ПРОЕКТИ
14:07
Понеділок, 12 Червня 2017

«Ера» не згодна із заявленою Концерном РРТ сумою боргу та буде судитися через вимкнення сигналу

Телерадіокомпанія «Ера» (ТОВ «ТРК “Ера”») не згодна із заявленою Концерном радіомовлення, радіозв’язку і телебачення (Концерн РРТ) сумою заборгованості за послуги з розповсюдження ефірного сигналу та буде позиватися до суду через вимкнення її Концерном РРТ з ефіру 12 червня.
«Ера» не згодна із заявленою Концерном РРТ сумою боргу та буде судитися через вимкнення сигналу
«Ера» не згодна із заявленою Концерном РРТ сумою боргу та буде судитися через вимкнення сигналу

Про це «Детектору медіа» повідомив генеральний директор медіахолдингу «Ера-медіа» Ігор Лоташевський, коментуючи вимкнення «Ери» з ефіру 12 червня о 6:00.

За його словами, факт вимкнення «Ери» з ефіру Концерном РРТ буде долучено до позовної заяви ТРК «Ера» проти Концерну РРТ і Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) та збільшено суму позову. «У нас є позов до суду з приводу того, що нам не забезпечували півтора місяці трансляцію в регіонах. Сума позову (27 млн 437 тис. 630 грн. – ДМ) вирахувана із суми рекламних контрактів, які в нас зірвалися. Ми будемо долучати факт сьогоднішнього вимкнення до нашої позовної заяви і збільшувати суму позову», - повідомив пан Лоташевський.

За його словами, ТРК «Ера» не буде в терміновому порядку виплачувати кошти Концерну РРТ, оскільки не згодна із заявленою Концерном сумою боргу. «Концерн РРТ взяв і вимкнув нас – це хіба по-партнерськи? Спершу потрібно зробити акт звірки. До нас акти звірки ніякі не надходили. За нашими підрахунками, наша заборгованість не перевищує 25% річної ціни контракту. Точну суму зараз назвати не можу, але 9 млн там точно немає», - сказав пан Лоташевський.

ТРК «Ера» за ліцензією мовить 5 годин 18 хвилин на добу на частотах мережі УТ-1, яку ділить із суспільним телеканалом «UA: Перший». «Ера» має відрізки часу зранку з 6:00 до 9:00 та увечері з 23:00 до 1:18.

9 червня Концерн РРТ публічно попередив про вимкнення ТРК «Ера» в разі несплати заборгованості на суму майже 9 млн грн. 12 червня о 6:00 Концерн РРТ припинив розповсюдження ефірного сигналу телеканалу «Ера» та чекає на реакцію «Ери».

Раніше «Детектор медіа» вже писав, що в телеканалу «Ера» є борги перед Концерном РРТ, Харківським ОРТПЦ та Одеським ОРТПЦ за послуги з розповсюдження ефірного сигналу, про що свідчать судові рішення в єдиному реєстрі судових рішень. Зокрема, Концерн РРТ стягує з ТРК «Ера» через суд 10,1 млн грн (з урахуванням пені, річних відсотків та інфляційних витрат) заборгованості за 2014 рік (суди всіх інстанцій прийняли рішення на користь Концерну) і 6,2 млн грн заборгованості за 2016 рік (з урахуванням пені, річних відсотків та інфляційних витрат і з урахуванням частково сплаченої суми боргу). Остання справа розглядається в апеляції.

Сам телеканал «Ера» оскаржує тарифи Концерну РРТ в адміністративному суді. Апеляційний суд зобов’язав НКРЗІ та Держспецзв’язку привести тарифну політику Концерну РРТ у відповідність із законодавством. Справа розглядається в касації.

На початку червня стало відомо, що ТРК «Ера» подала до суду позов проти Концерну РРТ і ПАТ НСТУ про стягнення 27 млн 437 тис. 630 грн через припинення всередині квітня супутникової доставки сигналу «Ери» на ефірні передавачі в регіонах. Але 30 травня Господарський суд міста Києва повернув позовну заяву без розгляду через те, що ТРК «Ера» не сплатила судового збору. За словами Ігоря Лоташевського, 7 червня ТРК «Ера» сплатила судовий збір у розмірі 240 тис. грн, після чого Господарський суд міста Києва прийняв позов «Ери» до розгляду.

Читайте також

Нагадаємо, 30 квітня завершився строк дії ліцензії ТРК «Ера» на ефірне аналогове мовлення в мережі УТ-1. Компанія подала заяву на продовження ліцензії. Водночас законом про суспільне мовлення передбачено, що суспільний мовник, з яким зараз «Ера» ділить ефір, повинен мати цілодобове мовлення на своїх частотах. Унаслідок цього виникла юридична колізія. Її вирішення залежить від подальших дій Нацради.

Нацрада поки що не розглядала заяви ТРК «Ера» про продовження ліцензії. Доки регулятор не прийняв ніякого рішення (продовжити або відмовити в продовженні), діє стара ліцензія «Ери», навіть якщо вона прострочена.

20 квітня Нацрада призначила позапланову перевірку телеканалу «Ера» (ТОВ «ТРК “Ера”») за всіма його ліцензіями через відсутність супутникового та ефірного аналогового мовлення в регіонах. Сама ТРК «Ера» поскаржилася до Нацради і генпрокурора Юрія Луценка на Національну суспільну телерадіокомпанію України (НСТУ), з якою ділить ефірну мережу УТ-1, на те, що 14 квітня НСТУ вилучила «Еру» зі свого супутникового сигналу, через що й припинилася роздача сигналу «Ери» на ефірні передавачі в регіонах.

27 квітня Нацрада переоформила супутникову ліцензію ТРК «Ера» на мовлення обсягом 5 годин 18 хвилин на добу у зв’язку зі зміною супутника Amos 2 на Amos 3. Відтак, «Ера» відновила роздачу сигналу до своїх ефірних передавачів через супутник. А 12 травня Нацрада за заявою самої ТРК «Ера» анулювала іншу її супутникову ліцензію – на цілодобове мовлення, якого «Ера» тривалий час не вела.

На початку травня з оприлюднених протоколів Нацради стало відомо, що у 2001 році під час отримання ліцензії на аналогове мовлення на частотах УТ-1 телеканал «Ера» узяв на себе зобов'язання відмовитися від ліцензії у випадку створення суспільного мовлення.

Всі матеріали розділу / жанру:
* Знайшовши помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
508
Переглядів
Коментарі
Код:
Им'я:
Текст:
Коментувати
Коментувати
Нові тексти на ДМ
2016 — 2017 Dev.
Andrey U. Chulkov
Develop