09:44
Понеділок, 17 Травня 2021

Журналіст Башир звільнився з BBC незадовгого до публікації розслідування щодо його інтерв'ю з принцесою Діаною

435
У ВВС сказали, що Мартін Башир подав у відставку за станом здоров'я.
Журналіст Башир звільнився з BBC незадовгого до публікації розслідування щодо його інтерв'ю з принцесою Діаною
Журналіст Башир звільнився з BBC незадовгого до публікації розслідування щодо його інтерв'ю з принцесою Діаною

Журналіст Мартін Башир, який взяв інтерв'ю в принцеси Діани в 1995 році, звільнився з Британської телерадіомовної корпорації ВВС незадовгого до того, як мають опублікувати розслідування щодо цієї розмови. Про це повідомило CNN Business.

ВВС 14 травня оголосило, що Мартін Башир подав у відставку за станом здоров'я. «Він повідомив нам про своє рішення минулого місяця, безпосередньо перед тим, як його повторно прийняли до лікарні для чергової хірургічної процедури на серці, – написав заступник директора з новин ВВС Джонатан Манро в листі до працівників компанії. – Хоча він переніс серйозну операцію наприкінці минулого року, він стикається з деякими постійними проблемами і вирішив зосередитись на своєму здоров'ї».

У ВВС додали, що Башир не бажає, щоб з ним контактували ЗМІ й не буде робити публічних заяв.

Мартіна Башира звинуватили у використанні підроблених документів, щоб переконати Діану дати інтерв’ю. У цьому інтерв’ю вона розповіла про розлучення з принцом Чарльзом, що спричинило кризу в королівській сім'ї. «Довгий час Башир використовував підроблені документи, які свідчили про те, що працівники палацу працюють проти принцеси Діани і отримують гроші, щоб шпигувати за нею, – йдеться в повідомленні. – Брат принцеси Діани Чарльз Спенсер стверджував, що Башир обдурив його, показавши йому фальшиві виписки з банку, спонукаючи познайомити журналіста зі своєю сестрою».

Генеральний директор ВВС Тім Дейві у 2020 році оголосив про початок незалежного розслідування, яке мало встановити – чи діяв Мартін Башир неналежним чином, щоб отримати дозвіл Діани на інтерв’ю. Сам журналіст не коментував ці звинувачення. Розслідування проводить колишній суддя лорд Дайсон. Представник ВВС повідомив, що цей звіти мають опублікувати «дуже скоро».

В інтерв'ю принцеси Діани, яке вийшло 20 листопада 1995 року, прозвучала фраза про те, що «нас було троє в цьому шлюбі». Вона мала на увазі роман принца Чарльза з Каміллою Паркер Боулз. Твердження про підроблені документи вперше з'явилися за кілька тижнів після інтерв'ю, що призвело до внутрішнього розслідування ВВС у 1996 році. Тоді Башира повністю виправдали.

У 2020-му виповнюється 25 років з моменту виходу цього інтерв'ю, яке стало історичним. Скандал щодо документів відновився після виходу двох документальних телевізійними фільмів, присвячених 25-й річниці з дня виходу інтерв'ю. У лютому 2020 року брат принцеси Чарльз Спенсер звинуватив корпорацію BBC у приховуванні правди щодо її інтерв'ю. Граф Спенсер стверджує, що Мартін Башир використовував підроблені документи, щоб переконати принцесу Діану в тому, що двоє її старших придворних продавали інформацію про неї газетам: і тому її найкращим способом відшкодування нібито було дати йому інтерв'ю.

Фото: стопкадри з відео



Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
435
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду