ПРОЕКТИ
Опитування
/
Результати


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
Ні, не подобається
Так, подобається


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
18.2% (16)
 
Ні, не подобається
39.8% (35)
 
Так, подобається
42.0% (37)
 
Загалом відповідей: 88
19:15
Четвер, 16 Лютого 2017

Суд визнав правомірним попередження Нацради «Радио Вести» за програму з Монтян

16 лютого Окружний адміністративний суд міста Києва відмовив київському «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”») у задоволенні позову з вимогою визнати протиправним і скасувати рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення від 24 листопада 2016 року про оголошення радіостанції попередження.
Суд визнав правомірним попередження Нацради «Радио Вести» за програму з Монтян
Суд визнав правомірним попередження Нацради «Радио Вести» за програму з Монтян

Про це повідомляє прес-служба Нацради. У єдиному державному реєстрі судових рішень це рішення поки відсутнє.

Нагадаємо, 24 листопада Нацрада оголосила попередження «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”», частота в Києві) за поширення інформації, яка порушує права та інтереси осіб, посягає на честь і гідність, а також яка може зашкодити фізичному, інтелектуальному і духовному розвитку неповнолітніх, а саме – за випуск програми «Люди говорять» з Тетяною Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності. «Радио Вести» оскаржило це рішення Нацради в суді.

Загалом київське «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”») має чотири санкції попередження, які є чинними і не скасованими в судовому порядку та є підставою для Нацради відмовити радіостанції в продовженні строку дії ліцензії:

  1. 17 липня 2014 року – попередження за порушення програмної концепції, а саме – запуск «Радио Вести» без погодження з регулятором.
  2. 24 липня 2014 року – попередження за заклики до пропаганди війни, пропаганду міжнаціональної ворожнечі в програмах «Эфир без правил», «Ланч тайм», «Вечерние новости», а саме – пряму мову терориста Олександра Можаєва на прізвисько Бабай та вислови ведучого про українську мову як «бандерівську» та мову «карателів».

Перші два попередження ТОВ «ТРК “Дивосвіт”» оскаржило в суді одним позовом, але потім цю позовну заяву відкликало та подало іншу. Суд залишив другу позовну заяву без розгляду у зв’язку з пропуском строку звернення, рішення підтримали всі інстанції.

  1. 12 лютого 2015 року – попередження за перешкоджання Нацраді у здійсненні контрольних і наглядових повноважень, а саме – неможливість отримати від радіостанції запис ефіру з інтерв'ю екс-заступника глави Адміністрації Президента Андрія Портнова, у якому вбачалися ознаки розпалювання ворожнечі.

Цю санкцію ТОВ «ТРК “Дивосвіт”» теж оскаржило. Суди двох інстанцій відмовили в задоволенні позову, Вищий адміністративний суд – повернув на повторний розгляд. По другому колу суди двох інстанцій знову відмовили, а рішення ВАСУ в реєстрі судових рішень наразі відсутнє.

  1. 24 листопада 2016 року – попередження за поширення інформації, яка порушує права та інтереси осіб, посягає на честь і гідність, а також яка може зашкодити фізичному, інтелектуальному і духовному розвитку неповнолітніх, а саме – за випуск програми «Люди говорять» з Тетяною Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності.

Четверте попередження компанія оскаржила в суді, 16 лютого суд першої інстанції відмовив у задоволенні позову.

Нагадаємо, 16 лютого Нацрада не змогла розглянути питання продовження ліцензії київського «Радио Вести» (ТОВ «ТРК Дивосвіт») через ухвалу Франківського районного суду міста Львова, який заборонив Нацраді приймати рішення за заявою радіокомпанії про продовження строку дії ліцензії та заборонив оголошувати конкурс на київську частоту «Радио Вести».

Зважаючи на судову ухвалу, Нацрада вирішила перенести розгляд питання київського «Радио Вести» (ТОВ «ТРК Дивосвіт»). Водночас Нацрада в найкоротші строки оскаржить судову ухвалу в апеляції, а також звернеться до Вищої кваліфікаційної комісії суддів щодо дій судді Масендича та до правоохоронних органів з метою відкриття кримінального провадження за перешкоджання діяльності Нацради.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4943
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
Телеканал «1+1»
Телеканал «Інтер»
Телеканал «СТБ»
Телеканал «Новий канал»
Телеканал «ICTV»
Телеканал «Україна»
Телеканал «5 канал»
Телеканал новин «24»
Телеканал «112»
Телеканал «NEWS ONE»
Телеканал «ZIK»
Телеканал «Еспресо»
Не помічаю взагалі
Не знаю, що таке джинса
Коментар або свій варіант:


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
1.4% (5)
 
Телеканал «1+1»
7.9% (28)
 
Телеканал «Інтер»
23.1% (82)
 
Телеканал «СТБ»
2.3% (8)
 
Телеканал «Новий канал»
2.3% (8)
 
Телеканал «ICTV»
3.7% (13)
 
Телеканал «Україна»
13.5% (48)
 
Телеканал «5 канал»
6.5% (23)
 
Телеканал новин «24»
1.4% (5)
 
Телеканал «112»
2.8% (10)
 
Телеканал «NEWS ONE»
7.0% (25)
 
Телеканал «ZIK»
2.0% (7)
 
Телеканал «Еспресо»
2.8% (10)
 
Не помічаю взагалі
5.9% (21)
 
Не знаю, що таке джинса
14.6% (52)
 
Коментар або свій варіант:
2.8% (10)
 
Загалом відповідей: 355
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop