Підйом на ранковий сніданок по-київськи

12 Березня 2008
55849
12 Березня 2008
13:14

Підйом на ранковий сніданок по-київськи

55849
Користь від «корисних» ранкових телевізійних порад мінімальна. Огляд ранкових програм «Інтера», «1+1», Нового і «Сіті».
Підйом на ранковий сніданок по-київськи
Якщо погодитися, що життя й самопочуття кожної людини регулює персональний біологічний годинник, то мій протягом двох останніх тижнів із різних причин почав давати збій. Це пояснення потрібне для того, аби ви зрозуміли: ваш автор не навмисне прокидався з першими сонячними променями, аби старанно переглядати ранкові програми українського телебачення. Швидше навпаки – мені більше до душі нічний ефір, у якому менше цнотливості, політкоректності та реклами і трошки більше смаку. Та й ранні пробудження цього разу не відповідали відомій приказці: «Хто рано встає, тому Бог дає». Аби якось компенсувати загальний стан розбитості, почав, примостивши під хребтом колючий килимок-аплікатор, доводити сам собі: прокинувся ти не даремно, можеш отримати багато корисної інформації, після чого відчуєш себе бадьорим на цілий день. Тобто, почав дивитися ранкові інформаційно-розважальні програми і намагатися відчути на собі весь закладений і задекларований їхніми творцями позитив.
 
Інформаційно-розважальні програми по буднях можна знайти, крім спеціалізованих музичних, в ефірі чотирьох вітчизняних каналів: Нового (програма «Підйом»), «Інтера» (програма «Ранок із «Інтером»), «1+1» (програма «Сніданок з «1+1») та «Сіті» (програма «Ранок по-київськи»). Починається ранковий телерелакс із 6.30 («1+1») і закінчується о 10.00 («Сіті»). Причому одразу варто уточнити: як на мій погляд, це не стільки інформаційно-розважальний, скільки інформаційно-пізнавальний формат. До того ж, суто інформаційне забезпечення перебирають на себе спеціалізовані випуски новин. Як виняток, відсутні блоки новин зранку в «Підйомі» на Новому каналі. Натомість тут найдовші блоки мультфільмів та комедійних серіалів.
 
«Підйом» на Новому каналі, одна з найстаріших ранкових розважальних програм у новітній історії українського телебачення, на противагу, наприклад, «Ранку по-київськи» від практичної інформації відмовилася зовсім, взявши приціл на суто розважальний формат. У перерві між мультиками й серіалами глядачам дають абсолютно необов’язкові для виконання кулінарні поради, розповідають новини шоу-бізнесу (їх наповнення частково повторює російський канал «Парк развлечений») та знайомлять із цікавими актуальними гостями. Скажімо, гастролюючи в Києві, до студії «Підйому» завітала японська піаністка Кейко Матсуї. Трапляються і казуси: якось ранком Олеся Власова у студії «Підйому» вітала Георгія Делієва та Бориса Барського з комік-трупи «Маскі», а майже в той самий час у студії «Ранку з «Інтером» сидів сам Барський, без Делієва. З особистого досвіду знаю: коли в студії гість, прямий ефір програми може бути, якщо можна так сказати, не зовсім прямим. Гість у запису – нормальне явище, невідповідності може помітити лише той, хто клацає кнопками пульта, а таких серед ранкових глядачів не так багато: збираючись на роботу, люди як правило не розважаються перемиканням каналів. До речі, це – одна з особливостей ранкового ефіру: якщо хтось вибрав для себе якусь одну програму, він зазвичай не перемикатиме телевізор, навіть якщо зміст програми його не влаштовує.
У «Підйомі» вже не репетують і не викликають штучну жвавість, як це було в часи Юри Горбунова та Маші Єфросиніної. Програма, зберігши назву, змінила формат, і тепер Наталя Анікіна та Олеся Власова спокійно, без надмірної веселухи, ведуть кожна свою лінію.
 
Молоді люди з «Ранку по-київськи» так само не демонструють надмірної розкутості, не розігрують коротких інтермедій. У живому ефірі вони почуваються впевнено. Діловий стиль ведення, коли говориш про що завгодно, крім зайвого, справді налаштовує на діловий лад. «Ранок по-київськи» починається о 7.40, найпізніше з усіх «колег». Основна увага приділяється гостям, яких із 8.05 до 9.30 ранку буває, як правило, двоє. Це не зірки шоу-бізнесу, не відомі широкому загалові персонажі, а люди, які можуть дати компетентну відповідь на конкретне запитання глядача: працівник кредитного відділу банку, психолог, директор зоопарку, представник страхової компанії, експерт із нерухомості, чиновник із мерії тощо. Правда, практичної користі від цих запитань немає. Бо, скажімо, представник страхової компанії розчаровує водіїв-початківців: ну ніяк не можна полегшити їм умови страхування, адже вони не мають достатнього досвіду. Але користь усе одно більша, ніж від присутності в студії митця – цей, крім як про власну творчість, ні про що не вміє говорити. Зате кияни, гості столиці й ті, хто ще не киянин, але вже не вважає себе гостем, можуть точно довідатися, в які двері треба стукати для бодай часткового вирішення проблем, котрі виникають у мешканців столиці. Мінус «Ранку по-київськи» – інформація із серії «що, де, коли, почім» добирається чомусь із огляду на людей із офіційною заробітною платнею вище 6 тисяч гривень. Наприклад, ваш автор точно знає, на якому з міських ринків фрукти коштують дешевше, але блок «Інфо-сіті» дає лише найдорожчі базари. «Києвоцентричність» теж можна було би вважати мінусом, якби не усвідомлення того, що канал «Сіті» взагалі києвоцентричний, бо муніципальний, і територія та аудиторія поза межами кільцевої дороги його керівників не цікавить.
 
Через те, що «ранні пташки», як правило, майже не перемикають канали, шукаючи цікавішу програму, оглядаючи ранкові шоу, слід порівнювати, перш за все програми каналів першого ешелону. Йдеться про «Ранок з «Інтером» і «Сніданок з «1+1». Вічні конкуренти, два потужних канали не вигадували велосипедів, майже буквально повторюючи рубрики своїх «ранкових сніданків» чи, як їх можна ще охрестити, тележурналів. Огляд преси, поради автомобілістам, кулінарам, любителям тварин, модникам, господарям, сторінка здоров’я, різноманітні гості в студіях, і майже все це – за підтримки і під супровід прямої реклами відомих брендів та торгових марок: ось із чого складаються обидві конкуруючі програми. Як бачимо, оригінальність та новації в час, коли глядач стабільно дивиться те, до чого звикав роками, не зовсім потрібні. Таким чином, вибір глядача залежить не від того, який канал він любить, а від того, хто, що, а головне – як йому все це розкаже. Тобто, глядач обирає не інформацію, а форму її подачі.
 
«Ранок з «Інтером» викликає суперечливі враження. Коли в студії Дарина Трегубова, мене чомусь не полишає відчуття, що доброго ранку мені бажає бізнес-леді, яка щойно приїхала з переговорів, де провела вигідну для себе оборудку. Або – чітко налагоджений механізм, де емоцій рівно стільки, скільки закладено в програму. Хоча таку цинічну людину, як ваш автор, подібні манери чомусь приваблюють трошки більше, ніж м’якість та неспішність Ліни Нерус. Якби на якомусь із каналів відродили вечірню казку, Ліна Нерус була б ідеальною ведучою дитячої програми, котра бажає всім спокійної ночі та приємних снів. Хоча, очевидно, в цьому контрасті є свої плюси: манери та стиль Дарини й Ліни доповнюють одна одну.
 
І це взаємодоповнення більш очевидне, коли перемикаєшся на «Сніданок з «1+1». Нагадаю – його робить команда Олега Панюти, та сама команда, яка свого часу творила «Ранок з  «Інтером». Наскільки я пам’ятаю, там ведучі більш-менш дотримувалися певних стандартів ведення. І, на моє глибоке переконання, стандарт – не завжди ознака консерватизму. Принаймні, пара Олег Панюта і Яніна Соколова ще тримається звичних пересічним глядачам ранкових програм стандартів ведення, аби не збитися на художню самодіяльність. Тоді як пара Костянтин Онищенко та Наталя (Тала) Калатай розігрують у студії цілі інтермедії. Скажімо, Онищенко може імітувати міцний сон та здорове українське хропіння, закутавшись у ковдру, а Калатай – співати «Цвіте терен», награно не звертаючи увагу на свого колегу і перекрикуючи його. Результат – немає ані насолоди від співу, ані користі від підготованої інформації. Після того, як один із ведучих цієї програми, анонсуючи серіал «Тихий Дон», приписав авторство цього роману Чехову замість Шолохова, на контенті «Сніданку з «1+1» я вирішив зупинитися докладніше. Виділю його серед аналогів тому, що програма справді хоче вирізнятися – і таки вирізняється. Хоче мати власне обличчя – і має його. Проте все це переважно зі знаком «мінус». Не знаю, хто допускає існування таких мінусів – журналісти, редактори, керівник проекту чи керівництво каналу. Але очевидно, що ставлення до ранкового ефіру та форм подачі матеріалу в ньому часом не зовсім серйозне та адекватне. Якість «корисної» інформації тут кульгає на обидві ноги, і насамперед це стосується споживацьких рубрик «Жити здорОво» та «Продано». Головні герої аналогічних сюжетів на споживацьку тематику у «Ранку по-київськи» та «Ранку з «Інтером» – фахівці-консультанти, а журналісти – лише ті, хто збирає інформацію, готує сюжети і бере компетентні коментарі, максимально лишаючись за кадром. У «Сніданку» ж експертами і порадниками виступають чомусь самі автори сюжетів. Які зовсім не є тими авторитетами, до думки яких треба прислухатися. Очевидно, журналісти це й самі розуміють. Тому максимально відвертають глядацьку увагу зовнішніми ефектами у форматі згаданої вже і чомусь милої серцю редакторів художньої самодіяльності.
 
Наприклад, «шедеври» рубрики «Жити здорОво» – догляд за тілом та волоссям за допомогою пива. В кадрі, крім журналістки, сновигає якесь чорне горбате створіння. Мабуть, відьма-знахарка, символ народної медицини та мудрості. Сама журналістка, здається, ось-ось пірне в пиво. До того ж сюжет затягнутий і в фіналі має на меті викликати блювотні рефлекси на саме слово «пиво». В цьому щось є – засобами ось такого «чорного піару» запрограмувати глядачів на лимонад. Або сюжет із цієї ж рубрики про подарунки до 8 Березня: журналістка старанно пускає бісики та крупним планом демонструє власну міміку, а в якості альтернативної картинки – тілисті жіночки в сауні, які їдять і облизують при цьому пальці. А один із сюжетів рубрики «Продано» повністю побудований на фіксації процесу споживання журналістом Олексієм Кашпаровським глазурованих сирків. Перед тим, як почати процес, журналіст дає мудру пораду: «Магазин – найкраще місце для купування глазурованих сирків». Дякую, тепер я ніколи не купуватиму їх у касах метрополітену… Камера переходить то на сирок, то на журналіста, то знову на сирок, при цьому коротку мить облизування журналістом пальців і тут залишають при монтажі. Воістину, «Сніданок з «1+1» – пальчики оближеш! Ось короткий дайджест інших корисних порад журналіста Кашпаровського: «На смак та вигляд мармелад має відповідати тому, що написано на упаковці», «Якісні та свіжі креветки мають рожевий колір. Якщо ж вам пропонують морепродукти з темним відтінком, то вони скоріше за все зіпсовані», «Краще купувати консерву, яка пролежала на полиці магазину не більше, ніж півроку».
 
Не відстає від колеги і Юлія Полуянська, авторка сюжетів для рубрики «Зоо-клас». Очевидно, вступивши з редактором у якусь змову, вона познайомила мене як глядача із своїм разючим відкриттям: «папуга какаду розумний, як собака», а в іншому сюжеті птаха крука вона вперто іменує «крЮком» (це такий удар у боксі. – А.К.). І мені справді прикро, що не вдалося знайти аналогічних прикладів хоча б у сюжетах «Ранку з «Інтером».
 
Загалом користь від «корисних» ранкових телевізійних порад мінімальна. Хоча б тому, що все це давно продубльоване в інтернеті. Але від цього нікуди не подінешся. Вторинність інформації рятує оригінальність та якість її подачі. Однак бездумно, неграмотно, механічно, безконтрольно та з мінімальним багажем особистих знань озвучені корисні поради підривають довіру не до конкретного журналіста, а до всієї команди. Хоча наведені приклади (як і наявність не наведених), таки сприяють підвищенню гарного настрою. Як улюблена в часи популярності гумористичних програм та журналів рубрика «Навмисне не придумаєш» чи «Страшне перо не в гусака».
 
Прокидався рано Андрій Кокотюха
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
для «Детектор медіа»
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
55849
Читайте також
31.03.2009 23:58
Марина Баранівська
59 681
05.05.2008 09:12
Андрій Кокотюха
, для «Детектор медіа»
45 637
30.01.2008 09:30
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
24 384
28.01.2008 13:54
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
13 727
23.01.2008 17:18
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
19 413
24.12.2007 13:08
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
5 401
27.11.2007 08:40
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
31 715
22.11.2007 18:10
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
26 553
30.10.2007 13:58
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
39 180
29.10.2007 11:56
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
48 365
26.10.2007 12:19
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
17 001
24.11.2006 17:06
Андрій Кокотюха
для «Детектор медіа»
2 069
Коментарі
28
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
5900 дн. тому
а давно ли это Сити муниципальный канал?
Лікар
6089 дн. тому
Кокотюха-монстр і кросавчек!
зіг-заг Лікарю
6092 дн. тому
Якщо для тебе алкоголізм, пияцтво, необов'язковість, є сугубо професійними якостями -- уперед. Тебе мені не шкода, мені шкода колег, яких ти тоді підставляєшь. Оперувала я не плітками, а фактими що справді буди при Андрійкйной спробі влаштуватись у ранковому блоці 1+1. І Насправді то прочитується в статті-як би то мовити "обзорі" -- як порівнює справді продукти різного гатунку, - прямий ефір ранкового блоку на 1+1, та запис програми на ТРК Інтер -- якщо автор не зміг навіть цього перевірити - то що можна сказати про його як ви то кажете "ПРОФЕСІЙНІСТЬ", - особливо це стосується його ставлення до пияцтва. С.
Ваш Лікар
6092 дн. тому
Склалося враження, що цьому злостивому "ЗІЗІ" нема чого протиставити Автору окрім суто особистого. Професійних претензій не має, от і педалює по вразливих моментах опонента. "ЗІЗІ"нема про що більш говорити. Краще б помовчала - багато смраду, чи то пліткувала би з однодумцями.
зиг-заг-РАПу
6094 дн. тому
якщо ти не зрозумів що я намагалася написати то йди до школи на повторне начнання . Але те що написав ти - то є маєчня повна, яку я і читати не стану.
Зиг-Заг
6094 дн. тому
Андрійчику, - за кожною людиною тягнеться хвіст з його справ та слів, але те що тагнеться за Вами це не хвіст а {CENSORED} -- невже Ви будете заперечувати факт того. що ви ТИЖДЕНЬ були у запої тоді, коли повинні були працювати? Якщо Ви таке брехло, то й віри Вам не повинно бути ані в чому. Те що ви в деяких вдалих проектах -- так я за Вас рада, але чи доведети ви їх до кінця, чи то так як і на 1+1 -- добрий початок и таке {CENSORED} наприкинці. Вас це не здивовує, хоча якщо Ви такий запойний пияка -- я не здивуюсь що так і буде, Щастя вам а головне вашим колегам, -- щоб їм за вами не довелося відмивати пол як від вас .. С.
автор-аноніму
6095 дн. тому
слухайте, ви мені повинні монумент при житті поставити. ну от якби це саме, якщо не сильніше, написав не я, а інший? як би ви тоді виправдовувалися за систематичні промахи? на кого б стрілки переводили? вже не знають організовані протестувальники, з якого боку зайти, в чому автора звинуватити. як журналіст приймаю наступні зауваження і претензії 1). наведені факти не відповідають дійсності; 2) згадані прізвища перекручені; 3) все це - плід хорої авторської уяви. все, журналіст на інше реагувати не повинен. а раз троє людей домовилися і пишуть під десятком псевдонімів різні приколи на адресу автора, а не аналізують поставлену проблему - це яскраво свідчить про існування проблем як у проектів, так і у анонімів, аж ніяк не в автора. у мене як раз все ОК, я задіяний в кількох проектах, в тому числі - телевізійних, чого і вам бажаю. мені просто нема коли зводити з кимось рахунки - в мене їх нема і ніколи не було! в це важко повірити обмеженим людям. нехай, головне - я це знаю. хочеться вам шукати ворогів, а не вирішувати власні творчі проблеми - будь ласка! реалізовуйтеся не за мій рахунок, а за власний. не виходить, порете косяки - пишіть далі анонімні коменти, бо нічого, як лютувати, більше не лишається. бажаю вам успіхів у вашій нелегкій справі.
pan-ZiguZagu
6095 дн. тому
досить вже мусолити Горбунова з Єфросиніною! Наче ми не знаємо, скільки "траблів" та "гону" було у них! таке враження, що ви (разом із автором) від телебачення отримали в пику - дати б здачі - та руці короткі. стійте осторонь від тб - ви - не авторитет!
ZIgZag - автору
6095 дн. тому
Андрій, дуже прикро, що в твоїй статті так прочитується заказушність. На жаль, всі хто робив на 1+1 знають історію, коли ти зірвався і пішов до запою, що фактично привело до твого звільнення з суботнє-недільного проекту "Сніданку". Навіть і гадки не мала, що в тебе так може загостритись ворожнеча до проектів каналу взагалі. Напрочуд, вважаю, що команда "Сніданок з 1+1" робить його з таким фаном, що можна заздріти. Те що ця команда робила на "Інтері" в прямому ефірі, і те, що зараз робить "команда Дарини" аніяк не можна порівнювати. Прямий ефір з записом на тиждень вперед не зрівняється ніколи! Свіжість, азарт від сюжетів, особливо культурних новин, Жити здорОво! Трошки дикуватих але веселих сюжетів про тварин -- відчувається миць та жага до роботи. На рахунок ведучих -- мені взагалі не подобається ані Олег Панюта ані Колотай з Оніщенко -- він непоганий режисер випуску -- краще б їм і залишався би, ані Дарина разом з Ліною. Пам'ятаю якою Дарина була 4 роки тому --- таким аж тхне з кожного її жесту. Ведучі такого блоку повинні бути живими. На мій особистий погляд найкращим ранковим проектом був проект на Новому Горбунова з Машею. Щоб ви не писали, - то був новий формат в прямому ефірі, що дивилося багато молоді == таких ведучих треба шукати, а не напівмертвих і малоемоційних Панют, Дарин, і іже з ними...
бабник
6096 дн. тому
обожнювання красивих "глянцевих" жінок - не підлабузництво і не замовлення, а нормальна чоловіча ерек... реакція. а глядачки, які не мають такої глянцевої зовнішності, просто заздрять, є в автора така реакція на ведучих інтера, ну то й що? в мене вона теж є. а траур, до речі, тоді ніхто не оголошував.
BMW
6096 дн. тому
))) а я смотю иногда интер - когда черненькая в кадре) даже с украинским мирюсь - так девочка нравится - пардрн, что разбавил ваш умняк
глядачка
6096 дн. тому
Завжди дивлюся Сніданок на Плюсах з початку створення каналу. На мою думку, це єдиний проект, який можна дивитися зранку "без шкоди" для здоров'я. Ведучі живі, емоційні, із своїм баченням поданого матеріалу. Вони сміються, жартують... Дивитися - ЦІКАВО. А обожнювати ведучих Інтеру - це справді виглядає підлабузництвом чи замовленням. Дарина Трегубова - красива, для журналу глянцевого підходить. Але манера ведення програми - дивться на мене, плескайте мені, облизуйтеся - це не ранковий формат. Це більше підходить для "сексу з Чеховою". Один раз я була просто шокована - в країні траур за загиблими шахтарями на Засядька, а усміхнена на всі 32 Даша говорить першу фразу о 7.15 ранку - "У вас немає сьогодні свята - так зробіть його собі самі, У Замбії там день того, у Гондурасі свято цього...." Це що було? Всі канали відмінили розважальні програми, а дівчинці свято подавай?! Іноді думаю - а може, вони програму на тиджень наперед записують, бо на прямий ефір у них якось зовсім не схоже. Щодо рубрик на Інтерівському ранку - то вони не вирізняються оригінальністю. Не кажу про інші канали, бо просто не дивлюся їх ранкове мовлення.
пліткарю - автор
6096 дн. тому
вкотре дуже приємно почути новини про себе. виявляється, мене знову кудись не взяли. а я і не знав, що довкола мене існує вселенська змова. тепер буду знати. замість того, аби сказати: "все в тексті неправда", пліткарі починають переводити стрілки і створювати димову завісу, аби хоч якось реабілітуватися. я б на місці пліткарів не шукав би зовнішніх ворогів.
антикокотюх
6096 дн. тому
критика не витримує ніякої критики) окрема тема власних вподобань "афтара"
рейтинг
6096 дн. тому
Алекс, я знаю точно, что вы не Горбунов, он в эти игры не играет. Просто у автора упала планка точно так же, как он пишет про планку утренних проектов. Это аматорство чистой воды. Если Интер и Плюсы сравнивать еще можно - форматы похожи и оба разрабатывала группа Панюты, то Новый и Сити плести туда же - это студенческая работа. Я молчу про то, что Новый позиционирует себя молодежным каналом, для тинейджеров, а Сити делает деловое утро, мальчик просто путает педали и котлеты от мух вообще не отличает. Я про это молчу. Про то, что автор пытался устроиться к Панюте - я тоже слышал и тоже про это молчу. Так что же ему остается? Умереть с голоду? Вот он и говорит. А чтобы стать Горбуновым, Панютой или Калатай с Онищенко - надо говорить не нычками в Интернете, а там, в кадре. Только кишка тонка. Кстати, доля Интера и Плюсов утром примерно равна и неплоха: "Ранок с Интером" - 10-18% в среднем, "Сниданок" - 9-16%. Новый тоже смотрит молодёжь с большим успехом. Так что все прекрасно, господа! Боженька работяг любит.
пліткар
6096 дн. тому
Відкрию невеличку таємницю, щоб розмови про упередженість-неупередженість п.Кокотюхи не велись в принципі. Свого часу цього хлопчину не взяли ані на Інтер, ані на 1+1, якраз в "Сніданок". Того й дві третини статті присвячено "Сніданку". Отже, природа відношення до проектів аффтора цілком зрозуміла. Згоден з Павлом - сам зранку перемикаю канали. А в нашій країні всі: від доярки до Кокотюхи знають три речі: як лікувати, як виховувати дітей і як робити телебачення. І мабуть, все-ж-таки добре, що і доярок і Кокотюх на ТБ поки що не підпускають на гарматний постріл. Хай і далі демонструють свої надої в Інтернеті.
ква-ква
6097 дн. тому
Всім, хто говорить про жабу: з якими конкретно спостереженнями і висновками аффтара ви особисто не згодні?
Павел
6097 дн. тому
осилил. основное, что понял об "афтаре": я просыпаюсь поздно и люблю смотреть вечерние и ночные программы. утром заставили мониторить. Все программы - дерьмо. 1."...якщо хтось вибрав для себе якусь одну програму, він зазвичай не перемикатиме телевізор, навіть якщо зміст програми його не влаштовує." - полная фигня. я в пять утра щелкаю постоянно. то же самое делают те кого знаю: "на интере утром было то-то, на новом было то-то" 2. все рубрики из интернета. это правда. 3. На всех каналах одно и то же. а не пробовал автор посмотреть в прайм-тайм новости? все события под копирку: ющенко тимошенко. только на 1+1 забавное отличие: ведущие( причем только дамы) как гусыни (или индийские танцовщицы) зачем-то дергают головами взад-вперед ;). короче: задание выполнено. теле-критическая статья написана (как по мне так похоже выдернута copy-paste из интернета). гонорар отработан. P.S. не стану убеждать, что не имею к вышеперечисленным программам никакого отношения. это итак видно из моего некиевского ip-шника
Алекс
6097 дн. тому
Ну, господин автор, если вы даже на Юру Горбунова замахнулись... То в вас точно седит жаба! Большая и зеленая! Согласен с врачем, тут неудовлетваренность всем: и жизнью реальной и той что в телевизоре! Согласен, бывают разные моменты и позитивные и негативные, но так чтоб все, извините, говно... в себя загляните или предложите свой супер- проэкт телевидения и утренних программ, в частности!
Надежда
6097 дн. тому
Будьте любезны, "Наш автор, который точно знает", в очередной раз не начинайте того, чего не можете достойно закончить. Если Вы писатель, как утверждаете, то и критика Ваша должна иметь свою ценность и драматургию, а Вы, к сожалению, настряпали нечто, похожее на Вами так нелюбимую художественную самодеятельность.
преображенський
6097 дн. тому
Прізвище ведучої програми "Картата потата" - Даша Малахова. "Потата" - це так скатертину западенці називають. І це нормальна кулінарна програма.
6097 дн. тому
Бачив прикол з Делієвим! :) Спочатку здивувався, а потім сміявся! А взагалі "Підйом" на "Новому" така фігня, крім серіалу "Так сказав Джим"! Особливо дратують ведучі які розмовляють російською або переходять на неї без жодної на те причини!
Вженеглядач
6097 дн. тому
Погоджуюся з автором! Неінформативність та творче убозтво ранкових програм останнього часу значно прогресують! Саме тому змушено дивлюся вранішні ефіри на російських каналах. Корисніше, динамічніше, цікавіше, ніж, наприклад, відчувати тошноту від екранних потуг інтерівської ведучої (прізвище - Потата, здається,а імя таке ж недоречне - якось на "К" почнається), що мала б на меті своїми кулінарними стараннями, навпаки, апетит збуждувати! Цікаво, а хто й правда відбирає їх для ефіру? І як вни їх тестують при цьому?
відповідь автора ользі
6097 дн. тому
В коментарі шановної анонімної Ольги вкотре натякнули на упередженість або заказушність. До цього більшість журналістів уже звикли, просто пильна увага пояснюється звичайним професіоналізмів: порушеної теми ніхто ще не піднімав, а для того, щоб зробити повноцінний огляд, треба мінімум тиждень регулярно дивитися обрані програми. Думаю, це азбука, яку навіть не варто пояснювати. Стосовно створення мною чогось вартістного, то я не збираюся зараз звітувати. Прізвища шановного аноніма я не знаю. Тому не можу відповісти тим самим - сказати, як Паніковський: "А ви хто така?". Ну а колегам, з якими я в різні часи створював і тепер створюю продукт, такі звіти тим більше не потрібні. Хоча дякую за високу оцінку мого вміння писати.
Оля
6097 дн. тому
Как-то автор очень пристально следит за утренними блоками, видать насолил ему кто-то... или заказушник... Кстати, что-то не припомню вас г-н.Кокотюха, как автора создания чего-либо в этой жизни и телевизионном жанре в часности... Писать все умеют, языком ляпать - не дрова колоть! :)
rivnet
6098 дн. тому
А кто придумал весь этот набор для "меню" утреннего эфира? "Полезные" советы, гость, рецепты, древние новости из Интернета и т.д. Кому все это нужно утром? Помоему повторяющиеся короткие новости с упором на анонсы событий дня, погода, ситуация на дорогах с прямыми включениями, и все это на фоне одного длинного разговора с интересным собеседником могло бы сработать гораздо лучше...но только не селебритиз :-) простите за выражение...да, и ведущие должны владеть хоть одним языком в совершенстве - а не так как сейчас- ни русского, ни украинского....
не ндааааа...
6098 дн. тому
Позвольте не согласиться - Панюта как раз один из немногих людей, способных создать интеллигентный продукт - как раз в духе изначальных интенций плюсов. Как раз этим он выгодно отличается от Безулик, с ее манерой ведения, унаследованной от Феликса Эдмундовича. А Морозов - ну какие к нему могут быть претензии, не смешите...
ндаааааа....
6098 дн. тому
плюсы уже не плюсы, а одно название. Одно что еще осталось плюсовского это программа Безулик , и то только изза того, что она в своей программе сама хозяйка, и никакой топ-извините-мэнэджэр не решает что и как будет в ее программе. А все, куда новые мэнэдэжэры свой нос могут сунуть, они успешно уничтожили своим отсутствием вкуса. Посмотрите на ведущих утренней программы - кто эти люди? Откуда? Кто их взял? Морозов? Так и претензии к Морозову, а не к Тале Калатай. Что с Талы возьмешь - она и в Африке Тала. Это г-н Морозов посчитал, что она и прочие панюты могут создавать интеллигентный и рейтинговый продукт ( а раньше на канале было именно так, даже не верится теперь) это он набрал эту шоблу, он и теперь уверен, что все ок. Посмотрите на ТСН, кто эти люди? Откуда? Кто их взял? Так что не ругайте тех, кто делает убогий телепродукт, не стреляйте в пианиста - он играет как умеет. Стрелять надо в директора забегаловки, где фальшивит несчастный пианист. И стрелять в голову.
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду