12:38
Середа, 15 Червня 2016

Клименко, якого називають власником «Вести Украина», заявив про зняття санкцій ЄС

Втікач до Росії Олександр Клименко, колишній глава міністерства податків та зборів в уряді Миколи Азарова, заявляє, що Суд Європейського Союзу скасував застосовані проти нього у 2014 році санкції. Він також опублікував копію рішення Суду ЄС у справі щодо оскарження ним санкцій Євросоюзу.
Клименко, якого називають власником «Вести Украина», заявив про зняття санкцій ЄС
Клименко, якого називають власником «Вести Украина», заявив про зняття санкцій ЄС

Про це він повідомив у своєму Facebook.

«Не минуло й двох років, а загальний суд Європейського Союзу таки визнав очевидне: в 2014 році санкції проти мене були застосовані необгрунтовано. У зв'язку з чим і анульовані», - стверджує Олександр Клименко.

Він також заявив, його партія «Успішна країна» продовжить боротьбу «за справедливість для кожного українця».

Нагадаємо, 30 травня генеральний прокурор України Юрій Луценко заявив, що справи високопосадовців часів Віктора Януковича - бізнесмена, власника «Українського медіа холдингу» Сергія Курченка та колишнього міністра доходів і зборів, якого називають власником медіахолдингу «Вести Украина» Олександра Клименка - передані першому заступнику головного військового прокурора Володимиру Жербицькому.

Читайте також

У квітні журналісти проекту «Слідство.Info»  встановили  зв'язок між колишнім міністром доходів і зборів Олександром Клименком, який утік до Росії, і газетою «Вести».

Олександра Клименка неодноразово називали власником холдингу «Вести Украина», до якого входять «Радио Вести», газета «Вести», канал UBR й інші медійні активи. Про причетність до цього холдингу заявляла, зокрема, колишня журналістка видання «Вести.Репортер» Світлана Крюкова

Власні джерела «Детектора медіа» в холдингу стверджували, що редакційна політика ЗМІ холдингу спрямована, в тому числі, на формування позитивного образу Олександра Клименка в Україні, а також підготовці його повернення на батьківщину, і просуванні його політичних амбіцій в Україні.

Однак нинішній керівник холдингу Ольга Семченко, пов'язана особистими стосунками з Олександром Клименком, заперечувала в інтерв'ю «ДМ» причетність Клименка до холдингу. В документах, опублікованих відповідно до Закону про прозорість медіавласності, кінцевим бенефіціаром двох ЗМІ - «Радио Вести» і каналу UBR - значиться Денис Мозговий (79,2%), власником значної частини - Тетяна Александрова (19,8%).

Фото: sfs.gov.ua

 

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
628
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop