12:01
П'ятниця, 19 Грудня 2014

Телеканал UBR просив у Нацради дозволу транслювати прес-конференцію Путіна

4 681
Телеканал UBR просив у Нацради дозволу транслювати прес-конференцію Путіна
Телеканал UBR просив у Нацради дозволу транслювати прес-конференцію Путіна

17 грудня, напередодні прес-конференції президента Росії Володимира Путіна, яка відбулася 18 грудня, до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення звернувся телеканал UBR (холдинг Ігоря Гужви «Мультимедіа інвест груп», що також видає газету «Вести» та управляє «Радио Вести») із запитанням: чи можна давати в ефір прес-конференцію Путіна. Про це під час засідання Нацради 18 грудня повідомив голова регуляторного органу Юрій Артеменко.

 

«Ми підготували відповідь: робіть, що хочете - це на ваш розсуд і вашу мораль, але в межах закону. А рішення Нацрада буде приймати згодом. У будь-якому разі буде моральний осуд, - розповів пан Артеменко. - UBR відповів, що подумали і вирішили не давати трансляцію прес-конференції Путіна, щоб не розпалювати міжнаціональну ворожнечу».

 

Фактично канал добивався від Нацради цензури, адже стаття 24 закону «Про інформацію» визначає цензуру як будь-яку вимогу, спрямовану на журналіста чи ЗМІ узгоджувати інформацію до її поширення. Як відомо, цензура заборона і законом «Про інформацію», і Конституцією України.

 

Інші інформаційні канали на брифінгу членів Нацради 18 грудня теж попросили в регулятора «рекомендацій», що їм робити з виступами Володимира Путіна.

 

«Ми не втручаємося в контент телерадіоорганізацій, - заявив Юрій Артеменко. - Самі мовники мають визначатися, як і що робити. Ми особисто виступаємо за саморегуляцію в галузі. І те, що відбувається, наприклад, із забороною серіалів з Пореченковим чи Охлобистіним, - це результат того, що галузь не саморегулюється. Якщо канали самі не хочуть прийняти спільне рішення, тоді вже працює бюрократична державна машина».

 

Відповідальний секретар Нацради Катерина Котенко порадила мовникам уважно читати законодавство України: «Ми дивимося на законодавство, на ситуацію на ринку. Якщо законодавство про щось не говорить, ми зважаємо на ситуацію на ринку та приймаємо рішення».

 

За її словами, від Нацради не може бути жодних рекомендацій. Однак регулятор може оцінювати ефір постфактум. «У тій промові Путіна, яку складно назвати новиною, яка ретранслювалася з ефіру каналу, що не відповідає Європейській конвенції, - у ній було кілька порушень українського законодавства. Як зробити, щоб цього не було, - це до вас питання. Люди, які тримають кнопку, які визначають інформаційну політику, мають п'ять разів думати про те, що вони роблять», - резюмувала пані Котенко.

 

Нагадаємо, 18 грудня Нацрада оголосила попередження ТОВ «Голдберрі» (цифровий ефірний телеканал «Еспресо TV») за 70-хвилинну пряму трансляцію виступу президента Російської Федерації Володимира Путіна перед Федеральними зборами 4 грудня.

 

«Детектор медіа»



У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4681
Переглядів
Коментарі
ну такое
13:13 / 19 Грудня 2014
это ж надо так манипулировать! оказывается, "канал добивается цензуры"! Мы же ничего не регулируем, "мы за - саморегуляцию", т.е. за "самоцензуру.... Короче, оглядываясь на "диктаторские" законы, на годы правления Кучмы и Януковича и сопоставляя всё это с нынешними реалиями, понимаешь, что как не тосуй буквы О-П-А-Ж, - результат выходит только один. Так раньше хоть о-п-а-жем не накрывали страну столь цинично и беспардонно. Теперь же иные реалии. Самый честный канал в стране "Эспресо ТВ" уже обвинил в терроризме и диверсионной деятельности работников "Киевпастранса", вышедших вчера на забастовку всвязи с 4 - 8 месячной невыплатой зарплат, размер которых составляет аж 2600--3300 грн. в месяц (при том ,что на эти деньги, даже если бы их платили вовремя, нереально прожить!). Всё тот же Артёменко заявляет также ,что в стране у нас "слишком много телеканалов", хотя таковых в 4-8 раз меньше ,чем в россии, польше, германии и других странах. Но 1-2 канала Центрального телевидения, с одной на всех программой "Время" - это,конечно, "свежо", "новО" и по-нашему. МинСтець, опять же, будет доволен!
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду