ПРОЕКТИ
12:50
Понеділок, 12 Червня 2017

Концерн РРТ вимкнув телеканал «Ера»

12 червня о 6-й годині ранку Концерн радіомовлення, радіозв’язку і телебачення (Концерн РРТ), як і попереджав, припинив розповсюдження ефірного сигналу телеканалу «Ера» (ТОВ «ТРК “Ера”») через заборгованість майже 9 млн грн.
Концерн РРТ вимкнув телеканал «Ера»
Концерн РРТ вимкнув телеканал «Ера»

Про це «Детектору медіа» повідомили в прес-центрі Концерну РРТ.

«Ранкового блоку мовлення Ери” не було в ефірі. Зараз ми чекаємо на реакцію компанії», - повідомили в прес-центрі КРРТ.

ТРК «Ера» за ліцензією мовить 5 годин 18 хвилин на добу на частотах мережі УТ-1, яку ділить із суспільним телеканалом «UA: Перший». «Ера» має відрізки часу зранку з 6:00 до 9:00 та увечері з 23:00 до 1:18.

У п’ятницю, 9 червня, Концерн РРТ публічно попередив про вимкнення ТРК «Ера» в разі несплати заборгованості.

За повідомленням Концерну РРТ, ТРК «Ера» заборгувала йому за отримані у 2016-2017 роках послуги 8 млн 928 тис. 641,57 грн. «Неодноразові письмові та усні звернення до керівництва ТОВ Телерадіокомпанія “Ера” не призвели до вирішення питання щодо відшкодування боргів», - повідомили в Концерні.

У зв’язку із цим Концерн РРТ листом від 29 травня попередив ТОВ «ТРК “Ера”» про те, що у разі непогашення заборгованості найближчим часом та в повному обсязі, надання телекомунікаційних послуг буде тимчасово призупинено через десять календарних днів після отримання повідомлення. Після цього Концерн РРТ листом від 8 червня повідомив ТОВ «ТРК “Ера”» про те, що надання телекомунікаційних послуг буде тимчасово призупинено з 6.00 12 червня.

Також Концерн РРТ поінформував про ситуацію та про можливе призупинення надання телекомунікаційних послуг ТРК «Ера» міністра інформаційної політики, голову Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, голову Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Раніше «Детектор медіа» вже писав, що в телеканалу «Ера» є борги перед Концерном РРТ, Харківським ОРТПЦ та Одеським ОРТПЦ за послуги з розповсюдження ефірного сигналу, про що свідчать судові рішення в єдиному реєстрі судових рішень. Зокрема, Концерн РРТ стягує з ТРК «Ера» через суд 10,1 млн грн (з урахуванням пені, річних відсотків та інфляційних витрат) заборгованості за 2014 рік (суди всіх інстанцій прийняли рішення на користь Концерну) і 6,2 млн грн заборгованості за 2016 рік (з урахуванням пені, річних відсотків та інфляційних витрат і з урахуванням частково сплаченої суми боргу). Остання справа розглядається в апеляції.

Сам телеканал «Ера» оскаржує тарифи Концерну РРТ в адміністративному суді. Апеляційний суд зобов’язав НКРЗІ та Держспецзв’язку привести тарифну політику Концерну РРТ у відповідність із законодавством. Справа розглядається в касації.

Читайте також

30 квітня завершився строк дії ліцензії ТРК «Ера» на ефірне аналогове мовлення в мережі УТ-1. Компанія подала заяву на продовження ліцензії. Водночас законом про суспільне мовлення передбачено, що суспільний мовник, з яким зараз «Ера» ділить ефір, повинен мати цілодобове мовлення на своїх частотах. Унаслідок цього виникла юридична колізія. Її вирішення залежить від подальших дій Нацради.

Нацрада поки що не розглядала заяви ТРК «Ера» про продовження ліцензії. Доки регулятор не прийняв ніякого рішення (продовжити або відмовити в продовженні), діє стара ліцензія «Ери», навіть якщо вона прострочена.

20 квітня Нацрада призначила позапланову перевірку телеканалу «Ера» (ТОВ «ТРК “Ера”») за всіма його ліцензіями через відсутність супутникового та ефірного аналогового мовлення в регіонах. Сама ТРК «Ера» поскаржилася до Нацради і генпрокурора Юрія Луценка на Національну суспільну телерадіокомпанію України (НСТУ), з якою ділить ефірну мережу УТ-1, на те, що 14 квітня НСТУ вилучила «Еру» зі свого супутникового сигналу, через що й припинилася роздача сигналу «Ери» на ефірні передавачі в регіонах.

27 квітня Нацрада переоформила супутникову ліцензію ТРК «Ера» на мовлення обсягом 5 годин 18 хвилин на добу у зв’язку зі зміною супутника Amos 2 на Amos 3. Відтак, «Ера» відновила роздачу сигналу до своїх ефірних передавачів через супутник. А 12 травня Нацрада за заявою самої ТРК «Ера» анулювала іншу її супутникову ліцензію – на цілодобове мовлення, якого «Ера» тривалий час не вела.

На початку травня з оприлюднених протоколів Нацради стало відомо, що у 2001 році під час отримання ліцензії на аналогове мовлення на частотах УТ-1 телеканал «Ера» узяв на себе зобов'язання відмовитися від ліцензії у випадку створення суспільного мовлення.

На початку червня стало відомо, що ТРК «Ера» подала до суду позов проти Концерну РРТ і ПАТ НСТУ про стягнення 27 млн 437 тис. 630 грн. Але 30 травня Господарський суд міста Києва повернув позовну заяву без розгляду через те, що ТРК «Ера» не сплатила судового збору. 7 червня ТРК «Ера» сплатила судовий збір у розмірі 240 тис. грн, після чого Господарський суд міста Києва прийняв позов «Ери» до розгляду, повідомив «Детектору медіа» генеральний директор холдингу «Ера-медіа» Ігор Лоташевський.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1279
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop