13:35
П'ятниця, 31 Серпня 2018

Ми всі помремо! Моніторинг теленовин 20–25 серпня 2018 року

«1+1» анонсував вимирання українців, а Олег Ляшко дав поради, як зберігати дитячі щічки рожевими. Дотримання стандартів інформаційної журналістики в новинах «Інтера», «1+1», СТБ, ICTV, «України», «UA: Першого», «112 Україна» та 5-го каналу.
Ми всі помремо! Моніторинг теленовин 20–25 серпня 2018 року
Ми всі помремо! Моніторинг теленовин 20–25 серпня 2018 року

Парад до Дня Незалежності пройшов по-новому, а новини про нього — по-старому. На кількох телеканалах домішували до новин піар політиків на святі. У новому форматі подавали новини цього дня на «1+1», і навіть встановили рекорд України — одночасно ефір вели шість ведучих із різних міст країни. Можливо, саме урочисті дати мотивували канал «Україна», де вечірні новини цього тижня виходили українською мовою, а не російською, як зазвичай.

20 серпня, понеділок

Найгарячіша новина — стрілянина в мерії Харкова, в результаті якої загинув поліцейський Дмитро Кирієнко та сам стрілок. Про нові затримання підозрюваних у справі нападу на чиновницю Херсонської міськради Катерину Гандзюк говорили на «Інтері» та «UA: Першому».

Сильні

Із телеканалів у вечірніх новинах тільки «1+1» повідомив про вирок українцю Роману Терновському, якого засудили в Росії за нібито зв’язок із «Правим сектором». У самій організації факт зв’язку спростували. Висновок кореспондента Романа Цимбалюка: українцям і надалі небезпечно подорожувати до Росії.

Сумнівні

На каналі «Україна» у студії Олег Ляшко пропонував годувати дітей у школах медом і молоком і таким чином повертати їм рум’янець: «Дуже у нас багато хворих дітей. Коли наші першокласники, другокласники, наша дітвора питимуть кожний день стаканчик парного молока хорошого без ГМО, і без пальмової олії. Ложечку медку українського хорошого з’їли. Чи липового, чи гречаного, чи цвіточного. Це діти будуть рожевощокі, хороші, здорові. І будуть радувати своїх батьків», — так політик апелював до потреби запровадити безкоштовне харчування у школах. Спроби ведучої почути конкретні механізми його фінансування були не надто вдалими:

«Ведуча: Чому не зрушує справа? Хто має право на безоплатне харчування, зараз вирішує місцева влада. Правильно? Що ви пропонуєте?

Олег Ляшко: Чому не зрушує справа? Відповідь дуже проста. Совісті нема. Жлоби! Жадні! Думають тільки про себе».

Попри таку манеру спілкування й відсутність конкретних відповідей, Ляшко регулярно з’являється на каналі «Україна» в сюжетах та у студії. Наприкінці розмови він критикував «Укрзалізницю» за підвищення тарифів на вантажні перевезення: «Потім виробники збільшення вартості вантажних перевезень перекладають на вартість продукції. І кожна людина йде в магазин і платить більшу ціну за хліб, за масло, за крупи, за цукор і так далі, і так далі». Це маніпуляція: «Укрзалізниця» повідомила з посиланням на Держстат, що зростання цін на промислові продукти випереджає зростання тарифів на перевезення. Саме власники промислових підприємств у першу чергу відчувають вплив тарифів на перевезення: наприклад, вугільна та металургійна галузі, якими представлений бізнес власника каналу «Україна» Ріната Ахметова.

Згадували на «Україні» й самого Ахметова з подяками за благодійну допомогу мешканцям Донбасу. Такі сюжети виходять у кожному випуску новин каналу. І ще одна сумнівна новина — обіцянки голови Харківської обласної державної адміністрації Юлії Світличної щодо будівництва нового сучасного онкоцентру в регіоні. Аналогічні заяви поширювали на «Інтері» ще попереднього тижня. Крім порушення оперативності, сама поява голови ОДА для розкриття цієї теми не є необхідною.

ICTV анонсував «Інтерпайп Tech Fest», який кореспондент називає «одним із найбільших інженерних шоу України». Хоча в основe матеріалу покладено розповідь про цікавий проект розумного годинника, вона лише підводить до анонсу фестивалю. І виникає підозра, що увага до заходу пов’язана з тим, що «Інтерпайп» і канал мають одного власника — Віктора Пінчука.

На «Інтері» випустили критичний до Міністерства охорони здоров’я матеріал, свідомо проігнорувавши позицію міністерства. Проблема з браком коштів на трансплантацію за кордоном для онкохворих людей у теленовинах почала фігурувати попереднього тижня. Ще тоді «Інтер» стверджував, що чекає коментарів від МОЗ. Речник міністерства Олександр Ябчанка надавав публічні коментарі для медіа, пояснюючи, чому МОЗ не може самостійно виділити кошти. Але й цього разу на «Інтері» на ці пояснення закрили очі, включивши до матеріалу лише звинувачення, які кореспондент за кадром ще й посилює своїми коментарями: «Несмотря на бездействие Минздрава, семья не сдается». Ситуація справді серйозна, оскільки стосується життя людей. Але тему на «Інтері» розкрито спекулятивно, із вочевидь свідомим приховуванням аргументів іншої сторони.

Також на «Інтері» Сергій Каплін похвалився своєю профспілковою роботою: «Украинцам вернут право влиять на политические решения. Об этом заявил исполняющий обязанности главы парламентского комитета по вопросам соцполитики — Сергей Каплин. На базе профильного комитета он создал Национальный совет лидеров профсоюзов. Цель структуры — объединить усилия всех профсоюзов, чтобы отстоять право украинцев получать достойные пенсии и зарплаты». Новини тут немає, лише просування інтересів політика.

На «1+1» стартував спецпроект Ольги Василевської «Україна в цифрах». Його не можна віднести до матеріалів із ознаками замовності, але порушення стандартів тут очевидні. Журналістка розказує, що скоро ми всі помремо й Україна має великі шанси вимерти як нація. При цьому жодного посилання на джерела даних, названих в сюжеті, не пролунало. Протягом тижня спецпроект лише констатував невтішну статистику, не містив жодного коментаря, прикладів міжнародного досвіду подолання демографічної кризи. Аргументація теж виглядає хибною: «Вдумайтесь в цифру: за 25 років мінус 10 мільйонів українців. Це ціла Швеція, Греція або Португалія. Це в два з половиною рази більше, ніж під час Голодомору. Це навіть більше, ніж було вбито під час Другої світової війни. На сотню народжених 140 померлих». Знищення українців голодом та війною некоректно порівнювати з вимиранням населення ані за природою процесів, ані за їх тривалістю. І на завершення в сюжеті: «Поки тривав цей сюжет, померло три українці, а народився лише один».

Підозрюваний в організації замаху на журналіста Аркадія Бабченка Борис Герман пішов на співпрацю зі слідством. Про це повідомили на «Інтері», 5-му каналі та ICTV, але тільки з посиланням на заяву генпрокурора Юрія Луценка. Хоча для повноти й балансу варто було уточнити цю інформацію в адвоката підозрюваного.

Сильні

Сотий день голодування Олега Сенцова. У сюжеті Анни Миронюк на каналі «Україна» вперше лунає, що в Києві разом із Сенцовим 50-й день голодує Олена Самойленко: «Переселенка з Луганська, журналістка, мама трьох дітей. Сьогодні її 50-ий день без їжі. Про свої відчуття вона пише у блозі, щоб на її прикладі люди бачили: як щодня погіршується стан здоров'я українських політв’язнів». Журналістка навела приклади голодування українських дисидентів Мустафи Джемілєва, який витримав 303 дні, та Анатолія Марченка, який загинув на 118-й день голодування. Авторка нагадала, що крім Сенцова в російських тюрмах голодують українці Олександр Шумков та Володимир Балух.

Сумнівні

На «1+1» протест проти забудови у Вишневому перевели в політичну площину: «Найперша вимога людей — відставка очільниці Києво-Святошинської райдержадміністрації Мирослави Смирнової. Її призначив Президент. Відтак акція біля його Адміністрації. Люди кажуть — саме Смирнова сприяє забудовнику». Далі в кадрі з’являється «активіст» Ілля Кива, який фігурує в подібних сюжетах уже не вперше: «Ілля Кива, лідер Соціалістичної партії України: Вона розпродає й розкрадає місто. Ми вимагаємо негайно відставки цього злочинного угрупування, яке знаходиться на чолі Києво-Святошинського району. Це ваша команда!». Так політики використовують реальні проблеми для боротьби з опонентами. А розібратися в ситуації можна й без «професійних активістів».

На «Інтері» Сергій Каплін уже не вперше протестував проти новопризначеного керівника Білоцерківського театру. Також на «Інтері» Сергій Рудик обіцяв розібратися з екологічними проблемами Миколаївщини.

На каналі «Україна», як і щодня, розповідали, як Рінат Ахметов допомагає дітям Донбасу пережити наслідки війни.

22 серпня, середа

Важливий поворот у справі нападу на Катерину Гандзюк — звільнили першого затриманого за підозрою у злочині Миколу Новікова. Але у вечірніх новинах це повідомили тільки «Україна», 5-й, «UA: Перший» та СТБ.

Сильні

Лише «UA: Перший» з усіх каналів, що повідомили про звільнення Новікова, дав важливу інформацію від нього самого: «У коментарі журналісту Івану Антипенку Новіков розповів, що представники поліції на нього тиснули, щоб він підписав документ, де мав визнати, що був біля будинку Гандзюк у день замаху. Насправді, як він стверджує, в той час його там не було». Це може свідчити, що слідство лише частково визнає свою помилку й намагається уникнути покарання правоохоронців, причетних до затримання невинуватої людини, фальсифікуючи докази.

Сумнівні

Петро Порошенко був головною дійовою особою під час зустрічі ради ветеранських організацій у сюжетах на ICTV, СТБ та «Україні». Тож матеріали вийшли в «паркетному» форматі. Президент закликав створити міністерство у справах ветеранів, але в матеріалах теленовинарів немає думок ветеранів щодо такої ініціативи.

На «Україні» знову звітували про благодійність Ахметова. Також його футбольний клуб «Шахтар» і компанія ДТЕК розповіли про спільний соціальний проект із тренування дітей з інвалідністю. Це створення іміджу соціальної відповідальності для бізнесу Ахметова.

На «Україні» -  в сюжеті Олени Орлової  - традиційно з’явився Олег Ляшко. Приводом згадати його стало те, що він придбав опішнянську кераміку на Сорочинському ярмарку, хоча це навряд чи важливо для когось, крім самого Ляшка.

На «Інтері» Юрій Бойко просував інтереси підприємства «Сєвєродонецький Азот», що входить до холдингу Ostchem Дмитра Фірташа. Народний депутат від «Опоблоку» наголошував, що відповідальність за робітників мав узяти на себе уряд. Водночас кореспондентка Юлія Жешко наголошує, що адміністрація підприємства робила для своїх працівників усе можливе: «За время простоя огромными усилиями удалось не растерять коллектив и сохранить оборудование, на данный момент "Азот" еще не вернулся к довоенному уровню производства, но и это уже серьезный успех».

Далі у випуску — критика «Укрзалізниці» в інтересах групи компаній Ostchem. «Оксана Григор’єва: Химическая промышленность на грани коллапса. Посевной осенний сезон под угрозой срыва. Нардепы Сергей Шахов и Михаил Головко на заседании Кабмина заявили: "Укрзализныця" с начала августа саботирует работу азотных заводов». Як ситуація виглядає з боку «Укрзалізниці», в сюжеті не показали. Тож вочевидь матеріал просуває інтереси власника названих підприємств Дмитра Фірташа (він є співвласником каналу «Інтер»), який намагається зменшити свої витрати на перевезення. Але аргументи спекулятивні: мовляв, це негативно позначається на рядових робітниках.

Знову заявив свою підтримку мешканцям, обуреним екологічними проблемами, народний депутат Сергій Рудик. Цього разу на Дніпропетровщині. Зустріч політика з мешканцями сама по собі не є новиною, а лише показує його відкритість і готовність вирішувати проблеми громад.

23 серпня, четвер

Великі втрати на передовій: за добу на Донбасі загинули п’ятеро українських військових.

Сильні

Заяви представників різних парафій на підтримку автокефалії висвітлили на «1+1». Вперше на підтримку цієї ініціативи висловилися священники й миряни УПЦ Московського патріархату. Про це у своєму сюжеті розповіла Неллі Ковальська.

Сумнівні

Кардинально різну інформацію про скасування формули «Роттердам+» подали на каналі «Україна» та «Інтер» порівняно з «1+1». «Прощавай "Роттердам+". Національна комісія, що регулює енергетику, остаточно скасувала цю систему ціноутворення», — повідомили на «Україні». Аналогічна подача була й на «Інтері». А ось що повідомили на «1+1»: «Нацкомісія з енергетики не скасувала способу утворення ціни на вугілля, які, як кажуть фахівці, здирає з кишень споживачів близько 12 мільярдів гривень щороку». Правда ж посередині. Комісія вирішила скасувати цю формулу, але з липня 2019 року. Тож подача на «1+1» неточна й упереджена: «Як наслідок, ще рік ціну на вугілля будуть роздувати так, нібито його привезли з Голландії. Відповідно, вартість електрики так само буде більшою, а вигода від цього йтиме приватній компанії ДТЕК. Чому комісія не скасовує здирницької формули, на засіданні запитували експерти й народні депутати», — ствердила ведуча. Коментував це повідомлення лише експерт Андрій Герус, який не є незалежним експертом. Він каже про несправедливість і корупційність формули. Коментарів від представників НКРЕ не дали. Інші канали у праймових новинах це рішення не висвітлювали.

Паркетну новину з Володимиром Гройсманом — привітання до Дня прапора -  окремо від репортажів із урочистостей дали ICTV, «Інтер» та 5-й канал.

Три найбільші помилки України за період незалежності назвав Леонід Кучма на ICTV. Це не роздуми різних президентів, а персональні оцінки одного з них. Кучма найчастіше з’являється на ICTV, можливо, тому, що канал належить його доньці та зятю. До 80-річчя президента хвалебні матеріали з перекрученими фактами про нього вийшли на чотирьох телеканалах.

«Опоблок» в особі Юрія Бойка стверджував, що переселенцям заборонили голосувати на виборах. Це маніпуляція: голосувати всі українці можуть лише за місцем реєстрації.

«"Оппозиционный блок" обжалует в суде любое решение, нарушающее права переселенцев. Об этом во время поездки в Луганскую область заявил лидер "Оппоблока" Юрий Бойко. По его словам, вынужденные переселенцы не только потеряли свои дома и имущество, был разрушен их привычный уклад жизни. А государство дает этим людям минимальную материальную помощь, всего лишь — 800 гривен. Теперь же у них нет права даже голосовать», — повідомила ведуча. Через однобоку подачу й викривлення фактів створюється враження, що представники «Опозиційного блоку» — єдині, хто протистоїть несправедливості у цьому питанні.

Також на «Інтері» вкотре просували інтереси підприємства «Каховка протеїн агро», пов’язаного з бізнесом Дмитра Фірташа. В анонімному незбалансованому сюжеті критикують суддів, що виносили невигідні підприємству рішення. Коментарі ж дає лише адвокат цього підприємства.

У черговій серії матеріалів про скорочення населення України на «1+1» Ольга Василевська каже: «Рецепт порятунку є. Замість того, щоб щоразу оголошувати новий курс на економічне зростання, влада повинна реально працювати над цим. Утім, мислять лише п'ятирічками. Від виборів до виборів. Через 40 виборів в Україні може не залишитися жодного виборця. Так зрозуміло?». У такий спосіб авторка матеріалу не лише критикує знеособлену «владу», а й покладає на теперішнє керівництво держави відповідальність за наслідки дій тих, хто керував Україною попередні десятиліття.

У сюжеті знову самі емоції без конструктивних експертних коментарів та посилань на джерела: «Перспективи росту населення примарні. Чіткі лише прогнози міжнародних експертів про те, з якою швидкістю ми всі вимремо. Уже зараз учені б'ють на сполох, найшвидше тане, і вочевидь, першою зникне Чернігівщина. Уявіть лише, за півстоліття тут може ніхто не жити», — каже кореспондентка, не уточнюючи, про яких саме експертів чи дослідження йдеться.

На каналі «Україна» знов подякували Рінату Ахметову за допомогу мешканцям Донбасу.

24 серпня, п’ятниця

В центрі уваги теленовин — парад до Дня Незалежності. Кореспонденти відзначали новинки оборонпрому, відхід від радянських традицій і техніки. Говорили і про святкування в регіонах. У випусках нагадували історію здобуття незалежності, а також шукали досягнення України у світі: на каналі «Україна» розповіли про відомих на весь світ українців, на «Інтері» говорили про відомі у світі досягнення й товари українського виробництва.

Сильні

Канал «1+1» встановив рекорд України, провівши ефір із шести міст: Києва, Маріуполя, Львова, Дніпра, Одеси й Полтави. Одночасно у випуску працювало шестеро ведучих. Вдале використання технологій позитивно вплинуло на повноту й тематичне різноманіття випуску, оскільки редакція зосередилася не лише на подіях у столиці, а й на регіонах.

Тарас Корніюк на ICTV підготував сюжет про родини бійців, які загинули на Донбасі. Цей матеріал також приурочений до незалежності, яка досі дається Україні кров’ю.

Сумнівні

Не обійшлося без прихованої політичної реклами на фоні святкувань. На «Україні» до сюжету про парад вставили коментар лідера «Народного фронту» Арсенія Яценюка, хоча приводу для цього не було: «Арсеній Яценюк, лідер партії "Народний фронт": Те, що ми сьогодні бачили, чия це заслуга? Кожного українця, кожного громадянина нашої країни заслуга в тому, що у нас є військо, заслуга в тому, що у нас є армія, заслуга в тому, що ми не дали Росії захопити нашу територію, заслуга того, що ми встояли. І заслуга того, що нам далі всім треба будувати майбутнє». Без цього коментаря сюжет не втрачає змісту, а крім Яценюка сказати те саме міг будь-хто з політиків чи посадовців.

На ICTV та «Інтері» говорили про новий проект Конституції, який ініціювала Юлія Тимошенко. Сама Тимошенко про нього й говорила, балансу думок у матеріалах не було, як і експертних оцінок.

Також на «Інтері» зазначили, що до Дня Незалежності в церкві Московського патріархату пройшов молебень і на ньому були присутні політики «Опозиційного блоку»: «Попросить о мире в Украине в Успенский собор приехали сотни верующих из различных регионов нашей страны. В службе приняли также участие ряд политиков. Среди них народные депутаты от "Оппоблока" Юрий Бойко, Вадим Новинский, Наталья Королевская». Сам факт присутності політиків на молитві не є новиною, а його повідомлення покликане покращити імідж партії.

На «Україні» також згадали Олега Ляшка: «Не на параді в Києві, а на Донбасі в зоні Операції об'єднаних сил. Лідер радикальної партії Олег Ляшко сьогодні в одній з військових частин Луганщини. Ходив по бліндажах і їв армійську кашу. Ляшко відзначає День Незалежності на фронті уже вп'яте. Бійцям подарував годинника, а солдату, якому не вистачило, віддав власний».

Як і щодня, звітували про благодійність Ріната Ахметова на каналі «Україна».

25 серпня, субота

Зранку 25 серпня у штабі ООС повідомили про загибель військового поблизу Горлівки; також загинув цивільний мешканець Врубівки, що на Луганщині. Про це повідомили на ICTV, «Інтері» та Україні. У новинах попередньої доби про це йшлося на СТБ, «UA: Першому», 5-му каналі та ICTV. Ніякої інформації про ситуацію на передовій у вечірніх новинах 25 серпня не дали «1+1» та 5 канал.

Сильні

На «112» розбиралися в нових правилах користування архівами, які пропонує Мін’юст, посилаючись на потребу зменшити руйнування документів та заробити на відновлення архівів. Низка істориків вважає, що це негативно вплине на дослідження. Усі сторони досліджував Сергій Михайлін із колегами. Йдеться і про проблему недофінансування архівів, і про пропозиції дослідників оцифровувати архіви для вільного користування й запобігання псуванню паперів, як це роблять у західних країнах.

Сумнівні

ICTV, «Україна» та «Інтер» далі слово Володимиру Гройсману, який пообіцяв стимулювати розвиток українського кіно. Але жодних експертних думок та інших оцінок щодо ефективності урядової програми з підтримки кіно не дали, тільки слова прем’єра.

На «1+1» вийшов сюжет про можливі зміни до Конституції. 20 секунд із сюжету Олександра Романюка йдеться про те, які зміни пропонує Петро Порошенко. А інші 2,5 хвилини присвячені поглядам Юлії Тимошенко та її політсили. «Вони-то в цілому реалістичні», — каже експерт із конституційного права Олександр Москалюк, але видно, що фраза обірвана і її продовження не показують, натомість переказують слова експерта — мовляв, зміни ухвалюватимуться довго. Думку жодних інших політиків до сюжету не включили.

На «1+1» вийшов сюжет Алли Пасс про відпочинок дітей у таборі «Артек» у Буковелі. Коментує кадри з радісними дітлахами народний депутат, представник партії «Укроп» і формально колишній керівник курорту Олександр Шевченко: «Діти, які побували в "Артек-Буковелі" — майбутня еліта України, вважає ініціатор створення цього табору на базі курорту, Олександр Шевченко, оскільки тут збережена педагогіка легендарного українського табору. Артеківців вчать бути принциповими лідерами, проте працювати у команді, підставляючи один одному плече у скрутні хвилини.

Олександр Шевченко, народний депутат України: Треба кардинально змінювати сьогодення та ставати на правдивий шлях розвитку. І найбільше уваги варто приділяти дітям, тому що ці діти в майбутньому стануть гідними українцями, які допоможуть нам збудувати країну гідності і правди, в якій комфортно буде жити усім громадянам». Нагадаємо, що інвестором курорту «Буковель», як і каналу «1+1», є Ігор Коломойський.

На каналі «Україна» Олег Ляшко вимагав, щоб Україна закуповувала вугілля у вітчизняних шахтах, а не за кордоном, аби підтримувати шахтарів. Шахтами в Україні, зокрема, володіє власник каналу «Україна» Рінат Ахметов. Самого Ахметова згадували в постійній рубриці про роботу його благодійного фонду.

На «Інтері» вийшов матеріал про те, як народний депутат Сергій Рудик відкрив дитячий майданчик у Корсунь-Шевченківському на Черкащині. Це типовий приклад заробляння політичних дивідендів на проектах, втілених бюджетним коштом.

Підсумки

Протягом тижня сумнівними визначені 43 матеріали: 30 сюжетів із ознаками замовності й 13 паркетних новин. Таких було 16 матеріалів на каналі «Україна», 14 сюжетів на «Інтері», сім на ICTV, три на «1+1», два на 5-му, один на СТБ. Жодної новини з ознаками замовності не було на каналі «112» та «UA: Першому».

В інтересах Ріната Ахметова протягом тижня вийшло сім сюжетів на каналі «Україна».

Сім паркетних матеріалів було присвячено діяльності Володимира Гройсмана: по два на «Україні», «Інтері», ICTV та один на на 5-му.

П’ять паркетних матеріалів із Петром Порошенком у головній ролі: два на ICTV, по одному на СТБ, Україні та 5-му.

Чотири матеріали із заявами Олега Ляшка вийшли на каналі «Україна».

Три сюжети в головній ролі з «Опозиційним блоком» вийшли на «Інтері». Тричі на цьому каналі піарили Сергія Рудика.

Три сюжети було створено в інтересах Юлії Тимошенко: по одному на ICTV, «Інтері» та «1+1».

Двічі з’являвся Сергій Каплін на «Інтері». Також два матеріали на цьому каналі вийшло в інтересах бізнесу його співвласника Дмитра Фірташа.

По одній згадці: «Інтерпайп» Віктора Пінчука та Леонід Кучма на ICTV, Ілля Кива на «1+1», Арсеній Яценюк та Юлія Світлична на «Україні».

Три матеріали в новинах мали ознаки чорного піару: дві на «Інтері» — проти Міністерства охорони здоров’я та «Укрзалізниці», одна проти НКРЕКП на «1+1».

Із методологією моніторингу можна ознайомитися за посиланням https://detector.media/monitoring/article/136891/2018-04-24-poyasnennya-do-metodologii-monitoringiv-televiziinikh-i-radiinikh-program-gromadskoi-organizatsii-detektor-media/

У моніторингу аналізувалися такі випуски новин: «Подробности» («Інтер», випуски о 20:00), «ТСН» («1+1», випуски о 19:30), «Новости» («112 Україна», випуски о 19:00), «Час новин» (5 канал, випуски о 19:00, та о 21:00 за 24 серпня), «Новини» («UA: Перший», випуски о 21:00), «Факти» (ICTV, випуски о 18:45), «Сегодня» («Україна», випуски о 19:00), «Вікна» (СТБ, випуски о 22:00).

Зміст матеріалів є виключно відповідальністю громадської організації «Детектор медіа».

ТСН
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1735
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop