ПРОЕКТИ
анулювання ліцензії
Нацрада переоформила ліцензію «UA: Першого» та анулювала ліцензію «Ери»
20 Липня 2017
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
20 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення внесла до ліцензії телеканалу «UA: Перший» (Національна суспільна телерадіокомпанія України) нові відрізки мовлення в мережі УТ-1, що зумовлено відмовою телеканалу «Ера» від продовження ліцензії на ефірне мовлення в мережі УТ-1. Також Нацрада анулювала супутникову ліцензію телеканалу «Ера» за заявою самої компанії.
Суд підтримав Нацраду в непродовженні однієї з ліцензій холдингу «Вести Украина»
19 Липня 2017
13 липня Київський апеляційний адміністративний суд відмовив у задоволенні апеляційної скарги ТОВ «ТРК “Стильне радіо”», що належить медіахолдингу «Вести Украина», залишивши рішення суду першої інстанції без змін.
ТРК «Ера» йде з ефіру «UA: Першого»
13 Липня 2017
ТРК «Ера» відмовляється від ліцензії на аналогове мовлення в мережі УТ-1, але вироблятиме ранкову програму на замовлення суспільного мовника.
Нацрада звернеться до суду щодо анулювання ліцензії телеканалу Ukrainian Fashion
16 Червня 2017
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
16 червня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії супутникового телеканалу Ukrainian Fashion (UF, ТОВ «Юкрейніан фешн»), який уже тривалий час не веде мовлення.
Нацрада звернеться до суду щодо анулювання ліцензій телеканалу Jewish News One
25 Травня 2017
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
25 травня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання двох ліцензій супутникового телеканалу Jewish News One (JN1, ТОВ «Аппіа»), який уже тривалий час не веде мовлення.
Нацрада анулювала ліцензії телеканалів «Гумор ТБ» і «Бабай ТБ»
15 Травня 2017
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
12 травня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення анулювала супутникові та кабельні ліцензії телеканалів «Гумор ТБ» і «Бабай ТБ» (усі ліцензії були записані на одну юридичну особу – ТОВ «Гумор ТБ»).
«Ера» взяла на себе зобов’язання відмовитися від мовлення на частотах УТ-1 після створення суспільного мовлення
05 Травня 2017
Телеканал «Ера» (ТОВ «ТРК “Ера”») у 2001 році отримала ліцензію на аналогове мовлення на частотах УТ-1 (НТКУ, а з 19 січня 2017 року – НСТУ), взявши на себе зобов'язання, що у випадку створення суспільного мовлення відмовиться від ліцензії.
Нацрада анулювала ліцензію каналу Савіка Шустера
20 Квітня 2017
Мар'яна Закусило
20 квітня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензію телеканалу 3S.tv (ТОВ «Телерадіокомпанія “Всесвітня інформаційна служба”») за заявою самого телеканалу, який припинив мовлення 1 березня.
Микола Вересень: «Коли на  "Радио Вести" працювали росіяни, все було чудово. Як тільки там залишилися суто українці, радіо закрили. Мої оплески!»
04 Березня 2017
Олена Холоденко
для «Детектора медіа»
«Колектив "Радио Вести" звільнився після довгої боротьби. Влітку багато людей хотіли звільнятися через ідеологію, тому що "Радио Вести" намагалися навернути на досить продонецьку чи проросійську стезю».
Стець заявив, що його цікавить лише законність рішення Нацради щодо «Радио Вести»
03 Березня 2017
Міністр інформаційної політики України Юрій Стець вважає законним рішення Національної ради з питань телебаченні і радіомовлення щодо відмови київському «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”») у продовженні строку дії ліцензії на мовлення у місті Києві.
Загалом сторінок: 3 / Загалом записів: 25
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop