«Ми з майбутнього – 2». Нові технології кремлівського агітпропу

27 Лютого 2010
61791
27 Лютого 2010
11:06

«Ми з майбутнього – 2». Нові технології кремлівського агітпропу

61791
Новий російський фільм «Ми з майбутнього – 2», де знявся народний артист України Остап Ступка, демонструє нову технологію антиукраїнської пропаганди
«Ми з майбутнього – 2». Нові технології кремлівського агітпропу

Новий російський фільм «Ми з майбутнього - 2», «не рекомендований до показу в Україні» Міністерством культури і туризму, не лише обурює тим, як у ньому показано воїнів ОУН-УПА. Цей витвір кіномистецтва насправді викриває нові моделі та підходи в діяльності кремлівського агітпропу відносно нашої держави.

 

Взагалі, треба віддати належне російським пропагандистам - вони наче матриця з однойменного фільму, яка постійно вдосконалюється, підлаштовується під нові обставини, шукає нових шляхів та лазівок до свідомості українців.

 

Але розпочнімо з того, що після перегляду повної версії фільму цілком поділяєш усі аргументи, на які спирався Мінкульт, коли прийняв своє рішення не рекомендувати «Ми з майбутнього - 2» для показу на території України.

 

Воїнів ОУН-УПА тут показано суто як бандитів і вбивць мирного українського населення. Упівці брудні, немиті, без форми, хоча така в них була, одягнуті в будь-що. Командир загону, якого грає Остап Ступка, весь час п'є самогон. Одним словом - типові банд-формування, як їх показувала радянська, а нині презентує російська історіографія.

 

Щоб довести відданість УПА, двом персонажам фільму, які є молодими українцями, що потрапили в минуле разом із двома росіянами, пропонується власноруч розстріляти українців, котрі нібито співпрацювали з комуністами. Виглядає цей епізод наступним чином. Упівець дід Микола підводить до ями героїв стрічки з України. В ямі стоять полонені червоноармійці, інші двоє головних персонажів фільму з Росії, українські жінки, молоді дівчата, одягнені ледь не в національні костюми, а також українські дідусі й бабусі.

 

«Тут людей немає, одні тільки комуняки або ті, хто їм допомагав. От і покажіть, що ви за вільну Україну», - каже дід Микола, дає в руки героям стрічки шмайсери та наказує розстріляти всіх, хто в ямі.

 

Далі хлопці вагаються під стогін і плач жінок, які українською ж мовою благають їх не стріляти. Зрештою вони відмовляються це робити, тоді упівці розстрілюють усіх, хто в ямі. Причому під час розстрілу крупним планом переважно показують, як кулі вражають представників українського мирного населення.

 

Думаю, з усього сказаного цілком очевидним є психологічний і пропагандистський ефект, якого добивалися ті, хто стоїть за цим проектом.

 

А тепер власне про нові технології.

 

Технологія перша - «Манкурт».

 

Як я вже згадував, роль командира загону УПА тут (особливо наголошую) грає народний артист України Остап Ступка. Він розповів, що одразу погодився на роль, бо в Україні кіно не знімають. «Все ж таки треба працювати. Ти актор. Ти мусиш працювати, а ці ідеологічні нюанси - хто кому...» - сказав ТСН Остап Ступка.

 

Тобто народного артиста України абсолютно не хвилює, що він за гроші знявся у фільмі, спрямованому проти України та її справжньої історії. А як же почесне звання народного артиста нашої держави? Чи воно не покладає на його носія певну патріотичну місію та відповідальність перед країною, яка тобі це звання дала?

 

Чомусь, коли Росія воювала з Грузією, грузинському актору і співаку Вахтангу Кікабідзе вистачило мужності й патріотизму відмовитися від російського «Ордену Дружби», а український актор Остап Ступка після прочитання сценарію «Ми з майбутнього - 2» не зміг сказати «ні» участі в цьому відверто провокаційному кіно. Одним словом, на прикладі «Ми з майбутнього - 2» вималювалася нова технологія легалізації антиукраїнської пропаганди, закладеної в продукти російського кіновиробництва. Це запрошення в них українських акторів.

 

Технологія друга - «Сподіваємось на нове керівництво України». Для продюсера фільму Рубена Атояна нинішній вердикт Мінкульту не указ, він прямо заявив, що сподівається на підтримку новообраної влади в показі фільму в Україні.

 

«Я сподіваюся на деякі зміни в уряді Україні у зв'язку зі зміною влади і приходом Віктора Януковича. Думаю, що і в Мінкульті будуть кадрові перестановки. Так що ми вирішили почекати пару тижнів і звернутися до експертної комісії з проханням ще раз подивитися наш фільм і оцінити його. Він буде показаний в Україні, питання - коли. Нам невигідно чекати - зовсім скоро з'являться перші піратські копії», - заявив Атоян, повідомляє російське видання «Взгляд».

 

З цих слів можна чітко побачити, що виробники антиукраїнської агітпродукції в Росії тепер не апелюватимуть до історичності, художньої цінності своєї продукції, не будуть поводитися хитріше й зашивати свої меседжі так філігранно, щоб ніхто в Україні і не розкусив маніпуляції свідомістю. Навіщо їм тепер усе це? Вони просто чекають одного - повного «зеленого світла» від нового президента Віктора Януковича і його команди. Що ж, подивимося, чи й справді їм вдасться безперешкодно завалити наші телеефіри, радіо та кінотеатри продуктами антиукраїнського штибу.

 

Павло Булгак, політичний аналітик

 

Фото - www.m-i-b-2.ru

 

 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
, для «Детектор медіа»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
61791
Читайте також
23.07.2008 11:00
Павло Булгак
, для «Детектор медіа»
12 698
09.06.2008 11:52
Павло Булгак
для «Детектор медіа»
23 569
Коментарі
37
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Верховинець
4618 дн. тому
Все вірно написано. Українцям треба ігнорувати ці фільми та робити все аби вони не демонструвались нашій молоді та щоб не зомбували своєю комуністичною імперською пропагандою.
z
4618 дн. тому
как они несут антиукраинскую пропаганду, так и вы несете свою проукраинскую пропаганду, что раздражает не меньше
Москаль
4686 дн. тому
То, что УПА воевала во Второй мировой на стороне Гитлера, давно всем известно. Надеюсь, уточнять за кого воевала дивизия СС Галичина не надо)) Так что в фильме правдиво показано, как хохлы помогали Гитлеру. Вы, хохлы, запретами на такие фильмы не смоете свой позор сотрудничества с Рейхом
tobacco
5145 дн. тому
Шкода, що знаний в Україні актор, Остап Ступка, людина начеб-то не дурна, взяв-таки участь у фільмі, який паплюжить пам’ять воїнів воїнів ОУН-УПА. Брондуков, як був би живий, сказав би Остапові Ступці, який зіграв у фільмі А. Малюкова «Ми з майбутнього – 2»: "ТА ПОЦІЛУЙ ЇХ У СРАКУ...", як колись казав на святкуванні народження Брєжнєва у відповідь на захоплену промову одного з українських радянських діячів мистецтва... А покійний Кость Степанков, що грав українця, якого саджають на дибу за незалежність України, в труні перевертається мабуть... (Деталі біографії Степанкова: Народився Кость Степанков у сім’ї потомствених священиків. Батько його – Петро Волощук – був протоієреєм у селі Печески на Хмельниччині. Уперше його заарештували в 37-му, але випустили. Боячись за долю близьких, батько вмовив дружину формально розлучитися з ним і дати дітям прізвище Степанкови (русифікований варіант дівочого прізвища дружини Степанко). У 39-му його знову заарештували і розстріляли. Від вразливого Кості мати це приховувала. У голодному 33-му помер від скарлатини молодший брат. Старший, п’ятнадцятирічний Ігор під час війни пішов в УПА, незабаром загинув. Сам Кость утік з дому – шукати батька чомусь на Півночі. Потрапив до колонії, утік, пройшов через лінію фронту, працював де доведеться... http://www.kinokolo.ua/articles/534/ )
Алексей
5405 дн. тому
Бендера таки воював! Він домагав своїм воєнним друзям чим міг, а вони дякували йому: "Гут, гут, Стьопа, зеер гут!" Фашистский жополиз и жестокий убийца - вот где ГЕНОЦИД УКРАИНСКОГО НАРОДА. Нехай теперь в гробу перевернется!
Александр Онуфриев
5405 дн. тому
Очень "интересная" статья! Хотелось бы только иметь возможность делать свои выводы не на основе Вашего рассказа о сюжете фильма, а на основе собственных впечатлений от просмотра этого произведения. Но наше министерство нас такой возможности лишило... Ничего не поделаешь - демократия по-украински. Что же касается руки злобного Кремля... Так они молодцы! Как и американцы, они используют кинематограф в своих, пропагандистских целях и правильно делают! Так и надо. А если кто то не согласен с точкой зрения авторов фильма, пусть снимет своё кино, со своим виденьем проблемы. Но ведь запретить проще, чем создать. Остаётся только брызгать слюной и, в очередной раз, обвинять во всём клятых москалей!
Lith
5406 дн. тому
Любопытная деталь: название статьи - "Мы из будущего 2" Новые технологии кремлёвского агитпрома". По завершении на сайте идет блок с комментариями, а чуть ниже - рубрика "Читайте также", в которой вторая ссылка - статья "Компьютерный "Тарас Бульба" - классика имперского агитпрома". Делаем выводы)))
Злой
5406 дн. тому
ЭЛИТНЫЙ ДОКТОР! А один разок написать можно, или проблемы у элиты возникли.
doktor
5406 дн. тому
А чому тут дивуватися? Синок від батька далеко не пишов. Як міг Ступка-старший знятися в "Тарасі Бульбі" з перекрученим текстом Гоголя на путинский лад. Нажаль, це наша вітчизняна еліта, чи псевдоеліти, яка продаеться за гроші будь кому.
doktor
5406 дн. тому
А чому тут дивуватися? Синок від батька далеко не пишов. Як міг Ступка-старший знятися в "Тарасі Бульбі" з перекрученим текстом Гоголя на путинский лад. Нажаль, це наша вітчизняна еліта, чи псевдоеліти, яка продаеться за гроші будь кому.
piton
5406 дн. тому
Офіцери української армії добре знають історію?
kylikov18
5406 дн. тому
Я офіцер Української Армії! Маю звичайно вищу освіту!! Відслужив Україні 16 років. І я не зрозумію, чого в цьому фільмі кримінального!! У фильмі чесно показано життя бендерівських виродків!!! А хто не згоден то хай готується до Нюренбергу- тому, що народ який не пам'ятає своїй історії, її знову переживе!!! А взагалі загляньте сюди -http://www.anti-orange.com.ua/article/history/65/23625
Киянин
5408 дн. тому
Шкода. Шкода що стільки коментаторів прекрасно знають історію СРСР, в тому числі і за такими фільмами як ММ2, але зовсім не хочуть знати історію України. «Народ, що не знає своєї історії, є народ сліпців» О. Довженко. Сліпі ведуть сліпих.
Коко
5408 дн. тому
Остапчик, шо давно не отримував від батька по сраці??? Павлік Морозов з приставкою UA...
Злой
5409 дн. тому
Выяснить бы, что мы тут обсуждаем. Фильм, работу актеров, запрет к показу на Украине. Что-то я не припомню бурное обсуждение высокого американского кино, когда супермен Рэмбо долбит пол Вьетнама, или массовое истребление индейцев в Америке. Ну как же, Красиво, правдиво, высокая работа, премии, уважение, почитание таланта. Не приходит на память статейка нынешнего аффтора, да еще и ПОЛИТИЧЕСКОГО анннналитика, об истине, когда наши ВС в Афгане тот же 007, давил как букашек. Демократия. "МОЯ ХАТА С КРАЮ...". А тут зацепило, по живому прошли, хероя обидели. Но самое интересное! Если бы такой фильм сняли американцы, тут вообще комментов, не писал бы никто. Пол страны считают Бандеру фашистом, половина - хероем. Точек соприкасновения нет, и не будет. Я уже как-то писал. Украинцы пехом от Сталинграда до Берлина, сколько наших полегло на фронтах. Освобождали Украину, пока это чудо ховалось в схронах. Вернулись домой и стали поднимать страну из руин, а те продолжали жрать сало, и убивать СВОИХ ЖЕ УКРАИНЦЕВ! Слава Бандере!
1234
5409 дн. тому
Справді, українці здатні вирішувати що їм дивитися, тому пропаганді на наших екранах не місце. Перестаньте спекулювати демократією
ДимОК
5409 дн. тому
Я считаю, что украинский народ сам способен за себя решить, что смотреть, а что - нет. И не нужно чиновникам за нас отвечать, превращая своей тупостью нашу страну в ту же Россию. Оставьте уже демократию в покое, господа в галстуках
Саша
5409 дн. тому
С точки погляду драматургії і режисури стрічку "Кохання у великому місті - 2" потрібно було б заборонити до показу замість "Ми з майбутнього 2". Настільки погане кіно я не бачив за часів 90-х.
123
5409 дн. тому
а не "пробить" Вам, автор, нашего зрителя ... всему найдется оправдание, главное, чтоб "наши" победили. А наши нынче - кремлины.
Пончик
5410 дн. тому
Авторе, народний артист України і пропагандист - це різні професії. Чому можна грати якогось упиря або диявола, а не можна грати поганого упівця? Смішно. От якби Ви написали, що Остап погано зіграв, не володіє технікою гри тощо, оце було б темою для розмови про відповідність звання. Он Бенюк, який висловлює відверто нацистські погляди, підлизуючи Тягнибокові, не удостоївся Вашої уваги. Таке, на Ваш смак, пасує народному артистові України?
ДимОК
5410 дн. тому
2 Правдоруб. Исходя из Вашей странной логики: если крымчане вдруг захотят независимости и для этого начнут убивать друг друга, - это будет свидетельством героизма? Углубимся: желающие независимости крымчане будут прятаться в лесу, как звери нападая на своих же, - это героизм? (Перед жителями Крыма извиняюсь за подобный пример, но он ярко даёт понять, какой абсурд иногда несут всякие Правдорубы). Если это героизм, а не предательство, что же.. смотрите фильмы, где такие вот "герои" воспеваются.. Но уверен в одном: в Рай они точно не попали, пусть их трижды Ющенко героями считает
ОXGM
5410 дн. тому
Да какая это художня стричка! Грязь и аниукраинская пропоганда, это мы видели уже и про Афган и про Чечню в исполнении путинских псевдорифеншталь. Жаль российских зрителей, что их пичкают такой рыгней.
Саша
5410 дн. тому
Та яка різниця. Де ж славетна українська демократія? Чому одним бандеру можна робити героєм України, а іншим забороняється демонструвати ХУДОЖНЮ СТРІЧКУ де історичні події можіть бути вигаданими!
Правдоруб
5410 дн. тому
2 ДимОК А Вы, случайно, не член КПУ??? Или все еще КПСС? Или корни Ваши из НКВД / КГБ??? Ну конечно же, УПА - фашисты, потому что в борьбе за независимость своей страны использовали те возможности, которые у них были и действовали такими же способами (если за них не действовали отряды НКВД, переодетые в форму УПА!), которые использовали в ТО ВРЕМЯ: русские, поляки, румыны, венгры, немцы, испанцы и т.д. Скажите, пожалуйста, а РУССКИЕ, которые для передела Европы и захвата новых (нерусских!) территорий с ЭТИМИ ЖЕ фашистами подписали Пакт Молотова-Рибентроппа 1939 года, оказывали всяческую политическую, экономическую и военную помощь Гитлеру, обучали пилотов Люфтваффе, танкистов и т.д. на своих базах - НЕ ФАШИСТЫ?!!! Или в 1939 - первой половине 1941 года Гитлер и его режим был не фашистским, а 22 июня 1941 года СРАЗУ стал фашистким! Только потому, что СССР не успел первым напасть на Германию!!! А почему же тогда на оккупированных территориях немцев РУССКИЕ встречали хлебом-солью как освободителей (которые, кстати, не смогли вследствие ошибок своего руководства закрепить этот статус), убивали, резали и жгли коммунистов? Уважаемый ДиМок, скажите, Вас когда-нибудь учили логике и критическому восприятию информации??? Или кроме книги "Дети-герои" Вы в жизни больше ничего не читали???
gad
5410 дн. тому
За хохлосрач на приличных сайтах в Рунете уже банят, но до офизиозного российского телевидения и его потребителей в Украине эта тенденция ещй не дошла. Электорат Януковича на марше
ДимОК
5410 дн. тому
2 piton. Смею предположить, Вы уже видели этот фильм, учитывая Вашу всестороннюю осведомлённость? Я считаю, что Вы неправы, если смеете приравнивать фашистскую нечисть, рождённую в Украине и воевавшую на стороне Гитлера, ко всему украинскому народу. Это грязное пятно на нашей истории. Раковая опухоль, если хотите. Я горжусь тем, что я родился и вырос в Украине. Но я искренне сожалею, что такие, как Вы, ставят на одну ступень интеллигенцию с откровенными врагами народа. Россия не оскорбляет украинский народ - это не в интересах Кремля. Унижает Ющенко - несомненно. Но исключительно ввиду стаивания своих исторических интересов. А диктовать нам, не фашистам, что можно смотреть, а что - нет, - это, как минимум некорректно. СССР закончился. Не так ли?
О
5410 дн. тому
ВІД ГЕББЕЛІВСЬКОГО "туберкулеза, гриппа, дизентерии и прочих "приятностей" нужно оберегаться марлевыми повязками, мыть руки, не облизывать поручни общественного транспорта". Цей фільм назвати творчим продуктом дуже важко - чиста кремлівська заказуха на яку виділено (для спецоперацій) 75 мільйонів нафтодоларів в 2009 році. Прибалтика цю провокативну хвилю ненависті пережила в 1991-1995 роках і ПЕРЕМОГЛА завдяки ролі державного захисту і єдності громадян.
piton
5410 дн. тому
Согласен, возможно, я недалекий человек. В какой-то мере пытаюсь "подрасти", "выпрыгнув из детских штанишек" скудоумия, в нечастых дискуссиях с подобными Вам титанами мысли, уважаемый Димок. По существу вопроса могу ответить: от туберкулеза, гриппа, дизентерии и прочих "приятностей" нужно оберегаться марлевыми повязками, мыть руки, не облизывать поручни общественного транспорта. И политический строй государства здесь не при чем. В случае с фильмом "Мы из будущего-2" украинское общество имеет дело с очередной попыткой дестабилизировать и без того малостабильную обстановку в стране. Разумеется, все понимают, что в эпоху Интернета запретить все невозможно. И запрет Минкульта (я считаю) это больше символический шаг, выражение отношения государства (пока еще немножко украинского) к антиукраинскому, по сути своей, фильму. Даже самое демократичное общество объявляет персонами нон-грата людей, деятельность которых негативно влияет на имидж государства, на нормальное его функционирование. Смею предположить, уважаемый Димок, что в скором времени украинские телезрители увидят много подобных "гостей из будущего", а те малочисленные художественные и документальные фильмы об украинской истории как не видели, так и не увидят. С чем вас и поздравляю.
ДимОК
5410 дн. тому
2 piton. Ну, Вы как маленький, ей богу. То кричите во весь рот, что в Украине демократия, то запрещаете кинопродукцию. В России не будет подобной ситуации, потому что там демократии нет - это мнение наших же чиновников и политиков. Так что Ваш пример как минимум глуп. И однобокое освещение с деятельности бандеровцев - пример того, что Украина от России не так далеко ушла. ИМХО
O
5410 дн. тому
ДУХОВНА ОКУПАЦІЯ І СУМНІВ В НАШИХ ДУШАХ - НАЙКРАЩА ТЕХНОЛОГІЯ. ЗАКОЛИСАТИ МАНІПУЛЯЦІЯМИ і ПРИСПАТИ ІНФОРМАЦІЙНОЮ ОТРУТОЮ. КОЛИ ДЕРЖАВА НЕ ФОРМУЄ СВОЇ ОСНОВИ І НЕ ЗАХИЩАЄ ГРОМАДЯН. З НАМИ РОЗПРАВЛЯЮТЬСЯ ЯК З КОШЕНЯТАМИ ЖИВОДЕРИ. З ПОСМІШКАМИ І ОСОБЛИВИМ ГЛУМОМ
читаДтч
5410 дн. тому
piton, браво!
piton
5410 дн. тому
Меня всегда умилял довод: "Они (негодяи-бендеровцы) стреляли в спину...". А куда стреляли советские партизаны, партизаны 1812 года, французские маки и многие подобные им, у которых (так сложились звезды) не было бронетехники, тяжелого артиллерийского вооружения и отравляющих веществ? Наверное, нужно было мужественно плевать в лицо?)) Для умников, иронизирующих над недемократичным решением Минкульуры Украины: попробуйте представить подобный фильм в России. Только в роли расстреливающих - российские мотострелки и кадыровцы, а в роли расстреливаемых - чеченки и чеченята. Ой, заговорился... разумеется, такое невозможно, потому что не может быть никогда. Правильно так: бандиты-чеченцы вперемешку з наемниками-неграми мочат сами своих баб и пацанов. А добрые россияне "восстанавливают конституционный порядок"...
ДимОК
5411 дн. тому
А что, демократия в моей родной Украине закончилась? Или большим дядям-националистам не нравится слишком уж правдивое изображение в киноленте воинов, стреляющих в спины своих же братьев-украинцев? Понимаю, сказка про героя Бандеру даже мою бабушку взяла за сердце, тронула, так сказать, но ведь нужно показывать и освящать ситуацию с двух сторон. Ведь, в отличие от нашего соседа, у нас вроде как демократия есть. Или я ошибаюсь? Рад, что короткая "эпоха" националистов подошла к логическому завершению. Кстати, лично меня и всех моих друзей любые запреты только вдохновляют, поэтому обязательно фильм будет скачан и просмотрен)) И не бойтесь, никто не будет после этого кричать какой Ступка плохой, а Россия - пропагандист. Кто против - звоните Ирине Фарион. Думаю, она вас пожалеет))))
jhgf
5411 дн. тому
А особенно "фаріонам" пора лесть в схрон!!! Ваше время прошло
фаріон
5411 дн. тому
Сашам, як Мішам і особливо Стьопам пора пакувати валізи і їхати в Московію
Саша
5411 дн. тому
Це не документальна стрічка, а лише витвір мистецтва. Якщо американські стрічки демонструють які українці чи россіяни алкоголіки і бандити то це чомусь пропускають транслюватись. Це лише одна з версій і заборона на транслювання цієї стрічки - називається кінцем свободи думки)
Кандибобер
5412 дн. тому
Остапе! Працюй собі, заробляй гроші, але ж дивися де знімаєшся? Можна так і реальність від кіно згодом не розрізнити! Будь обережний!
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду