ПРОЕКТИ
23:22
Четвер, 16 Листопада 2017

«1+1 медіа» не купувала NewsOne, – заява «1+1 медіа»

«1+1 медіа» не купувала телеканал NewsOne. Про це заявила прес-служба медіагрупи.
«1+1 медіа» не купувала NewsOne, – заява «1+1 медіа»
«1+1 медіа» не купувала NewsOne, – заява «1+1 медіа»

«Інформація, яка поширюється в ряді ЗМІ про придбання телеканалу NewsOne, не відповідає дійсності.

На комерційній основі 1+1 медіа надає технічні послуги ряду українських телеканалів, у тому числі прямим конкурентам та продакшенам. Телеканал NewsOne входить до цього переліку. Також у нас є практика співпраці з телеканалами країн Cходу, зокрема Вірменією, Грузією, Азербайджаном. Забезпечення технічної підтримки є одним із напрямків бізнесу “1+1 медіа”.

Слідуючи логіці деяких ЗМІ, “1+1 медіа” можна вважати не лише найбільшою медіагрупою в Україні (за часткою телеканалів для аудиторії 18-54, 50+ “1+1 медіа” є другою за величиною медіагрупою в Україні. – ДМ), а й одним із найбільших медіахолдингів на пострадянському просторі», – йдеться в заяві «1+1 медіа».

У відповідь на запитання «Детектора медіа» про те, які саме технічні послуги «1+1 медіа» надає телеканалу NewsOne, у медіагрупі уточнили, що мова про широкий спектр послуг технічної підтримки – наприклад, про трансляцію.

За даними з відкритих джерел, рекламу на NewsOne продає сейлз-хаус «Плюси», який також входить до складу «1+1 медіа». Крім NewsOne, він надає такі послуги кільком телеканалах, які не входять у групу та не належать Ігорю Коломойському («UA:Першому», О-TV, EU Music, «Еспресо»).

Свою заяву група «1+1 медіа» розповсюдила у відповідь на публікації в низці українських ЗМІ, в яких стверджувалося, що «1+1 медіа» начебто частково профінансувала створення нового ток-шоу «Український формат», перший випуск якого з’явився на NewsOne 15 листопада. Внесок «1+1 медіа» начебто полягав у витратах на створення студії в шостому павільйоні Кіностудії ім. Довженка, проведенні зйомок та організації рекламної кампанії з використанням великої кількості білбордів. Внеском телеканалу NewsOne стала робота ведучих та розробка загального сценарію програми.

Зараз більшість із цих публікацій не відкриваються. Зауважимо, що в тих, які вдалося прочитати «Детектору медіа», мова йшла радше не про купівлю медіагрупою «1+1 медіа» телеканалу NewsOne, а про фінансування останнього Ігорем Коломойським.

Клікніть для збільшення

Клікніть для збільшення

Нагадаємо, видання «Главком» 9 вересня повідомило, що Міхеїл Саакашвілі начебто зустрічався в Женеві (Швейцарія) з екс-головою Дніпропетровської ОДА, власником групи «1+1 медіа» Ігорем Коломойським, а також із народним депутатам, власником телеканалу NewsOne Євгеном Мураєвим.

«Згідно з даними Держприкордонної служби України народний депутат, власник телеканалу NewsOne Євген Мураєв також в Женеві кілька годин у понеділок 4-го вересня. Після цього телеканал NewsOne оголосив про пряму трансляцію переходу Михайла Саакашвілі через український кордон 10 вересня. Окрім того останні кілька днів Саакашвілі став часто з'являтися в ефірі NewsOne», - написав «Главком».

Раніше Міхеїл Саакашвілі спростував повідомлення про свою зустріч з Ігорем Коломойським. «Детектор медіа» звернувся до каналу NewsOne за коментарем з цього приводу.  Власник телеканалу спростував інформацію, яку опублікував «Главком».

«"Главком" написав про зустріч 4-го вересня, а перший раз Саакашвілі з’явився на каналі NewsOne 30-го серпня і анонсував свою спробу потрапити в Україну й назвав пункт переходу», - повідомив Євген Мураєв.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1327
Переглядів
Коментарі
Олекса
23:50 / 16 Листопада 2017
Я одразу засумнівавсяв у тому повідомленні. Не міг Коломойський фінансувати вражину Мураєва, який відкрито тлумачить українцям, що їхня Батьківщина має бути позаблоковою, нейтральною державою. Це після захоплення Криму і частини Донбасу, після 10000 загиблих їхніх громадян і десятків тисяч скалічених.
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop