Через війну за останні кілька місяців припинили  мовлення півсотні телеканалів

Через війну за останні кілька місяців припинили мовлення півсотні телеканалів

16 Червня 2022
1031
16 Червня 2022
19:23

Через війну за останні кілька місяців припинили мовлення півсотні телеканалів

1031
Дев'ять телеканалів відмовились від супутникового мовлення.
Через війну за останні кілька місяців припинили  мовлення півсотні телеканалів
Через війну за останні кілька місяців припинили  мовлення півсотні телеканалів

Від початку повномасштабного наступу Росії  в Україні припинили мовлення  близько півсотні телеканалів. Про це «Детектор медіа» повідомили у пресслужбі Національної ради з питань телебачення та радіомовлення.

Переважно це  регіональні та місцеві мовники, які виходили у Донецькій, Луганській, Запорізькій, Херсонській та Миколаївській областях.

29 загальнонаціональних телеканалів у цифровому ефірі не мовлять зараз у Маріуполі, на окупованій частині Запорізької, Харківської, Херсонської та Луганської областей, а також у Тростянці на Сумщині. У Чонгарі на адмінкордоні з Кримом на цифровому каналі компанії «Телемережі України» не мовлять ICTV та Прямий. У регіональному мультиплексі не транслюються філії Суспільного на Херсонщині, Луганщині, Донеччині, у частині Харківщини та Запорізької області, а також у Тростянці на Сумщині. 

Понад 50 регіональних та місцевих мовників припинили ефір через бойові дії та тимчасову  окупації. Також частина телеканалів перестала мовити через фінансову скруту.

З початку великої війни десять каналів припинили мовлення на супутнику. «Центральний» з Полтави, ТВ-1 з Одеси, канал телемагазинів Sonata TV, «Так TV», Перший діловий та Music box з Києва. Через бойові дії на сході не змогли продовжити мовлення «Донбас онлайн, «Донбас» «Медіа групи Україна» та канал суспільного «UA: Донбас». Також  регулятор повідомляє  про те, що  супутникове мовлення припинив канал «Ісландія» Володимира Петрова. Однак представник каналу Андрій Соломаха уточнив «Детектор медіа», що канал не припиняв вихід на супутнику, а лише перейшов на Amos в пакет державного підприємства «Укркосмос». Тому що для оплати послуг на супутнику «Азерспейс-1» не було можливості придбати валюти контракту.

Також через окупацію та бойові дії припинили роботу 44 провайдера.

Детальніше читайте у матеріалі «Детектор медіа».

Нагадаємо,  з перших днів наступу Росія атакувала телетрансляційні вежі.

Деякі телеканали були захоплені окупантами, розграбовані або перетворені на ретрансляторів кремлівської пропаганди.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1031
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду