Business не зміг запуститися, бо журналісти залишили канал

Business не зміг запуститися, бо журналісти залишили канал

29 Серпня 2017
1845
29 Серпня 2017
16:20

Business не зміг запуститися, бо журналісти залишили канал

1845
Колишні співробітники телеканалу Business розказали «Детектору медіа» про причини припинення мовлення
Business не зміг запуститися, бо журналісти залишили канал
Business не зміг запуститися, бо журналісти залишили канал

«1 серпня канал зупинив своє мовлення, бо ми були у вимушеній відпустці. Того ж дня було відключення світла на підприємстві і коли світло з'явилося, людей, які могли запустити ефір, не було», - повідомили екс-працівники Business.

«Детектор Медіа» намагається зв’язатися з гендиректором каналу Анною Колядою для коментаря.

Нагадаємо, 2016 року телеканал Business за борги був вимкнений із цифрового ефіру провайдером «Зеонбудом». Нацрада призначила з цього приводу дві перевірки – і телеканалу, і провайдера. Перевірки підтвердили відсутність мовлення.

Під час перевірки Нацрада з'ясувала, що 26 грудня 2016 року головний державний виконавець Печерського райвідділу державної виконавчої служби в м. Києві провів опис і арешт майна телеканалу Business (ТОВ «ТРК "Погода ТБ"»), яке обслуговується Концерном РРТ. Обладнання каналу обмежено правом користування ним без права відчуження та передано на зберігання до «Зеонбуду». Унаслідок цього Концерн РРТ з 26 грудня 2016 року не подає сигнал каналу до головної станції мультиплексування «Зеонбуду».

23 лютого Нацрада оголосила попередження вимкненому «Зеонбудом» телеканалу Business за відсутність мовлення. А розгляд результатів позапланової перевірки «Зеонбуду» відклала до вирішення в суді спору «Зеонбуду» з Нацрадою щодо попередження за вимкнення телеканалу «Вінтаж».

Як повідомляв «Детектор медіа» у червні, з медіахолдингу УМХ, що належить бізнесменові-втікачеві Сергію Курченку, масово почали звільнятися працівники. Медіахолдинг залишила більша частина команди одного з найбільших сейлз-хаузів країни Digi Media, а також інтернет-проектів bigmir.net. Колишні співробітники пояснили звільнення великими затримками зарплат. Керівництво своєю чергою розповідає про перезавантаження і оптимізацію.

Згодом стало відомо, що 1 липня колектив телеканалу Business, відповідальний за ефір, змушений був піти у відпустку в зв'язку з відсутністю грошей. Йдеться про дев’ять осіб: чотири ефірних інженери, два програмних редактори і три інженери, які відповідають за роботу телевізійного обладнання. Тоді роботу каналу підтримували сторонні люди. З 1 серпня телеканал Business припинив мовлення на супутнику.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1845
Читайте також
21.04.2017 16:35
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
3 457
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду