23:06
Вівторок, 30 Квітня 2013

Журналісти ТВі вийшли в ефір і навели докази, що на каналі сталося беззаконня

8 453
Журналісти ТВі вийшли в ефір і навели докази, що на каналі сталося беззаконня
Журналісти ТВі вийшли в ефір і навели докази, що на каналі сталося беззаконня

Журналісти програм «Тендер-news» і «Знак оклику» каналу ТВі провели власне розслідування щодо законності передачі контролю над телеканалом. Свої висновки вони оприлюднили у спецвипусках програм, що вийшли сьогодні, 30 квітня, у вечірньому ефірі ТВі. Про це повідомляє «Українська правда».

 

На початку програми ведуча Наталія Седлецька повідомила про звільнення 31 журналіста з каналу ТВі.

 

У своєму розслідуванні журналісти ТВі розповіли, як саме створювався телеканал, про конфлікт між його засновниками Костянтином Кагаловським і Володимиром Гусинським. Як відомо, ситуація вирішилась «розмиванням» долі колишнього власника російського каналу НТВ. Журналісти розповіли також, що в усуненні Гусинського на стороні Кагаловського був колишній гендиректор каналу, народний депутат від «Батьківщини» Микола Княжицький.

 

Далі у програмі журналісти висвітили позиції всіх сторін конфлікту на ТВі, що почався 23 квітня, і показали хронологію подій, що відбувалися на каналі протягом останнього тижня.

 

Як писала «Детектор медіа», підставою для переходу контролю над каналом від колишнього бенефіціара Костянтина Кагаловського до нинішнього «інвестора» Олександра Альтмана стала, за словами останнього, довіреність від кіпрської компанії «Вілкокс», яку її директор Ортодоксія Нікія нібито йому надала.

 

Журналісти ТВі повідомили в ефірі, що попри їх численні звернення до нових власників каналу, вони і досі не отримали довіреності від кіпрської фірми «Вілкокс». В сюжеті було процитовано директора компанії Ортодоксію Нікію, яка заявила, що не надавала пану Альтману довіреності. Як відомо, пані Нікія заявила про незаконне відчуження власності і подала відповідні заяви до правоохоронних органів України та Кіпру.

 

В ефірі журналісти ТВі також повідомили, що отримали офіційну відповідь від компанії «Вілкокс», в якій підкреслено, що ніхто з її представників не надавав довіреності Олександру Альтману. У листі також сказано, що єдиним власником «Вілкокс» залишається Костянтин Кагаловський, що дозволяє йому контролювати ТВі.

 

Окремою темою розслідування стала особа американського бізнесмена Олександра Альтмана. Зокрема, журналісти отримали дані судових реєстрів США, згідно з якими пан Альтман є боржником на значні суми за споживчими кредитами. «До цього Альтман кілька разів перебував на межі банкрутства, і обидва рази за споживчими боргами», - зазначили журналісти, навівши дані судових реєстрів.

 

Як виявилося, ім'я бізнесмена фігурувало у справі Окружного суду США у Південному окрузі Нью-Йорка, де Альтмана звинувачували у маніпуляціях довкола розробки комерційного софта на суму у 590 тисяч доларів.

 

«Заявники позову стверджували, що Альтман створив фіктивні фірми у США та Британії, які існували лише на папері. А насправді всі роботи щодо написання програмного забезпечення виконували українські програмісти. Зрештою, сторони уклали мирову угоду», - сказано у сюжеті.

 

Наприкінці програми ведучий Денис Бігус зазначив, що автори програми «свідомо уникли тези про продаж або не продаж каналу», бо це не було предметом їхнього розслідування.

 

«Головне - ми не маємо жодних підстав стверджувати, що все, що відбувалося тут останній тиждень, має хоч найменші ознаки законності», - зазначив ведучий.

 

Згодом новопризначений гендиректор ТВі Артем Шевченко, який є ведучим «Знаку оклику», у Facebook написав, що не вважає матеріал зробленим професійно, але погоджується на його оприлюднення, щоб не перешкоджати діяльності своїх журналістів.

 

Як повідомляла «Детектор медіа», редакція журналістських розслідувань «Знак оклику» та «Тендер News» телеканалу ТВі ухвалила рішення відновити вихід в ефір виключно після проведення всебічного незалежного розслідування структури власності телеканалу ТВі до та після конфлікту, а також подій, які призвели до змін у складі інвесторів та керівництва каналу. Розслідування проводилося силами журналістів Наталії Седлецької, Дениса Бігуса, Тетяни Шустрової, Любомира Ференса та Максима Савчука.

 

«Детектор медіа»



У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
8453
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду