ПРОЕКТИ
16:02
П'ятниця, 13 Липня 2018

Телеканал Ахметова «Ескулап TV» змінить назву і перезапуститься до кінця року

«Медіа Група Україна» Ріната Ахметова планує до кінця року перейменувати і перезапустити телеканал «Ескулап TV» (ТОВ «Аспера 2011»). Про це повідомив керівник нішевих каналів групи Іван Букреєв на засіданні Національної ради з питань телебачення і радіомовлення 11 липня.
Телеканал Ахметова «Ескулап TV» змінить назву і перезапуститься до кінця року
Телеканал Ахметова «Ескулап TV» змінить назву і перезапуститься до кінця року

«З приводу назви – ми плануємо ребрендинг. З приводу програмної концепції – ми плануємо залишитися в інформаційно-просвітницькій ніші, як і було виграно на тендері. І вже наприкінці цього року перезапустити цей канал», – повідомив пан Букреєв.

Пан Букреєв розповів, як поступово розвиває всі три нішеві канали «Медіа Групи Україна»: «Будучи директором трьох каналів у групі, я займаюся поступовим розвитком усіх трьох. НЛО TV ще у 2016 році повністю перейшов на україномовне виробництво серіалів, фільмів, передач, минулого року випустив перший прокатний фільм. Наступного року плануємо більше. “Індиго TV” поступово розвивається. … На “Індиго” ми працюємо над збільшенням української мови. Я розумію всі проблеми, успадковані з “Екскулапом”, і ми плануємо найближчі два квартали працювати над поліпшенням, перезапуском каналу».

Член Нацради Олег Черниш нагадав, що «Ескулап TV» був одним з каналів, створених під конкурс 2011 року, який не розвивався і мав проблеми з виконанням умов ліцензії та незрозумілих власників (канал пов’язували з бізнесом колишнього президента Віктора Януковича). «Цей проблемний актив був придбаний зрозумілим власником, і ви зробили нормальний канал. Але у вас є три не скасовані санкції оголошення попередження», – звернув увагу пан Черниш.

«Фактично ми успадкували два попередження від попереднього власника, а одне отримали в перехідний період на початку 2015 року», – відповів пан Букреєв.

Незважаючи на не скасовані санкції, Нацрада продовжила цифрову ліцензію «Ескулап TV». Водночас Нацрада відмовила телеканалам «Вінтаж» і Business у продовженні цифрових ліцензій на підставі наявності в кожного з них трьох попереджень і штрафу.

Нагадаємо, «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова купила цифровий телеканал «Ескулап TV» (ТОВ «Аспера 2011») на початку 2015 року. У минулому ТОВ «Аспера 2011» була зареєстрована за однією адресою (вул. Червонопрапорна, 28-а в Києві) з іншими каналами, створеними під конкурс 2011 року: ТОВ «Корона санрайс» і ТОВ «Голдберрі». Усіх їх пов'язували з оточенням Олександра Януковича. ТОВ «Корона санрайс» (телеканал «Вінтаж») згодом придбав власник «Першої української радіо групи» Андрій Карпій, а ТОВ «Голдберрі» придбали власники телеканалу «Еспресо» і переоформили ліцензію на «Еспресо».

«Ескулап TV» отримав три попередження Нацради за недотримання програмної концепції (перше – у вересні 2014 року, друге – у лютому 2015 року, третє – в серпні 2015 року). Зокрема, Нацрада виявила в ефірі каналу лише 6 хвилин власного виробництва. Представники каналу також мали дискусію з Нацрадою щодо визначення жанрового наповнення. З 2015 року Нацрада не мала претензій до каналу.

У грудні 2017 року під час моніторингу української мови в ефірі Нацрада виявила, що на телеканалах «Медіа Групи Україна» «Індиго» та «Ескулап TV» більше половини передач виходять російською мовою, але формально закон про квоти не порушено.

Читайте також

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
431
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
Опитування
/
Результати


Чи користуєтеся ви зараз
на будь-якому сайті
push-сповіщеннями?

Так, користуюсь!
Ні, не користуюсь!
Не знаю що таке push-сповіщення
Інше або коментар:


Чи користуєтеся ви зараз
на будь-якому сайті
push-сповіщеннями?

Так, користуюсь!
14.9% (10)
 
Ні, не користуюсь!
53.7% (36)
 
Не знаю що таке push-сповіщення
28.4% (19)
 
Інше або коментар:
3.0% (2)
 
Загалом відповідей: 67
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop