських чиновників, ці матеріали транслюють ідеологічні установки міжнародних терористичних організацій, тепер буде проведена експертиза на їх відповідність до російського законодавства.

Також з 14 по 31 січня 2019 року ТОВ «Брітіш телевіжн» у РФ перевірятимуть на дотримання ліцензійних і обов'язкових вимог у сфері телерадіомовлення.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1347
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Підтримай нас! Стань частиною проєкту!
Щодня наша команда готує для вас найсвіжі та незалежні матеріали. Ми будемо надзвичайно вдячні за будь-яку вашу підтримку. Ваша підтримка – це можливість зробити ще більше!
Підтримати нас
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду