14:26
Середа, 13 Листопада 2013

Суд анулював ліцензію одеського телеканалу АТВ, який пов’язують з опальним Марковим (ДОПОВНЕНО)

4 811
Суд анулював ліцензію одеського телеканалу АТВ, який пов’язують з опальним Марковим (ДОПОВНЕНО)
Суд анулював ліцензію одеського телеканалу АТВ, який пов’язують з опальним Марковим (ДОПОВНЕНО)

Одеський окружний адмінсуд анулював ліцензію одеського телеканалу АТВ, який пов'язують з заарештованим народним депутатом, лідером партії «Родіна»  Ігорем Марковим. Такий вердикт був винесений 13 листопада, повідомляє сайт «Думская.net».

 

Суд задовольнив позов Нацради з питань телебачення і радіомовлення. Представники каналу вже заявили, що мають намір оскаржити рішення в апеляційній інстанції. Термін подання скарги - 10 днів. До розгляду справи апеляцією вердикт чинності вступити не може.

 

Приводом для подачі позову стала наявність в діючих документах каналу прізвища одного з засновників - покійного Віталія Баранова. Останній володів 12% статутного капіталу телекомпанії. Після його смерті в 2009 році АТВ повинен був переоформити свої ліцензії, вказавши в них спадкоємців Баранова, проте не зробив цього. Таким чином, відбулося порушення закону.

 

Як пише «Думская.net», Віталій Баранов з 2007 року представляв на телеканалі інтереси одного з союзників Ігоря Маркова, з яким той нещодавно посварився.

 

Пан Баранов був співзасновником і першим директором телекомпанії Одеської національної юридичної академії (ТРК «Академія»).

 

Як писала «Детектор медіа», гендиректора одеської телекомпанії АТВ Олександра Мізіна найближчим часом допитають у рамках кримінального провадження у справі про вбивство у 2009 році одного із засновників телеканалу Віталія Баранова.

 

Нагадаємо, 23 листопада Національна рада з питань телебачення і радіомовлення вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії одеської телекомпанії АТВ, яку пов'язують з колишнім нардепом, лідером партії «Родіна» Ігорем Марковим.

 

Тим часом журналісти АТВ звернулися з відкритим листом до Президента України Віктора Януковича, у якому назвали позбавлення АТВ ліцензії політичним замовленням.

 

«Ми, журналісти одеського телеканалу АТВ, вважаємо, що наші права і права наших глядачів, в частині однієї з ключових демократичних свобод, порушені. Йдеться про свободу слова. Ми вважаємо рішення суду про позбавлення телеканалу АТВ ліцензії незаконним, прийнятим за формальною ознакою, вважаємо це рішення політичним замовленням», - йдеться у відкритому листі.

 

Журналісти АТВ просять президента розібратися, чиє саме це політичне замовлення і чим воно мотивовано.

 

«Ми не є прихильниками курсу керівництва України на євроінтеграцію, ми вважаємо, що остаточне право приймати рішення про вектор розвитку країни має зберігатися за народом. Крапку в питанні про зовнішньополітичний вибір України може поставити тільки референдум, проведення якого ви гарантували. Ми просимо вас залишити за каналом АТВ право доносити альтернативну інформацію, що не збігається з курсом партії влади, щоб надати телеглядачам можливість усвідомлено зробити свій вибір», - йдеться у відкритому листі.

 

«Детектор медіа»



У зв'язку зі зміною назви громадської організації «Телекритика» на «Детектор медіа» в 2016 році, в архівних матеріалах сайтів, видавцем яких є організація, назва також змінена
Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
4811
Переглядів
Коментарі
ДОВЯКАЛИСЬ
21:30 / 13 Листопада 2013
УНТЕР-ОФИЦЕРСКАЯ ВДОВА САМА СЕБЯ ВЫСЕКЛА?
Знавець
19:41 / 13 Листопада 2013
Ой, вэй! А шьо его теперь делать честной русскообразной общественности Адэссы? Хде духовные ориентиры?.. :)
Код:
Ім'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2021 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop
DMCA.com Protection Status
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду