Деякі російські міжнародні канали припиняють мовлення у відкритому доступі на супутнику

Деякі російські міжнародні канали припиняють мовлення у відкритому доступі на супутнику

10 Січня 2020
5185
10 Січня 2020
17:13

Деякі російські міжнародні канали припиняють мовлення у відкритому доступі на супутнику

5185
Український медіаексперт Олександр Глущенко вважає, що Росія поступово відключатиме свої федеральні канали з супутника.
Деякі російські міжнародні канали припиняють мовлення у відкритому доступі на супутнику
Деякі російські міжнародні канали припиняють мовлення у відкритому доступі на супутнику

9 січня 2020 року телеканал RTR Planeta Moldova припинив мовлення на супутнику Astra 4A. Про це пише видання Mediasat.

Канал мовив на згаданому супутнику з 2010 року. Зараз на сайті RTR Planeta Moldova з'являютья новини, а от сторінка в мережі Facebook у 2020 році не оновлювалася.

Телеканал Jurnal TV, що мовить паралельно на частоті 12734 МГц, працює  у звичному режимі.

«Припинення мовлення RTR Planeta Moldova на Astra 4A можна пояснити дуже просто: супутник - дорогий інструмент, і в такій невеликій за розмірами країні, як Молдова, можна розповсюджувати канали провайдерам через мережу інтернет. Загалом молдавських телеканалів у відкритому доступі на супутниках було лише три: RTR Planeta Moldova, Jurnal TV та Moldova1», - розказав у коментарі «Детектору медіа» медіаексперт Олександр Глущенко.

Також 2 січня 2020 року на супутнику Hot Bird припинив ретрансляцію телеканал СТС International.

Олександр Глущенко вважає, що з супутника Hot Bird поступово підуть комерційні російські міжнародні канали, а залишаться лише пропагандиські рупори Кремля: «По-перше, HotBird - один із найдорожчих бортів у Європі. По-друге, у російського медіабізнесу є амбітні плани щодо монетизації російськомовної діаспори в Європі, і відкритий супутниковий сигнал цьому прямо суперечить. Тому міжнародні версії потихеньку перебираються на супутник Astra 5B».

Але при цьому він переконаний, що Росія поступово відключатиме свої федеральні канали із супутника. Так, 9 січня на супутнику «Ямал-401» було вимкнено пакет каналів для мережі цифрового телебачення Хантимансійського округу.

«І всі поціновувачі "руського міру" залишились без "Первого канала" (який, до речі, скрізь закодовано в системі "ГосКрипт"), без каналів "Россия-1", НТВ, "Культура", "Матч ТВ", "Пятый канал - Петербург", "Россия 24". Ще в жовтні 2019 року Росія вимкнула аналогове мовлення . Але із запізненням від запланованих строків на різних бортах вимикає федеральні версії каналів, що входять до мереж цифрового ТБ РТРС-1 та РТРС-2», - додав пан Глущенко.

Нагадаємо, українська супутникова платформа Xtra TV планує запуск 36 телеканалів на супутнику Eutelsat Hot Bird 13 Е. На супутнику Eutelsat Hot Bird 13 Е присутні канали з Росії, Білорусі, Німечини, Словаччини та Італії.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
5185
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду