Телеканал «Дождь» подав до суду на український відеосервіс Divan.TV

Телеканал «Дождь» подав до суду на український відеосервіс Divan.TV

10 Лютого 2017
2720
10 Лютого 2017
14:15

Телеканал «Дождь» подав до суду на український відеосервіс Divan.TV

2720
9 лютого російський телеканал «Дождь» подав судовий позов Арбітражний суд Москви проти українського відеосервісу Divan.TV з вимогою припинити трансляцію каналу і повернути борг у розмірі $14 тис
Телеканал «Дождь» подав до суду на український відеосервіс Divan.TV
Телеканал «Дождь» подав до суду на український відеосервіс Divan.TV

Про це заявила  генеральний директор каналу Наталя Синдєєва, повідомляє російське агентство RNS.

Як зазначено на сайті, позов проти телеканалу ТОВ «Диван ТВ» поданий у зв'язку з невиконанням зобов'язань за договором.

«Позов телеканалу проти ТОВ "Диван ТВ" поданий у зв'язку з невиконанням ТОВ "Диван ТВ" зобов'язань за договором, - повідомила Синдєєва. – Це позов про стягнення заборгованості за договором з вимогою припинити незаконне розповсюдження продукції телеканалу "Дождь"».

Дата розгляду справи поки не призначена.

Нагадаємо, 12 січня Нацрада вилучила російський телеканал «Дождь» із Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавства України, а також тимчасово на три місяці припинила ретрансляцію на території України телеканалу «Телеклуб», який має юрисдикцію Німеччини. Рішення щодо «Дождя» має набути чинності через місяць після оприлюднення.

Телеканал «Дождь» вилучено з переліку через трансляцію в його ефірі забороненої українським законодавством реклами (закон забороняє розміщення реклами в ефірі російських телеканалів, що ретранслюються в Україні), а також через трансляцію інформації, що посягає на територіальну цілісність України («Дождь» зображає Крим як територію Російської Федерації). Рішення про вилучення має набути чинності через місяць після оприлюднення.

Офіційна представниця російського МЗС Марія Захарова у своєму Facebook повідомила, що звернеться в ОБСЄ через рішення Нацради про заборону трансляції в Україні російського телеканалу «Дождь».

Інформацію про припинення мовлення «Дождя» в Україні розповсюдила також представник ОБСЄ з питань свободи слова Дуня Міятович.

Незалежна медійна рада дійшла висновку, що обмеження ретрансляції телеканалу «Дождь» в Україні відповідає вимогам трискладового тесту обмеження свободи вираження поглядів.

 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2720
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду