10:17
Неділя, 6 Грудня 2015

Цить… Канали мовчали про скандали в БПП

8 812
На центральних телеканалах триває війна за Кривий Ріг, однак вони замовчують скандали всередині Блоку Петра Порошенка. Порушення стандартів інформаційної журналістики в новинах «Інтера», «1+1», СТБ, ICTV, «України», 5-го каналу протягом 23–28 листопада 2015 року.
Цить… Канали мовчали про скандали в БПП
Цить… Канали мовчали про скандали в БПП

23 листопада, понеділок

«1+1» знову піарить близького до Ігоря Коломойсього депутата Віталія Купрія. В сюжеті про судове засідання щодо поляка Олександра Орлова несподівано з’являється нардеп: «Сьогодні в суспільстві ми стали свідками того, як правоохоронна система в черговий раз перемолола долю людини на кісткове борошно. І чотири роки тримати людину без рішення суду в СІЗО — це, я вважаю, неприпустимо за будь-якими нормами права. Для вирішення в цій ситуації необхідно змінити позицію прокуратури. Там маса порушень. Там слідство велося не уповноваженими особами, не було об'єктивним». Позиції правоохоронних органів чи самого обвинуваченого, незалежних експертів у сюжеті немає.

Тим часом «Інтер» у сюжеті про засідання Верховної Ради невиправдано акцентує увагу на опозиціонерах та їхніх пропозиціях: «В оппозиции настаивают — руководители правоохранительных органов, допустившие разрушение линий электропередач в Херсонской области, должны быть уволены», «Чтобы не допустить опасных тенденций, нардеп от оппозиции Вадим Рабинович предлагает за пропаганду терроризма и демонстрацию террористической символики ввести уголовную ответственность». Далі в ефірі — коментарі опозиціонерів Юрія Бойка та Вадима Рабиновича. Їхні слова не збалансовували аналітичною оцінкою від компетентних експертів чи хоча б нардепів з інших політичних сил. 

Також «Подробности» вкотре критикують «Самопоміч» у сюжеті про вибори в Кривому Розі: «Сторонники новоизбранного мэра и их оппоненты выходят на площади. Сторонники Юрия Вилкула опасаются, что раскачивание ситуации после признания результатов голосования — уже наносит ущерб городу». Далі в ефірі — коментар депутата від «Опоблоку» Юрія Арсеєва, якого титрують як голову Криворізького відділення Союзу підприємців і промисловців: «Кривой Рог — это огромный промышленный город. Поэтому раскачивать ситуацию — это смерти подобно. Там, где не будет стабильности, туда не придут инвестиции». Наступний коментар — Світлани Хватової, координатора Фонду Олександра Вілкула «Украинская перспектива» і членкині «Опоблоку». Її титрують як мешканку Кривого Рогу: «Меня возмущает, что группа людей считает возможной вешать ярлыки. Мы выбрали мэра, это наш выбор и не надо нам диктовать из Львова и Киева — кто должен руководить нашим городом». Слова прихильникам Юрія Милобога «Подробности» не надали. Зате в сюжеті є міжнародний спостерігач Анджей Долецький, який переконує, що вибори пройшли без порушень. Думок іших спостерігачів журналісти не запитали. Тобто знову повне ігнорування стандарту балансу журналістами «Інтера».

Зате є на «Інтері» піар власника каналу Дмитра Фірташа: «В эти минуты в Лондоне открываются "Дни Украины". Фестиваль, организованный Firtash Foundation, в этом году расширился и стал конкурсом — для молодых украинских и британских художников».

5 канал натомість подав в ефір заяву Порошенка, в якій немає жодної новини чи суспільно важливої інформації: «Ситуація в Криму нас дуже турбує, оскільки йдеться про арешти окупаційною владою Росії громадських активістів, в тому числі активістів кримсько-татарського народу. Нас не влаштовує сьогоднішній статус-кво, коли окупаційна влада нехтує базовими правами кримсько-татарського народу. Наслідки цієї безвідповідальної поведінки ми бачимо: суттєво загострені протистояння між громадськими активістами і окупаційною владою у Криму».

Ідентична заява з’явилась і на «Україні», яка не забула похвалити Ріната Ахметова за роботу його Гумштабу.

24 листопада, вівторок

Скандал у Раді. Сварка між депутатами Блоку Петра Порошенка. За інформацією «Української правди», події розгорталися так: Віктора Чумак звинуватив Ігоря Кононенка і Сергія Березенка в інформаційній кампанії проти нього. Мовляв, депутати роблять це разом із заступником керівника фракції НФ Сергієм Пашинським. Кононенко все заперечував, але визнав, що кампанія проти заступника генпрокурора Віталія Каська ведеться з відома влади. Ольга Богомолець звинуватила Олександра Третьякова і його соратника Загорія в тому, що вони заробляють на тендерах у фармацевтичній галузі, а також збирали підписи за її відставку,і додала, що Олександр Павленко як перший заступник міністра є висуванцем їхнього «клану». У свою чергу Третьяков звинуватив Богомолець у лобіювані російських виробників. Він також звинуватив Березенка в тому, що він ділить голів обласних рад «на колінці». Сергій Лещенко сказав, що всі рішення у фракції приймаються на Банковій, яка в змові з Яценюком розподілила всі державні потоки: Ощадбанк відійшов Яценюку, Ексімбанк — Порошенку, Центренерго — Порошенку, титанова галузь — Яценюку тощо.

Трохи пізніше видання theinsider.ua спробувало проаналізувати ситуацію, використовуючи політичний бекґраунд депутатів. Новини про конфлікт у БПП облетіли всі центральні онлайн-ЗМІ, які також аналізували те, що трапилося.

В той же час про причини й наслідки конфлікту мовчали всі центральні телеканали. «1+1» розповів про звинувачення Віктора Чумака на адресу Кононенка та Березенка, однак їхньої відповіді на закиди в ефірі не подав. Далі критика Березенка продовжилася коментарем Єгора Фірсова, ще одним депутатом із БПП. Однак із сюжету «ТСН» пересічний український глядач майже нічого не зрозумів: суцільні обвинувачення і жодних пояснень чи експертної оцінки.

«Інтер» натомість у сюжеті про Раду зміг лише пропіарити опозиціонера Юрія Бойка: «Результатом широко розрекламованих урядових реформ стала відсутність у людей впевненості в завтрашньому дні. Більшість українців не можуть планувати своє майбутнє навіть на місяць вперед. Через зростання тарифів і інфляції. Тому ми вважаємо, що цей уряд має бути відправлений у відставку». Але ні словом не згадав про конфлікт всередині БПП.

5 канал, ICTV, СТБ, «UA: Перший» та «Україна» про конфлікт усередині БПП теж не згадали. Розповіли коротко лише про декілька прийнятих Радою ініціатив.

Неоднозначно висвітлили канали й післявиборчі сутички в Кривому Розі. Там, нагадаю, кандидат від «Самопомочі» Юрій Милобог програв опозиціонеру Юрію Вілкулу 752 голоси. Милобог оскаржував це рішення, оскільки перемагав на шести округах, і лише у віддаленому Вілкул раптово отримав максимальну підтримку з величезною явкою виборців.

«ТСН» у підтексті стає на бік Милобога, показуючи сюжет про те, як бюджетників примусово привезли на підтримку Вілкула: «На підтримку чинного мера, який намагається через суди оскаржити своє право керувати містом, звезли шахтарів, бюджетників і пенсіонерів. У такий спосіб мітингувальники вирішили відповісти на резолюцію віче, яке відбулося там минулої неділі. Тоді на центральну площу міста вийшло близько 10 тисяч людей. Привезли не більше двох тисяч. Ведучі з папірцями намагаються завести натовп». Далі Яків Носков дає коментарі мітингувальників, які не можуть чітко пояснити, чому підтримують Вілкула, й додає коментар однопартійця Милобога Семена Семенченка: «Я обращаюсь к депутатам "Оппозиционного блока" прекратить раскачивать ситуацию в городе, потому что именно то же самое мы видели на Донбассе и после этого там начались то, что сейчас уносит сотни жизней». Відповісти на закиди Семенченка опозиціонери в ефірі «ТСН» не змогли.

Натомість в «Інтера» — кардинально інша версія: «Несколько тысяч человек с национальными флагами пришли, чтобы поддержать действующего мэра. Среди митингующих — участники АТО. Командир 40 батальона "Кривбасс" Александр Мотрий. Был в Иловайском котле. Вместе с полусотней бойцов смог вырваться из окружения. Рассказывает, что каждые 10 дней на передовую поступала помощь от простых людей и от города. Сегодня он пришел поддержать действующего мэра». Також коментар опозиціонерів Юрія Вілкула та Миколи Скорика. В матеріалі немає коментарів учасників мітингу на підтримку Вілкула й нічого не сказано про мітинг на підтримку Юрія Милобога.

«Україна» теж розповіла про мітинг на підтримку Вілкула коротким повідомленням із коментарем нардепа від «Опоблоку» Миколи Скорика й ані словом не згадала про мітинг на підтримку Вілкула.

Адекватно обидві позиції в скороченій версії подав «UA: Перший»: «У Кривому Розі сьогодні відбулося одразу два мітинги — на підтримку та проти призначення Юрія Вілкула мером. Прихильники новообраного мера зібралися на площі біля пам'ятника козакові Рогу. Як повідомили місцеві активісти Автомайдану, туди людей — переважно працівників бюджетних установ — звозили централізовано автобусами. Кілька таких автобусів активістам вдалося завернути. На цьому мітингу виступив сам Вілкул і депутати від "Опозиційного блоку". На іншому майдані городяни виступали проти призначення Юрія Вілкула мером. Акція була велелюдна. Присутні вимагали не визнавати результатів виборів міського голови. Сьогодні ж представники кандидата на посаду мера Кривого Рогу від "Самопомочі" Юрія Милобога подали апеляцію на судове рішення, в якому визнати вибори міського голови недійсними їм відмовили. Дніпропетровський апеляційний суд має розглянути апеляцію завтра».

СТБ, ICTV та 5 канал від розповіді про Кривий Ріг утрималися.

На «Інтері» — критика «Укрнафти», якої вже давно не було в ефірі каналу: «Как будет отдавать долги государству "Укрнафта"? План погашения задолженности в 9,5 миллиардов гривен компания до сих пор не подала в Фискальную службу. Об этом сегодня заявил глава ведомства Роман Насиров». Нагадаємо, 40 % акцій компанії має Ігор Коломойський. Позиції «Укрнафти» в сюжеті немає.

Зате є черговий піар Дмитра Фірташа: «Благотворительный фонд Firtash Foundation совместно с галерей Саачи выбрал и наградил лучших молодых художников из Украины и Британии».

«Україна» стабільно розповіла про Гумштаб Ахметова: «Жительница Красной Горы Лидия Михайловна идет за гуманитарной помощью Рината Ахметова. Поддержать женщину некому. Одиноких пенсионеров в поселке — большинство».

25 листопада, середа

Депутати створили нову групу всередині фракції Блоку Петра Порошенка, назвали її «Антикорупційна платформа». Подія, безперечно, важлива для української політики. Однак про неї розповів чомусь лише «UA: Перший». «Так чи інакше виступали протягом останнього року проти корупції, так чи інакше мали свої якісь індивідуальні програми, виступали на телебаченні і виступали в пресі, в парламенті, робили розслідування. Але, на жаль, так сталося, що в більшості випадків ми опинялись одні. Ми вирішили об'єднати наші зусилля і далі діяти програмно, вже запланованими діями, разом, з тим, щоб ця інформація доходила, по-перше; а по-друге, щоб це подолати в тих, принаймні там, де ми маємо доступ. Ми почнемо з нашої фракції, з парламенту і потім будемо говорити про виконавчу владу», — розповів каналу координатор групи Мустафа Найєм.

«Інтер» продовжує відстоювати інтереси «Опоблоку» в Кривому Розі: «Сторонники Вилкула считают доказательства Милобога недостоверными», піарить партію в сюжеті про зменшення ренти: «Оппозиционеры снова призывают снизить этот вид платежа за добычу газа. Сумской компрессорный завод сейчас, в основном, работает на экспорт. Почти 70 % продукции отправляют в Азию и Европу. Для Украины компрессоры тоже делают, но с началом войны лишились крупных заказчиков на Донбассе. Ведь одни из главных клиентов — предприятия, добывающие уголь и газ. Но разбираться со своими проблемами заводчанам приходится самим. У нардепа Юрия Бойко, который сегодня приехал на предприятие, есть идея, как помочь подобным предприятиям».

Ідентичний матеріал у скороченій версії вийшов і на «Україні».

«Україна» також пропіарила «Народний фронт», запросивши у студію депутата Максима Бурбака. Питання ведучого були зручними для нардепа: «Итак, чтобы страна вошла в новый год с бюджетом, необходимо принять новый Налоговый кодекс или хотя бы поправки к нему. Главное предложение — снизить налоги, депутаты предлагают их снизить более радикально. Какие изменения все же примут, ваш прогноз?», «Ваш прогноз, все же бюджет успеют принять до конца этого года, потому что это важно и для планирования местных бюджетов?», «А вот тестом для коалиции называют принятие бюджета, как думаете, пройдет она этот тест?». Заява «фронтовиків» вийшла цього дня й на ICTV.

Не забули «События» «України» і про традиційний сюжет на підтримку Гумштабу Ахметова: «Единственное, на что могут надеяться люди — гуманитарная помощь. Наборы выживания штаба Рината Ахметова в этот отдаленный хутор привезли волонтеры».

26 листопада, четвер

«1+1» продовжує піарити близького до Ігоря Коломойського депутата Віталія Купрія в матеріалі про те, як нардепа викликали на допит у справі Корбана: «За свідченнями цього (Купрія. — І.А.) депутата, у день, коли Корбану обирався запобіжний захід, до Печерського суду навідувалися заступник Генерального прокурора Столярчук та прокурор Печерського району Ігор Демідов. А вже під час розгляду справи в будівлі суду були високопосадовці з СБУ, які, за даними Купрія, координували дії правоохоронців і тиснули на суд». «Пройшло 22 дні з моменту вчинення злочину, але камери відео-спостереження суду, ніхто їх, значить, цей відеоматеріал не забрав, який би зміг довести всі обставини, — обурився Купрій. — Це однозначно вказує на те, що вище керівництво ГПУ намагається замести сліди, як то кажуть».

Також у випуску — піар укропівця Ігоря Палиці: «На місцевих виборах "Об'єднання патріотів", виборчий список якого Палиця очолював, отримав найбільше голосів до Луцької міської і до Волинської обласної рад. Укропівці вже оголосили про готовність співпрацювати з усіма політсилами і наразі ведуть перемови з формування більшості в обох радах. Серед пріоритетів своєї діяльності на новій посаді Палиця називає розвиток економіки та інфраструктури, а також децентралізацію».

«Україна» тим часом традиційно похвалила Гумштаб Ахметова: «Вся семья живет на тысячу гривен социальных выплат, которые ежемесячно получает Елена. Экономят на всем. Собранного урожая, выращенного собственными руками, едва хватает. Гуманитарная помощь штаба Рината Ахметова семье чрезвычайно необходима».

Окремої уваги заслуговує сюжет «1+1» про ГРВІ. Річ у тім, що в столиці одразу дві жінки — мама й донька — померли від цього вірусу. Одна з них відмовилася залишатись у лікарні, згодом її стан погіршився і лікарі вже нічим зарадити не могли. «ТСН» роздула цю історію до ознак епідемії: «Смертельний вірус. У Києві зареєстрували випадок смерті від грипу. 33-річна жінка, за словами лікарів, письмово відмовилася від шпиталізації. Коли недуга ускладнилася, хвора все ж звернулася до лікарні однак врятувати її не змогли. І тієї ж ночі від ГРВІ померла її 63-річна мати. Чи боятися українцям загрози масової епідемії грипу вже зараз, Наталія Ярмола дізнавалася».

27 листопада, п’ятниця

Борис Філатов став мером Дніпропетровська. «1+1» захищав його інтереси в ефірі: «На вранішній сесії міської ради новообрані депутати від "Самопомочі" раптом заявили, що категорично проти його присяги, бо Верховна Рада не позбавила Бориса Філатова мандата народного депутата. Натомість запропонували створити президію, яка буде керувати мерією. Філатов назвав це зрадою і закликав керівника "Самопомочі" розпустити фракцію за змову з недемократичними силами».

Філатову таки вручають посвідчення мера, однак під крики «Ганьба!». Сесійну залу синхронно залишають депутати від «Самопомочі», «Опозиційного блоку» та «Громадської сили».

Далі сюжет розвивається виключно за думками Філатова: «Борис Філатов заявив: причина неочікуваного альянсу депутатів передусім майнові інтереси обранців. До глибокої ночі, щоб встигнути до сесії, у мерії тривали кадрові перестановки. Одіозних особистостей призначали керівниками департаментів, відділів та комунальних підприємств». Інші телеканали подали цю новину нейтрально, просто переповівши події.

Також у «ТСН» — боротьба за посаду директора аеропорту «Бориспіль». «1+1» зробив дискредитаційний матеріал про Юрія Солончука, якому комітет віддав перевагу перед іншими кандидатами: «Цілком таємно. Після закінчення робочого дня чиновники обирають нового директора аеропорту "Бориспіль". На кону мільярдні прибутки підприємства. В фіналі четверо. Іноземці Валерій Візант і Піотр Іканович, та українці Сергій Гомболевський і Юрій Солончук. Останні відомі своїми корупційними оборудками часів Януковича. Як і чому вони потрапили до фіналу конкурсу — невідомо. Згідно з законом про люстрацію, високопосадовці часів Януковича не мають права обіймати важливі державні посади».

Далі журналісти наводять коментарі різних експертів, однак не збалансовують їх позицією комітету: «На момент виходу цього сюжету в ефір жоден із комітету із призначень не прокоментував скандальне повернення Солончука. Іноземці, які входять у комісію, відмовилися говорити, посилаючись на зайнятість. А українські міністри прикрилися прес-секретарями. Остаточне рішення щодо Юрія Солончука за урядом. Чи погодяться міністри віддати фінансово успішне підприємство чиновникам часів Януковича і поставили в залежність від них безпеку пасажирів, стане відомо у вівторок».

«Інтер» натомість продовжує відстоювати інтереси «Опоблоку» в Кривому Розі. Там кандидат від «Самопомочі» Юрій Милобог намагається довести в судах, що перемога Юрія Вілкула — незаконна. В результаті Верховна Рада утворила спеціальну тимчасову комісію для з’ясування цього питання. Їй оцінку без жодних доказів в ефірі «Інтеру» одразу дає опозиціонер Костянтин Павлов: «Это специальная временная комиссия создана львовскими политическими рейдерами путем шантажа парламента о выходе из коалиции. Парламент выделил на работу месяц, но уже в первый же день работы комиссии, по высказываниям коллег той же "Самопомощи", уже понятно, что их не интересуют фактические результаты, которые прошли на выборы. Они будут настаивать и навязывать решение о перевыборах в Кривом Роге».

ICTV тим часом піарить Президента Порошенка: «Мінські домовленості допоможуть Україні повернути Крим і Донбас. Вони працюють і тримають Росію, яка веде політику розколу Євросоюзу, за столом переговорів. Президент Порошенко виступав сьогодні перед голландськими студентами». А також не оминає й Бориса Колесникова: «Молоді авіатори з шести українських вишів і трьох коледжів змагаються за право поїхати на міжнародний авіасалон "Фарнборо" влітку наступного року. Уже пройшов другий етап конкурсу "Авіатор-2016", який вп'яте влаштовує Фонд Бориса Колесникова».

«Україна» натомість відстоює інтереси аж трьох компаній Ахметова:

«ДТЕК»: «Сегодня нам нужно всеми способами поддерживать угольную отрасль Украины, — переконував гендиректор Максим Тимченко. — И быть уверенными в том, что мы добываем достаточно угля. Этот уголь покупается по рыночным ценам. За этот уголь электростанции рассчитываются. А электростанциям платят рыночный тариф за электроэнергию. И рассчитываются на 100%. Вот если у нас будет сбалансирована общая ситуация, то я не вижу такого кризиса, который может оказаться сегодня в энергетике»;

«Метінвест»: «Боевые действия, падение экономики сказались на металлургической отрасли. Этот год группа "Метинвест" может закончить с убытком. Следующий год будет еще сложнее. Уже с 1 января "Укрзалізниця" планирует повысить тарифы на грузоперевозки. А это ударит по производству. Но несмотря на трудности, массовых увольнений не будет. В "Метинвесте" планируют сократить администратиный аппарат и переучивать сотрудников на другие более восстребованные специальности. Не забудут и о модернизации. Без нее индустрия не выживет». 

«"Запорожсталь" может остаться без электричества из-за долга в 140 миллионов гривен. Монополист "Облэнерго" уже ограничил подачу света трем предприятиям — Заводу полупроводников, Титано-магниевому комбинату и "Запорожстали". Руководство комбината уже заявило: расплатится не могут. Ведь государство задолжало в шесть раз больше — не вернула НДС. На "Запорожстали" утверждают — отключение электричества на предприятии чревато экологическим бедствием»

Та, як завжди, піарить Гумштаб: «Реабилитацию нужно было начинать немедленного. Каждый отложенный день мог лишить девушку возможности стать на ноги. Но все деньги ушли на операции. За помощью родители обратились в Гуманитарный штаб Рината Ахметова. Там сразу откликнулись».

Також канал двічі пропіарив кандидата в мери Маріуполя Юрія Бойченка: спочатку розповів про фонд, до якого той причетний: «Восстановить заброшенные предприятия, улучшить экологическую ситуацию в городе. А за 5 лет полностью обновить парк общественного транспорта. Такие цели поставил перед собой Фонд развития Мариуполя. За два месяца существования к нему уже присоединилось около ста партнеров и инвесторов, среди которых — крупные промышленные предприятия и бизнесмены»; а потім вийшов із Бойченком у прямий ефір. Питання кандидату були більш ніж зручними:

«Корреспондент: Какие ваши ожидания от выборов? Все-таки правоохранители смогут сохранить спокойствие? Или возможны какие-либо провокации?..

Корреспондент: Вы один из основателей Фонда развития Мариуполя. К нему уже подключились инвесторы, которые помогают развивать город, вкладывают туда деньги. Какие проекты вы планируете? И не закончатся ли эти проекты после выборов

«1+1» же вкотре повертається до «старої улюбленої» теми — критики Леоніда Кучми: «В гості до агресора. Леонід Кучма взяв участь у церемонії відкриття Єльцин-центру. Музей першого голови Російської Федерації відкрився в Єкатеринбурзі. І разом із Путіним та Медведєвим його відвідав і другий президент України, представник України на мінський переговорах. Долучитися до церемонії Кучму попросила вдова Бориса Єльцина Наіна».

28 листопада, субота

У роковини Голодомору новини центральних телеканалів були відносно чистими. Лише «1+1» продовжив критикувати другого президента України Леоніда Кучму: «15 років касетному скандалу. 28 листопада 2000 року в тодішньому парламенті Олександр Мороз оприлюднив записи майора Мельниченка. Зроблені вони були в кабінеті тодішнього президента Кучми і проливали світло на низку резонансних злочинів, передусім убивства журналіста Гонгадзе. Міжнародні експерти ці записи визнавали автентичними і достатніми для суду. Однак навіть через 15 років більшість фігурантів плівок Мельниченка не покарані». Далі в ефірі — коментар екс-нардепа Олександра Єльяшкевича: «Прямою мовою Кучма каже, оцього хлопчика, який порушив вперше в Україні процедуру імпічменту проти Кучми — це пан Єльяшкевич Олександр. Він тоді був депутатом Верховної Ради. І от Кучма дає вказівку його просто вбити. Потім це реально відбувається, він чудом вижив». Коментарів слідчих у справі, адвокатів, незалежних експертів та відповіді Леоніда Кучми на обвинувачення в матеріалі немає.

А «Україна» традиційно розповіла про Гумштаб Ріната Ахметова, який рятує Донбас: «Брошенные на произвол судьбы матери-одиночки в поселках на линии столкновения едва сводят концы с концами. Без работы и социальной поддержки они надеются только на благотворителей. 5,5 миллионов наборов выживания раздал Штаба Рината Ахметова. И эта помощь крайне важна. Особенно накануне холодной зимы».

ВИСНОВКИ

На центральних телеканалах поступово, але впевнено, вибудовується модель не-критикування Президента Порошенка та його партії. Критикувати гаранта дозволяє собі хіба що «1+1». Інші канали або мовчать, або подають новини нейтрально, при цьому не забуваючи висвітлювати публічні заяви Порошенка, часто не маючи для цього достатнього інформаційного приводу.

Показовим є випадок із замовчуванням конфлікту всередині БПП і створення в партії підструктури з 15 депутатів.

Загалом упродовж тижня кількість матеріалів із ознаками замовлення зменшилася: ми нарахували загалом 36 сюжетів із підозрою на замовність. Лідером за кількістю таких матеріалів стала «Україна» (16), за нею друге місце поділили «Інтер» та «1+1» (по 8), ICTV (3) та 5 канал (один підозрілий матеріал про Порошенка).

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
8812
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2020 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду