Нацрада оштрафувала одеське радіо «Глас» на 43 тис. грн за недотримання квоти української мови

Нацрада оштрафувала одеське радіо «Глас» на 43 тис. грн за недотримання квоти української мови

2 Березня 2017
1745
2 Березня 2017
16:05

Нацрада оштрафувала одеське радіо «Глас» на 43 тис. грн за недотримання квоти української мови

1745
2 березня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оштрафувала одеське радіо «Глас» (ПрАТ «Акціонерна радіотелевізійна компанія “Глас”») на 43 тис. 200 грн за недотримання передбаченої законом частки ведення програм українською мовою.
Нацрада оштрафувала одеське радіо «Глас» на 43 тис. грн за недотримання квоти української мови
Нацрада оштрафувала одеське радіо «Глас» на 43 тис. грн за недотримання квоти української мови

Проведений 15 грудня 2016 року моніторинг зафіксував в ефірі радіо «Глас» 30,9% обсягу ведення програм українською мовою, тоді як законом передбачено не менше 50%.

Під час позапланової перевірки Нацради виявила ще додаткові порушення умов ліцензії та програмної концепції: радіостанція тричі протягом дня 15 грудня транслювала науково-просвітницькі програми російського інтернет-порталу SeoPult.TV, хоча ліцензія радіостанції не передбачає ретрансляцію інших програм і використання іноземного продукту, крім підбірки музичних творів.

Компанія пояснила Нацраді, що недотримання квоти якраз і спричинене трансляцією програм SeoPult.TV, які були випущені в ефір експериментально без перекладу українською мовою. Після зауважень Нацради радіостанція прибрала ці програми з ефіру і нині перевиконує квоти ведення програм українською мовою.

Члени Нацради констатували, що порушення все ж таки сталося, а тому вирішили оштрафувати радіо «Глас» на 43 тис. 200 грн (5% ліцензійного збору) за недотримання вимог закону про квоти. За інше виявлене перевіркою порушення умов ліцензії та програмної концепції вони вирішили санкцій не застосовувати, оскільки перевірка мала на меті з’ясувати саме частку ведення програм українською мовою.

Нагадаємо, раніше Нацрада перевірила 11 радіокомпаній щодо дотримання квот пісень і ведення ефіру українською мовою. Підставою для перевірок стали результати моніторингу, проведеного в листопаді 2016 року. У результаті були оштрафовані 9 радіостанцій (Kiss FM, «Шансон», «Радио Вести», MFM, «Європа плюс Дніпро», харківське «106,6», луганське радіо «Ірта» та олександрійське радіо «Маяк» і маріупольське «104 ФМ») а результати ще двох перевірок Нацрада взяла до відома, не підтвердивши порушень («Ретро ФМ» та одеське «Армянське радіо»).

23 лютого Нацрада призначила позапланову перевірку радіокомпанії, яка належить холдингу «Вести Украина» і мовить з позивним Best FM у Маріуполі Донецької області, через зафіксоване під час моніторингу недотримання квоти пісень українською мовою.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1745
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду