ATR нарікає, що в кабельних мережах Києва його міняють на «UA: Крим»

ATR нарікає, що в кабельних мережах Києва його міняють на «UA: Крим»

30 Травня 2017
1351
30 Травня 2017
14:10

ATR нарікає, що в кабельних мережах Києва його міняють на «UA: Крим»

1351
Айдер Муждабаєв пов’язує це з тим, що українській владі нібито не подобається, як ATR висвітлює тему окупованого Криму, та просить Президента Порошенка втрутитися в ситуацію.
ATR нарікає, що в кабельних мережах Києва його міняють на «UA: Крим»
ATR нарікає, що в кабельних мережах Києва його міняють на «UA: Крим»

Про це заступник генерального директора каналу ATR Айдер Муждабаєв написав на своїй сторінці у Facebook.

«Уже кілька українців, жителів Києва, в останні дні повідомили одне й те ж: телеканал ATR в їхніх кабельних мережах раптово підмінили на нещодавно створений "суспільний канал" UA:Крим.

Тобто людина вмикає телевізор, натискає ту ж кнопку, а канал там бачить інший. Ніби він теж про Крим, але це не незалежний кримськотатарський канал, вигнаний російською окупаційною владою, а інший, мабуть, такий, який потрібен комусь вже в українській владі.

Схоже, комусь хочеться, щоб тема окупованого Криму в Україні подавалася не так, як у нас на ATR, а тихо, без критики, не дратуючи ні Кремль, ні власних нероб при владі», – йдеться в повідомленні.

Айдер Муждабаєв також звернувся до Президента України Петра Порошенка із проханням особисто втрутитися в ситуацію та «поставити на місце тих, хто почав витісняти ATR із кабельних мереж України».  

Нагадаємо, «UA: Крим» – телеканал Кримської філії суспільного мовника – Національної телекомпанії України. 18 травня Нацрада своїм рішенням додала цей телеканал до універсальної програмної послуги по всій території України, і він став обов’язковим для ретрансляції в усіх кабельних мережах. Водночас телеканал ATR не входить до складу універсальної програмної послуги, а отже, ретранслюється провайдерами на підставі договірних відносин з каналом.

«Детектор медіа» звернувся по коментар з приводу заяви Айдера Муждабаєва до члена Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Сергія Костинського.

Пан Костинський відреагував на ситуацію в коментарях під повідомленням Айдера Муждабаєва, зазначивши, що Нацрада не диктує провайдерам, які телеканали їм ретранслювати, а лише затверджує цей перелік, керуючись законом. Він також додав, що причиною такої ситуації може бути відсутність договорів між провайдерами та телеканалом, і попросив заступника генерального директора каналу з’ясувати, які саме провайдери вимкнули ATR та чи були в телекомпанії договори з ними.

«Закон визначає, які програми входять в універсальну програмну послугу (зараз, згідно з законом, це програми НСТУ - суспільного мовлення, серед яких є і UA:Крим та місцеві програми). Нацрада, в свою чергу, лише затверджує цей перелік, керуючись законом.  За весь час на моїй пам'яті виняток був лише один – навесні 2015 року Національна рада звернулася до всіх провайдерів із проханням підтримати кримські телеканали, які були змушені покинути окупований півострів: ATR, Lale та Чорноморську ТРК. За моїми підрахунками, 126 провайдерів на добровільній основі відгукнулися на прохання регулятора. Наразі, якщо провайдери включили телеканал в загальну концепцію добору програм, і Національна рада в свій час переоформила ліцензію, то вони не можуть відмовитися від ретрансляції. Можливо, причиною може бути відсутність договорів між провайдерами та телеканалом. Буду вивчати ситуацію зі своєї сторони, але також прошу з'ясувати – які саме провайдери вимкнули ATR та чи є у Вас з ними договори», – йдеться в коментарі.

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1351
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду