ПРОЕКТИ
Опитування
/
Результати


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
Ні, не подобається
Так, подобається


Чи подобається Вам, коли на сайтах, матеріали публікуються у вигляді лонгридів?

Мені все одно
18.2% (16)
 
Ні, не подобається
39.8% (35)
 
Так, подобається
42.0% (37)
 
Загалом відповідей: 88
16:23
Четвер, 24 Листопада 2016

«Радио Вести» отримало попередження Нацради за висловлювання Монтян про «упоротих майдаунів»

24 листопада Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження «Радио Вести» (ТОВ «ТРК “Дивосвіт”», частота в Києві) за випуск програми «Люди говорят» за участі Тетяни Монтян, де лунали образи на адресу учасників Революції гідності.
«Радио Вести» отримало попередження Нацради за висловлювання Монтян про «упоротих майдаунів»
«Радио Вести» отримало попередження Нацради за висловлювання Монтян про «упоротих майдаунів»

Радіостанція отримала санкцію за результатами позапланової перевірки, призначеної 29 вересня. Перевірка зафіксувала, що 31 серпня з 20:00 до 21:00 в ефірі «Радио Вести» йшла в прямому ефірі програма «Люди говорят» за участі Тетяни Монтян. Під час діалогу з радіослухачами гостя програми негативно та образливо висловлювалася на адресу учасників Революції гідності, а ведучий ніяк не реагував на слова гості. Зокрема, лунали такі фрази: «упоротые майдауны», «стрыбав по майдану в кастрюле», «член на пару сантиметров на радостях вырастет», «упоротые кумиры», «пенсы» (назва пенсіонерів), «да это вы – мусор» (по відношенню до слухача), «будете зимой с замороженной задницей».

На захист «Радио Вести» генеральний продюсер Віталій Докаленко зауважив, що програма йшла в прямому ефірі та була присвячена темі житлово-комунального господарства. Тетяну Монтян запросили як експертку з питань ЖКГ та ОСББ. За його словами, стиль діалогу був спровокований самими слухачами, бо перший же слухач, який додзвонився до студії, запропонував «повісити Тетяну Монтян».

Читайте також

«Дійсно, ведучий був (програму «Люди говорят» вів Олександр Семченко. – ДМ), і він не відреагував. Але ми зробили висновки. Зараз у нас немає ні того ведучого, ні тієї передачі», - зауважив пан Докаленко. На сайті «Радио Вести» також відсутні записи програм Олександра Семченка.

«Ваш ведучий мав це зупинити», – наголосив голова Нацради Юрій Артеменко. «На жаль, у ведучого не було достатньо досвіду», – відповів пан Докаленко.

Заступниця голови Нацради Ольга Герасим’юк зауважила, що Тетяна Монтян – «персонаж відомий, усі знають її риторику», тож її здивувало, чому на розмову з таким гостем поставили непідготовленого ведучого.

Члени Нацради пригадали, що раніше розглядали результати перевірки «Радио Вести» щодо інтерв’ю з Миколою Азаровим, який називав АТО «каральною операцією». Але, за словами членів Нацради, той випадок інакший: там був ведучий, який коментував та опонував думці пана Азарова, тому радіостанція не отримала санкції. Щоправда, тоді у своєму рішенні Нацрада послалася на експертний висновок Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса, що у висловлюваннях пана Азарова відсутні заклики до повалення конституційного ладу, розпалювання ворожнечі тощо, натомість є оціночні судження суб'єктивного характеру). Натомість у програмі з Тетяною Монтян ведучий за 30 хвилин ефіру ніяк не відреагував на її слова.

Відтак, усі члени Нацради підтримали рішення оголосити «Радио Вести» попередження.

Крім результатів позапланової перевірки Нацрада розглянула ще й результати планової перевірки «Радио Вести», пов’язаної із завершенням строку дії ліцензії. Під час цієї перевірки було зафіксовано, як ведучий, коментуючи ухвалення закону про квоти на пісні та ведення програм українською мовою, вжив слово «мікрофашизм». Однак це було не власне висловлювання ведучого, а цитування ним смс-повідомлення від слухача. Тому Нацрада вирішила, що тут немає порушення, та взяла результати планової перевірки до відома.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1428
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
Телеканал «1+1»
Телеканал «Інтер»
Телеканал «СТБ»
Телеканал «Новий канал»
Телеканал «ICTV»
Телеканал «Україна»
Телеканал «5 канал»
Телеканал новин «24»
Телеканал «112»
Телеканал «NEWS ONE»
Телеканал «ZIK»
Телеканал «Еспресо»
Не помічаю взагалі
Не знаю, що таке джинса
Коментар або свій варіант:


На якому каналі, 
Ви помічаєте найбільше джинси?

Інші
1.4% (5)
 
Телеканал «1+1»
7.9% (28)
 
Телеканал «Інтер»
23.1% (82)
 
Телеканал «СТБ»
2.3% (8)
 
Телеканал «Новий канал»
2.3% (8)
 
Телеканал «ICTV»
3.7% (13)
 
Телеканал «Україна»
13.5% (48)
 
Телеканал «5 канал»
6.5% (23)
 
Телеканал новин «24»
1.4% (5)
 
Телеканал «112»
2.8% (10)
 
Телеканал «NEWS ONE»
7.0% (25)
 
Телеканал «ZIK»
2.0% (7)
 
Телеканал «Еспресо»
2.8% (10)
 
Не помічаю взагалі
5.9% (21)
 
Не знаю, що таке джинса
14.6% (52)
 
Коментар або свій варіант:
2.8% (10)
 
Загалом відповідей: 355
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop