12:04
П'ятниця, 21 Вересня 2018

Порошенко позивається до BBC через наклеп — ЗМІ

Президент України Петро Порошенко подав до суду на британського суспільного мовника BBC за наклеп.
Порошенко позивається до BBC через наклеп — ЗМІ
Порошенко позивається до BBC через наклеп — ЗМІ

Британське видання The Telegraph повідомило що, приводом для судового позову стала публікація про те, що Петро Порошенко заплатив за зустріч із президентом США Дональдом Трампом 300 тисяч фунтів (близько 400 тисяч доларів). Матеріал 23 травня вийшов на каналі BBC One і на сайті медіа.

Представники українського президента наголосили, що інформація в новині не відповідає дійсності та шкодить репутації Петра Порошенка. На їхню думку, це «особливо небезпечно, оскільки він активно просуває в Україні антикорупційні кроки».

У матеріалі BBC стверджується, що посередники, які діяли від імені Порошенка, здійснили таємний платіж Майклу Коену, який тоді був особистим адвокатом Трампа, для організації переговорів лідерів двох країн. Медіа повідомляло, що через офіційні канали Порошенко зміг домогтися лише «декількох хвилин світської бесіди та рукостискання».

Президенти зустрілися на Українсько-американському саміті у червні 2017 року. Цю подію пан Порошенко назвав «важливим візитом», під час якого обговорювалися питання військової співпраці.

У позові до Високого суду йдеться наголошується, що британське медіа не має ніяких доказів щодо виплат або таємних переговорів і вирішило оприлюднити це надзвичайно серйозне та шкідливе твердження, незважаючи на всі запевнення з боку тих, кого воно стосувалося, що воно абсолютно не відповідає дійсності.

Позивач також зазначає, що корпорація BBC відмовилася публікувати спростування чи вибачення. Медіа не надало коментар The Telegraph щодо висловлених президентом України претензій.
Нагадаємо, 28 травня прес-служба Адміністрації Президента України назвала відвертою брехнею, наклепом і фейком» інформацію про сплачені за зустріч гроші. У адміністрації Петра Порошенка заявили, що саміт у червні 2017 року був організований винятково офіційними дипломатичними каналами, зокрема Посольством України у США. Представництво президента України вимагало від ВВС спростування цієї інформації і заявило, що залишає за собою право подати до суду.
Скорочену версію матеріалу про це оприлюднило українською мовою Українська служба BBC - ресурс «BBC Україна», також сюжет про розслідування BBC вийшов у телепрограмі «BBC News Україна», що виходить в ефірі телеканалу «Громадське» та на сайті bbc.ua. Через годину після публікації «BBC Україна» оприлюднило спростування Адміністрації президента.
Фото — President.gov.ua
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
739
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop