Директор КП «Громадський транспорт Мукачева» позивається до закарпатського сайту «pmg.ua», «Цензора.НЕТ» і Нацполіції

Директор КП «Громадський транспорт Мукачева» позивається до закарпатського сайту «pmg.ua», «Цензора.НЕТ» і Нацполіції

7 Вересня 2017
1856
7 Вересня 2017
16:37

Директор КП «Громадський транспорт Мукачева» позивається до закарпатського сайту «pmg.ua», «Цензора.НЕТ» і Нацполіції

1856
Директор комунального підприємства «Громадський транспорт Мукачева» Олександр Бідзіля звернувся до суду із позовом до двох інтернет-ЗМІ та Національної поліції України щодо захисту честі, гідності та ділової репутації.
Директор КП «Громадський транспорт Мукачева» позивається до закарпатського сайту «pmg.ua», «Цензора.НЕТ» і Нацполіції
Директор КП «Громадський транспорт Мукачева» позивається до закарпатського сайту «pmg.ua», «Цензора.НЕТ» і Нацполіції

Про це написало інтернет-видання «Мукачево.нет», опублікувавши фотокопію позовної заяви, повідомляє ІМІ.

Відповідачами є головний редактор інтернет-видання «PMG. Панорама Медіа Груп» Іван Гарагонич, головний редактор інтернет-видання «Цензор.НЕТ» Юрій Бутусов, а також Національна поліція України, йдеться в опублікованому документі.

На думку позивача, інформація, опублікована на офіційному сайті поліції, а потім і на сайтах, є недостовірною і «ганьбить честь, гідність та ділову репутацію».

Видання «Цензор.НЕТ» посилається на Департамент захисту економіки НПУ, а закарпатський сайт «pmg.ua» вказує як джерело інформації сайт «censor.net.ua». 

У жодній з публікацій, включно з новиною на офіційному сайті поліції, немає імен посадових осіб та назви комунального підприємства.

«Враховуючи, що медіа у своїй новині поширюють інформацію, отриману з офіційних джерел, відповідно до положень частини другої статті 302 Цивільного кодексу України, вони не зобов’язані перевіряти її достовірність та не можуть нести відповідальність у разі її спростування. Проте це можливо виключно за умови посилання на таке офіційне джерело», – прокоментував ситуацію юрист Інституту масової інформації Максим Ратушний.

Як повідомив представнику ІМІ в Закарпатській області один із відповідачів – закарпатський журналіст Іван Гарагонич – наразі він жодних офіційних документів щодо судового позову не отримував.

Як повідомляв «Детектор Медіа», Апеляційний суд Житомирської області залишив у силі рішення Житомирського районного суду на користь журналіста газети «20 хвилин» Романа Здорика та газети «20 хвилин», відмовивши народному депутату Бориславу Розенблату у вимозі спростувати газетну публікацію і стягнути з її автора і редакції 100 тисяч гривень моральної шкоди.

Фото: Mukachevo.today

* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1856
Читайте також
Коментарі
0
оновити
Код:
Ім'я:
Текст:
Долучайтеся до Спільноти «Детектора медіа»!
Ми прагнемо об’єднати тих, хто вміє критично мислити та прагне змінювати український медіапростір на краще. Разом ми сильніші!
Спільнота ДМ
Використовуючи наш сайт ви даєте нам згоду на використання файлів cookie на вашому пристрої.
Даю згоду