13:18
Четвер, 1 Серпня 2013

Альтман заявляє, що не вкладав жодних коштів у ТВі і готовий повернути канал Кагаловському (ДОКУМЕНТ)

Альтман заявляє, що не вкладав жодних  коштів у ТВі і готовий повернути канал Кагаловському (ДОКУМЕНТ)
Альтман заявляє, що не вкладав жодних  коштів у ТВі і готовий повернути канал Кагаловському (ДОКУМЕНТ)

Під час дачі свідчень у Високому суді Англії бізнесмен Олександр Альтман, який називає себе новим власником каналу ТВі, заявив, що готовий повернути телеканал його колишньому власнику Костянтину Кагаловському. Про це йдеться у документі зі свідченнями пана Альтмана, які оприлюднив  на своїй сторінці у Facebook журналіст Денис Бігус.

 

Під час надання свідчень він сказав, що  нізащо б не уклав угоду з Олександром Радченком, керівником ТОВ «Медіа інфо», якому належить ТВі,  щодо продажу, як би знав, що Костянтину Кагаловському  невідомо про таку пропозицію.

 

«Враховуючи складнощі в моїх відносинах з паном Кагаловським в минулому, я б ніколи не погодився брати участь у схемі незаконного позбавлення його власності у "Медіа інфо" або будь-який інший компанії. Цей судовий спір коштував мені значних грошей, і я не вірю, що пан Кагаловський мав якісь приводи для позову проти мене. Поки моя репутація, звичайно, зазнає втрат через його звинувачення, які, я очікую, він зніме. Поки, крім витрат на сам процес, я не поніс ніяких інших фінансових втрат у результаті програшу цієї справи», - йдеться у свідченнях пана Альтмана.

 

Також він запевняє, що  після згоди стати інвестором він не вкладав у канал ніяких коштів.

«Цим я підтверджую, що я був би радий сприяти суду в тому, щоб нівелювати мою роль як директора  Balmore Invest Limited і п'яти інвестиційних компаній. І в продовження, якщо це можливо, необхідно скасувати передачу мені акцій цих п'яти компаній. Клянуся. Олександр Альтман», - каже  Олександр Альтман.

 

Як повідомляла «Детектор медіа», 23 квітня було оголошено, що новим інвестором ТВі став американський бізнесмен Олександр Альтман, а новим генеральним директором став Артем Шевченко. У відповідь Костянтин Кагаловський заявив про рейдерське захоплення каналу «за допомогою силових структур». Він заперечив продаж каналу і звинуватив Олександра Альтмана в підробці довіреності його компанії.

 

Наразі, відповідно до даних Єдиного державного реєстру керівником ТОВ «Телерадіокомпанія "Телерадіосвіт"» (телеканал ТВі) замість Артема Шевченка значиться В'ячеслав Басович.

 

 

Копію судового протоколу із словами пана Альтмана розмістив у соцмережі журналіст Денис Бігус

 

«Детектор медіа»

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
6843
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop