15:41
Середа, 24 Серпня 2016

Сакен Аймурзаєв підтвердив втручання власників в редакційну політику «Інтера»

Сакен Аймурзаєв, колишній головний редактор каналу Савіка Шустера 3S.TV, екс-ведучий і шеф-редактор «Радіо Вести», а нині кореспондент «Эхо Москвы» в Україні, підтвердив втручання в редакційну політику телеканалу «Інтер» з боку тих, хто «почасти досі керують "Інтером"».
Сакен Аймурзаєв підтвердив втручання власників в редакційну політику «Інтера»
Сакен Аймурзаєв підтвердив втручання власників в редакційну політику «Інтера»

Про це він сказав в інтерв’ю «Детектор медіа».

Сакен Аймурзаєв відгукнувся про журналіста, ведучого Євгена Кисельова як про наставника молодих журналістів, а також розповів про спільну роботу с російським телеведучим на ТВі. Водночас кореспондент «Эхо Москвы» заявив, що зараз не спілкується із співвітчизником.

«Якщо закінчувати цю главу про Євгена Олексійовича, ми зараз не спілкуємося. І причиною цього стала робота на "Інтері", яка дійсно в якийсь момент у мене викликала обурення і, я б навіть сказав, надмірно бурхливу реакцію… Це було пов'язано з тим, як люди, які почасти досі керують "Інтером", втручалися в роботу редакції», - заявив Сакен Аймурзаєв.

І додав: «Це навіть не втручання, це таке повноцінне співавторство».

Журналіст назвав прізвища нинішніх власників каналу Сергія Льовочкіна - народного депутата від «Опозиційного блоку», бізнесмена, екс-главу Адміністрації Віктора Януковича, Валерія Хорошковського - екс-главу СБУ, бізнесмена, а також Ігоря Шувалова -  заступника директора з розвитку компанії «Національні інформаційні системи» (НІС), яка виробляє для телеканалу «Інтер» інформаційно-аналітичні програми.

Читайте також

«Канал "Інтер" - така серйозна організація в Україні, що треба або якісь релігійні сани давати директорам правління, або звання. Вони, як в покері, передають з рук в руки фішку управління каналом. Був Хорошковський, був Льовочкін, був Шувалов, люди, яких ми жартома називали "гостьовими редакторами", які здійснюють оперативне керівництво. Шувалов і зараз, я думаю, здійснює ідеологічне, змістовне керівництво інформаційної інтерівської служби», - сказав Сакен Аймурзаєв.

Він також підтвердив інформацію, що Євген Кисельов готує програму на каналі NewsOne.

«Зараз ось я чув, що Євген Олексійович пішов на NewsOne. Там працює його товариш Матвій Ганапольський. Вони разом із задоволенням вели якусь програму на радіо, може, вони і на NewsOne удвох придумують щось нове», - сказав журналіст.

Нагадаємо, журналіст Євген Кисельов став ведучим програми «Велике інтерв’ю» на телеканалі NewsOne. До переходу на NewsOne пан Кисельов вів на «Інтері» ток-шоу «Чорне дзеркало».

З «Інтера» він звільнився 15 квітня поточного року, а 19 квітня оголосив про початок співпраці з каналом «112 Україна». Проте жодного випуску заявленої програми «Вечірній прайм з Євгеном Кисельовим» так і не вийшло.

У лютому на сайті Президента України з’явилася петиція щодо видворення Ігоря Шувалова з країни. Автор вимагає від Президента України депортації Ігоря Шувалова - заступника директора з розвитку компанії «Національні інформаційні системи» (НІС), яка виробляє для телеканалу «Інтер» інформаційно-аналітичні програми.

У серпні в інтернет потрапило листування співробітниці Міністерства державної безпеки так званої «ДНР» Тетяною Єгоровою з російським журналістом Леонідом Муравйовим, співробітниками каналів «Інтер» та «Донбас», які узгоджували з неї контент програм.

Перша заступниця голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Ольга Герасим’юк повідомила «Детектору медіа», що після виходу членів Нацради з планової відпустки вони обговорять скандал з можливим листуванням представників телеканалу «Інтер» через російського посередника-журналіста з представниками так званої «ДНР».

На фото – Сакен Аймурзаєв

Фото: Олексій Темченко

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1213
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop