Екс-президент «Волі» Сергій Бойко став співвласником двох супутникових телеканалів

Екс-президент «Волі» Сергій Бойко став співвласником двох супутникових телеканалів

30 Серпня 2017
4123
30 Серпня 2017
12:13

Екс-президент «Волі» Сергій Бойко став співвласником двох супутникових телеканалів

4123
У державному реєстрі в дані ТОВ «ТРК« Корисна ТБ », що володіє ліцензією на платні супунтикові телеканали «Дача» та «Епоха», внесені зміни. Колишній президент провайдера «Воля» Сергій Бойко став їх співвласником. Наразі йому належить 53% телеканалів, ще 47% - у заступника директора компанії MRM Катерини Удут.
Екс-президент «Волі» Сергій Бойко став співвласником двох супутникових телеканалів
Екс-президент «Волі» Сергій Бойко став співвласником двох супутникових телеканалів

Про це повідомляє «Медианяня».

Раніше по 33% належали Володимиру Сальникову і директору «ТРК« Корисна ТБ» Андрію Медведю. Зазначено, що останній йде з посади 1 вересня, а ім'я нового директора поки не повідомляється.

«Я викупив частки у Володимира Сальника і Андрія Медведя таким чином, щоб сумарно отримати 53% телеканалів. Майбутнє – за платним телебаченням, я в це вірю. «Дача» і «Епоха» будуть продовжувати розвиватися в своїх напрямках, –  розповів пан Бойко. – На каналі «Дача» вже 40% ефіру заповнене продуктом власного виробництва. Щомісяця на каналі виходить до 20 годин оригінальних програм, решта контенту купується. З телеканалом «Епоха» складніше – виробництво програм для нього обходиться недешево, тому поки що концентруємося на придбаному контенті. На сезон ми закупили близько 200 годин контенту».

За повідомленням «Медианяни», власність інших телеканалів умовної групи ( «Трофей», «Наука», «Терра» і «Фауна») не змінилася: у всіх одна юрособа – ТОВ «ТРК« Алма», яким володіють Анатолій Сальник (52%) з синами Володимиром (24 %) і Максимом (24%). Директором компанії вказано пана Сальника. Телеканал «Трофей» (ТОВ «ТРК« Трофей ТВ ») належить Володимиру і Максиму Сальникову (по 45%), а також Андрію Медведю (10%). Директор – Віктор Зеленський. Генпродюсер телеканалів – пан Медвідь. Дистриб'ютором усіх мовників є компанія «Континент ТВ», що належить Володимиру Сальникову (45%), його братові Максиму (45%) і Андрію Медведю (10%).

«У нас контракт з «Континент ТВ» до кінця цього року. Далі вже будемо вести переговори про нові умови співпраці», – прокоментував пан Бойко.

За повідомленням видання, наразі замість компанії «Саттелеком» послуги з передачі сигналів телеканалів на супутник Аstra-4A надає агентська компанія «Джарбо компані лімітед», якою володіють Сергій Созановський і Сергій Коннов. На сьогодні компанія працює з телеканалами «Дача», «Епоха», FilmUaDrama, FilmUАсtion, TV Bolt і муніципальним мовником «Київ». Усі, за винятком каналу «Київ», «піднімають» сигнал в стислому стандарті MPEG-4, сигнал TV Bolt кодується в BISS.

Як нагадує видання, шість телеканалів умовної групи «Континент ТВ» запустилися в 2014-2015 роках після заборони декількох російських телеканалів Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення.

 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4123
Читайте також
21.12.2018 17:44
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
2 851
10.11.2017 10:27
«Детектор медіа»
2 229
23.08.2017 12:37
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
3 630
13.07.2017 18:55
Мар'яна Закусило
«Детектор медіа»
3 283
01.06.2017 17:31
Галина Петренко
«Детектор медіа»
2 297
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду