В ІМІ вибачилися за «технічні помилки», допущені під час одного з досліджень

В ІМІ вибачилися за «технічні помилки», допущені під час одного з досліджень

4 Грудня 2018
1460
4 Грудня 2018
17:24

В ІМІ вибачилися за «технічні помилки», допущені під час одного з досліджень

1460
Інститут масової інформації повідомляє, що переглянув результати дослідження достовірності новин ТОП-50 інтернет-медіа.
В ІМІ вибачилися за «технічні помилки», допущені під час одного з досліджень
В ІМІ вибачилися за «технічні помилки», допущені під час одного з досліджень

Про це йдеться на сайті ІМІ.

Зазначено, що загалом було виправлено в сторону покращення 134 новини з 5 тисяч, що склало 2,68% від загальної кількості новин.

«Ситуація суттєво помінялася лише для окремих медіа, але ті ЗМІ, що були лідерами – лишилися лідерами, а аутсайдери лишилися аутсайдерами. ІМІ просить вибачення за технічні помилки, які були допущені в результатах дослідження достовірності новин у топ-50 інтернет-ЗМІ», – йдеться в повідомленні.

В ІМІ пояснили, що помилки були допущені через те, що не врахували нюанси роботи в форматі «робот+людина».

«Для нас це стало важливим уроком, і ми зробили серйозні висновки з цієї ситуації, в тому числі, щодо подальших моніторингів у такому форматі», – йдеться на сайті.

ІМІ повідомляє, що вніс корективи в методологію оцінювання новин, написаних на основі повідомлень від соцмереж, і це також вплинуло на перегляд результатів моніторингу.

«Врахувавши всі помилки, ми переглянули ще раз, вручну, усі результати, і внесли необхідні виправлення. Ми завжди готові визнавати наші помилки і вибачатися за них, і завжди відкриті до діалогу», – повідомляє ІМІ.

Некоректну базу ІМІ видалив, а оновлену розташовав тут. Методологія дослідження є тут.

Нагадаємо, у жовтні ІМІ оприлюднив антирейтинг новин, зроблений спільно з проектом «Тексти». До першої десятки антирейтингу потрапили – kp.ru, from-ua, znaj.ua«Polітека», «Страна.ua», «Вести.ru», «Апостроф», Комсомольська правда в Україні», «Телеграф» та «Лента.ru». Замикнули рейтинг видання – «РБК Україна», «Українська правда», «Новое время», «Укрінформ», «Радіо Свобода», Ліга.net», hromadske.ua. Після оприлюдення антирейтингу у соціальній мережі Facebook виникла дискусія щодо відповідності дослідження.

 

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1460
Читайте також
11.12.2018 15:00
Ігор Куляс
для «Детектора медіа»
4 119
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду