ПРОЕКТИ
18:53
Четвер, 9 Листопада 2017

Група «112 Україна» подала на цифровий конкурс заявку від компанії, яка належить Бенкендорфу, Сметані та Будяку

Група компаній, об’єднаних під брендом «112 Україна», подала на конкурс Нацради на вільне місце в загальнонаціональному мультиплексі МХ-5 заяву від імені компанії, яка раніше не входила до структури власності телеканалу «112 Україна» та власниками якої виступають дирекція каналу – Єгор Бенкендорф, Василь Сметана і Юрій Будяк.
Група «112 Україна» подала на цифровий конкурс заявку від компанії, яка належить Бенкендорфу, Сметані та Будяку
Група «112 Україна» подала на цифровий конкурс заявку від компанії, яка належить Бенкендорфу, Сметані та Будяку

На цифровий конкурс подалося ТОВ «Інформаційне агентство “112-Україна”», яке поки що не є ліцензіатом Нацради (інші ліцензії телеканалу «112 Україна» записані на інші юридичні особи). Ця компанія створена 26 серпня 2016 року (вона найновіша з групи «112 Україна»), а її власниками є: Єгор Бенкендорф (генеральний директор телеканалу «112 Україна») – 34%, Василь Сметана (перший заступник генерального директора) – 33%, Юрій Будяк (другий заступник генерального директора) – 33%. Вони ж є кінцевими бенефіціарними власниками. Керівником цієї юридичної особи є Юрій Будяк.

Водночас структура власності компаній з групи «112 Україна», які вже є ліцензіатами Нацради, залишається закільцьованою та не дає змоги визначити кінцевого бенефіціарного власника. Мова йде про ТОВ «ТРК "112-ТВ"», яке володіє супутниковою ліцензією телеканалу «112 Україна», а також ТОВ «Новий формат ТВ», ТОВ «Аріадна ТВ», ТОВ «Партнер ТВ», ТОВ «ТВ Вибір» і ТОВ «Лідер ТВ», які володіють регіональними цифровими ліцензіями в мультиплексі МХ-5 та мовлять з логотипом «112 Україна». Ці компанії належать одна одній, також у кільцевій структурі фігурують ТОВ «Інформаційне агентство “112.юей”» і ТОВ «Інформаційне агентство “112 Україна”» (це інша юридична особа, ніж ТОВ «Інформаційне агентство “112-Україна”», і її власниками є ТОВ «Аріадна ТВ» і ТОВ «ТРК "112-ТВ"»).

9 листопада, презентуючи телеканал «112 Україна» на конкурсі Нацради, Єгор Бенкендорф зізнався, що він є «батьком-натхненником» телеканалу «112 Україна». «Щоб одразу відповісти на запитання з приводу власників і щоб не було питань у подальшому. Усі власники тут (представляти канал на конкурс прийшли Єгор Бенкендорф, Василь Сметана, Юрій Будяк, а також генеральний продюсер «112 Україна» Сергій Логунов. – ДМ). Це Єгор Бенкендорф, власник 34%. Більш того, на ці запитання я вже відповідав неодноразово, коли ходив до Генпрокуратури. Це було і два роки тому, і три роки тому. І я відповідав на запитання, звідки і як. Канал називається 112. Я навчався в школі імені Т.Г. Шевченка навпроти Республіканського стадіону, яка мала номер 112. Тобто батьком-натхненником цього каналу був я», – сказав пан Бенкендорф. Зауважимо, що на ринку й раніше була інформація, що канал «112 Україна» був його ідеєю, втілювати яку вони почали разом з Олексієм Семеновим (перший генеральний продюсер «112 Україна»).

Василь Сметана і Єгор Бенкендорф у Нацраді

На запитання голови Нацради Юрія Артеменка, чи правильно він розуміє, що Єгор Бенкендорф був співзасновником «112 Україна» разом з екс-міністром внутрішніх справ Віталієм Захарченком, якого раніше пов’язували з каналом, пан Бенкендорф заявив, що Віталія Захарченка в структурі каналу ніколи не було: «Ні, Захарченка там не було. В усі часи приписували до Захарченка, Януковича, Тимошенко, Авакова, Іванова-Петрова-Сидорова. Але це все маніпуляції різних людей, яким це для чогось потрібно. І це не відповідає дійсності».

Також пан Бенкендорф запевнив, що його особисті доходи дозволяють йому бути власником телеканалу: «Хочу сказати, що я особисто пишаюся тим, що протягом понад шести років я є в переліку 3-5 тисяч осіб, які сплачують найбільшу суму податків. Якщо зіставити декларації всіх присутніх тут з моєю декларацією, протягом п’яти років, то в мене великий офіційний дохід, я плачу великі податки».

Заступниця голови Нацради Уляна Фещук зауважила, що телеканал подався на конкурс з інакшою структурою власності, щоб не мати зауважень щодо її непрозорості: «Ви змінили структуру власності, ввели трьох фізичних осіб замість закільцьованої структури, тому що знали, що у вас буде конфлікт з Нацрадою щодо структури власності».

Переможцем конкурсу Нацради на вільне місце в мультиплексі МХ-5 став телеканал «Рада». Загалом у конкурсі брали участь п’ять телеканалів: «ПлюсПлюс» (ТОВ «Гравіс»), «Рада» (ДП «Парламентський телеканал “Рада”»), УНІАН-ТБ (ТОВ «УНІАН-ТБ»), NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») і «112 Україна» (ТОВ «Інформаційне агентство “112-Україна”»). Конкурсні умови передбачали, що в загальному обсязі мовлення не менше як 50% має становити частка соціально важливих програм (інформаційних і соціально-політичних) для забезпечення інформаційних потреб громадян.

Читайте також

Нагадаємо, ще влітку 2016 року група з шести компаній, що мовлять з логотипами «112 Україна» і володіють ліцензіями на регіональне цифрове ефірне мовлення в мультиплексі МХ-5 та супутникове мовлення, змінили свою структуру власності, директорів і склад частини редакційних рад. Компанії стали належати одна одній, також до структури їх власності додалися ТОВ «Інформаційне агентство “112.юей”» і ТОВ «Інформаційне агентство “112 Україна”». Зі структури власності вибули кіпрські компанії, кінцевим бенефіціарним власником яких себе називав бізнесмен Андрій Подщипков, він також пішов з посади директора двох компаній групи «112 Україна». А зі складу редакційної ради каналу вибула Ольга Зубрицька – сестра пана Подщипкова і дружина колишнього креативного продюсера «112 Україна» Віктора Зубрицького, якого міністр внутрішніх справ Арсен Аваков називав медіакоординатором колишнього глави МВС Віталія Захарченка.

У липні 2016 року Нацрада двічі переносила питання переоформлення ліцензій компаній з групи «112 Україна» в частині зміни власників, директорів і редакційних рад. Причина – відсутність представників компаній на засіданнях Нацради.

У листопаді 2016 року колишній голова правління телеканалу «Інтер» Єгор Бенкендорф розпочав роботу на телеканалі «112 Україна» в якості генерального директора каналу.

2 березня 2017 року Нацрада переоформила супутникову ліцензію телеканалу «112 Україна», власником якої є ТОВ «ТРК “112-ТВ”», в частині зміни керівного органу. Замість директора, яким був Василь Сметана, виконавчим органом стала дирекція у складі генерального директора Єгора Бенкендорфа, його першого заступника Василя Сметани і другого заступника Юрія Будяка. Питання ж зміни структури власності ТРК «112-ТВ» та інших компаній з групи «112 Україна» Нацрада перенесла.

12 травня 2017 року Нацрада переоформила ліцензії шести телекомпаній, що мовлять з логотипами «112 Україна», у зв’язку зі зміною власників, керівників і редакційних рад, але висунула компаніям додаткову умову – протягом 14 днів надати перелік пов’язаних осіб, відомості про кінцевого бенефіціарного власника та документи, які підтверджують права кінцевого бенефіціарного власника. Телекомпанії запитуваних документів не надали (тому рішення Нацради про переоформлення їхніх ліцензій не набрало чинності), а натомість оскаржили додаткову умову Нацради в суді.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
1004
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2018 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop