«Інтер» та «Україна» протиставляють «Народний Фронт» партії Порошенка

«Інтер» та «Україна» протиставляють «Народний Фронт» партії Порошенка

23 Лютого 2015
2172

«Інтер» та «Україна» протиставляють «Народний Фронт» партії Порошенка

2172
«Інтер» та «Україна» активно критикують Коломойського та «Народний фронт»
«Інтер» та «Україна» протиставляють «Народний Фронт» партії Порошенка
«Інтер» та «Україна» протиставляють «Народний Фронт» партії Порошенка

Про це свідчить моніторинг новин  каналів «Інтер», «1+1», СТБ, ICTV, «Україна», 5-й та Перший національний за 8-15 лютого 2015 року.

У «Подробностях» та «Событиях» з’являються не надто актуальні новини про спроби заборонити російський контент, закон про акціонерні товариства чи обшук у приймальні Новинського. У всіх цих матеріалах немає балансу. А на «Інтері» «Опозиційному блоку» ще й дозволили приписати собі результати Мінських домовленостей.

Моніторинг щоденних випусків за 8-14 лютого (детальний моніторинг)

«Інтер» та «Україна» продовжили без нових інформаційних приводів обговорювати намагання депутатів обмежити трансляцію російського контенту. «Україна» підійшла до цієї теми через критичну позицію кінорежисера. Думки кіномитців, які підтримують законопроект, та позиції його автора Миколи Княжицького в сюжеті немає.

«Інтер» підготував чергову порцію звинувачень на адресу екс-керівника концерну РРТ Олександра Півнюка. Цього разу коментаторами були Юрій Стець (його заяву представили як позицію всього уряду), традиційно Сергій Каплін та представники двох сумнівних громадських організацій «Українська координаційна рада Майдану» та «Інформаційний Майдан». Позиції РРТ немає.

«1+1» у матеріалі про судову справу Ґонґадзе знову звинувачує Леоніда Кучму в причетності до вбивства. Цього разу устами близького до команди Коломойського нардепа Андрія Денисенка. Окрім цього, «Плюси» рекламували гірськолижний курорт Ігоря Коломойського «Буковель». 14 лютого «1+1» показав ще один рекламний матеріал про цей курорт. Наталія Мосейчук, яка підводила цей матеріал, 21 лютого прокоментувала рекламні матеріали про «Буковель» у «ТСН», назвавши їхню наявність у новинах «розумним компромісом» між комерційними (але – наголосила ведуча – не політичними) інтересами власника та стандартами журналістики. ICTV у випуску за 14 лютого прорекламував спецпроект журналу «Натали»

Три дні поспіль «Інтер» нападав на «Приват» Коломойського та «Народний фронт» зі звинуваченнями у підготовці закону для обслуговування рейдерства. Відповісти на звинувачення ні «Привату», ні «Народному фронту» не дають. Натомість тему коментує постійний фігурант замовних матеріалів «Інтера» Дмитро Марунич. Він же коментував черговий критичний сюжет проти Коломойського 14 лютого. Наприкінці тижня у «Подбробностях» вийшов ще один сюжет із критикою співпраці аеропорту «Бориспіль» з Міжнародними авіалініями України, які належать Коломойському.

Кількість піару Ріната Ахметова в новинах «України» протягом тижня знизилась – не більше одного матеріалу на випуск. Лише в п’ятницю «Україна» знову дала у випуск чотири сюжети про власника.

Ближче до середини тижня «Інтер» та «Україна» повернулися до активного піару «Опозиційного блоку». У середу, 11 лютого, «События» присвятили цій політичній силі три сюжети.  Спікери «Опозиційного блоку» використали це як можливість приписати собі результати Мінських домовленостей. В ефірі «Інтера» також з’явився власник Дмитро Фірташ, який назва «Народний фронт» «партією війни». Це та підтримка мирних ініціатив Петра Порошенка наштовхуть на висновок, що Фірташ/Льовочкін і Ахметов за допомогою своїх телеканалів намагаються протиставити образ войовничого і деструктивного «Народного фронту» поміркованій та миролюбній команді Порошенка, поруч із якою, хоч і не будучи частиною коаліції, вимальовується «Опозиційний блок».

У п’ятницю, 13 лютого, «Інтер» активно захищав нардепа Вадима Новинського, «забувши» пояснити глядачеві, чому правоохоронці цікавляться ним, як і отримати коментар від самих силовиків. «Україна» висвітлила цю тему приблизно в тому ж дусі. Із порушеннями стандартів про обшуки в приймальні Новинського повідомили канали Пінчука. Жоден з цих каналів не спробував взяти коментар у правоохоронців чи представників суду. Це без труднощів зробив Перший національний.

Моніторинг підсумкових тижневиків (детальний моніторинг)

У випуску «Событий недели» журналістка повідомляє, що Володимир Путін на переговорах у Мінську зламав ручку. На цей же фейк повелася журналістка «ТСН.Тиждень». Проте зображення, яке використали журналісти, було змонтованим. Насправді президент РФ нічого не ламав. Про цю історію нічого не сказали «Подробности недели» та «Час. Підсумки тижня», а у «Фактах тижня» розвінчали цей фейк.

На «Україні» вийшло два матеріали з ознаками замовності про проблеми роботи ТЕС у Щасті (належить ДТЕК) та з рекламою гуманітарного штабу Ріната Ахметова.

На «1+1» ознаки корпоративної джинси має включення із Юрієм Березою, якого представили як нардепа та  комбата. Втім, він не може поєднувати посади, а отже є лише нардепом. Тому є сумніви щодо того, наскільки його варто було запрошувати в такій іпостасі. Батальйон «Дніпро», до якого причетний Береза, формувався за підтримки Коломойського, власника «1+1».

«Подробности недели» поговорити на тему переселенців запросили до студії Юлію Льовочкіну, депутатку «Опозиційного блоку» та сестру власника каналу Сергія Льовочкіна.

У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Фото: inter.ua
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
2172
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду