17:38
П'ятниця, 8 Лютого 2019

Нацрада двічі покарала телеканал «Возрождение»

7 лютого Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оштрафувала телеканал «Возрождение» (ТОВ «Телерадіокомпанія “Відродження ТБ”») за недотримання квоти української мови в ефірі та оголосила йому попередження за недотримання правил мовлення в дні пам’яті.
Нацрада двічі покарала телеканал «Возрождение»
Нацрада двічі покарала телеканал «Возрождение»

Нацрада провела дві позапланові перевірки каналу. Одну з них – 21 грудня 2018 року на підставі моніторингу ефіру з 30 жовтня по 5 листопада та скарги громадянина Бойкова. Ця перевірка зафіксувала недотримання каналом мовних квот: тижнева частка передач українською мовою становила менше передбачених законом 75%: між 07.00 та 22.00 – 34 %; між 07.00 та 18.00 – 37,5%; між 18.00 та 22.00 – 24,6%.

Представниця компанії пояснила, що Нацрада зарахувала програму «Недільне служіння» до російськомовних, хоча, на думку компанії, вона є україномовною, тому що в на початку та в кінці кожного випуску програми ведучий виступав українською мовою.

Члени Нацради пояснили, що не зарахували програму до квоти української мови, оскільки її вели двоє ведучих. Один на початку та наприкінці по кілька хвилин говорив підводку і відводку українською мовою, а інший, який був модератором і основним ведучим, говорив тільки російською мовою.

Нацрада вирішила оштрафувати телеканал «Возрождение» на 19,3 тис. грн. (5% ліцензійного збору) і зобов’язала протягом місяці привести діяльність у відповідність до законодавства. Член Нацради Сергій Костинський сказав, що телеканал може оскаржити рішення в суді.

Ще одну перевірку Нацрада провела 27 листопада 2018 року на підставі моніторингу за 2 листопада 2018 року – День пам’яті 310 років з дня Батуринської трагедії. Нацрада зафіксувала, що телеканал «Возрождение» не дотримався Правил мовлення в дні пам’яті та дні жалоби: з 14:00 до 18:00 не поширював кожні дві годити інформацію про день пам’яті.

За це порушення Нацрада оголосила телеканалу попередження.

Також Нацрада переоформила ліцензію у зв’язку зі зміною місцезнаходження компанії, адреси та прізвища одного з власників, адреси студії, перерозподілу часток статутного капіталу, інформації щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера), переліку пов’язаних осіб, адреси керівника та члена редакційної ради.

Власницями телеканалу є мешканка Києва Наталя Сойнікова (96%) і мешканка Дніпра Ірина Шершньова (у минулому Гудакова – 4%). Однак своїм контентом телеканал пов’язаний з духовним центром «Возрождение» пастора Володимира Мунтяна і транслює в прямому ефірі богослужіння цього центру і проповіді його діячів.

Нагадаємо, що 20 вересня 2018 року Нацрада оголосила попередження телеканалу «Возрождение» за трансляцію проповідей Володимира Мунтяна та інших діячів духовного центру «Возрождение» із сеансами «цілительства» та масового гіпнозу та за порушення рекламного законодавства. На контент каналу скаржилися і глядачі, і Служба безпеки України.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
840
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2019 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop