ПРОЕКТИ
19:26
Понеділок, 11 Вересня 2017

Власник NewsOne Євген Мураєв спростував інформацію «Главкому» про свою зустріч із Саакашвілі у Женеві

Але підтвердив домовленість з Саакашвілі про підтримку каналом NewsOne висвітлення його перетину українського кордону
Власник NewsOne Євген Мураєв спростував інформацію «Главкому» про свою зустріч із Саакашвілі у Женеві
Власник NewsOne Євген Мураєв спростував інформацію «Главкому» про свою зустріч із Саакашвілі у Женеві

Народний депутат, власник телеканалу NewsOne Євген Мураєв назвав фейком опубліковану кількома ЗМІ новину про його начебто зустріч у Женеві із опозиційним політиком Міхеїлом Саакашвілі, після чого нібито телеканал почав активно висвітлювати діяльність опозиціонера.

Про це Євген Мураєв повідомив у коментарі «Детектору медіа».

Нагадаємо, видання «Главком» 9 вересня повідомило, що Міхеїл Саакашвілі начебто зустрічався в Женеві (Швейцарія) з екс-головою Дніпропетровської ОДА, власником групи «1+1 медіа» Ігорем Коломойським, а також із народним депутатам, власником телеканалу NewsOne Євгеном Мураєвим.

«Згідно з даними Держприкордонної служби України народний депутат, власник телеканалу NewsOne Євген Мураєв також в Женеві кілька годин у понеділок 4-го вересня. Після цього телеканал NewsOne оголосив про пряму трансляцію переходу Михайла Саакашвілі через український кордон 10 вересня. Окрім того останні кілька днів Саакашвілі став часто з'являтися в ефірі NewsOne», - написав «Главком».

Раніше Міхеїл Саакашвілі спростував повідомлення про свою зустріч з Ігорем Коломойським. «Детектор медіа» звернувся до каналу NewsOne за коментарем з цього приводу.  Власник телеканалу спростовує інформацію, яку опублікував «Главком».

«"Главком" написав про зустріч 4-го вересня, а перший раз Саакашвілі з’явився на каналі NewsOne 30-го серпня і анонсував свою спробу потрапити в Україну й назвав пункт переходу», - повідомив Євген Мураєв.

Він також стверджує, що розповсюдження фейку в ЗМІ було організоване: «Був розгін новини - "Главком" був першим джерелом, а далі певні сайти, які зазвичай за гроші розганяють новини, дали передрук. Плюс в Facebook ця стаття йшла з позначкою "реклама". Так зазвичай вчиняють, коли хочуть розігнати інформхвилю. Кому невигідно було висвітлення події Саакашвілі 10 вересня? Природно, Адміністрації президента. Тому, хто замовник цієї інформації, це очевидно... Технологічно неграмотно, некрасиво спрацювали ті, хто зараз з Саакашвілі бореться. От і все».

Євген Мураєв заявив, що телеканал NewsOne був єдиним, хто показував події 10 вересня, коли Міхеїл Саакашвілі намагався перетнути польсько-український кордон, аби потрапити на територію України.

«Ми єдиний канал, хто це показував. Я вважаю, що це дійсно цікава, нетривіальна подія, враховуючи як дружно влада, взявшись за руки, сідає в калюжу, роблячи помилку за помилкою і ганьблячи України на міжнародній арені. І не показувати цього не може жоден поважаючий себе ресурс. Всі бояться це робити через величезний тиск на ЗМІ з боку репресивного апарату, який зосереджений в руках президента... Журналісти нашого каналу не бояться це робити. Вони вважають, що це така подія, яка може змінити подієвий ряд і вплинути на історію України. Українці мають право знати, що відбувається насправді, на які хитрощі йде влада, щоб задушити опозицію», - сказав власник каналу.

Водночас він зазначив, що не відчуває «особливих симпатій до Саакашвілі»: «Але, з огляду на вагомість його фігури, я розумію, що якщо українці пропустять це, під каток розкатають абсолютно будь-яких людей з відмінною від влади позицією. Тому я думаю, що опозиційні сили повинні тут консолідуватися - і не навколо Саакашвілі, а навколо факту порушення прав і свобод громадян України. І чим більше шансів консолідуватися, тим більше шансів зберегти країну і якісь демократичні зачатки її розвитку».

На запитання, чи були все ж таки якісь домовленості із Міхеїлом Саакашвілі щодо висвітлення подій 10 вересня, Євген Мураєв відповів: «Я набрав його людей і задав питання: чи потрібна їм допомога, як вони збираються діяти? Тому ми відправили журналістів тоді в Польщу, домовилися, в які дні там будуть прес-конференції, і що вони будуть разом з ним перетинати кордон. Тут збіг інтересів його, телеканалу і моїх».

Нагадаємо, після того, як екс-президент Грузії, колишній голова Одеської ОДА, Міхеїл Саакашвілі, про позбавлення якого українського громадянства заявила влада, повідомив, що має намір повернутися в Україну в неділю, 10 вересня, NewsOne, ТСН.ua, «Громадське ТБ», Deutsche Welle, «Страна.ua», «Радіо Свобода», Іnforesist.org та інші ЗМІ організували трансляції події в ефірі або онлайн-трансляції.

Читайте також на «Детекторі медіа»: блог Наталі Лигачової «Как информационные телеканалы освещали прорыв Саакашвили в Украину. Онлайн-репортаж»  та добірку «Як ЗМІ висвітлюють спробу Саакашвілі повернутися в Україну (ОНОВЛЕНО, ФОТО, ВІДЕО)».

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1268
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop